Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?


Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 18.14):

Hvilke skrivefeil da 

Anonymkode: 9a69b...21b

Dysje :raven: og lagt med. Jeg har lagt med han feks.

Anonymkode: 96831...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, norw said:

Jeg har bare postet mine egne meninger. 

Men du skrev at det er misbruk av ordningen, og det er det ikke når kg selv presiserer at folk kan velge selv hva de poster som. 

Anonymkode: 3e8f3...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All generaliseringen.

«Hvorfor er alle menn/ kvinner så…»

«hvorfor klager lærere alltid på …»

«hvorfor  tror alle menn at…»

 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Også mammapolitiet da,som går i fistel hvis de får høre om en unge på tre år som sitter forovervendt i bil,eller spiser usunn yoghurt,eller ser på skjerm et kvarter for mye om dagen. Hvorfor bryr dere dere så mye om at et barn dere ikke kjenner gjør disse tingene? Fei for egen dør,er det noe som heter..   

Anonymkode: 115b8...61b

Eller om du ikke ammer, noen tror visst at morsmelkerstatning er gift. 

Anonymkode: f9c20...e43

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal være så forbanna ekstreme med innleggene sine hele tida og tror de klarer å bevise et poeng utifra det. "Jeg fikk 10x inntekt alene med 450k i lønn og 3 barn, gikk helt fint det!" eller "Vi er 5 stk i familien og bruker 4000 kr på mat i mnd, merker ikke prisoppgangen engang vi". Hvorfor gidde, liksom. Blir så dumt at jeg ikke finner ord.

Anonymkode: 6bac0...8af

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannehatet, kvinnehatet, at folk skal være så ekle med hverandre, så mye negativitet i diverse tråder, at folk er ute etter å ta ts uansett, folk som svare krast og surt uten å en gang prøve å sette seg inn i ts følelser, folk som svarer som om de har glemt hvordan det er å være ung og usikker osv osv. Lista kunne blitt veldig lang. 

For å ta et eksempel. Blir helt oppgitt når jeg ser folk kommer hit for å søke råd etter første kjærlighetssorg, og bare for slengt i ansiktet at 'dere var bare sammen i ett år og har ikke barn sammen en gang, i tillegg er alle menn idioter, så du bør være glad for å være kvitt han uansett. Skjerp deg, det her er ikke noe å grine for'. Jeg er 35 nå, og husker veldig godt hvor vondt min første kjærlighetssorg var, selv om livet nå har lært meg at et brudd åpner opp for å møte en mye bedre partner i fremtiden. Men jeg husker det ikke føltes slik ut da, og da er det nok veldig vondt å få høre at man er teit som er lei seg, feks. 

 

Anonymkode: 9cb28...186

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartmaling:

-Menneskeheten burde dø ut.

- Det er helt umulig å få dame

- Man blir ulykkelig av barn.

- Menn er ekle og late.

- Kvinner over 30 er uattraktive.

- Best å være enslig og sur.

Etc 🙂

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som juger. Feks ved valg, og de sier ved flere anledninger i diskusjoner at de stemmer på et parti, og så måneder etterpå skriver at det partiet suger, så påstår de at det var tull at de stemte det partiet, når de blir konfronter. Lite troverdig. Og da kan man ikke stole på den brukeren ellers. Løgnere enten den ene eller andre vegen.

Anonymkode: c13b9...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Brukere som juger. Feks ved valg, og de sier ved flere anledninger i diskusjoner at de stemmer på et parti, og så måneder etterpå skriver at det partiet suger, så påstår de at det var tull at de stemte det partiet, når de blir konfronter. Lite troverdig. Og da kan man ikke stole på den brukeren ellers. Løgnere enten den ene eller andre vegen.

Anonymkode: c13b9...af5

Enkelte folk bytter parti oftere enn de bytter sokker, sånn har det blitt. 

Anonymkode: 3e8f3...477

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enkelte folk bytter parti oftere enn de bytter sokker, sånn har det blitt. 

Anonymkode: 3e8f3...477

Det er greit, men stå for det man har sagt, enten man sier man angrer eller er stolt, ellers er man løgner.

Anonymkode: c13b9...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er greit, men stå for det man har sagt, enten man sier man angrer eller er stolt, ellers er man løgner.

Anonymkode: c13b9...af5

Enig i denne. Selv stemte jeg Rødt tidligere, men har endret standpunkt og kommer aldri til å stemme Rødt igjen på grunn av hvordan de har håndtert krigen i Ukraina. Går helt utmerket fint å endre meninger, men lyve bør man jo aldri gjøre.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vixella skrev (På 17.1.2023 den 17.41):

Jeg synes folk som kun kommenterer for å rette andres skrivefeil eller grammatiske feil kan ta seg en bolle - spesielt om de gjør det som AnonymBruker. Det bidrar ikke til noe annet enn kvalme i en tråd, og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder bruke tid på det. 

Hva er ditt irritasjonsmoment ved Kvinneguiden? 

Jeg har dyleksi og blir noen ganger galt

Anonymkode: 22e3b...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 minutt siden):

Enig i denne. Selv stemte jeg Rødt tidligere, men har endret standpunkt og kommer aldri til å stemme Rødt igjen på grunn av hvordan de har håndtert krigen i Ukraina. Går helt utmerket fint å endre meninger, men lyve bør man jo aldri gjøre.

Nettopp. Perfekt eksempel på hva som er rett. 

Løgnmønster på enkelte brukere er så tydelig. 

Anonymkode: c13b9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bytter parti så ofte at det kan tenkes de faktisk glemmer hva de stemte sist. Vet ikke hva som er verst av det, eller sånn det var før at man stemte etter klassetilhørighet. "Arrrbeiderparti i alllle år" etc. Uten noen ytterligere begrunnelse. Men nå om dagen kan jo en overskrift i avisen være nok til at mange bytter parti. Media har fått skremmende stor makt. 

Anonymkode: 3e8f3...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukere som utgir seg for å være noe de ikke er

Anonymkode: 54627...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Brukere som utgir seg for å være noe de ikke er

Anonymkode: 54627...150

Som hva? Å hvordan kan du bevise det? 

Anonymkode: 8f2c6...8a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

carolinebergeriksen. Kommer opp hele tida, men aner ikke hvem det er.

Anonymkode: ebbfb...5df

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...