Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Brukte det når jeg var 16 fordi jeg trodde alle kule jenter måtte det. Sluttet når jeg var 17 fordi det er fuckings ubehagelig å ha en skarp stram tynn stoffbit gnagene opp i de mest følsomme deler både foran og bak og i midten 😅 Det førte til bare nupper utslett når jeg var barbert og mye underlivssopp og svette fordi string truser som regel er syntetisk stoffmateriale som ikke lar huden puste. Ære være komfortable bestemortruser og dameboxere i bomull istedet 😊

Du kan snu på det. Du bruker boxer fordi det er mest behagelig ikke sant? Prøv å gå med string å se da vel 😆

Anonymkode: 78945...855

• Liker 9
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi slutter når vi skjønner at strengen i rumpa bringer bakterier ( de du bare ser i mikroskop, vettu) mot og inn i urinrøret. Først da skjønte vi at den sexy innretningen til glede for deg, ts og likesinnede, førte til infeksjon og økt bruk av antibiotika. 

Og for alle som ikke lett får UVI, det er bedre å ha truser som «tar imot det verste» og skifte dem hver dag, slik at jeans bare kan luftes og vaskes skjeldnere.

Anonymkode: c0e33...478

Strong har aldri plaget meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 65a84...91e

Skrevet

Jeg blir snart 34 og kommer til å gå med stringtruse til jeg ligger i graven. Liker det best. Får så stygg rumpe i hipstere føler jeg, selv om jeg er godt trent. Og synes ikke det er ubehagelig å gå med. 

Anonymkode: 8ab54...0bc

• Liker 3
Skrevet

Jeg slutta i slutten av 30-åra. Jeg følte jeg fortjente bedre. 

Ei truse føles bedre. Den varmer mer. Det er god plass til bind og truseinnlegg. Og Tena Lady som jeg behøver når jeg trener. Og jeg har fått et mye friskere underliv. 

Og jeg synes det hadde sett litt teit ut om jeg på snart 50 år skulle brukt string. Jeg oppfatter stringen som seksuell og ikke praktisk. Den blir også brukt for å skjule at en bruker truse. 

Jeg er ferdig med den delen av livet. Jeg har mann. 

Så jeg pakker inn musa i ei stor varm truse jeg kan trekke opp. 

Anonymkode: e7af7...a05

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Vi slutter når vi skjønner at strengen i rumpa bringer bakterier ( de du bare ser i mikroskop, vettu) mot og inn i urinrøret. Først da skjønte vi at den sexy innretningen til glede for deg, ts og likesinnede, førte til infeksjon og økt bruk av antibiotika. 

Og for alle som ikke lett får UVI, det er bedre å ha truser som «tar imot det verste» og skifte dem hver dag, slik at jeans bare kan luftes og vaskes skjeldnere.

Anonymkode: c0e33...478

Jeg bruker stringtruser i bomull da, men har aldri hatt uvi. Kan være jeg har hatt det som barn da. Er over 30 og har så å si kun brukt string siden jeg var typ 11. Tenker folk må bruke det de synes er mest behagelig. Jeg sliter med å bruke andre truser og synes det ofte er ubehagelig. I tillegg er det vel sykt upraktisk i jeans og treningstights? 

Anonymkode: 3ee81...cb7

• Liker 2
Skrevet

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Man slutter med det når man blir klar over at det er en uhygienisk bakteriebombe som gir økt underlivsproblematikk. 

Når man blir fornuftig, og trygg i seg selv, og ikke lenger oppfører seg som en uvitende umoden tenåring.

Anonymkode: ecc6d...018

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jøsses, da har jeg lært at det jeg bruker er harry, tacky, ute av moten ( visste ikke at det var mote i undertøy engang ), og uhygienisk. Hva man lærer her inne😆

Anonymkode: bb4bd...9eb

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kanskje det er jeg som er følsom og overtenker, men jeg opplever spørsmålet som at TS ønsker at hans sexpartner skal ha på stringtruse når de har sex. Ikke hver dag, og hun kan heller ikke vite at det er noe han liker, om han ikke spør. Jeg er for at folk kan bruke undertøyet de liker best til hverdags, men at det av og til er hyggelig å ta på noe sexy for partneren sin. Detgjelder både kvinner og menn, og det er greit å si nei, men man får ikke underlivssopp av å ha på en stringtruse i 5 minutter, om det tenner partneren din.

