Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

:ler: her har det vært mye å le av i kveld!

Hvor får jeg tak i en sånn teskjekjærring da? *lur idé*

Håper at flink-til-å-lage-mat-ånden kommer over meg snart også...er pinlig dårlig på kjøkkenet :rodme: ...bortsett ifra i baking da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:erter: Det er bare når vi har gjester at jeg prøver å imponere, ellers lar jeg min kjære mann slave over junkfood-grytene!

Slik er det her i gården også... Hehe... Men når vi har gjester, då brilijerer vi! Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit og hatt en teskjekjærring i heimen ja :ler:

Mmmmmm i dag hadde vi deilig middag *stolt* Hadde laks i folie (med poteter, gullerot, purre og rømme) :sikle: Måtte bare inn her å skryte litt.... :sjenert:

Ellers har jeg vært på jobb som vanlig i dag da :Gjesp:

Så noen kjendiser, ellers så var det ikke så spennende.....

Etter jobben var jeg på Grensen sko for å kjøpe meg uniformsko. De hadde salg der, så jeg fikk 4 par sko for 1500kr :overrasket: Da fikk jeg et par vintersko til uniformsbuksa og et par sommersko til uniformskjørtet + at jeg fikk et par dritkule støvletter til privat bruk og et par joggesko :sjarmor: (jobben betaler alt, så betalte ikke en krone gitt ;) ) Fornøyd med dagens fangst!!

Ellers har det ikke skjedd stort i dag.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha jobb som betaler sko for meg :)

Ja det er deilig det altså...skulle nok helst ha brukt alt på uniformsko men.... :sjenert:

Grattis med nye sko!

Og så tar jeg gjerne i mot oppskrift/beskrivelse av laksemiddagen deres! Høres deilig ut!

Oppskrift og oppskrift fru fiskepinne :icon_lol:

Du kjøper bare sånne frossne fileter med laks (pakke med 4 stk)

Skjærer opp poteter, gullerot og purre i tynne skiver

Legger laks, potet, purre og gullerot sammen på et stykke folie. Krydrer med masse salt og pepper (og litt sitron om du vil...) Også tar du på litt(les: endel) smør før du lukker folien rundt.

Settes i ovnen på 200 grader, over og under varme i ca 35-40 min!

Serveres med rømme til ;)

Kjempe godt og enkelt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp - morsomt å bompe borti hverandre sånn helt tilfeldig..

Gleder meg til å hjelpe deg med invitter. Lagde jo ikke egne til mitt eget bryllup, så det skal bli koselig å lage til ditt sammen med deg. Den boken jeg snakket om skal i hvert fall jeg kjøpe (når jeg får råd).

Har ikke snakket med mannen ennå om i morgen. Har en liten følelse av at han blir hjemme med meg. Pluss at hverken han eller jeg har penger til poker eller café-kino....*dumme pengene som man må ha, men aldri har* :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere veldig godt jeg...Ville vært sammen med kjæresten min hvis vi ikke hadde sett hverandre på en stund :kline:

Dessuten...har man ikke penger å bruke på sånne ting..så har man ikke penger till å bruke på sånne ting ;)

Gleder meg også til å lage invitter!! Vet jo ca hvordan jeg vil ha de da, men tar selvfølgelig mot alle forslag jeg kan få ;)

Ha en fin kveld med mamman din i kveld da! Jeg og G skal bare se Idol vi også.

Skal på jobb kl 06.00 i morgen jeg, og G er så snill at han skal kjøre meg :hjerte: så da må vi legge oss ganske tidlig!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og forståelsesfull du er Mart'n. Men jeg lover å komme sterkere tilbake med ting som koster penger...

Kos dere i kveld. Idol må man jo se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og forståelsesfull du er Mart'n. Men jeg lover å komme sterkere tilbake med ting som koster penger...

Kos dere i kveld. Idol må man jo se! ;)

Vi trenger ikke å gjøre ting som koster penger bestandig da :klem:

Vi har det morro over en kopp te hjemme i stua også vi.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten funnet en bil jeg har lyst på til bryllupet :sjarmor:

Hva synes du Philippa?

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo veldig fan av de klassiske, gode gamle bilene... ;)

denne siden er det noen kule biler.

Også syns jeg kanskje at denne er kulere enn den du hadde funnet fram..:

-men kanskje aller mest, så syns jeg denne er den fiiiineste!!

Men misforstå meg rett Mart'n...jeg liker "din" bil også..men jeg er bare ærlig.. :sjenert:

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg liker ved deg Philippa min :klem: At du er ærlig uansett hva jeg spør om!!

Skrev faktisk mail til de på den siden du la ut link til...liker sånne biler også ;)

Men jeg vet ikke..G er ikke så keen på å koste på så mye for en bil uansett... :sjenert:

Vi får se da vettu ;)

Nå må jeg :sove:

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philippas bil nr. 2 synes jeg var finest! Men så er ikke jeg så glad i sånne stretchy biler da (særlig ikke hvite, de blir litt sånn skoleball).

Dere hadde jo veldig fin bil i deres bryllup, da Philippa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I KNOW! :sjarmor:

Men den kostet rundt 5.000,- og er vel litt i meste laget hvis G helst ikke vil gi så mye for bil. Men klart bilen vår var fiiiin! Men det er nr.2 over også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Philippas bil nr. 2 synes jeg var finest! Men så er ikke jeg så glad i sånne stretchy biler da (særlig ikke hvite, de blir litt sånn skoleball).

Jeg synes også nr to var finere enn den limo`n. Synes hvite limoer er litt Harry ... :sjenert: Men hvis man leier en som den nr 2, må man helst ha fint vær da :roll:

Oj,jeg synest "din" bil var rå Mart`n  :overrasket:  :sjarmor:  Hva koster noe sånt da?

Den kosta 5600! Da fikk du med musserende vin da ;) Synes også den er døds rå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom her en tur før jeg legger meg ... :sjenert:

I kveld har jeg vært på cafè og kino sammen med en venninne. Gutta våre spilte poker, og da fant vi ut at vi skulle gjøre noe sammen istede for å sitte alene på lørdagskvelden ;)

Så en kjempe morsom film:" The Stone family" :ler: Lo og lo og lo...

Kjempe koslig hadde vi det ;)

Nå hadde jeg egentlig tenkt å se en episode av frustrerte fruer før jeg legger meg, men tror ikke jeg orker! Har tross alt vært oppe siden 04.30 :Gjesp:

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kosta 5600! Da fikk du med musserende vin da  ;)  Synes også den er døds rå  ;)

:overrasket: Oj, det var ganske dyrt det da! Vi fikk også musserende i bilen vår..

Så koselig at dere koste dere i går..fikk du ut noe av henne om Thailand? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...