Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?


Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

 

Moderatorer som oppfører seg som idioter er det største problemet. Moderer i hjel tråder som faktisk er av interesse der diskusjonen er helt grei, men det kan være tabu eller sensitive emner, mens tråder som burde være moderert, slått sammen osv. ofte ikke blir det. Forumet drukner i tråder om peniser, incels med absurde ideer og hets av uføretrygdede. Kun moderatorene har detaljert informasjon her, men åpenbart at disse trådene ofte skrives av samme bruker eller brukere.
 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (5 timer siden):

At uføre får så mye hets.

Enig! Jeg skjønner ikke at de tør skrive noe her i det hele tatt, hvis de har lest hvor fæle folk er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (19 minutter siden):

 

Moderatorer som oppfører seg som idioter er det største problemet. Moderer i hjel tråder som faktisk er av interesse der diskusjonen er helt grei, men det kan være tabu eller sensitive emner, mens tråder som burde være moderert, slått sammen osv. ofte ikke blir det. Forumet drukner i tråder om peniser, incels med absurde ideer og hets av uføretrygdede. Kun moderatorene har detaljert informasjon her, men åpenbart at disse trådene ofte skrives av samme bruker eller brukere.
 

jeg er enig i at moderatorene ofte velger hvilke innlegg og tråder som skal slettes på en rar måte, som jeg ikke er enig i. Jeg er ikke fan av personangrep, men jeg tåler litt. jeg har aldri rapportert noen. jeg har flere ganger hatt dialoger med mennesker som mener det absolutte motsatte av hva jeg mener, men vi har kommet til en slags enighet og dratt en vits, før tråden blir slettet. Jeg tror at mod skriver en del av disse trådene, men jeg kan ta feil.

Endret av Helene1982
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokeplate skrev (På 19.1.2023 den 17.57):

Man fremstår som mer seriøs om ikke innleggene er fulle av skrivefeil. Det kan være greit om man ønsker å bli tatt seriøst.

Derfor redigerer jeg ofte det jeg skriver. Har så lett for å bomme på mobiltastene når jeg har det travelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (16 minutter siden):

 

Moderatorer som oppfører seg som idioter er det største problemet. Moderer i hjel tråder som faktisk er av interesse der diskusjonen er helt grei, men det kan være tabu eller sensitive emner, mens tråder som burde være moderert, slått sammen osv. ofte ikke blir det. Forumet drukner i tråder om peniser, incels med absurde ideer og hets av uføretrygdede. Kun moderatorene har detaljert informasjon her, men åpenbart at disse trådene ofte skrives av samme bruker eller brukere.
 

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lett man blir halshugget om man stiller spørsmål andre mener er dumme eller feil. Og alle som svarer kun for å hevde seg selv og snakke ned andre i stedet for å svare på det trådstarter faktisk spør om. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokeplate skrev (På 19.1.2023 den 17.57):

Man fremstår som mer seriøs om ikke innleggene er fulle av skrivefeil. Det kan være greit om man ønsker å bli tatt seriøst.

Det er avsporing likevel 

Anonymkode: 54627...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

moderatorer stenger ute menn med engang mens kvinner får 2-3 sjangser på dette forumet, det er nazi moderatorer her som eneste makt og høyeste nivå de kommer i livet er moderator på mannehater guiden

Anonymkode: d2536...7c0

Innlegget ditt oppfordrer jo ikke til dialog?

Endret av Helene1982
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som diskuterer med seg selv. Alle her mener ditt og datt, og det er vel ikke lov til å si … uten at alle blir krenket og begynner å gråte. Si det da! Ikke fortell hva "alle" kommer til å mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Hvor lett man blir halshugget om man stiller spørsmål andre mener er dumme eller feil. Og alle som svarer kun for å hevde seg selv og snakke ned andre i stedet for å svare på det trådstarter faktisk spør om. 

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (4 timer siden):

Enig! Jeg skjønner ikke at de tør skrive noe her i det hele tatt, hvis de har lest hvor fæle folk er.

Mhm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningsløse dialoger på sosial prat 😂 de samme personene poster helt villt på samtlige tråder der. Ødeleggende og minner meg om 12 åringer😂

Anonymkode: 56172...1f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Meningsløse dialoger på sosial prat 😂 de samme personene poster helt villt på samtlige tråder der. Ødeleggende og minner meg om 12 åringer😂

Anonymkode: 56172...1f6

Er som groundhog day, ikke rart brukere flykter sosial prat 

Anonymkode: 54627...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (8 timer siden):

 

Moderatorer som oppfører seg som idioter er det største problemet. Moderer i hjel tråder som faktisk er av interesse der diskusjonen er helt grei, men det kan være tabu eller sensitive emner, mens tråder som burde være moderert, slått sammen osv. ofte ikke blir det. Forumet drukner i tråder om peniser, incels med absurde ideer og hets av uføretrygdede. Kun moderatorene har detaljert informasjon her, men åpenbart at disse trådene ofte skrives av samme bruker eller brukere.
 

Amen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste jeg ser er når andre åpenbart godter seg over noen som har det vanskelig på en eller annen måte, mens de samtidig forteller hvor heldige de selv er. 

Anonymkode: 04062...dfa

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er når folk skriver innlegg og kommenterer andres innlegg på rekke og rad med one-linere og annet tullsnakk, og således fyller tråden. 

Skriv heller alt i ett og sammen innlegg, og slutt å at så plass!

F.eks så jeg i en tråd at en hadde skrevet over 90 innlegg på èn kveld i samme tråd, og det var ingenting konstruktivt i innleggene.

Anonymkode: 786c1...f95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av frekke ab-er som lager kvalm. Skal man absolutt være drittsekk får man stå for det med brukernavn!

Også drittlei hets av psykisk syke, ME-pasienter, uføre, Aspergere osv osv.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...