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg bruker stringtruser i bomull da, men har aldri hatt uvi. Kan være jeg har hatt det som barn da. Er over 30 og har så å si kun brukt string siden jeg var typ 11. Tenker folk må bruke det de synes er mest behagelig. Jeg sliter med å bruke andre truser og synes det ofte er ubehagelig. I tillegg er det vel sykt upraktisk i jeans og treningstights? 

Anonymkode: 3ee81...cb7

Hæ, hvorfor skal en vanlig truse være «syk uprakrisk» under jeans og treningstights?

Prøvde string da det først kom (rundt starten av nittitallet?) - men følte det var så ubehagelig, ble gående å dra dem ut av rumpa hele tida. Hipstere/boksere er også litt sånn irriterende, føler de passer ikke fasongen min. Liker best «klassiske» lave truser. 

Anonymkode: 65fa5...da4

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Bruker som regel stringtruse og er 30. Det er ganske normalt og tror ikke det er noe folk lar være å bruke fordi de er så og så gamle. Handler nok mer om preferanser osv. Har aldri har problemer med underlivet og syns ikke det er ubehagelig.

Anonymkode: 3f9bf...b93

• Liker 2
Skrevet

39 år, veksler mellom string, hipsters og brazilian. Hatt uvi 3 ganger i hele mitt liv.

Anonymkode: 19617...f37

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Aldri begynt med. Prøvd det noen ganger, men er fryktelig ubehagelig, så da er det jo null poeng i å bruke det.

Anonymkode: f6a00...85a

• Liker 1
Skrevet

K46 - sluttet med string for mange år siden, bruker brazilian nå😄

Anonymkode: 9c4a0...96c

• Liker 1
Skrevet

Slutta vel i 1999, etter å ha begynt i 1998. Det er og blir ubehagelig

Anonymkode: 94a7b...b74

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg blir snart 34 og kommer til å gå med stringtruse til jeg ligger i graven. Liker det best. Får så stygg rumpe i hipstere føler jeg, selv om jeg er godt trent. Og synes ikke det er ubehagelig å gå med. 

Anonymkode: 8ab54...0bc

Det er en vanesak å bruke. String er alltid finest. Det er mye annet som også er fint, men string er finest både foran og bak. String sitter bedre, fordi den passer til anatomien. Det er unødvendig å ha så mye tøystoff på baksiden. Så string sparer også miljøet.

Anonymkode: 3f8f0...0a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 2.24):

Jeg har bikket 50 og fikser ikke noe annet enn string. Med hipster får jeg bulk under der den stopper og det er mye mer stoff som kryper opp i ræva med en vanlig truse. 

Jeg har ridd MYE på hest og stringtruse var ingen hindring! 

Anonymkode: 274ee...e6d

Driver du med montéridning?

Skrevet

Hater stringtruser som pesten og har alltid gjort det.  Kvinne 26

Anonymkode: 51646...fa4

• Liker 4
Skrevet

Brukte mest hipster med blomster mellom 22 og 36. Begynte med string igjen for 2 år siden. 

Anonymkode: 378a3...50d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Brukte mest hipster med blomster mellom 22 og 36. Begynte med string igjen for 2 år siden. 

Blonder, ikke blomster!

Skrevet

Interessant at så mange tror at string truse er av moten. Det absolutt største i motebilde de siste årene og nå er jo nettopp 90-2000 talls mote. 

Hvor har dere det fra at det er gått av moten? 

Personlig liker jeg string eller brasiliansk kutt best, liker ikke følelsen av å ha masse ekstra tøy som begrenser meg, lager bulker eller merker igjennom annet tøy. 

De aller fleste vasker seg tilstrekkelig ( håper jeg da) i rumpa etter do besøk, å de aller færreste har vell diaré i trusa, stringen ligger ei heller inni rævhullet, og undertøy siftes hvertfall en gang om dagen eller flere alt etter aktiviteter den aktulle dagen. Personlig aldri hatt verken sopp eller uvi, eller andre problemer nedentil så totalt sett kjenner jeg meg ikke igjen i den skildringen av trusebruk. 

Holder meg generelt til bomullskvalitet og legger gjerne noen kroner i pent, godt undertøy så mulig det spiller en rolle. 

Tipper det kommer mere ann på personlig preferanser hvilken truse man bruker enn alder. 

- K33

Anonymkode: 43c69...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...