Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?


Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det irriterer meg, men det overrasker meg at en del kvinner - tror det er kvinner - er jævla bitre pga menn.  At menn generelt er ansvarsløse drittsekker som er utro så raskt de får sjansen.

Jeg er ikke dum, jeg skjønner at de fleste ikke mener det - men jeg tror en del her inne er på gli til la seg overbevise om det i alle fall.

Det er ikke irriterende, men overraskende. 

Endret av MortenMunkholm
altfor mange kommaer.
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående den vanvittig irriterende greia endel har med å korrigere andres skrivefeil, og stille liksom-spørsmål ‘jeg forstår ikke hva xxx betyr’ når du ikke engang må legge to hjerneceller i kryss for å forstå hva som menes i kontekst.

Alle sånn innlegg kan rapporteres for avsporing.

Folk har fått utestengelse fra forumet for slik oppførsel før.

Det krever bare litt kollektiv innsats av oss andre. Nå er de blitt så feige at de poster anonymt og tror visst de er trygge, men det er regelbrudd det de driver med så moderatorer kan sjekke brukeren bak.

 

 

 

Anonymkode: b6122...d2d

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Garantert skrevet av noen som får ståpels av å pirke i andres som oftest helt ubetydelige feil.

 


Folk som ikke forstår hvorfor det er lurt å anonymisere personopplysninger og historien sin, selv om en skriver som anonym. Hint - en er aldri helt anonym i dette forumet.

Anonymkode: b6122...d2d

Selvsagt forandrer man på noe for å ikke bli kjent igjen,og man legger ikke ut personopplysninger, men de jeg tenker på er de som feks skriver(som anonym): " Barnet mitt trenger votter,hvilke bør jeg kjøpe til h*n?" Der er det vel ikke akkurat sensitive personopplysninger om det står han eller hun.

Anonymkode: 115b8...61b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenMunkholm skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om det irriterer meg, men det overrasker meg at en del kvinner - tror det er kvinner - er jævla bitre pga menn.  At menn generelt er ansvarsløse drittsekker som er utro så raskt de får sjansen.

Jeg er ikke dum, jeg skjønner at de fleste ikke mener det - men jeg tror en del her inne er på gli til la seg overbevise om det i alle fall.

Det er ikke irriterende, men overraskende. 


Når undersøkelser viser at 60 % av menn er utro i løpet av ekteskapet, så kommer ikke den overbevisningen uten grunn akkurat.

Å ikke tro kvinners historier, men stemple dem ‘bitre’ fordi menn ikke ser er eller offer for andre menns oppførsel på samme måte som kvinner - det er en jævla irriterende greie med menn her, som ønsker å irettesette og belære kvinner utfra deres eget verdensbilde. Heller enn å faktisk høre og tro hva kvinner sier.

Som oftest støttes det opp av forskning også, om kvinners ord ikke er nok.

 

Anonymkode: b6122...d2d

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt forandrer man på noe for å ikke bli kjent igjen,og man legger ikke ut personopplysninger, men de jeg tenker på er de som feks skriver(som anonym): " Barnet mitt trenger votter,hvilke bør jeg kjøpe til h*n?" Der er det vel ikke akkurat sensitive personopplysninger om det står han eller hun.

Anonymkode: 115b8...61b


Om noen går inn på brukeren bak anonymkoden, så kan slike detaljer være med på å identifisere personen jo. Det burde flere tenke på.

Anonymkode: b6122...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt uenig. Jeg har fått bedre grammatikk ved å bli informert om skrivefeilene mine her, og setter pris på det. Så lenge man gjør det på en hyggelig eller nøytral måte så er det ingenting "kvalmt" ved å få ny informasjon.

Anonymkode: 9f739...22a

Enig :nikke: Lærte selv for lenge siden at moro er med èn r. Ble ikke hysterisk av den grunn.

Men budskapet er viktigst, så jeg pleier ikke påpeke feil hos andre, selv om det kan være fristende med en korrigering :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer mest er de som siterer en mening og endrer den og sier "rettet den for deg"

Dette er en frekk og ufin hersketeknikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk som ikke tar til seg svarene de får i det hele tatt, selv når alle svarer det samme 

- enkelte brukere 

- noe av modereringen 

- alle runketrådene som til tider fyller feeden 

- dårlige trolletråder 

- folk som kommer med banebrytende opplysninger i innlegg #25 som burde vært med i hi

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn som skriver milelange innlegg der de forsvarer retten sin til å vise erotisk og seksuell interesse for veldig unge kvinner, og sammenligner det med den kampen f.eks homofile menn har måttet utkjempe for å få lov til å vise sin kjærlighet.

Anonymkode: 453e9...90f

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gir råd om å kontakte Arbeidstilsynet straks noen beskriver problemer på arbeidsplassen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg aller mest er som en over skriver, når TS  blir angrepet og hakket på for små ubetydelige detaljer i hovedinnlegget 🤮 Utrolig hvor lite medmenneskelige enkelte er.

Anonymkode: ca90a...51c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hets. Det er utrolig mye bitterhet og aggresjon bak mange svar på innlegg. Spesielt kvinner jeg legger merke til.
Hva med å ta en løpetur så komme inn igjen på Kg? 
De svakaste i samfunnet får så kjeppen synger her inne. ME, psykisk syke og trygdede er de som har det verst her og i samfunnet. Synes folk er direkte usmakelig og stygge med andre som sliter! 

Anonymkode: 221a4...590

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts som holder tråden gående inn i evigheten.

Anonymkode: 264e0...307

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (2 timer siden):

Enig. Spesielt har jeg sett flere ganger de siste dagene har folk har svart på tråder fra 2004-2006, og da skjønner jeg virkelig ikke hva poenget er.

Gamle tråder blir som nye, når de får "hvilt seg litt". Synes det er helt ok, gjør det selv i blandt.  Ellers er det  flere ting som ergrer meg ....

Alle fjortisene og incels som fordummer forumet

"Prektige" og kjedelige PK-kvinner som nedsnakker andre kvinner som har et spennende og utsvevende seksualliv. Misunnelse eller.... ??    Hvertfall et klokkerent eksempel på ordtaket.. "Kvinne er kvine verst"

Alle tråder med ..... "Hva tenker du om folk som..."

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryktespredning, mangel på kritisk sans og overdreven selvskryt. 

Anonymkode: 930d5...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):


Om noen går inn på brukeren bak anonymkoden, så kan slike detaljer være med på å identifisere personen jo. Det burde flere tenke på.

Anonymkode: b6122...d2d

Tull! Anonymkodene i hver eneste tråd er unike og det er ikke mulig å identifisere noen på den måten. Du får samme AB-kode på innleggene dine i denne tråden, men en helt annen kode i en annen tråd. Moderatorer kan sjekke hvilken bruker som står bak AB-koden ved grove regelbrudd, men det skal ekstremt mye til og skal de identifisere personen bak brukeren skal det være enda mer ekstremt. Ip-adresse alene er ikke nok til å identifisere noen. Dessuten har mange falske/ufullstendige navn på mailen, så mailadresse er heller ikke alltid nok. Skal brukere identifiseres da må politiet kobles inn og da skal det alvorlige lovbrudd til. 

Så det du sier om at brukere kan identifiseres ved å gå inn på en personlig ab-kode er reinspikka vås, sludder og pølsevev! 

Anonymkode: 36b33...2a7

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tull! Anonymkodene i hver eneste tråd er unike og det er ikke mulig å identifisere noen på den måten. Du får samme AB-kode på innleggene dine i denne tråden, men en helt annen kode i en annen tråd. Moderatorer kan sjekke hvilken bruker som står bak AB-koden ved grove regelbrudd, men det skal ekstremt mye til og skal de identifisere personen bak brukeren skal det være enda mer ekstremt. Ip-adresse alene er ikke nok til å identifisere noen. Dessuten har mange falske/ufullstendige navn på mailen, så mailadresse er heller ikke alltid nok. Skal brukere identifiseres da må politiet kobles inn og da skal det alvorlige lovbrudd til. 

Så det du sier om at brukere kan identifiseres ved å gå inn på en personlig ab-kode er reinspikka vås, sludder og pølsevev! 

Anonymkode: 36b33...2a7


Du kjenner veldig lite til historikken på KG hører jeg, og luller deg inn i en falsk følelse av trygghet.

Detaljer du poster under anonym er ikke garantert at aldri vil bli koblet til brukeren din. Og detaljer du har postet i veldig mange poster kan etterhvert føre til at du blir gjenkjent og mulig å identifisere. Uten ip eller oppgitt eget navn. Folk glemmer den haugen med opplysninger de etterhvert etterlater seg her.

 

Anonymkode: b6122...d2d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...