Gå til innhold

Jeg takler ikke hverdagen med jobb og familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner er ment for å være hjemme med barnet. Skaff deg en rik mann eller en som kan forsørge deg og familien på bekostning av at levestandarden går ned. 

Anonymkode: 229c6...1be

Tviler på at det er lurt å bytte ut mannen hun har som er en god mann hun er glad i og far til barnet ☺️ 
Ellers er jeg enig i at i småbarnsfasen må man være innstilt på å redusere litt på jobbing og legge lista litt lavere mtp husarbeid. 
At dere ikke har råd til det økonomisk, vel, da har dere satt dere opp for tøft med for dyrt hus og bil antakelig. Noe som kan endres eller innskrenkes på? Småbarnsfasen er kort og verdifull. Mer tid med barnet vil du aldri angre på at du velger. Min mening da, og noe jeg har gjort selv. Og det har gått bra!

Anonymkode: 40a88...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten brannfakkel; dagens samfunn er ikke konstruert for å ha barn. Med to foreldre som jobber 100 % blir det for liten tid. Alt blir stress og man blir utbrent. Barna skal kanskje på fritidsaktiviteter etter skolen, og de får 2-3 timer med foreldrene sine i løpet av dagen.

Og tenk hvordan det må være for dem som har barn med adferdsvansker, downs, autisme eller andre utfordringer..

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil være enig med de her som sier lege. Få tatt en sjekk av D vitamin, hos meg er ikke rundt 50-60 nok, selvom det er innenfor normalen. Kanskje det å ha en kortere sykemelding grunnet dårlig søvn ville vært lurt. Ha en ukestid på å få sovet litt it, hentet deg inn, lagt inn noen gode rutiner. For meg har det hjulpet på vei å få godt med frisk luft hver dag, spise bedre og kutte snop/alkohol(om du drikker innimellom), og så har jeg begynt trene, bare smått sånn 10min YouTube videoer hver dag( ikke helg om jeg ikke har hatt lyst).

 

Håper du kommer deg ovenpå 🙂🙂

Anonymkode: 9938c...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal ikke kimse av flere nattlige oppvåkninger over tid og hva det gjør med energinivået.

Anonymkode: 18ecd...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...