Sk57 Skrevet 21. mars 2023 #221 Del Skrevet 21. mars 2023 Den minte meg om "Flower". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 21. mars 2023 #222 Del Skrevet 21. mars 2023 2 hours ago, Sk57 said: Den minte meg om "Flower". Hvilken sang er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 21. mars 2023 #223 Del Skrevet 21. mars 2023 PaperFlower skrev (3 timer siden): Har dere diskutert Storbritannias bidrag her inne? På nettet er det veldig blandede meninger, spesielt på TikTok har det vært mange negative meninger om den. Jeg ble litt sjokkert over de negative kommentarene. Jeg tror ikke det er en vinnersang, men en sang som definitivt hører til på venstre side av poengene. Synes den er skikkelig catchy. Problemet med Storbritannia er at selve sceneshowet pleier å være skikkelig gørrkjedelig. Men i fjor var det ganske ok, så kanskje har de lært noe. liker sangen foruten refrenget. men med refrenget er den duganes. på linje med tattoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 21. mars 2023 #224 Del Skrevet 21. mars 2023 PaperFlower skrev (1 time siden): Hvilken sang er det? Miley Cylus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Jerhico Skrevet 21. mars 2023 #225 Del Skrevet 21. mars 2023 Det som er sikkert er at Ukraina kommer til å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 22. mars 2023 #226 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) 21 hours ago, Mr. Jerhico said: Det som er sikkert er at Ukraina kommer til å vinne. Nei, jeg tror det blir Sverige. Se hvordan Sverige topper oddsen. Finland, Norge, og Tsjekkia kommer nok høyt på lista også. Endret 22. mars 2023 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. mars 2023 #227 Del Skrevet 22. mars 2023 Mr. Jerhico skrev (21 timer siden): Det som er sikkert er at Ukraina kommer til å vinne. Nei, nok sympati nå. Dette er en sangkonkurranse hvor den beste låta skal vinne. Tror Sverige vinner. Loreen er i en egen klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. mars 2023 #228 Del Skrevet 22. mars 2023 Da starter Norge 1 semifinale, forventet og gøy🎉🇳🇴 Finland avslutter, dette blir bra og spennende. Heia Alessandra🎉🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. mars 2023 #229 Del Skrevet 22. mars 2023 Anonymburker skrev (3 timer siden): Nei, nok sympati nå. Dette er en sangkonkurranse hvor den beste låta skal vinne. Tror Sverige vinner. Loreen er i en egen klasse. Tror heller ikke Ukraina vinner i år. Hypen rundt Sverige forstår jeg lite av, Loreen er en bra artist det skal hun ha, men sangen er helt på det jevne. Låta mangler det lille ekstra og når ikke Euphoria til knærne engang. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. mars 2023 #230 Del Skrevet 22. mars 2023 Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden): Tror heller ikke Ukraina vinner i år. Hypen rundt Sverige forstår jeg lite av, Loreen er en bra artist det skal hun ha, men sangen er helt på det jevne. Låta mangler det lille ekstra og når ikke Euphoria til knærne engang. enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 23. mars 2023 #231 Del Skrevet 23. mars 2023 Likte han ene fra det tyske bandet jeg Tyskland har forøvrig et kult innslag i år, spent på hvordan de gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 23. mars 2023 #232 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg har veldig sansen for Finland sitt bidrag i år! Tror nok jeg kommer til å stemme på den så lenge de gjør det bra live. Forstår ikke helt hypen rundt Loreen. Syns det er en midt på treet, veldig "svensk" sang som jeg ikke klarer å huske melodien på selv om jeg har hørt den flere ganger. Den kommer garantert på venstre side av poengtavlen, men jeg kan ikke se for meg at den vinner. Sverige ligger alltid høyt på oddsen før semifinalene begynner fordi det er Sverige, og sikkert ekstra nå fordi det er en tidligere (svært populær) vinner, men for meg er ikke dette en vinnerlåt. Jeg kommer til å bli veldig sur om Sverige gjør det bedre enn Finland i finalen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 25. mars 2023 #233 Del Skrevet 25. mars 2023 Hva syns dere om musikkvideoen til Alessandra? Jeg skjønte den ikke helt jeg, og på en måte litt "skuffet", i mangel av bedre uttrykk. Syns den ser litt billig ut. En venn av meg mente at den gav låta en helt ny dimensjon og han sa han ble både rørt og oppglødd og oppgitt på samme tid... Fascinerende at ting ser så forskjellig ut for oss. hva tenker dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. mars 2023 #234 Del Skrevet 25. mars 2023 Måneskinn skrev (3 timer siden): Hva syns dere om musikkvideoen til Alessandra? Jeg skjønte den ikke helt jeg, og på en måte