Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?


Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):


Når undersøkelser viser at 60 % av menn er utro i løpet av ekteskapet, så kommer ikke den overbevisningen uten grunn akkurat.

Å ikke tro kvinners historier, men stemple dem ‘bitre’ fordi menn ikke ser er eller offer for andre menns oppførsel på samme måte som kvinner - det er en jævla irriterende greie med menn her, som ønsker å irettesette og belære kvinner utfra deres eget verdensbilde. Heller enn å faktisk høre og tro hva kvinner sier.

Som oftest støttes det opp av forskning også, om kvinners ord ikke er nok.

 

Anonymkode: b6122...d2d

Hva faen..?

Nei, du høres ikke bitter ut du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 hours ago, AnonymBruker said:

Tråder som blir slettet ut av det blå. Burde i  det minste være opplyst et sted at den er slettet.

Anonymkode: 7b846...37e

Dette opplevde jeg nylig, og fikk ikke noe svar på hvorfor. Merket ikke noe før jeg ville sjekke om noen hadde svart, og hele innlegget var slettet. 

Anonymkode: 3e8f3...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende for tiden er at tråder fra Kvinneguiden har begynt å poppe opp på Facebook - hvor venner og bekjente slenger seg inn i kommentarfeltene med meninger om alt mulig rart. Kan vi være så snill å holde Kvinneguiden her - på forumet? Så kan Facebook brukes til det det skal brukes til. 

Anonymkode: d6092...393

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Alle harrytrådene

- All hets og sladder om influensere på Rampelys. Snakk om å bekrefte alle fordommer mot kvinner i flokk som kjerringer.

- Spørsmål som "Hva tenker han?", "Liker han meg?", "Hvorfor gjorde han dette?" osv. Hvordan i alle dager kan TS tro at vi på KG kan vite det?

- Bitre menn og damer som starter tråder bare for å øse ut sitt oppgulp om det motsatte kjønn som om den var en sannhet

- Trolletrådene

Anonymkode: 53ec2...fd4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misbruk av AB-funksjonen, særlig de som tyr til personangrep under AB, men også de som bruker AB når det ikke er behov for det.

Hvis tråden handler om beste potetgull er det misbruk av AB-funksjonen om du bruker den for å svare Maarud salt og pepper.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke evner å innrømme at de har tatt feil. Typ fakta feil, spesielt når det kommer til NAV og regelverk. Du kan komme med lange sitater fra loven og nav.no og de rikker seg ikke en millimeter, for de vet best. 

Kranglefanter som skal krangle på absolutt alt og som ikke tåler at folk har forskjellige meninger. 

Modereringen her inne er det som irriterer meg mest. Det er et diskusjonsforum. Men her blir all diskusjon ryddet som "avsporing" til tross for at man holder seg innenfor temaet og TS har fått 15-20 svar på spørsmålet sitt allerede. 

Anonymkode: fcf93...c3b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tråder som blir slettet ut av det blå. Burde i  det minste være opplyst et sted at den er slettet.

Anonymkode: 7b846...37e

Ja, de kunne svart på tråden med "nå slettes denne tråden pga det "

Anonymkode: a414a...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 time siden):

Misbruk av AB-funksjonen, særlig de som tyr til personangrep under AB, men også de som bruker AB når det ikke er behov for det.

Hvis tråden handler om beste potetgull er det misbruk av AB-funksjonen om du bruker den for å svare Maarud salt og pepper.

Å like Maarud salt og pepper har fått meg i trøbbel før, aldri igjen

Anonymkode: 8f2c6...8a9

  • Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å like Maarud salt og pepper har fått meg i trøbbel før, aldri igjen

Anonymkode: 8f2c6...8a9

Det er noen jeg bruker AB når jeg svarer til, fordi vi har diskutert for ille før. Det beste er jo å ikke snakke mer med dem, skal prøve å holde meg til det. 

Anonymkode: 8f2c6...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke gidder å lese hele hovedinnlegget og spør om ting som allerede er besvart. Det ville de sett dersom de leste TS sitt innlegg. 

Anonymkode: da703...d63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så mye som irriterer meg her inne. Da hadde jeg nok ikke vært her så mye 😂 

Men alle disse "harry" trådene begynner jeg å få nok av nå.... 🥱

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All hets mot uføre. Jeg vet jo at det er skyhøye fordommer der ute, men det føltes veldig vondt i starten. Men man blir jo herdet. 

Anonymkode: 1cb00...125

  • Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

 

Garantert skrevet av noen som får ståpels av å pirke i andres som oftest helt ubetydelige feil.

 


Folk som ikke forstår hvorfor det er lurt å anonymisere personopplysninger og historien sin, selv om en skriver som anonym. Hint - en er aldri helt anonym i dette forumet.

Anonymkode: b6122...d2d

Vennligst utdyp slik at vi kan forstå hvorfor (siste setning). På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker-funksjonen. Håpløst å holde oversikt over tråder, i tillegg til at folk ikke svarer fordi de ikke får varsel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke kan skjule visse underforum fra nyeste innlegg på forsiden (dagbøker og telletråder) 🤯 At folk gidder å svare på ÅPENBARE trolletråder. Folk som bruker forumet til utløp for fetisjer. Men desidert verst er alt kvinnehatet, er så lei! 

Anonymkode: 38fdf...d2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så mange som er så utrolig aggressive og stygge i kjeften. 

At det er så mange som er helt ute av stand til å ta inn over seg at folk er forskjellige, og at det ikke betyr at det er noe galt med dem som har opplevd noe annerledes enn dem selv. 

Anonymkode: af070...9cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som ødelegger tråder med det moralske pjattet sitt. De svarer ikke på hva ts spør om, men kommer heller bare med en mening om ts' meninger. Æsj!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (2 timer siden):

Misbruk av AB-funksjonen, særlig de som tyr til personangrep under AB, men også de som bruker AB når det ikke er behov for det.

Hvis tråden handler om beste potetgull er det misbruk av AB-funksjonen om du bruker den for å svare Maarud salt og pepper.

Hvordan definerer du behov?

Jeg har aldri vært ufin. Og kan regelverket godt.

Men i tråd etter tråd fikk jeg høre "du klarer ikke få egne barn en gang, hva vet du om en brødoppskrift?", og tilsvarende.

Enkelte er bare drittsekker. 

Anonymkode: d0b69...326

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (27 minutter siden):

Anonym bruker-funksjonen. Håpløst å holde oversikt over tråder, i tillegg til at folk ikke svarer fordi de ikke får varsel.

Jo, vi får varsel om vi ber om det. 

Men det er nok enklere for enkelte å bare stoppe å svare om de ikke liker svarene de får. Men det har jeg også opplevd fra de som skriver under brukernavn. 

Håpløst å holde oversikt; jeg er enig. Det må da være mulig å finne en bedre teknisk løsning der du kan velge navn+avatar per tråd. 

Anonymkode: d0b69...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de kunne svart på tråden med "nå slettes denne tråden pga det "

Anonymkode: a414a...8d9

Ja, i hvert fall når man etterspør en grunn. Ser jo også tråder som har blitt stengt og med begrunnelse, men min ble bare borte. Og jeg er ganske sikker på at det ikke var noen regelbrudd der. 

Anonymkode: 3e8f3...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...