Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Aner ikke - jeg er K45 og kommer til å bruke dem så lenge jeg kan 😅

Anonymkode: f221f...0d3

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste slutter når de får barn. Jeg driver med hest så litt mer problematisk. Gnagsår i ræva er ikke behagelig akuratt. 

Anonymkode: 76623...2ab

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta, for 10 år siden tror jeg. Er 41z Mye mer behagelig og mer renselse med vanlige truser. Har dog pent undertøy på for det når jeg er sammen med kjæresten. Hender jeg bruker string da. Noen antrekk krever det

Anonymkode: f9315...a58

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

stringtruse... så barnslig...

Anonymkode: 88d4a...874

Hva er barnslig med det? 

Anonymkode: 19eb9...032

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i 30 års, og har aldri taklet det. Sinnsykt ubehagelig å gå med.

Anonymkode: 5f600...70e

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må jo få bruke den trusa de vil, om du ikke liker noen pga en truse så er det kanskje ikke en så verdifull relasjon 🤔

Er ingen aldersgrense på stringtruse forøvrig 🤔så er nok ulike svar fra kvinne til kvinne og ingen fasit som mye annet. Vi er alle individer ☺️

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: bruker du string? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonymkode: c0e33...478

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet jeg med rundt 18 - 19 år. Bruker mye hipstere med blonder, som jeg syns er mye finere OG behagelig 😊 Jeg er 34 år, forresten 

Anonymkode: fa379...3a2

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sluttet ennå og har heller ingen planer om å slutte siden jeg ikke finner mer behagelige truser.

K52

Anonymkode: 11a78...e7a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi slutter når vi skjønner at strengen i rumpa bringer bakterier ( de du bare ser i mikroskop, vettu) mot og inn i urinrøret. Først da skjønte vi at den sexy innretningen til glede for deg, ts og likesinnede, førte til infeksjon og økt bruk av antibiotika. 

Og for alle som ikke lett får UVI, det er bedre å ha truser som «tar imot det verste» og skifte dem hver dag, slik at jeans bare kan luftes og vaskes skjeldnere.

Amen! 🙌🏻

Anonymkode: 564df...461

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi slutter når vi skjønner at strengen i rumpa bringer bakterier ( de du bare ser i mikroskop, vettu) mot og inn i urinrøret. Først da skjønte vi at den sexy innretningen til glede for deg, ts og likesinnede, førte til infeksjon og økt bruk av antibiotika. 

Og for alle som ikke lett får UVI, det er bedre å ha truser som «tar imot det verste» og skifte dem hver dag, slik at jeans bare kan luftes og vaskes skjeldnere.

Hvem er det som har truser som beveger seg så mye?

De er jo brede foran?

Anonymkode: 0ef2e...b8d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok heller det har med trender enn alder å gjøre. String har vel vært litt ut en stund.

Jeg bruker mest brazilian og hipstere, men bruker string under klær som jeg ikke vil at trusekanten skal synes i.

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012 ringte og vil ha trusene sine tilbake 😇

Anonymkode: d1d28...1bd

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei det er tvert imot noe den yngre genrasjon ikke bruker i våre dager string er umoderne nå

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...