Gjest Markblomsten Skrevet 18. januar 2006 #201 Del Skrevet 18. januar 2006 Fant den selv også nå Kjempeflott kjole Skal noe til for andre kjoler å matchen den der da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Her er kjolen: Endret 10. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. januar 2006 #203 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, kjolen er kjempefin!! Og den er enda finere når Mart'n har den på seg! I KNOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 18. januar 2006 Og den er enda finere når Mart'n har den på seg! I KNOW! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #205 Del Skrevet 18. januar 2006 Åh, det var ein stilig kjole!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 18. januar 2006 Åh, det var ein stilig kjole!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #207 Del Skrevet 18. januar 2006 Snart kommer min kjære hjem, og vi skal ha junkfood til middag i dag...(håper ikke Heidi leser dette...blir flau av min manglende evne til å stille opp med hjemmelaget middag ) ← Tulleguri!!! Tror du jeg er sånn gammal husmor eller som disker opp med hjemmelagde retter hver dag???? Beklager å måtte skuffe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 18. januar 2006 #208 Del Skrevet 18. januar 2006 Kjolen er utrolig fin! Hvis du er veldig veldig fornøyd med den, kommer du til å lete etter samme kjolen hele tiden uten å finne lik, så da er kanskje kjolevalget i orden nå og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. januar 2006 #209 Del Skrevet 18. januar 2006 Veldig fin kjole!! Hilsen fru Fiskepinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 18. januar 2006 Tulleguri!!! Tror du jeg er sånn gammal husmor eller som disker opp med hjemmelagde retter hver dag???? Beklager å måtte skuffe deg. ← Ja jeg tror faktisk det Heidi Neida, men jeg tror du er mye flinkere husmor enn meg hvertfall Kjolen er utrolig fin! Hvis du er veldig veldig fornøyd med den, kommer du til å lete etter samme kjolen hele tiden uten å finne lik, så da er kanskje kjolevalget i orden nå og? ← Ja, jeg vet Nevèsta, men jeg føler jeg må prøve litt mer. Men muligheten er stor for at kjolevalget faktisk er tatt ja Veldig fin kjole!! Hilsen fru Fiskepinne ← "Fru fiskepinne" ...Men fiskepinner er godt da peony !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #211 Del Skrevet 18. januar 2006 Peony bare juger for hun lager ørretmouse, urtebakt torsk, paier + mye annet godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 18. januar 2006 Peony bare juger for hun lager ørretmouse, urtebakt torsk, paier + mye annet godt. ← JEG VISSTE DET!!! Alle er husmødre her jo *ønsker seg "husmortittel" til bursdagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #213 Del Skrevet 18. januar 2006 Når har du bursdag da Mart'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har bursdag 4 mai, så jeg har god tid til å øve meg på husmor-rollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #215 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, det har du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. januar 2006 #216 Del Skrevet 18. januar 2006 Eller, hvis du syns det er kjedelig å lage mat, så kan du jo ønske deg en husmor til bursdagen, en liten en som kan bo i en skuff på kjøkkenet og lage deilig mat til deg og din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #217 Del Skrevet 18. januar 2006 Eller, hvis du syns det er kjedelig å lage mat, så kan du jo ønske deg en husmor til bursdagen, en liten en som kan bo i en skuff på kjøkkenet og lage deilig mat til deg og din kjære. ← Ja ei sånn teskjekjærring God idè lillelou!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #218 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har aldri vært så veldig interessert i å lage mat før jeg møtte mannen min. Men nå som jeg kokkelerer for flere enn bare meg selv så blir det straks litt mere interessant. Også vil jeg jo gjerne imponere litt med mine kokekunster, så jeg må vel si at interessen har tatt seg opp med årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har aldri vært så veldig interessert i å lage mat før jeg møtte mannen min. Men nå som jeg kokkelerer for flere enn bare meg selv så blir det straks litt mere interessant. Også vil jeg jo gjerne imponere litt med mine kokekunster, så jeg må vel si at interessen har tatt seg opp med årene. ← Jeg er kjempe glad i å lage mat jeg også...eller, både jeg og min kjære er det egentlig. Men jeg synes ikke det er noe gøy å lage middag når jeg kommer hjem fra jobb! Synes det er kjempe gøy å lage mat til lørdagskvelden eller søndagsmiddagen, når jeg har litt tid!! Da lager jeg både fårikål, kålstappe o.l . Så jeg er kanskje litt flink till å lage mat da... Men kunne nok vært mye flinkere til hverdags! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. januar 2006 #220 Del Skrevet 18. januar 2006 Peony bare juger for hun lager ørretmouse, urtebakt torsk, paier + mye annet godt. ← Det er bare når vi har gjester at jeg prøver å imponere, ellers lar jeg min kjære mann slave over junkfood-grytene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå