Gå til innhold

Kvinner vil være gifte men ikke være «kona»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og heller ikke opparbeider deg arbeidserfaring, ansiennitet, kunnskaper som trengs hvis man blir alene og må ut i arbeidslivet osv. Tap-tap for kvinnen, uansett hvor snill mannen er.

Anonymkode: 4be61...818

Ja så tjener de fleste menn ikke nok heller da. Skulle gjerne slippet å jobbe jeg men jeg tjener mest så da går det rett og slett ikke rundt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kipling skrev (1 time siden):

Selvsagt skaper en hjemmeværende kvinne verdier. Hun oppdrar den neste generasjonen, som etter min mening er den viktigste jobben i dette landet, og hun avlaster mannen sin slik at han kan jobbe mer i sin karriere uten å bli utslitt, så hans “ekstra” produktivitet i form av at han kan jobbe mer eller bare er mye mer uthvilt når han er på jobb, er jo på grunn av det hun gjør. Det er i høyeste grad verdiskaping, det er bare ikke verdiskaping som medfører høyere skatteinntekter umiddelbart, så derfor er ikke politikere så interessert i å promotere det eller annerkjenne det.

Og hvis du ikke får annerkjennelse eller takk for det, så har du giftet deg med en utakknemmelig idiot av en mann. Og hvis din innsats hjemme gjør at han kan putte mer inn i jobben sin og hans lønn stiger (som den vil pleie å gjøre) så er det mer penger som går inn i felleskassa, så da får du jo lønn for strevet.

 

Ok, romkamerater som har sex og er glad i hverandre da, er den bedre?

 

For å leve et helt greit liv i dagens samfunn må man tjene minst 1 million i året. Kone og barn koster flesk å forsørge. Da blir det mange single menn som aldri får familie da, hvis kriteriet er at mannen skal være hovedforsørger. Du må bare leve slik du vil pg har du råd til det så supert for din del. Jeg mener det er toppen av frekkhetens nådegave og pålegge alle andre å leve slik man selv ønsker/har mulighet til. Hvorfor skal du diktere noe som helst for alle andre. Altså seriøst hvem tror du at du er ?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arya2000 said:

For å leve et helt greit liv i dagens samfunn må man tjene minst 1 million i året. Kone og barn koster flesk å forsørge. Da blir det mange single menn som aldri får familie da, hvis kriteriet er at mannen skal være hovedforsørger. Du må bare leve slik du vil pg har du råd til det så supert for din del. Jeg mener det er toppen av frekkhetens nådegave og pålegge alle andre å leve slik man selv ønsker/har mulighet til. Hvorfor skal du diktere noe som helst for alle andre. Altså seriøst hvem tror du at du er ?

Kipling liker å spre det kvinnefiendtlige oppgulpet sitt når han får sjansen, det er bare å ignorere. Han mener menn er mer verdt enn kvinner, og derfor skal kvinner gjøre drittarbeidet hjemme med vasking og rydding fordi han , som mann, ikke har lyst. Ikke la deg provosere, resten av oss vet at hver familie deler på byrdene alt etter som hva som passer dem best, både økonomisk og praktisk - helt uavhengig av om man har utovertiss eller innovertiss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Arya2000 said:

For å leve et helt greit liv i dagens samfunn må man tjene minst 1 million i året. Kone og barn koster flesk å forsørge. Da blir det mange single menn som aldri får familie da, hvis kriteriet er at mannen skal være hovedforsørger. Du må bare leve slik du vil pg har du råd til det så supert for din del. Jeg mener det er toppen av frekkhetens nådegave og pålegge alle andre å leve slik man selv ønsker/har mulighet til. Hvorfor skal du diktere noe som helst for alle andre. Altså seriøst hvem tror du at du er ?

Når har jeg pålagt noen å gjøre noe som helst?

Jeg mener dette er den beste måten å leve på og derfor prater jeg positivt om det, det er ikke det samme som å tvinge noen til å gjøre noe som helst. Hvordan er det annerledes enn hordene med hovedsakelig kvinner som sier at kvinner bør jobbe 100% og mannen må gjøre 50% i hjemmet ellers er han tidenes største drittsekk? Om noe så vil jeg si at jeg er rimelig mye mildere enn likestillingshordene i det å skulle pålegge noen å gjøre noe.

Ja jeg har råd til det, og derfor har jeg plan om å gjøre det. Har man ikke råd til det så må man gjøre noen kompromiss.

Har forsåvidt aldri sagt at kvinnen ikke bør jobbe i det hele tatt, så jeg vet ikke hvor den ideen kommer fra. Hun bør jobbe så mye hun har tid og lyst til, men familien bør komme først. Er det virkelig forferdelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mener du at å være "kona" innebærer at man er husmor? Så fort man gifter seg så må man være hjemmeværende mor og husmor? 

Anonymkode: a2a63...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Besteforeldrene mine levde faktisk ganske likestilt, begge bestemødrene min jobbet frem til de giftet seg, og etter de var gift begynte de å jobbe på gården de giftet seg til. Gården som de eide i fellesskap med mannen, og som min mormor kunne selge og leve glade dager, da morfar døde tidlig. Begge bestefedrene mine var involvert i barna og hjemmet, selv om barna fikk klare seg mye selv. I perioder det var mye å gjøre på gården leide de inn folk som tok strøjobber, nettopp fordi de ønsket å se barna sine i løpet av dagen. Ingen av mine bestemødre gikk hjemme i en snerten byleilighet, og sørget for at alt var støvfritt til mannen kom hjem fra kontoret. Mine bestemødre var sterke som bjørner begge to, og gikk mer i slagstøvler og skaut, enn pumps og pent dandert hår.

Det er uansett en ting å velge en tradisjonell rollefordeling når det var få andre muligheter. Gifte kvinner fikk ofte ikke fortsette i jobb, og fikk de barn så var i hvert fall løpet kjørt. Det var også litt varierende hva slags utdanning som var tilgjengelig for kvinner, siden familier helst betalte for å gi sønnene utdannelse. En helt annen ting er å velge å innrette seg på denne måten, når det finnes et hav av muligheter til å ikke gjøre det. Og de fleste kvinner ikke er interessert i å leve sånn.

Da kan man jo begynne å spekulere i hva som er årsaken til at den mann ønsker å leve sånn. Er han stokk konservativ, uten vilje og evne til å se at verden har endret seg? Er han dypt religiøs? Har han en eller annen allergi mot husarbeid? Eller synes han bare det er veldig praktisk å skyfle de kjedelige og utakknemlige jobbene over på noen som kan gjøre det for ham, sånn at han kan tjene enda mer penger, og hun blir minstepensjonist og taper på alle områder, samt at han nærmest "eier" sin kvinne, siden hun vanskelig kan skille seg?

Anonymkode: bc41a...9b1

Bestemødrene dine høres ut som bra damer, hils dem fra meg og si det om de fortsatt lever 👍

Hvem har snakket om pumps og dandert hår?

Jeg er konservativ, og jeg har evne og vilje til å legge merke til at verden har endret seg til det værre. Jeg syns at de fleste av de sosiale endringene de siste 100 årene har hatt katastrofale følger, og derfor vil jeg melde meg ut av dem i så stor grad jeg kan. Det å takke nei til "likestilt ekteskap" er en del av dette. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, viren said:

Kipling liker å spre det kvinnefiendtlige oppgulpet sitt når han får sjansen, det er bare å ignorere. Han mener menn er mer verdt enn kvinner, og derfor skal kvinner gjøre drittarbeidet hjemme med vasking og rydding fordi han , som mann, ikke har lyst. Ikke la deg provosere, resten av oss vet at hver familie deler på byrdene alt etter som hva som passer dem best, både økonomisk og praktisk - helt uavhengig av om man har utovertiss eller innovertiss.

Aldri sagt at menn er mer verdt enn kvinner, faktisk sagt det motsatte en haug med ganger.

Om du mener jeg har sagt det så vil jeg gjerne se linken til det innlegget hvor du mener jeg sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (9 timer siden):

Noen sier "han  jeg er gift med" eller "hun jeg er gift med".

Det virker som det sitter litt langt inne å si "kona mi' eller "mannen min"

Har ikke jeg oppfattet som noe som sitter langt inne. Jeg sier min mann, eller min kjære. Han sier min kone, og jeg har ingen negative assosiasjoner med det. Til familie og nære venner omtaler vi hverandre med navn, men presenterer hverandre alltid som "min kone " eller "min mann ". "Han jeg er gift med" faller meg ikke naturlig, verken som presentasjon eller omtale. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (3 timer siden):

Bestemødrene dine høres ut som bra damer, hils dem fra meg og si det om de fortsatt lever 👍

Hvem har snakket om pumps og dandert hår?

Jeg er konservativ, og jeg har evne og vilje til å legge merke til at verden har endret seg til det værre. Jeg syns at de fleste av de sosiale endringene de siste 100 årene har hatt katastrofale følger, og derfor vil jeg melde meg ut av dem i så stor grad jeg kan. Det å takke nei til "likestilt ekteskap" er en del av dette. Hva er galt med det?

Men hva er det du ikke liker med at kvinner har samme rettigheter og muligheter som menn? Hvorfor er det så fryktelig å leve sammen med noen som er deg likeverdig, som har like lang utdannelse, like mye ansvar på jobb, og tjener egne penger og pensjonspoeng? Er problemet at du sa må gjøre mer av sånne kjedelige drittjobber som du ikke liker om mener er kvinnfolkarbeid? Eller er det noe som stikker dypere? I så fall skjønner jeg ikke helt hva det skal være om det ikke er religiøst, eller springer ut fra en overbevisning om at menn er viktigere og mer verdt enn kvinner.

Jeg mener det må være bedre for en mann å bli valgt av en kvinne fordi hun virkelig vil ha ham, ikke fordi hun må og trenger ham for pengene. Det må da være større sannsynlighet for å bli elsket da? Det er større sannsynlighet for å leve med en partner som elsker deg og velger deg, enn en som innerst inne forakter deg, men som ikke har noe annet valg enn å bli.

Anonymkode: bc41a...9b1

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hva er det du ikke liker med at kvinner har samme rettigheter og muligheter som menn? Hvorfor er det så fryktelig å leve sammen med noen som er deg likeverdig, som har like lang utdannelse, like mye ansvar på jobb, og tjener egne penger og pensjonspoeng? Er problemet at du sa må gjøre mer av sånne kjedelige drittjobber som du ikke liker om mener er kvinnfolkarbeid? Eller er det noe som stikker dypere? I så fall skjønner jeg ikke helt hva det skal være om det ikke er religiøst, eller springer ut fra en overbevisning om at menn er viktigere og mer verdt enn kvinner.

Jeg mener det må være bedre for en mann å bli valgt av en kvinne fordi hun virkelig vil ha ham, ikke fordi hun må og trenger ham for pengene. Det må da være større sannsynlighet for å bli elsket da? Det er større sannsynlighet for å leve med en partner som elsker deg og velger deg, enn en som innerst inne forakter deg, men som ikke har noe annet valg enn å bli.

Anonymkode: bc41a...9b1

Det høres ut som du setter likhetstegn mellom å være likeverdig og å ha utdannelse, ansvar osv....

Det som er greia er at jeg definerer ikke menneskeverdi basert på om noen har utdannelse, jobbansvar, inntekt eller noe sånt.

Hun er allerede likeverdig, enten hun har de tingene eller ikke... Likeverd er ikke noe hun først får dersom hun har like mye utdannelse, ansvar, inntekt etc. Mener du virkelig at det er disse tingene som gjør en kvinne likeverdig? At hun ikke er verdt like mye dersom hun ikke har like lang utdannelse? For det forklarer jo en del dersom du faktisk mener det.

Det springer ikke ut fra en overbevisning om at menn er viktigere enn kvinner, eller noe tilsvarende nonsense. Det springer ut fra en overbevisning om at menn og kvinner er ulike med ulike styrker, behov, og triggere for tiltrekning, og derfor bør menn og kvinner ha ulike roller.