litt "skuffet", i mangel av bedre uttrykk. Syns den ser litt billig ut. En venn av meg mente at den gav låta en helt ny dimensjon og han sa han ble både rørt og oppglødd og oppgitt på samme tid... Fascinerende at ting ser så forskjellig ut for oss. hva tenker dere? jeg synes den var helt ok. er ikke enig med kameraten din. sangen fikk ikke ny dimensjon. liker bedre live opptreden hennes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 25. mars 2023 #235 Del Skrevet 25. mars 2023 Ænema skrev (3 timer siden): jeg synes den var helt ok. er ikke enig med kameraten din. sangen fikk ikke ny dimensjon. liker bedre live opptreden hennes Jeg og liker live versjonen bedre. Men er bare litt redd for dårlig vokalprestasjon i mai - tror ikke hun er såå stødig som mange skal ha det til... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 25. mars 2023 #236 Del Skrevet 25. mars 2023 Måneskinn skrev (7 timer siden): Hva syns dere om musikkvideoen til Alessandra? Jeg skjønte den ikke helt jeg, og på en måte litt "skuffet", i mangel av bedre uttrykk. Syns den ser litt billig ut. En venn av meg mente at den gav låta en helt ny dimensjon og han sa han ble både rørt og oppglødd og oppgitt på samme tid... Fascinerende at ting ser så forskjellig ut for oss. hva tenker dere? Jeg likte den ikke. Hadde sett for meg at hun stod på et fjell, eng eller noe i den duren. Spesielt på whistle note som er sangens høydepunkt så kunne de gjort mer ut av det. Var ikke så begeistret for kjolen hennes heller... tenk om musikkvideoen var noe lignende som "Monument" 🤩 Selve sangen er fremdeles råbra! Så satser på en spektakulær live opptreden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 25. mars 2023 #237 Del Skrevet 25. mars 2023 Måneskinn skrev (6 minutter siden): Jeg og liker live versjonen bedre. Men er bare litt redd for dårlig vokalprestasjon i mai - tror ikke hun er såå stødig som mange skal ha det til... Er litt enig i det. Kan høre at det er en bra stemme der. Det må jobbes med teknikk og timingen for att det skal bli bra. Synes Subwoolfer sang surt i Mgp, men de var mye flinkere i Eurovision. Krysser fingrene for at det går bra med Alessandra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 25. mars 2023 #238 Del Skrevet 25. mars 2023 Gjest Mr. Jerhico skrev (På 21.3.2023 den 19.26): Det som er sikkert er at Ukraina kommer til å vinne. Neida. De fikk nok sympatistemmer i fjor. Skjer ikke igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 26. mars 2023 #239 Del Skrevet 26. mars 2023 netpuppy skrev (På 23.3.2023 den 12.13): Jeg har veldig sansen for Finland sitt bidrag i år! Tror nok jeg kommer til å stemme på den så lenge de gjør det bra live. Forstår ikke helt hypen rundt Loreen. Syns det er en midt på treet, veldig "svensk" sang som jeg ikke klarer å huske melodien på selv om jeg har hørt den flere ganger. Den kommer garantert på venstre side av poengtavlen, men jeg kan ikke se for meg at den vinner. Sverige ligger alltid høyt på oddsen før semifinalene begynner fordi det er Sverige, og sikkert ekstra nå fordi det er en tidligere (svært populær) vinner, men for meg er ikke dette en vinnerlåt. Jeg kommer til å bli veldig sur om Sverige gjør det bedre enn Finland i finalen Helt enig med deg, men jeg er likevel helt sikker på at neste års Eurovision holdes i Sverige. Jeg HÅPER den holdes i et av nabolandene selvfølgelig 😊 Jeg stemmer garantert på Finland og Käärijä i år 🇫🇮🇫🇮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 27. mars 2023 #240 Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) On 3/21/2023 at 2:11 PM, Jobbermedbarn said: Etter å ha hørt fort gjennom alle og hele den finske tror jeg i alle fall Finland har utrolig gode sjanser til å vinne seerstemmene, det kommer til å bli en fantastisk stemning i arenaen. Jeg vil at Finland skal slå Sverige 10 av 10 ganger, men håper ikke de blir utstemt av juryen slik Keiino ble i 2019. Jeg er ikke så sikker på at Sverige vinner i år som mange andre, det er noen skikkelig gode kandidater i år, så får vi håpe juryen også kan se litt forbi Sverige heltedømmingen sin og ta til seg noen andre veldig gode kandidater. Men det er skikkelig gøy at mange utpeker Finland, Sverige og Norge i år, oddsen er jo overlegen i 1 semi for at de tre går videre! Tror det blir en bra finale i år! Jeg tror at Sverige vinner, men det er ikke helt sikkert. De kan komme til å få litt kamp med Finland. Får inntrykk av at Finland er veldig populær selv om jeg ikke forstår det. Jeg tror at ønske til Loreen med ny deltakelse er på denne måten å selge mer av musikken sin. Det er jo 11 år siden hennes siste seier. Endret 27. mars 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå