Izaria Skrevet 18. januar 2006 #221 Del Skrevet 18. januar 2006 her har det vært mye å le av i kveld! Hvor får jeg tak i en sånn teskjekjærring da? *lur idé* Håper at flink-til-å-lage-mat-ånden kommer over meg snart også...er pinlig dårlig på kjøkkenet ...bortsett ifra i baking da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #222 Del Skrevet 19. januar 2006 Det er bare når vi har gjester at jeg prøver å imponere, ellers lar jeg min kjære mann slave over junkfood-grytene! ← Slik er det her i gården også... Hehe... Men når vi har gjester, då brilijerer vi! Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 19. januar 2006 Hadde vært greit og hatt en teskjekjærring i heimen ja Mmmmmm i dag hadde vi deilig middag *stolt* Hadde laks i folie (med poteter, gullerot, purre og rømme) Måtte bare inn her å skryte litt.... Ellers har jeg vært på jobb som vanlig i dag da Så noen kjendiser, ellers så var det ikke så spennende..... Etter jobben var jeg på Grensen sko for å kjøpe meg uniformsko. De hadde salg der, så jeg fikk 4 par sko for 1500kr Da fikk jeg et par vintersko til uniformsbuksa og et par sommersko til uniformskjørtet + at jeg fikk et par dritkule støvletter til privat bruk og et par joggesko (jobben betaler alt, så betalte ikke en krone gitt ) Fornøyd med dagens fangst!! Ellers har det ikke skjedd stort i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. januar 2006 #224 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg vil også ha jobb som betaler sko for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. januar 2006 #225 Del Skrevet 19. januar 2006 Grattis med fire nye par sko! *gleder meg til jeg har råd til å shoppe* Natta min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. januar 2006 #226 Del Skrevet 19. januar 2006 Grattis med nye sko! Og så tar jeg gjerne i mot oppskrift/beskrivelse av laksemiddagen deres! Høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg vil også ha jobb som betaler sko for meg ← Ja det er deilig det altså...skulle nok helst ha brukt alt på uniformsko men.... Grattis med nye sko! Og så tar jeg gjerne i mot oppskrift/beskrivelse av laksemiddagen deres! Høres deilig ut! ← Oppskrift og oppskrift fru fiskepinne Du kjøper bare sånne frossne fileter med laks (pakke med 4 stk) Skjærer opp poteter, gullerot og purre i tynne skiver Legger laks, potet, purre og gullerot sammen på et stykke folie. Krydrer med masse salt og pepper (og litt sitron om du vil...) Også tar du på litt(les: endel) smør før du lukker folien rundt. Settes i ovnen på 200 grader, over og under varme i ca 35-40 min! Serveres med rømme til Kjempe godt og enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #228 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei snupp - morsomt å bompe borti hverandre sånn helt tilfeldig.. Gleder meg til å hjelpe deg med invitter. Lagde jo ikke egne til mitt eget bryllup, så det skal bli koselig å lage til ditt sammen med deg. Den boken jeg snakket om skal i hvert fall jeg kjøpe (når jeg får råd). Har ikke snakket med mannen ennå om i morgen. Har en liten følelse av at han blir hjemme med meg. Pluss at hverken han eller jeg har penger til poker eller café-kino....*dumme pengene som man må ha, men aldri har* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #229 Del Skrevet 20. januar 2006 Skjønner dere veldig godt jeg...Ville vært sammen med kjæresten min hvis vi ikke hadde sett hverandre på en stund Dessuten...har man ikke penger å bruke på sånne ting..så har man ikke penger till å bruke på sånne ting Gleder meg også til å lage invitter!! Vet jo ca hvordan jeg vil ha de da, men tar selvfølgelig mot alle forslag jeg kan få Ha en fin kveld med mamman din i kveld da! Jeg og G skal bare se Idol vi også. Skal på jobb kl 06.00 i morgen jeg, og G er så snill at han skal kjøre meg så da må vi legge oss ganske tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #230 Del Skrevet 20. januar 2006 Snill og forståelsesfull du er Mart'n. Men jeg lover å komme sterkere tilbake med ting som koster penger... Kos dere i kveld. Idol må man jo se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #231 Del Skrevet 20. januar 2006 Snill og forståelsesfull du er Mart'n. Men jeg lover å komme sterkere tilbake med ting som koster penger... Kos dere i kveld. Idol må man jo se! ← Vi trenger ikke å gjøre ting som koster penger bestandig da Vi har det morro over en kopp te hjemme i stua også vi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Har forresten funnet en bil jeg har lyst på til bryllupet Hva synes du Philippa? Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #233 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Jeg er jo veldig fan av de klassiske, gode gamle bilene... På denne siden er det noen kule biler. Også syns jeg kanskje at denne er kulere enn den du hadde funnet fram..: -men kanskje aller mest, så syns jeg denne er den fiiiineste!! Men misforstå meg rett Mart'n...jeg liker "din" bil også..men jeg er bare ærlig.. Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #234 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er det jeg liker ved deg Philippa min At du er ærlig uansett hva jeg spør om!! Skrev faktisk mail til de på den siden du la ut link til...liker sånne biler også Men jeg vet ikke..G er ikke så keen på å koste på så mye for en bil uansett... Vi får se da vettu Nå må jeg Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #235 Del Skrevet 20. januar 2006 Philippas bil nr. 2 synes jeg var finest! Men så er ikke jeg så glad i sånne stretchy biler da (særlig ikke hvite, de blir litt sånn skoleball). Dere hadde jo veldig fin bil i deres bryllup, da Philippa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #236 Del Skrevet 20. januar 2006 Dere hadde jo veldig fin bil i deres bryllup, da Philippa! ← I KNOW! Men den kostet rundt 5.000,- og er vel litt i meste laget hvis G helst ikke vil gi så mye for bil. Men klart bilen vår var fiiiin! Men det er nr.2 over også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. januar 2006 #237 Del Skrevet 21. januar 2006 Oj,jeg synest "din" bil var rå Mart`n Hva koster noe sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #238 Del Skrevet 21. januar 2006 Philippas bil nr. 2 synes jeg var finest! Men så er ikke jeg så glad i sånne stretchy biler da (særlig ikke hvite, de blir litt sånn skoleball). Dere hadde jo veldig fin bil i deres bryllup, da Philippa! ← Jeg synes også nr to var finere enn den limo`n. Synes hvite limoer er litt Harry ... Men hvis man leier en som den nr 2, må man helst ha fint vær da Oj,jeg synest "din" bil var rå Mart`n Hva koster noe sånt da? ← Den kosta 5600! Da fikk du med musserende vin da Synes også den er døds rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 21. januar 2006 Måtte innom her en tur før jeg legger meg ... I kveld har jeg vært på cafè og kino sammen med en venninne. Gutta våre spilte poker, og da fant vi ut at vi skulle gjøre noe sammen istede for å sitte alene på lørdagskvelden Så en kjempe morsom film:" The Stone family" Lo og lo og lo... Kjempe koslig hadde vi det Nå hadde jeg egentlig tenkt å se en episode av frustrerte fruer før jeg legger meg, men tror ikke jeg orker! Har tross alt vært oppe siden 04.30 natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #240 Del Skrevet 22. januar 2006 Den kosta 5600! Da fikk du med musserende vin da Synes også den er døds rå ← Oj, det var ganske dyrt det da! Vi fikk også musserende i bilen vår.. Så koselig at dere koste dere i går..fikk du ut noe av henne om Thailand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå