Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt string i 25 år, bruker det under alle typer bukser. Under kjole skjørt går jeg enten truseløs eller med en søt bomullstruse med blondekanter😊

K39

Anonymkode: d9209...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 21.12):

Haha, morsom lesing her. Jeg har til dags dato aldri fått gnagsår i ræva av stringtruse. Har brukt det siden jeg var 14, nærmer meg 40. Kommer ikke til å slutte før jeg blir inkontinent og må ha plass til tena. 

Det styggeste jeg ser er damer i trange bukser/tights og vanlige truser som gir dem klassisk krabberumpe. Rumpeballene deles i 4 altså. 

Anonymkode: 03873...c26

Tror ikke jeg har krabberompe... Mon tro om du har stått bak og observert meg, og konkludert med deg selv om at dette er det styggeste du har sett!! 😆

Anonymkode: 701d0...01e

Skrevet
Østkantgutt1913 skrev (På 10.2.2024 den 15.56):

Over 30 ca bør jentene slutte med det.

Er sexy, men passer best før 30 synes jeg 

Men du bruker det fortsatt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01):

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Jeg sluttet med stringtruser i 20-årene. Gift, bruker store truser - men mannen er fornøyd fordi jeg sover naken. 

Anonymkode: 99bd7...274

Skrevet

Jeg slutta med det på 90-tallet. 

Anonymkode: 0b8e9...dd3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.42):

Man får ikke flatere rumpe bare fordi man blir eldre altså 

Anonymkode: 5c889...190

😂😂😂😂

Ta deg et vikariat på et sykehjem du, så fått du se...

Anonymkode: 0bc03...ae1

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men du bruker det fortsatt? 

Nei 

Skrevet

I 2005😅

Anonymkode: a6d48...fe0

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Bortsett fra da jeg gikk på ungdomsskolen rundt 2000 og det var veldig "in", har jeg aldri brukt stringtruser. Synes hverken det er pent eller behagelig. Foretrekker boxershorts, sånne som dekker hele rumpa.

Jeg har inntrykk av at string har vært ut i mange år, men jeg er riktignok ikke en som er veldig opptatt av moter, så godt mulig det er in igjen. Det er ingen aldersgrenser på ulike former for truser, så folk bruker vel de trusene de liker best.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 21.10):

Neida. Må ha string under tettsittende klær ellers så blir det «bulkete» Nå sier sikkert noen at det ikke syns, men grusomt med fire rumper under treningstights og ja det syns. Still deg i speilet med et speil i fult lys og se selv. 

Går med det først og fremst fordi jeg ikke vil at trusekanten skal syns under klær.

Men enig i at rumpa ser finere ut når man er yngre, men de fleste går med det av praktiske årsaker som at klær sitter penere hvis man fremdeles går med ettersittende klær.

Anonymkode: 237f3...dbc

Jeg bruker boxershorts, det blir ikke noe delt rumpe av det i hvert fall. 

Skrevet

Det har jeg brukt siden jeg var 15, og jeg har ingen planer om å slutte. Er 29. Har et par vanlige truser som jeg bare bruker under mensen. Men jeg skaffet nylig en menstruse som funker helt fint. Den er til og med stringmodell, så her fases vanlige truser gradvis helt ut😉

Anonymkode: 36640...f1c

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker stringtruser og KUN det. Jeg synes det ser penest ut og er mest praktisk og behagelig under klær. Aldri slitt med sopp og sånne ting som andre nevner her. Skjønner jo at man styrer unna om det er en problematikk, da. Kvinne 33 

Anonymkode: 5f395...ed3

• Liker 3
Skrevet

Når det begynner å minne mest om en som deler et ostehjul med et tau. 

Anonymkode: 877af...96a

Skrevet

Jeg er over 50, bruker string bortsett fra når jeg går i kjole. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri begynt med. Prøvd noen ganger, men det er ubehagelig, så gidder ikke.

Anonymkode: f6a00...85a

Skrevet

35 og bruker kun string, også under kjole. Synes rett og slett det er mest behagelig. 

Skrevet

De som bruker string og stramme bukser som blir skikkelig dratt opp. Ikke det peneste å se bukse som går langt inn i rævsprekken heller.

Anonymkode: 63be2...87b

Skrevet

String har jeg brukt 1-2 ganger i mitt liv . Nå er det høye truser som går nesten under armene, deilig! :) Og hva andre syns om det, er uinteressant. 

Anonymkode: 1a714...53b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 15.04):

Jeg bruker stringtruser og KUN det. Jeg synes det ser penest ut og er mest praktisk og behagelig under klær. Aldri slitt med sopp og sånne ting som andre nevner her. Skjønner jo at man styrer unna om det er en problematikk, da. Kvinne 33 

Anonymkode: 5f395...ed3

I din alder passer det bra for kvinner å bruke stringtruser. Det er da kvinner har lært seg gode rutiner for hygiene, og er selvbevisste nok til å ikke få angst av å eksponere seg seksuelt. Joda, string er sexy, selv om det ikke nødvendigvis er hensikten for den som foretrekker string.

Hvorfor enkelte mener string passer til småjenter er for meg merkelig. Småjenter burde ha truser som dekker mer, de vet ikke hva de viser fram, ikke er de helt utlærte på hygieniske forhold heller. String er for voksne damer med et bevisst forhold til seg selv og sitt underliv. Om noen likevel velger bort string så ok, men å mene at det er et plagg for de yngste jentene er bare rart.

Anonymkode: 8883c...920

Skrevet

Flosse rumpa er nasty. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...