Gå til innhold

Hva får deg til å miste troen på menneskeheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som sier de er glad i dyr, men spiser kjøtt. De burde heller si at de er glad i å spise dyr. 

Anonymkode: a4ed1...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn.

Menn står bak det aller meste av ondskap her i verden. De voldtar barn/spedbarn (har hørt om tilfeller der menn har voldtatt NYFØDTE BABYER med navlestrengen på), kvinner, dyr og hverandre. Kvalmende og gjør meg livredd for menn. Vet dette ikke er alle menn men jeg har ingen anelse om hvem av de som gjør sånt og velger derfor å ikke stole på noen av dem. 

Anonymkode: 693d5...29b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi alltid må ha kontroll over alt. Dyr, natur, andre mennesker, mars, månen, været....Tenker det er veldig usunt, vi vil alltid ta over alt. Det er sunt å vite at man ikke kan styre alt, og ikke ønske å gjøre det!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som eneste kjente vesen som har klart å utvikle intelligens samt klart å bruke den til å skape en sivilisasjon, så er jeg stolt over rasen vår. Kunne jo håpet på at vi var kommet så langt av vi ble kvitt religion og unødvendige konflikter, men vi klarer i finne ut av slikt før vi erobrer galaksen. Eller så dør vi ut som utallige før oss, inkludert dinosaurene.

Anonymkode: 837c4...33f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PanteneProVVV skrev (9 timer siden):

At vi enda ikke har klart å kvitte oss med og nedlegge all form for atomvåpen, samtidig som vi stortrives med å velge psykopater til ledere er en litt uheldig kombinasjon kan du si.

Psykopater elsker atomvåpen ja, man bør lære seg å se trekkene før man stemmer. De siste lederne i Norge har trekkene, de siste i USA har trekkene, og han i Russland har trekkene også. Alle som bomber andre uten å blunke har disse trekkene.

Anonymkode: a842f...848

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja. Skjønner ikke poenget med å stille spørsmålet om troen på menneskeheten egentlig. Vi har bare lagd noen nye regler for hva som er moralsk riktig og ikke. Noe som er en fordel,de pleide jo å stenge psykisk utviklingshedde barn inne. Men den triste sannheten er at hvis det fortsatt hadde vært vanlig med hengig, halshugging, heksebrenning osv... så hadde folk nå som da samlet seg for å se på det. 

Anonymkode: 598ba...980

De har jo ikke sluttet med menneskeofring i vitenskapens navn. Man må ofre noen for å redde de mange, hørt den før? Problemet er at man da ofrer alles helse, da det en dør av, blir en annen syk av, og en tredje får litt dårligere helse av det etc.

Anonymkode: a842f...848

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskenes trang og "rett" til å såkalt "forvalte" naturen. 

Naturen fikser seg selv. Det har den gjort i mange, mange titusener av år. 

Vi har ingen rett til å slakte ned gauper og ulv fordi vi "forvalter" bedre enn naturen selv. 

Mennesker som leker at de er Gud - og i tillegg nyter å slakte ned dyr - får meg til å miste troen på menneskeheten. 

Anonymkode: f6b35...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menneskenes trang og "rett" til å såkalt "forvalte" naturen. 

Naturen fikser seg selv. Det har den gjort i mange, mange titusener av år. 

Vi har ingen rett til å slakte ned gauper og ulv fordi vi "forvalter" bedre enn naturen selv. 

Mennesker som leker at de er Gud - og i tillegg nyter å slakte ned dyr - får meg til å miste troen på menneskeheten. 

Anonymkode: f6b35...719

Naturen og dyrene styrer seg selv.

Kan ikke se noe grunnlag for menneskeliv på jorda.

Anonymkode: 547c3...295

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam sin økende innflytelse i siviliserte vestlige land. utviklingen må gå fremover og ikke 1500 år tilbake.

Anonymkode: df7d7...25e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit shows og show offs i sosiale kanaler og medier. Det verste rakkelverket ever med influensere som egentlig bare er en hel haug med egosistiske selvsentrerte mennesker som kun heier på egoet sitt, og mener verden blir et bedre sted av å glo på de, og alle menneskene som bruker tid på disse. Meg, men og mitt er det viktigste i deres verden, når sannheten er at verden hadde vært et bedre sted uten disse skapningene. 

Anonymkode: 54d03...c25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 19.31):

I dag: overgrepsnettverk mot hunder. Og at det er mye mer utbredt enn man har trodd. Og så prøver de å forsvare seg med at "det var frivillig". Hunder som er så skadet at de må avlives. Og knekte ribbein for pokker? Politiet ser også sammenheng med at de som forgriper seg på dyr lettere forgriper seg på barn og.

Kanskje ikke det værste som skjer, men ble kvalm og motløs av å lese om dette.

Anonymkode: e5346...b27

Tenker at det ikke er noen stort problem, men det blåses jo opp når det når media, og så har man dem som gjør det til et vesentlig større problem enn hva det er.

Ta skriverier om kriminaliteten i Oslo for eksempel, det skjer både knivstikkinger og skytinger der. Like fult er Oslo en trygg by vil jeg hevde, andre blir fullstendig paranoid av det de leser og føler seg direkte utrygge (selv om statistikken viser klart at det ikke er tilfeldig hvem som utøver grov vold og hvem som utsettes for den - altså er disse livredde individene tryggere i Oslo enn hva de vil ha det til i eget hode).

Dyresex er og vil aldri bli normalt, men at det finnes enkeltindiviser som har glede av det gjør jo ikke at man trenger å miste troen på menneskeheten, snarere tvert imot vil nær samtlige mennesker (foruten de få det gjelder) ikke forstå noe av det disse avvikerne bedriver.

Bra at slik avdekkes og at man har et rettsvesen og at noen handlinger straffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpning av nye kjøpesentre, og køen utenfor er 400 m lang. Og slåssing inne på senteret for å grabbe de beste tilbudene.

Anonymkode: 8dc6a...2ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

All sensuren får meg til å miste troen på at vi kommer til å overleve som art.

Anonymkode: a842f...848

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 16.27):

Folk som sier de er glad i dyr, men spiser kjøtt. De burde heller si at de er glad i å spise dyr. 

Anonymkode: a4ed1...8e1

Enig. Liker heller ikke veganere som påstår at de liksom liker planter. Løgnere 🤬

Anonymkode: 6704f...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...