Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er over 50, og veksler mellom string, vanlig truse, hipster og bokser, alt etter hva jeg skal ha på meg ellers. Alt til sitt bruk, tenker jeg.

Angående UVI, så hadde jeg det sist i 2003, og det var ikke pga stringtruse. Og bremsespor har jeg aldri opplevd (bruker ofte lyse stringtruser, så jeg hadde garantert sett det).

Hvilke truser andre bruker interesserer meg midt i…. Ja, dere vet hva jeg mener.

Anonymkode: 220cc...8c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, avsporinger, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere, og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01):

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Har aldri begynt

• Liker 2
Skrevet

Det sluttet jeg med som 19-20 åring. Er i dag 40. 

Anonymkode: 7e4a9...3aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 3.25):

Brukte det når jeg var 16 fordi jeg trodde alle kule jenter måtte det. Sluttet når jeg var 17 fordi det er fuckings ubehagelig å ha en skarp stram tynn stoffbit gnagene opp i de mest følsomme deler både foran og bak og i midten 😅 Det førte til bare nupper utslett når jeg var barbert og mye underlivssopp og svette fordi string truser som regel er syntetisk stoffmateriale som ikke lar huden puste. Ære være komfortable bestemortruser og dameboxere i bomull istedet 😊

Du kan snu på det. Du bruker boxer fordi det er mest behagelig ikke sant? Prøv å gå med string å se da vel 😆

Anonymkode: 78945...855

Hæ? Eier ikke en eneste truse i syntetstoff, er da like vanlig med string i bomull som i syntet 😂

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 4.03):

Man slutter med det når man blir klar over at det er en uhygienisk bakteriebombe som gir økt underlivsproblematikk. 

Når man blir fornuftig, og trygg i seg selv, og ikke lenger oppfører seg som en uvitende umoden tenåring.

Anonymkode: ecc6d...018

Jeg har aldri hatt sopp, UVI, bakteriell vaginose, aldri noen kjønnssykdom eller noe som helst problem med underlivet, til tross for at jeg har brukt stringtruser (i bomull) fra jeg var 13 og nå er over 40.

Kanskje du har et veldig dårlig kosthold som gir deg en ugunstig bakterieflora? Eller kanskje du bare er utfor et annerledes anatomisk enn de av oss som liker stringtruser?

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 4.41):

Hæ, hvorfor skal en vanlig truse være «syk uprakrisk» under jeans og treningstights?

Prøvde string da det først kom (rundt starten av nittitallet?) - men følte det var så ubehagelig, ble gående å dra dem ut av rumpa hele tida. Hipstere/boksere er også litt sånn irriterende, føler de passer ikke fasongen min. Liker best «klassiske» lave truser. 

Anonymkode: 65fa5...da4

Det er det jeg må gjøre med vanlige truser og boksere - blir gående og dra dem ut av rumpa hele tiden. Jeg tror det handler om at man har forskjellig anatomi.

Bikini er et mareritt av samme grunn, alt annet enn string kryper inn i rumpa, og jeg har ikke lyst å gå i string-bikini 😓

Vanlig truse er upraktisk under jeans og treningstights da de for noen av oss har en tendens til å krølle seg og bli liggende som en stor klump. Ubehagelig uansett selvsagt, men under et skjørt er det lettere å dra den på plass hvert femte minutt, mens under en tights eller jeans må man nesten dra av hele buksa for å få fikset den ekle nysgjerrige trusa.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er kanskje veldig slank?

Da jeg var tynn plaget ikke string meg. Etter at jeg la litt på meg ble det mer og mer ubehagelig.

Anonymkode: 32dc4...0ab

Ja, er slank, alltid vært.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha, kjenner meg igjen. Måtte alltid dra baksiden av trusa utover. Slipper det med normale truser.

Også denne trusekanten som er så farlig og er årsaken mange oppgir til at de må bruke string. Jeg er litt for gammel til å bry meg om at det sees at jeg har på truse. At rumpa blir så ulekker med trusekant er vel mest noe vi har fått for oss. Menn bryr seg svært sjelden om en trusekant, etter min erfaring.

Jeg tror nok string er mest for tenåringer og unge voksne, selv om enkelte kvinner tviholder på stringen når de bikker 30. 

De fleste slanke venninnene mine bruker fortsatt string nå som vi er over 40. Ikke fordi man innbiller seg at det er sexy, men fordi det er så sinnsykt plagsomt med «nysgjerrige truser». 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nettopp. String er for de mellom 15 og 30.

Nei.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok, fått et litt nytt syn på stringtruser etter å ha skummet denne tråden. Det er tydelig at bruken av- og synet på dette plagget er ganske todelt. Enten hater man disse trusene eller så elsker man dem. Og elsker man dem ikke nødvendigvis bare fordi man tror dette er det eneste alternativet om man skal føle seg sexy. Kvinner elsker dem fordi de faktisk syns de er aller mest behagelige å ha på. Dette siste trodde jeg faktisk ikke på før.

Jeg er nemlig blant dem som ikke fikset å ha på meg string truse lengre enn maks 5 min før jeg måtte gi opp. Dette på tross av at jeg er slank med timeglassfigur hvor jeg jo så at stringtrusen satt perfekt. Likevel, eklere  plagg har jeg aldri opplevd😅.

Jeg var overbevist om at dette var nok en plage mange kvinner måtte lide seg igjennom for skjønnheten. Ikke fordi de syns de var komfortable, men fordi de trodde de må være mest mulig sexy. Jeg tenkte derimot det var en vanesak. Altså noe kvinnene presset seg til å klare å vende seg til.

Har syntes stringtruse er best behagelig siden lenge før jeg så på gutter i det hele tatt. Og går lett med en utvasket fillete stygg stringtruse i bomull. Truser i blonder, syntetstoff etc er derimot helt uaktuelt å ha på, det er jo skikkelig ubehagelig! 

Her i tråden sier derimot minst halvparten at de foretrekker string truse, helt seriøst. Utelukkende fordi de syns de er mest behagelige å ha på. Vel da må jeg jo nesten bare tro på dette. Ser ikke grunnen til at de skulle lyve om det (med mindre det er en mann de vil imponere her inne😆)

Jeg tror forøvrig handler mye om genetikk som noen her allered nevner

Det tror jeg også. Forskjellig anatomi som gjør at forskjellig type truse sitter behagelig

Da både anatomiske og fysiologiske forskjeller. Svært mange kvinner har feks daglig utflod og må bruke truseinnlegg flittig. Mange har hemoroider og marisker som lettere kan gi spor av  tarmbakterier. For disse sier det seg selv at stringtruse rett og slett blir uhygienisk.

Er man høysensitiv kan det også bli et dillemma. Som hos meg. Da føles en stringtruse rett og slett som en tykk vond tråd som presse seg inn i anus🙈😆

Det er den følelsen jeg får av vanlige truser, de sklir inn i rumpesprekken uansett og legger seg som en tjukk gnagende klump der

Men yup, jeg skal være åpen for at jeg har tatt litt feil av plagget. Noen liker det da altså tydeligvis.

Vi må bare akseptere at vi er forskjellige og bruke det vi er mest komfortable i. Uavhengig av moter og menn.

Anonymkode: bc64d...053

Hele denne debatten minner meg om folk som tror folk trener kun fordi de er opphengt i utseende, som kun spiser sunn mat fordi de er redde for å legge på seg og aldri kan unne seg noe (det er visst utenkelig med treningsglede og å faktisk like sunn mat), som tror andre soler seg toppløs eller går uten bh for å få oppmerksomhet og ikke fordi det er behagelig. 

Anonymkode: ab4c2...945

• Liker 1
Skrevet

Etter ca 2 minutter. Helt for jævlig med tau i fetta/ræva 😂

Anonymkode: 8de97...aab

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor begynner folk med det er mitt spørsmål. Truse som går inn i ræva må da være vondt? Aldri gått med det der, kun behagelig som gjelder her, ikke noe annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Iso1 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor begynner folk med det er mitt spørsmål. Truse som går inn i ræva må da være vondt? Aldri gått med det der, kun behagelig som gjelder her, ikke noe annet. 

Vanlige truser sklir inn i rumpa på mange av oss, ekstremt ubehagelig.

Kun behagelig som gjelder her også. Derfor kun string. Med lavt liv og i bomull.

• Liker 2
Skrevet
Iso1 skrev (1 minutt siden):

De liker vell den i ræva da🤷‍♀️

Anonymkode: cf125...a08

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De liker vell den i ræva da🤷‍♀️

Anonymkode: cf125...a08

🥴🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kun behagelig som gjelder her også. Derfor kun string. Med lavt liv og i bomull.

🥴

Skrevet

Jeg har aldri brukt det. Kan bruke fine og noen ganger sexy truser likevel, men å ha en stoffbit inni rompa syns jeg er sykt ubehagelig. Jeg er 40 nå, men mente det samme da jeg var 20.

Anonymkode: 31c11...c30

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.17):

Jeg har ikke sluttet ennå og har heller ingen planer om å slutte siden jeg ikke finner mer behagelige truser.

K52

Anonymkode: 11a78...e7a

Jeg skjønner ikke hva som er behagelig med en tynn streng i rævva.

• Liker 5
Skrevet
Anim92 skrev (På 14.1.2023 den 23.34):

Men det kan kanskje endre det å påstå at andre er mindre renslig enn deg?😆

Nei. Jeg dusjer rhullet godt hver gang jeg har dusjet,  så er nok mer renslig enn de fleste...

Anonymkode: f221f...0d3

Skrevet

Såå, man får ikke gnagsår av en truse som er riktig størrelse uavhengig av om den er string, hipster, maxi, midi eller whatnot.. og en truse som passer og sitter riktig er like "sexy" på uansett hva den er tenker jeg siden det er damen som bærer trusen som er sexy og ikke bare tøystykket i seg selv.. :P

Anonymkode: 6e744...31f

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hva som er behagelig med en tynn streng i rævva.

Man har vel forskjellige preferanser. Allerede som barn (før stringtrusenes tid) så dro jeg trusene inn i rassen fordi jeg syns de var ubehagelige, så er bedre nå når det faktisk finnes truser egnet til formålet 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Jeg dusjer rhullet godt hver gang jeg har dusjet,  så er nok mer renslig enn de fleste...

Hver gang jeg har gjort nummer 2 skulle det stå...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her.

Jeg har prøvd alle mulig andre typer truser og ender opp med string fordi det er den eneste behagelige.

Vanlig truser kryper inn i sprekken og jeg må drive å dra den ut igjen hele tiden. 

Prøver jeg truser med mindre hull til beina strammer de helt jæ... i lysken når jeg sitter.

Boxer ruller seg opp og blir liggende i en klump når jeg tar på buksa og jeg må drive å rulle dem ut igjen.

Anonymkode: 11a78...e7a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en mening med alt. Også for oss menn, nam 😎

Anonymkode: 3f8f0...0a6

Skrevet

Da de av en eller annen grunn første til soppinfeksjoner i rumpesprekken... Da fikk det være nok. Og guri så mye mer behagelig uten greier i rumpa! Så antagelig når man er voksen nok til å velge komfort dersom man ikke trives i string. Var vel en gang mot slutten av 20-årene alt dette skjedde. Aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: 25b78...4f0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...