Elaine Marley Skrevet 16. januar 2023 #141 Skrevet 16. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Mardina Skrevet 16. januar 2023 #142 Skrevet 16. januar 2023 Har eid et par stringtruser, men de har fort gått i søpla. Noe så ubehagelig å ha på seg, er vanskelig å finne 😝 Da får jeg heller gå med "bestemor-trusene" mine 😄 2
Sarabana Skrevet 16. januar 2023 #143 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.04): stringtruse... så barnslig... Anonymkode: 88d4a...874 Barnslig ? Hvorfor det ? Så behagelig å ha på så har personlig overhodet ikke tenkt å slutte med de, selv om alderen er høyere enn jeg liker 😅 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #144 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det kun meg som har oppdaget disse?: 5-Pack No-Show Cheekster Underwear - Panties - Victoria's Secret (victoriassecret.com) Har sikkert 30 stk av dem nå, usynlige under alle slags klær og man får dem i alle slags mønstre og glatt kjempebehagelig stoff. String er bare kjempeharry.......og fryktelig å gå med. Også mye mer synlig under klær enn disse..... 😉 Anonymkode: 65b56...5e4 Jeg syns ikke slike truser er bedre enn string - disse blir jo fort nysgjerrige og må dras ut av sprekken hele tiden. Anonymkode: 11a78...e7a 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #145 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tror hun har ganske rett, egentlig. Anonymkode: 32dc4...0ab Det har hun jo ikke. Man kjenner ikke et menneske, dets styrker og svakheter. Oppturer og nedturer i livet. Personlighet osv basert på en truse 🙄 Anonymkode: 8ab54...0bc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #146 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har hun jo ikke. Man kjenner ikke et menneske, dets styrker og svakheter. Oppturer og nedturer i livet. Personlighet osv basert på en truse 🙄 Anonymkode: 8ab54...0bc Meg igjen. Det blir forresten det samme som at jeg skulle sagt at feks menn med hullete jeans er slemme. Alle med blondt hår er dumme. Damer med grønne frakker har lite intelligens. Helt bak mål. Man bør ikke dømme et menneske ut fra slike ting, da ikke ikke henger sammen i det hele tatt. Anonymkode: 8ab54...0bc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #147 Skrevet 17. januar 2023 Tråd inni anus? Neitakk. Ubehagelig og stygt. De som tror at string vises dårligere enn vanlige truser tar bare SÅ feil! Det er utrolig tacky. Anonymkode: 48eb5...a9d 2 2
Crazydoglady Skrevet 17. januar 2023 #148 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01): Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder? Anonymkode: 2f126...5c9 Mange slutter kanskje rundt omkring når de får barn, har ihvertfall inntrykk av det. Og ble mye mindre bruk av string her og etter det. Uten at jeg helt kan si hvorfor. Jeg foretrekker string. Liker ikke vanlige truser. De er for intrusive 😆 string er mer behagelig å ha på rett og slett. Så jeg kommer nok til å fortsette å bruke det og bruker det også nå som ikke kroppen nødvendigvis komplimenterer slike antrekk, men det skal jo ikke andre folk se uansett. Det sagt så har jeg inntrykk av at string har vært umoderne en stund nå, bortsett fra bikini string. Så kan nok fort møte mange som ikke bruker string i det hele tatt. AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.05): De fleste slutter når de får barn. Jeg driver med hest så litt mer problematisk. Gnagsår i ræva er ikke behagelig akuratt. Anonymkode: 76623...2ab Aldri hatt det problemet. Vanlige truser er jo mye verre på å være intrusive enn stringtruser 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #149 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01): Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder? Anonymkode: 2f126...5c9 Jeg er noen år yngre enn deg og har aldri klart å gå i string, prøvde noen år, men det var konstant ubehag. så noen kommenterte at string er like ubehagelig som sko med hæl, men jeg går med 12 cm hæler uten problem. Det er ingenting i forhold til ubehaget med string😅 syns også personlig de fleste ser bedre ut i en sexy liten blonde truse, enn med string😅 syns det virker som formen på rumpa ser mer firkantig ut med string, enn den runde formen jeg syns er estetisk mest behagelig. Om folk slutter når de når en viss alder er vell veldig individuelt, men vet at mamma som er i begynnelsen av 50årene fortsatt bruker string🤷♀️ Anonymkode: 88f4d...0ee 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #150 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 3.36): Du er kanskje veldig slank? Da jeg var tynn plaget ikke string meg. Etter at jeg la litt på meg ble det mer og mer ubehagelig. Anonymkode: 32dc4...0ab Jeg prøvde å bruke string en stund, veide rundt 45 kg. Men klarte det fortsatt ikke. men jeg kan heller ikke si noe om det er mer eller mindre komfortabelt om man veier mer heller da. Veier ca det samme nå 10-15 år etter. Veide 16 kg mer på slutten av begge svangerskapene da, men da prøvde jeg ikke string. om jeg skal få en til, så tror jeg jeg må teste ut om jeg merker noe forskjell:) aldri tenkt over at vekt kan ha noe å si på hvor komfortabel string er, men interessant. Anonymkode: 88f4d...0ee
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #151 Skrevet 17. januar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Å jeg går helst uten truse 🙈 hilsen dame 54 år🙈 Anonymkode: 4e5d2...a76 Sikkert deilig på sommeren, hvor du kan gå med kjole/skjørt, men nå på vinteren gjør jo det bare at du må vaske benklærne dine etter en dags bruk. Anonymkode: 3e8cb...d85
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #152 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sikkert deilig på sommeren, hvor du kan gå med kjole/skjørt, men nå på vinteren gjør jo det bare at du må vaske benklærne dine etter en dags bruk. Anonymkode: 3e8cb...d85 Skjørt/kjole og strømpebukse på vinteren? Strømpebukser vaskes etter en gangs bruk uansett. Anonymkode: 11a78...e7a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #153 Skrevet 17. januar 2023 Stringtruser bruker jeg kun unntaksvis nå, noe så ubehagelig å ha på seg!! Trusa i rompa konstant 😑 Sverger til sorte blondetruser. K41 Anonymkode: 67a5e...007 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #154 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01): Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder? Anonymkode: 2f126...5c9 49 her og bruker enda string. Anonymkode: 31f58...077 1
Gjest Martineher Skrevet 18. januar 2023 #155 Skrevet 18. januar 2023 Brukerstring hver dag og har gjort det siden 13-14 års alderen. Aldri vurdert å gå vekk fra det. Aldri hatt urinveisinfeksjon/problemer med string. Synes det er sykt sexy bpde på meg selv og andre damer, men også behagelig å gå med om man kjøper ordentlige truser, ikke de minste og mest sexy til hverdags!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #156 Skrevet 18. januar 2023 On 1/17/2023 at 9:05 AM, AnonymBruker said: Skjørt/kjole og strømpebukse på vinteren? Strømpebukser vaskes etter en gangs bruk uansett. Anonymkode: 11a78...e7a Strømpebukser er jo benklær, det. Skjønner du har et arsenal med strømpebukser og et fotavtrykk over snittet.🙃 Anonymkode: 3e8cb...d85 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #157 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Strømpebukser er jo benklær, det. Skjønner du har et arsenal med strømpebukser og et fotavtrykk over snittet.🙃 Anonymkode: 3e8cb...d85 Fotavtrykk? Anonymkode: 11a78...e7a 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #158 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 19.55): Er det kun meg som har oppdaget disse?: 5-Pack No-Show Cheekster Underwear - Panties - Victoria's Secret (victoriassecret.com) Har sikkert 30 stk av dem nå, usynlige under alle slags klær og man får dem i alle slags mønstre og glatt kjempebehagelig stoff. String er bare kjempeharry.......og fryktelig å gå med. Også mye mer synlig under klær enn disse..... 😉 Anonymkode: 65b56...5e4 Nylon og spandex? Nei takk. Det er å be om soppinfeksjon her i alle fall🤢 Anonymkode: 4cd61...2e4 2
Svartfugl Skrevet 20. januar 2023 #159 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01): Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder? Anonymkode: 2f126...5c9 Sukk. Alle damer er ikke like. Vihar ikke et forbund der vi avtaler hvilke klær vi skal gå med i hvilken alder. Menn er også ulike. Noen liker hipster, andre string osv. Du kan jo si til dama at du synes string er sexy. Legger ved noen årsaker til undertøysvakg hos damer: Bruker string fordi: - det ser bedre ut under trange klær. - synes det er mest behagelig med minst mulig stoff - synes det er finere enn hipster Bruker truse/hipster fordi: - synes det er mest behagelig/synes string er ubehagelig - har vært plaget med bakteriell vaginose og unngår derfor truser som gir bakteriene ei sklie inn til musa... - synes det er finere enn string Selv bruker jeg begge deler. Det avhenger av hva jeg har på meg, nenstruasjonssyklus og humør. 1 1
Phoenix Heart Skrevet 20. januar 2023 #160 Skrevet 20. januar 2023 Slutte? Kan ikke slutte med noe jeg aldri har brukt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå