Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Personlig aldri hatt verken sopp eller uvi, eller andre problemer nedentil så totalt sett kjenner jeg meg ikke igjen i den skildringen av trusebruk. 

Du er kanskje veldig slank?

Da jeg var tynn plaget ikke string meg. Etter at jeg la litt på meg ble det mer og mer ubehagelig.

Anonymkode: 32dc4...0ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er kanskje veldig slank?

Da jeg var tynn plaget ikke string meg. Etter at jeg la litt på meg ble det mer og mer ubehagelig.

Jeg er normal slank med noe høyere muskelmasse enn den gjennomsnittlige kvinne. Ergo fortsatt rimelig " bred over ræva" 😂

Anonymkode: 43c69...4b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er normal slank med noe høyere muskelmasse enn den gjennomsnittlige kvinne. Ergo fortsatt rimelig " bred over ræva" 😂

Okok.

Gikk mye med string for tjue år og tjue kilo siden, for å si det sånn.

Men jeg er en av de som faktisk fikk sopp innimellom, aldri hatt det etter jeg sluttet med string og trange jeans. Og jada, jeg har tilfredsstillende hygiene, både dusjer og skifter truse hver dag.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Man slutter med det når man blir klar over at det er en uhygienisk bakteriebombe som gir økt underlivsproblematikk. 

Når man blir fornuftig, og trygg i seg selv, og ikke lenger oppfører seg som en uvitende umoden tenåring.

Anonymkode: ecc6d...018

Veldig dømmende av deg å indirekte kalle de som går i string for umodne tenåringer 😅😱 Det sier jo mer om deg egentlig. 

Anonymkode: 8ab54...0bc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

men følte det var så ubehagelig, ble gående å dra dem ut av rumpa hele tida.

Haha, kjenner meg igjen. Måtte alltid dra baksiden av trusa utover. Slipper det med normale truser.

Også denne trusekanten som er så farlig og er årsaken mange oppgir til at de må bruke string. Jeg er litt for gammel til å bry meg om at det sees at jeg har på truse. At rumpa blir så ulekker med trusekant er vel mest noe vi har fått for oss. Menn bryr seg svært sjelden om en trusekant, etter min erfaring.

Jeg tror nok string er mest for tenåringer og unge voksne, selv om enkelte kvinner tviholder på stringen når de bikker 30. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig dømmende av deg å indirekte kalle de som går i string for umodne tenåringer 😅😱 Det sier jo mer om deg egentlig. 

Anonymkode: 8ab54...0bc

Tror hun har ganske rett, egentlig.

• Liker 3
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Jøsses, da har jeg lært at det jeg bruker er harry, tacky, ute av moten ( visste ikke at det var mote i undertøy engang ), og uhygienisk. Hva man lærer her inne😆

Anonymkode: bb4bd...9eb

Om du ikke visste at det var mote i undertøy er det ikke rart du hadde noe å lære. Merker jo veldig fort at utvalget endres på alt av klær, også undertøy. 

Anonymkode: 97a5b...831

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okok.

Gikk mye med string for tjue år og tjue kilo siden, for å si det sånn.

Men jeg er en av de som faktisk fikk sopp innimellom, aldri hatt det etter jeg sluttet med string og trange jeans. Og jada, jeg har tilfredsstillende hygiene, både dusjer og skifter truse hver dag.

Ja mulig det har med (over)vekt å gjøre at noen kvinner står fast på at det lager trøbbel mens andre aldri opplever det. 

Sannsynligvis tenker jeg at det er den totale kombinasjon av gener, syntetiske materiell, luft/ fukt, intim hygiene, bruk av såper/vaskemiddel osv.. 

Skal sant sies at jeg går en hel del commando også i løpet av et døgn. Sover naken, går gjerne commando i morgenkåpe etter dusj eller mellom påkledninger. Det tror jeg faktisk kan spille en stor rolle for miljøet i underlivsområdet, dåg gjør jeg det fordi jeg synes det er mest behagelige. Igjen dette med følelsen av for "mye" tøy, lag osv. Går også lite med sokker innomhus og foretrekker å gå i kjoler både inne å ute blant mennesker. Åpenbart biologisk ment til å være en eller annen urkvinne springe rundt med titsa fri innen jungel jeg 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja mulig det har med (over)vekt å gjøre at noen kvinner står fast på at det lager trøbbel mens andre aldri opplever det. 

Sannsynligvis tenker jeg at det er den totale kombinasjon av gener, syntetiske materiell, luft/ fukt, intim hygiene, bruk av såper/vaskemiddel osv.. 

Skal sant sies at jeg går en hel del commando også i løpet av et døgn. Sover naken, går gjerne commando i morgenkåpe etter dusj eller mellom påkledninger. Det tror jeg faktisk kan spille en stor rolle for miljøet i underlivsområdet, dåg gjør jeg det fordi jeg synes det er mest behagelige. Igjen dette med følelsen av for "mye" tøy, lag osv. Går også lite med sokker innomhus og foretrekker å gå i kjoler både inne å ute blant mennesker. Åpenbart biologisk ment til å være en eller annen urkvinne springe rundt med titsa fri innen jungel jeg 😂

Du må gjerne forsvare den elskede stringen din så mye du vil, men å insinuere at man har dårlig hygiene hvis man får sopp blir bare så dumt.

• Liker 7
Skrevet

Blir for dumt å si at string er «ut». Vil ikke spekulere i hvem som mener det, men har jo mine mistanker at det er de samme som ikke barberer seg under armene for likestilling. Anyway, formålet med string er å dekke der det er viktigst og man slipper kanten på vanlige truser som kleber seg rundt lårene og vises gjennom klærne. Jeg er 26 og kunne ikke tenke meg å bruke noe annet enn string.. kanskje om jeg låner fremtidig type sin boxershorts en kald søndag.

Anonymkode: 10cf4...f40

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er 26 og kunne ikke tenke meg å bruke noe annet enn string

Nettopp. String er for de mellom 15 og 30.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

man slipper kanten på vanlige truser som kleber seg rundt lårene

Er det mamelukker du snakker om nå? Aldri opplevd truser som kleber seg rundt lårene.

• Liker 5
Skrevet
On 1/14/2023 at 11:42 PM, AnonymBruker said:

Man får ikke flatere rumpe bare fordi man blir eldre altså 

Anonymkode: 5c889...190

🤣Sikkert en del som ikke får flatere rumpe, hengete pupper eller mindre lepper (i ansikter) med alderen, men det er en ganske vanlig utvikling hos de fleste. Det er et faktum. Jeg har jobbet med sykehjem og det var svært få beboere med spretne og fyldige rumper.

Anonymkode: 1a0f9...be1

• Liker 2
Skrevet

Ok, fått et litt nytt syn på stringtruser etter å ha skummet denne tråden. Det er tydelig at bruken av- og synet på dette plagget er ganske todelt. Enten hater man disse trusene eller så elsker man dem. Og elsker man dem ikke nødvendigvis bare fordi man tror dette er det eneste alternativet om man skal føle seg sexy. Kvinner elsker dem fordi de faktisk syns de er aller mest behagelige å ha på. Dette siste trodde jeg faktisk ikke på før.

Jeg er nemlig blant dem som ikke fikset å ha på meg string truse lengre enn maks 5 min før jeg måtte gi opp. Dette på tross av at jeg er slank med timeglassfigur hvor jeg jo så at stringtrusen satt perfekt. Likevel, eklere  plagg har jeg aldri opplevd😅.

Jeg var overbevist om at dette var nok en plage mange kvinner måtte lide seg igjennom for skjønnheten. Ikke fordi de syns de var komfortable, men fordi de trodde de må være mest mulig sexy. Jeg tenkte derimot det var en vanesak. Altså noe kvinnene presset seg til å klare å vende seg til.

Her i tråden sier derimot minst halvparten at de foretrekker string truse, helt seriøst. Utelukkende fordi de syns de er mest behagelige å ha på. Vel da må jeg jo nesten bare tro på dette. Ser ikke grunnen til at de skulle lyve om det (med mindre det er en mann de vil imponere her inne😆)

Jeg tror forøvrig handler mye om genetikk som noen her allered nevner. Da både anatomiske og fysiologiske forskjeller. Svært mange kvinner har feks daglig utflod og må bruke truseinnlegg flittig. Mange har hemoroider og marisker som lettere kan gi spor av  tarmbakterier. For disse sier det seg selv at stringtruse rett og slett blir uhygienisk.

Er man høysensitiv kan det også bli et dillemma. Som hos meg. Da føles en stringtruse rett og slett som en tykk vond tråd som presse seg inn i anus🙈😆

Men yup, jeg skal være åpen for at jeg har tatt litt feil av plagget. Noen liker det da altså tydeligvis.

Vi må bare akseptere at vi er forskjellige og bruke det vi er mest komfortable i. Uavhengig av moter og menn.

Anonymkode: bc64d...053

• Liker 5
Skrevet

Stringtruser er 100% inn for tiden blant unge kvinner ja,

dere som ikke har fått med dere det, er dessverre for gamle.

Ikke at det er noe galt med det.

Anonymkode: e7348...121

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ok, fått et litt nytt syn på stringtruser etter å ha skummet denne tråden. Det er tydelig at bruken av- og synet på dette plagget er ganske todelt. Enten hater man disse trusene eller så elsker man dem. Og elsker man dem ikke nødvendigvis bare fordi man tror dette er det eneste alternativet om man skal føle seg sexy. Kvinner elsker dem fordi de faktisk syns de er aller mest behagelige å ha på. Dette siste trodde jeg faktisk ikke på før.

Jeg er nemlig blant dem som ikke fikset å ha på meg string truse lengre enn maks 5 min før jeg måtte gi opp. Dette på tross av at jeg er slank med timeglassfigur hvor jeg jo så at stringtrusen satt perfekt. Likevel, eklere  plagg har jeg aldri opplevd😅.

Jeg var overbevist om at dette var nok en plage mange kvinner måtte lide seg igjennom for skjønnheten. Ikke fordi de syns de var komfortable, men fordi de trodde de må være mest mulig sexy. Jeg tenkte derimot det var en vanesak. Altså noe kvinnene presset seg til å klare å vende seg til.

Her i tråden sier derimot minst halvparten at de foretrekker string truse, helt seriøst. Utelukkende fordi de syns de er mest behagelige å ha på. Vel da må jeg jo nesten bare tro på dette. Ser ikke grunnen til at de skulle lyve om det (med mindre det er en mann de vil imponere her inne😆)

Jeg tror forøvrig handler mye om genetikk som noen her allered nevner. Da både anatomiske og fysiologiske forskjeller. Svært mange kvinner har feks daglig utflod og må bruke truseinnlegg flittig. Mange har hemoroider og marisker som lettere kan gi spor av  tarmbakterier. For disse sier det seg selv at stringtruse rett og slett blir uhygienisk.

Er man høysensitiv kan det også bli et dillemma. Som hos meg. Da føles en stringtruse rett og slett som en tykk vond tråd som presse seg inn i anus🙈😆

Men yup, jeg skal være åpen for at jeg har tatt litt feil av plagget. Noen liker det da altså tydeligvis.

Vi må bare akseptere at vi er forskjellige og bruke det vi er mest komfortable i. Uavhengig av moter og menn.

Å tro at kvinner utelukkende bruker string for mote eller for å være sexy blir som å tro at kvinner kun barberer seg av samme grunn. 

Kvinner er heldigvis ulike og selvstendige individer slik at dette ikke er tilfellet 🎉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Å tro at kvinner utelukkende bruker string for mote eller for å være sexy blir som å tro at kvinner kun barberer seg av samme grunn. 

Kvinner er heldigvis ulike og selvstendige individer slik at dette ikke er tilfellet 🎉

Joda, jeg tror faktisk de fleste kvinner begynner å barbere seg først og fremst pga mote og skjønnhetspress. Det er per i dag 2023 fortsatt ikke sosialt akseptert med hårete armhuler hos kvinner. Svært mange blir faktisk uvel bare av å se det. Fordi det er så uvanlig. Enda. Svært mange har faktisk aldri turt å prøve å la hårene gro. Fordi de føler seg ekle.

Sannheten er at hårene ikke verken merkes eller kjennes for de få som ikke har vært vamt med å barbere dem og er 100% trygge på seg selv uavhengig av mote eller fordommer.

• Liker 7
Skrevet

Det orker jeg ikke å gå med. Hvorfor skal jeg det? Når det det er ubehagelig . 

Anonymkode: a90e0...a81

• Liker 3
Skrevet

Er 55 og orker ikke å bruke annet enn string. 😅

Anonymkode: 59b26...78a

Skrevet

Ser at så og si alle damer på gymmen bruker det under tightsen sin ihvertfall, jeg klager ikke ;)  

Anonymkode: 56c1c...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...