Gå til innhold

Hva får deg til å miste troen på menneskeheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 16.33):

Menn.

Menn står bak det aller meste av ondskap her i verden. De voldtar barn/spedbarn (har hørt om tilfeller der menn har voldtatt NYFØDTE BABYER med navlestrengen på), kvinner, dyr og hverandre. Kvalmende og gjør meg livredd for menn. Vet dette ikke er alle menn men jeg har ingen anelse om hvem av de som gjør sånt og velger derfor å ikke stole på noen av dem. 

Anonymkode: 693d5...29b

Husk at kvinner også voldtar. Jeg ble voldtatt av en kvinne som 2 åring. Det skjer, selv om menn er overrepresentert

  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peterpan91 skrev (2 timer siden):

Dagens ungdommer. 

Må dessverre signere denne 😔

Anonymkode: c8f67...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 23.58):

Ingenting. Menneskeheten er så tallrik og mangfoldig at jeg ikke generealiserer gjerningene til enkeltpersoner eller relativt små grupper til å gjelde hele menneskeheten : )

Anonymkode: 95a22...528

🥱

Anonymkode: f9e27...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansvarsfraskrivelse. Når ledere bli sittende i sine stillinger, uavhengig av om de følger opp. 

Typ rektorer som aldri får konsekvenser, der grov mobbing har foregått. Burde skjedd at DE hadde mistet jobben..... 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (7 timer siden):

Woke og dette krenkehysteriet.

Enig. Helt håpløst 😵

Er og drit lei veganske ditt og datt. Jobber med en som liker å prakke på andre det veganske kostholdet sitt . 

Jeg driter!!! i de jævla bønnene dine.

Kommer aldri til å bli veganer. 🤬

Anonymkode: c8f67...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du var veldig kunnskapsrik. Dette med at man blir syk av gluten tenker du at det gjelder alle, og at alle har godt av å kutte gluten? Eller er det naturlig at noen tåler gluten helt fint og kan ha god helse selv med gluten? 

Anonymkode: f282d...5c9

Grunnen til at noen reagerer på gluten, er at de har et virus i kroppen som spiser gluten, og det er dette som skaper problemer. Det er derfor noen kan spise gluten hele livet uten problemer, mens andre kan bli syke av det. Vitenskapen tror at virus ikke spiser, men det er feil. De virusene som skaper kronisk sykdom spiser hovedsakelig, egg, melkeprodukter, gluten, mais og soya. Alt dette er også informasjon fra Anthony William.
Da jeg fant denne informasjonen, så kuttet jeg ut egg, smør, gluten og soya, det var det eneste av "problem-maten" jeg spiste på den tiden. Men det gjorde stor forskjell.

Anonymkode: a842f...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 21.08):

Enkeltsaker eller enkelte miljøer som er bedritne får meg ikke til å miste troen på mennesker. Det som virkelig får meg til å miste troen på alt, er denne utrolige saue-oppførselen der man tror på ALT som myndighetene sier, og der man egentlig bare oppfører seg som roboter og zombier. Man leser i avisa hva man skal være redd for nå, og så er man redd for det, og så leser man hva man skal være sint for, og så er man sint for det. Man leser hva man skal mene, og så mener man det. Media og myndighetene sier "hopp!" og så hopper man. Og enda verre:

Myndighetene sier "hopp på din neste" og så hopper man på sin neste.

Kan noen forklare meg hvorfor folk oppfører seg sånn. Hva er det som får folk til å bli så 100% kontrollerte av andre som de oppfatter som står over dem? Hva er denne mekanismen? 

Anonymkode: a842f...848

Aner ikke hvorfor folk oppfører seg sånn, det er skummelt å se på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at noen reagerer på gluten, er at de har et virus i kroppen som spiser gluten, og det er dette som skaper problemer. Det er derfor noen kan spise gluten hele livet uten problemer, mens andre kan bli syke av det. Vitenskapen tror at virus ikke spiser, men det er feil. De virusene som skaper kronisk sykdom spiser hovedsakelig, egg, melkeprodukter, gluten, mais og soya. Alt dette er også informasjon fra Anthony William.
Da jeg fant denne informasjonen, så kuttet jeg ut egg, smør, gluten og soya, det var det eneste av "problem-maten" jeg spiste på den tiden. Men det gjorde stor forskjell.

Anonymkode: a842f...848

Pseudovitenskap < Vitenskap

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 20.13):

Jeg visste ikke at denne tråden handlet om "norgeheten", trodde den handlet om "menneskeheten"?
Og jo, mennesker i Norge både mistet jobben, ble uglesett, hetset og måtte sloss for jobbene sine om de ikke var vaksinert. Under er eksempler på hva som får meg til å fullstendig miste troen på at det er noe oppi hodet og i hjertet til menneskeheten:

"Mandag blir det rettssak. Iris Frohe er en av mange i helsesektoren som mistet jobben fordi hun takket nei til mRNA-vaksine." 
https://steigan.no/2023/01/hun-mistet-jobben-pa-grunnlag-av-ikke-vitenskapelige-antagelser/

https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-ikke-vaksineres---mistet-jobben/75228951

https://hemali.no/helse/nav-snudde-i-saken-med-uvaksinerte-marian-som-mistet-jobben/

https://www.tu.no/artikler/transocean-vil-kvitte-seg-med-ansatte-som-ikke-vaksinerer-seg/515916

https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/34BPwX/jeg-takket-nei-til-vaksinen-reaksjonene-jeg-fikk-skremmer-meg

 

Anonymkode: a842f...848

Var også en del her inne som mente at uvaksinerte ikke fortjente helsehjelp. Tok man ikke vaksinene så fortjente man å dø. Dette var en vanlig holdning inne på coronaforumet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (1 time siden):

Var også en del her inne som mente at uvaksinerte ikke fortjente helsehjelp. Tok man ikke vaksinene så fortjente man å dø. Dette var en vanlig holdning inne på coronaforumet. 

Trist. Og disse ble vel ikke tuppet ut som visse andre. Det får meg også til å miste troen på menneskeheten.

Anonymkode: a842f...848

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du var veldig kunnskapsrik. Dette med at man blir syk av gluten tenker du at det gjelder alle, og at alle har godt av å kutte gluten? Eller er det naturlig at noen tåler gluten helt fint og kan ha god helse selv med gluten? 

Anonymkode: f282d...5c9

Hvis du leser hva brukeren skriver, så kommer informasjonen fra et "medisinsk medium". Altså en person uten noen medisinsk utdannelse som får "kunnskapen" sin fra ånder og engler og sånt. Bare å ignorere. 😂

https://www.medicalmedium.com/medical-medium-about-anthony-william

"Anthony was born with the unique ability to converse with the Spirit of Compassion, who provides him with extraordinarily advanced healing medical information that’s far ahead of its time."

Anonymkode: 4ba6b...e90

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All lav IQ, dumme religioner, selvdestruktiv adferd, forurensing, kriminalitet, sløsing og shady, lavpannede individer.

Du ser disse menneskene i enhver by eller bygd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rasistiske menn med små peniser som sprer hat gjennom pcskjermen, mens de sitter i kjellerleiligheten og drømmer om mus.

Anonymkode: ab153...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Rasistiske menn med små peniser som sprer hat gjennom pcskjermen, mens de sitter i kjellerleiligheten og drømmer om mus.

Anonymkode: ab153...71b

Antirasister med lav IQ og jalla venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (1 time siden):

Antirasister med lav IQ og jalla venner.

Huff da, traff visst hardt der. Sorry, not so sorry.

Anonymkode: ab153...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

servitrise&amp;suppe skrev (På 5.2.2023 den 13.13):

Jeg er en av dem du betegner som sauer antar jeg, og jeg kan godt forklare deg litt her etter beste evne : vi tror ikke på absolutt alt. Hvis du ser litt nærmere på din oppfatning av at det er sånn, så tyder det på at du ikke får med deg alle debatter og diskusjoner som er og alltid har vært, om kritiske spørsmål når det gjelder tvil og tro pluss grunngitt mistenksomhet mot både pressen og politikere i mange tilfeller. For det meste har vi tillit, og det kommer av at vi lever gode liv sett i perspektiv av at vi har det vi stort sett trenger for å føle oss trygge. Vi kan i de fleste tilfeller stole på pressen, det er erfaringer vi har gjort oss. Jeg tror veldig mange av oss leser med kritisk blikk, det ser vi på grunn av samfunnsdebatt og på et annet nivå, kommentarfelt. Folk engasjerer seg på alle nivåer og arenaer, men vi lar ikke det vi betrakter som paranoia ta overhånd. Dessuten liker vi også å ha det komfortabelt, akkurat som deg. Jeg finner det komfortabelt å ha tillit, det er det jeg er vant til og det jeg har erfart at jeg kan ha til både myndigheter og pressen. Da ser jeg jo ikke noen grunn til å starte med å mistro og mistenke ting. Det er selvfølgelig ganger da jeg også kan bli mer motløs og også opprørt på grunn av åpenbar feilinformasjon og tilbakehold av det, men det er i enkelte tilfeller, ikke normalen.

Du har en tydelig unyansert oppfatning av oss i saueflokken. Jeg tenker at du har din personlige grunn til å ha det, mest sannsynlig fordi du finner det mest komfortabelt. Det er mye.lettere å tenke svart/hvitt fremfor å tenke nyansert, for da kreves mye mer, også å være kritisk til seg selv. Jeg kan godt forstå at du setter spørsmålstegn ved ting. Men å gå rundt å være helt uforstående til hvorfor ikke alle er det i den grad du er, det viser bare at du ikke bryr deg så mye om å forstå det. Jeg vil ikke tro at det er manglende evner det står på, og jeg gjorde ihvertfall et lite enkelt forsøk på å forklare deg. 

Jeg er enig med den du siterte, men det betyr ikke at jeg tror alle som mener noe annet er like. At de fleste leser aviser med kritisk blikk kan man jo ikke mene etter disse årene, det har jo bevist det motsatte! Det har også bevist at pressen har en agenda og dermed ikke kan stoles på. Og at ting som ble ansett som konspirasjonsteorier viser seg å være fakta. At myndighetene ble redde og stengte ned, det kan jeg forstå, bedre føre var, for det KUNNE jo vært et enda verre virus. Men når de kaller folk som er redde for helsa si og velger vekk vaksiner for «utskudd», kaller det en «borgerplikt» osv så blir det vel ikke sånn at de kan innrømme feil etterpå. For uansett hva som har kommet fram, f eks de sinnsykt mange bivirkningene og folk som har mistet livskvalitet, så tviholdes det på narrativet. 
Og folket svarer med å hate. Selv nå som vi VET at man ikke smitter mer, så har jeg bekjente som absolutt vil innføre koronapass.

Da mister jeg troa på menneskeheten, og må virkelig fokusere på at det heldigvis også finnes mye godt og vakkert, og at selv det mest idiotiske nettroll ofte er hyggelig en til en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (På 5.2.2023 den 13.30):

Vold og voldtekter, overgrep mot barn, dyremishandling, drap, mobbing, kjønnskamper og ondskapsfulle mennesker. Det er så mye av det og føler det blir mer og mer og det gjør at jeg mister troen på menneskeheten. Folk blir bare slemmere og slemmere mot andre. 

Nei, mennesker har alltid vært sånn! Husk alt det fine som finnes! Vi MÅ ikke miste motet! Jeg har begynt å omtrent kun følge sånne happysider på insta, sider som legger ut småfilmer der man blir rørt, fnisete og glad av mennesker. Det hjelper!

Anonymkode: 6d884...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Huff da, traff visst hardt der. Sorry, not so sorry.

Anonymkode: ab153...71b

Jeg traff like hardt selv. Fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 23.16):

Grunnen til at noen reagerer på gluten, er at de har et virus i kroppen som spiser gluten, og det er dette som skaper problemer. Det er derfor noen kan spise gluten hele livet uten problemer, mens andre kan bli syke av det. Vitenskapen tror at virus ikke spiser, men det er feil. De virusene som skaper kronisk sykdom spiser hovedsakelig, egg, melkeprodukter, gluten, mais og soya. Alt dette er også informasjon fra Anthony William.
Da jeg fant denne informasjonen, så kuttet jeg ut egg, smør, gluten og soya, det var det eneste av "problem-maten" jeg spiste på den tiden. Men det gjorde stor forskjell.

Anonymkode: a842f...848

Virus spiser ikke.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...