Enig i alt du sier i det siste avsnittet, men hvorfor i all verden skulle det være alternativet? Mener du at enten så blir man sammen med en karrierekvinne som ikke er villig til å jobbe mindre, eller så fisker man en eller annen desperat og fattig kvinne ut av rennestenen, og det er de to alternativene som finnes i norge i 2023?

Er ikke ofte jeg sier dette, men det virker som du har et veldig tvilsomt kvinnesyn hvis du mener disse tingene.

Tro meg, det finnes faktisk kvinner der ute som er fullt i stand til å tjene egne penger, men som heller har lyst til å bruke tiden sin på å ta vare på mennesker de er glad i, istedet for å jobbe for en sjef som gir faen i henne i et selskap hvor hennes eneste verdi er hvor mye hun bidrar til bunnlinjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (25 minutter siden):

... det finnes faktisk kvinner der ute som er fullt i stand til å tjene egne penger, men som heller har lyst til å bruke tiden sin på å ta vare på mennesker de er glad i, istedet for å jobbe for en sjef som gir faen i henne i et selskap hvor hennes eneste verdi er hvor mye hun bidrar til bunnlinjen.

Det er vel i så fall et selskap ingen mann burde jobbe for heller. Og spesielt ikke menn som jobber mye/har mye ansvar og stort forsørgeransvar, og der hele familien er avhengig av at hans fysiske og psykose helse er på topp så familien har mat på bordet. 

Anonymkode: 55aba...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (28 minutter siden):

Det høres ut som du setter likhetstegn mellom å være likeverdig og å ha utdannelse, ansvar osv....

Det som er greia er at jeg definerer ikke menneskeverdi basert på om noen har utdannelse, jobbansvar, inntekt eller noe sånt.

Hun er allerede likeverdig, enten hun har de tingene eller ikke... Likeverd er ikke noe hun først får dersom hun har like mye utdannelse, ansvar, inntekt etc. Mener du virkelig at det er disse tingene som gjør en kvinne likeverdig? At hun ikke er verdt like mye dersom hun ikke har like lang utdannelse? For det forklarer jo en del dersom du faktisk mener det.

Det springer ikke ut fra en overbevisning om at menn er viktigere enn kvinner, eller noe tilsvarende nonsense. Det springer ut fra en overbevisning om at menn og kvinner er ulike med ulike styrker, behov, og triggere for tiltrekning, og derfor bør menn og kvinner ha ulike roller.

Enig i alt du sier i det siste avsnittet, men hvorfor i all verden skulle det være alternativet? Mener du at enten så blir man sammen med en karrierekvinne som ikke er villig til å jobbe mindre, eller så fisker man en eller annen desperat og fattig kvinne ut av rennestenen, og det er de to alternativene som finnes i norge i 2023?

Er ikke ofte jeg sier dette, men det virker som du har et veldig tvilsomt kvinnesyn hvis du mener disse tingene.

Tro meg, det finnes faktisk kvinner der ute som er fullt i stand til å tjene egne penger, men som heller har lyst til å bruke tiden sin på å ta vare på mennesker de er glad i, istedet for å jobbe for en sjef som gir faen i henne i et selskap hvor hennes eneste verdi er hvor mye hun bidrar til bunnlinjen.

Du har nå veldig begredelig syn på jobb. Synd at du opplever jobb på denne måten. Du bør kanskje bytte?

Nei, de fleste av oss har intet behov for å vaske etter andre voksne mennesker. Ikke har vi noen spesielle "styrker" som gjør oss bedre egnet til husarbeid. Jeg vil heller si at mannen min er bedre egnet til støvsuging og gulvvask, fordi han ikke har en fødselsskade som gjør det vondt å utføre disse oppgavene. Ikke faller pikken hans av når han vasker heller... rart det der. 

Anonymkode: 4be61...818

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel i så fall et selskap ingen mann burde jobbe for heller. Og spesielt ikke menn som jobber mye/har mye ansvar og stort forsørgeransvar, og der hele familien er avhengig av at hans fysiske og psykose helse er på topp så familien har mat på bordet. 

Anonymkode: 55aba...c8e

Nettopp. Hvorfor jobber han på et så jævlig sted? Jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag. Jeg syntes også det var vanvittig interessant og givende å studere. Å vaske en dass tilsølt av mannfolk derimot, er så lite givende og interessant som det går an. 

Jeg forstår heller ikke menn som vil jobbe masse overtid for å slippe å ta vare på deres små barn. Til slike menn - vær så snill og forbli barnløse. Barna trenger en far på lik linje med mor. Ikke et papir der det står hvem faren er, uten at barnet kjenner ham noe særlig, selv om de er registrert bosatt i samme hus. 

Anonymkode: 4be61...818

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har nå veldig begredelig syn på jobb. Synd at du opplever jobb på denne måten. Du bør kanskje bytte?

Nei, de fleste av oss har intet behov for å vaske etter andre voksne mennesker. Ikke har vi noen spesielle "styrker" som gjør oss bedre egnet til husarbeid. Jeg vil heller si at mannen min er bedre egnet til støvsuging og gulvvask, fordi han ikke har en fødselsskade som gjør det vondt å utføre disse oppgavene. Ikke faller pikken hans av når han vasker heller... rart det der. 

Anonymkode: 4be61...818

Har ikke noe behov for å bytte, for jeg digger jobben min. Både stedet jeg jobber, kollegene og arbeidsoppgavene. Men jeg lever ikke under illusjonen av at vi har ansatte for noen annen grunn enn at vi trenger dem for bunnlinjen, og på tross av mailer som HR og toppledelsen sender ut, så tror jeg ikke på at jeg er "en uvurderlig del av XXXXXXXX familien". :D Jeg liker meg der, og har det gøy på jobb, men jeg er der fordi jeg får betalt og de betaler meg fordi jeg løser et problem for dem som de trenger løst og som få klarer å løse. 

Jeg er godt likt, men jeg kan ikke tenke meg at jeg er elsket på samme måte som en god kjærlig husmor er elsket av familien sin. 

Hva er begredelig med det? Mulig det er det at jeg er en mann, men jeg ser ikke noe galt med at arbeidsforholdet på jobb er basert på gjensidig nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (3 minutter siden):

Har ikke noe behov for å bytte, for jeg digger jobben min. Både stedet jeg jobber, kollegene og arbeidsoppgavene. Men jeg lever ikke under illusjonen av at vi har ansatte for noen annen grunn enn at vi trenger dem for bunnlinjen, og på tross av mailer som HR og toppledelsen sender ut, så tror jeg ikke på at jeg er "en uvurderlig del av XXXXXXXX familien". :D Jeg liker meg der, og har det gøy på jobb, men jeg er der fordi jeg får betalt og de betaler meg fordi jeg løser et problem for dem som de trenger løst og som få klarer å løse. 

Jeg er godt likt, men jeg kan ikke tenke meg at jeg er elsket på samme måte som en god kjærlig husmor er elsket av familien sin. 

Hva er begredelig med det? Mulig det er det at jeg er en mann, men jeg ser ikke noe galt med at arbeidsforholdet på jobb er basert på gjensidig nytte.

Men du vet ikke hvordan en kvinne kommer til å elske deg. Du har aldri vært i et seriøst forhold. Ergo du vet ingenting om forhold, bortsett fra teoretisk kunnskap. Du vet ikke hvor mye eller lite du kommer til å elske din fremtidige kone etter at hun har gått hjemme noen år.

Og jeg tviler på at barna mine elsker meg mindre bare fordi jeg jobber og ikke vasker hus døgnet rundt. Arbeidsforholdet er basert på gjensidig nytte, det samme gjelder forhold. Mann og kone utfyller hverandre og er avhengige av hverandre. Ikke så ulikt et arbeidsforhold. Bare at du ønsker å spille toppledelsens rolle i dette forholdet. 

Anonymkode: 4be61...818

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du vet ikke hvordan en kvinne kommer til å elske deg. Du har aldri vært i et seriøst forhold. Ergo du vet ingenting om forhold, bortsett fra teoretisk kunnskap. Du vet ikke hvor mye eller lite du kommer til å elske din fremtidige kone etter at hun har gått hjemme noen år.

