Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Snart kommer min kjære hjem, og vi skal ha junkfood til middag i dag...(håper ikke Heidi leser dette...blir flau av min manglende evne til å stille opp med hjemmelaget middag  :rodme:)

Tulleguri!!! Tror du jeg er sånn gammal husmor eller som disker opp med hjemmelagde retter hver dag????

Beklager å måtte skuffe deg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Kjolen er utrolig fin! Hvis du er veldig veldig fornøyd med den, kommer du til å lete etter samme kjolen hele tiden uten å finne lik, så da er kanskje kjolevalget i orden nå og? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulleguri!!! Tror du jeg er sånn gammal husmor eller som disker opp med hjemmelagde retter hver dag????

Beklager å måtte skuffe deg. :ler:

Ja jeg tror faktisk det Heidi :icon_lol:

Neida, men jeg tror du er mye flinkere husmor enn meg hvertfall ;)

Kjolen er utrolig fin! Hvis du er veldig veldig fornøyd med den, kommer du til å lete etter samme kjolen hele tiden uten å finne lik, så da er kanskje kjolevalget i orden nå og? ;)

Ja, jeg vet Nevèsta, men jeg føler jeg må prøve litt mer. Men muligheten er stor for at kjolevalget faktisk er tatt ja ;)

Veldig fin kjole!! Hilsen fru Fiskepinne  :sjenert:

"Fru fiskepinne" :hoho: ...Men fiskepinner er godt da peony !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony bare juger for hun lager ørretmouse, urtebakt torsk, paier + mye annet godt.

JEG VISSTE DET!!! :sur: Alle er husmødre her jo *ønsker seg "husmortittel" til bursdagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Eller, hvis du syns det er kjedelig å lage mat, så kan du jo ønske deg en husmor til bursdagen, en liten en som kan bo i en skuff på kjøkkenet og lage deilig mat til deg og din kjære. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eller, hvis du syns det er kjedelig å lage mat, så kan du jo ønske deg en husmor til bursdagen, en liten en som kan bo i en skuff på kjøkkenet og lage deilig mat til deg og din kjære. ;)

Ja ei sånn teskjekjærring :ler: God idè lillelou!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært så veldig interessert i å lage mat før jeg møtte mannen min. Men nå som jeg kokkelerer for flere enn bare meg selv så blir det straks litt mere interessant. Også vil jeg jo gjerne imponere litt med mine kokekunster, så jeg må vel si at interessen har tatt seg opp med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært så veldig interessert i å lage mat før jeg møtte mannen min. Men nå som jeg kokkelerer for flere enn bare meg selv så blir det straks litt mere interessant. Også vil jeg jo gjerne imponere litt med mine kokekunster, så jeg må vel si at interessen har tatt seg opp med årene.

Jeg er kjempe glad i å lage mat jeg også...eller, både jeg og min kjære er det egentlig. Men jeg synes ikke det er noe gøy å lage middag når jeg kommer hjem fra jobb! Synes det er kjempe gøy å lage mat til lørdagskvelden eller søndagsmiddagen, når jeg har litt tid!! Da lager jeg både fårikål, kålstappe o.l . Så jeg er kanskje litt flink till å lage mat da... :sjenert: Men kunne nok vært mye flinkere til hverdags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony bare juger for hun lager ørretmouse, urtebakt torsk, paier + mye annet godt.

:erter: Det er bare når vi har gjester at jeg prøver å imponere, ellers lar jeg min kjære mann slave over junkfood-grytene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...