Og jeg tviler på at barna mine elsker meg mindre bare fordi jeg jobber og ikke vasker hus døgnet rundt. Arbeidsforholdet er basert på gjensidig nytte, det samme gjelder forhold. Mann og kone utfyller hverandre og er avhengige av hverandre. Ikke så ulikt et arbeidsforhold. Bare at du ønsker å spille toppledelsens rolle i dette forholdet. 

Anonymkode: 4be61...818

Kan du garantere meg hvor mye kjærlighet jeg vil ha med en karrierekvinne da? For jeg ser ingen grunn i verden til å tro at oddsene er bedre med en karrierekvinne enn med en familie-orientert kvinne. Verdier har faktisk ganske mye å si for hvor tiltrukket jeg er av en kvinne og i hvor stor grad "beskytter instinktet" mitt kicker inn, og det er ingenting som slår en familieorientert kvinne av det jeg har erfart.

Nei barna dine er sikkert glad i deg uansett, poenget mitt er ikke at de ikke er det. Poenget mitt er at jeg tror det er mer meningsfylt for en kvinne å bruke dagene på å tjene mennesker du er glad i og som er glad I deg i retur enn å tjene en sjef som verdsetter deg i hovedsak for bunnlinjen. Alle må tjene noen, hvorfor ikke velge å tjene noen som elsker deg?

Mann og kone utfyller hverandre ja, det er akkurat det som er poenget mitt. Så hvorfor ikke finne en match med helt ulike ferdigheter og så fokusere på det hver av dere gjør best, istedet for å "utfylle hverandre" ved å ha den samme rollen og bidra med det samme? Hvordan er det utfylling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kipling skrev (8 timer siden):

Fordi jeg er en mann som tror på tradisjonelle kjønnsroller, så det å være hjemmeværende og bli forsørget av en kvinne er ikke et alternativ for meg.

Hvorfor ser du alt i lys av en antagelse om at alle menn hater kvinnene sine og har lyst til å undertrykke dem? Er du virkelig så paranoid at du tror det stemmer? Tror du at bestefaren din hatet og ville undertrykke bestemoren din?

Hvem har bestemt at dette er tradisjonelle kjønnsroller og hva er egentlig tradisjonelle kjønnsroller? Hvorfor skal det som var før i tiden være det «riktige»? Hva hadde vært skummelt med å bli forsørget av en kvinne?  Hvorfor ville du sagt nei til det?


Hvis feks. Afghanistan blir styrt av taliban i 100 år- og senere et fint land å bo i, men en mann sier da han savner de gamle kjønnsrollene de hadde der med steining av mistenkte utro koner og at kona ikke hadde lov å jobbe og gå ut av huset- betyr det at det er en positiv ting? At det var en bedre måte å leve på?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konemor jeg🤷‍♀️ Det er det mannen sier hver gang han skal snakke om meg, da er det konemor.

Anonymkode: 43795...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (37 minutter siden):

Har ikke noe behov for å bytte, for jeg digger jobben min. Både stedet jeg jobber, kollegene og arbeidsoppgavene. Men jeg lever ikke under illusjonen av at vi har ansatte for noen annen grunn enn at vi trenger dem for bunnlinjen, og på tross av mailer som HR og toppledelsen sender ut, så tror jeg ikke på at jeg er "en uvurderlig del av XXXXXXXX familien". :D Jeg liker meg der, og har det gøy på jobb, men jeg er der fordi jeg får betalt og de betaler meg fordi jeg løser et problem for dem som de trenger løst og som få klarer å løse. 

Jeg er godt likt, men jeg kan ikke tenke meg at jeg er elsket på samme måte som en god kjærlig husmor er elsket av familien sin. 

Hva er begredelig med det? Mulig det er det at jeg er en mann, men jeg ser ikke noe galt med at arbeidsforholdet på jobb er basert på gjensidig nytte.

Hvorfor skulle ei dame ha problemer med å like seg på jobb, møte fine kolleger, ha det gøy der, og få brukt utdanninga si mot å få masse penger av bedriften? 

Anonymkode: 55aba...c8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være kona hans, men ikke gifte meg. Det kan bli problematisk😂

Anonymkode: 6cb64...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...