Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01):

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Jeg brukte lenge stringtruse. Men gradvis gikk jeg over til hipster, litt sånn halvstring, men med mer blondestoff på sidene, og litt mer dekke bak. Etterhvert er ikke rumpa like stram og fin, kanskje det dukker opp litt cellulitter og sånt, og da syns jeg ikke lenger det er fint med string.

Anonymkode: 319fd...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.48):

Er med som trener av og til på et damelag i volleyball, og der er andelen stringtruser høy (kombinasjonen tights, string og bøying er GULL!!). Damelaget som trener ved siden av har også høy andel string.

Anonymkode: a1f58...038

Slike som deg burde ikke få lov til å jobbe som trener. 

Anonymkode: c12a8...98f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Over 30 ca bør jentene slutte med det.

Er sexy, men passer best før 30 synes jeg 

Skrevet

Er snart 40  har alltid brukt string. Prøver å kjøpe en og annen truse/bokser av og til, men det er så sykt ubehagelig. Takler det ikke, mens stringtrusen legger jeg ikke merke til at jeg har på meg en gabg. Veldig behagelig. Blir nok å bruke string til jeg dør.. 

Anonymkode: d2d4e...5de

• Liker 3
Skrevet

De over 95 bør absolutt ikke gå med det...

M@ster

• Liker 1
Skrevet

Bruker enda string og er over 50. Menn elsker rumpa mi . Kjæresten kysser og klapser den hele tiden. Det gjorde eksen min også. Han ville alltid at jeg skulle kle av meg og vise han stringen . Så jo, vi kan gå med string. Menn elsker rumper ❤️ 

Anonymkode: 31f58...077

• Liker 1
Skrevet
Østkantgutt1913 skrev (5 timer siden):

Over 30 ca bør jentene slutte med det.

Er sexy, men passer best før 30 synes jeg 

Neida. Må ha string under tettsittende klær ellers så blir det «bulkete» Nå sier sikkert noen at det ikke syns, men grusomt med fire rumper under treningstights og ja det syns. Still deg i speilet med et speil i fult lys og se selv. 

Går med det først og fremst fordi jeg ikke vil at trusekanten skal syns under klær.

Men enig i at rumpa ser finere ut når man er yngre, men de fleste går med det av praktiske årsaker som at klær sitter penere hvis man fremdeles går med ettersittende klær.

Anonymkode: 237f3...dbc

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker enda string og er over 50. Menn elsker rumpa mi . Kjæresten kysser og klapser den hele tiden. Det gjorde eksen min også. Han ville alltid at jeg skulle kle av meg og vise han stringen . Så jo, vi kan gå med string. Menn elsker rumper ❤️ 

Anonymkode: 31f58...077

Det gjør vi ...Definitivt

M@ster

Skrevet

Sluttet med stringtruser da jeg fikk gjentatte soppinfeksjoner, og legen ba meg bytte til et mer luftig undertøy som ble mindre klamt.

Dessuten er det litt ekkelt å ha en strek med tøy som potensielt gnis i små rester av avføring. 

Nei, takk. 

Anonymkode: dbd01...985

• Liker 1
Skrevet

Haha, morsom lesing her. Jeg har til dags dato aldri fått gnagsår i ræva av stringtruse. Har brukt det siden jeg var 14, nærmer meg 40. Kommer ikke til å slutte før jeg blir inkontinent og må ha plass til tena. 

Det styggeste jeg ser er damer i trange bukser/tights og vanlige truser som gir dem klassisk krabberumpe. Rumpeballene deles i 4 altså. 

Anonymkode: 03873...c26

• Liker 2
Skrevet

Aldri brukt

Ikke ungdommen i huset en gang. Ho sier at fleste jentene bruker boxser 

Anonymkode: 8e1cf...34a

• Liker 2
Skrevet

Er det virkelig sånn at dere som bruker string tror, på ordentlig,  at de ikke synes under klærne?

Åh, det er så feil!

Og så tacky...

Anonymkode: ab96f...327

• Liker 1
Skrevet

Går ikke med truse eller string med mindre jeg må 🤣🤣🤣

Hysj 🤫🤭🫡😆🙌🫣

Anonymkode: e4b99...01a

Skrevet

I 1999? 

Anonymkode: 86ff4...e29

Skrevet

For mange er dette det mest behagelige undertøyet, hvorfor skal man slutte da 

Anonymkode: 62b4c...56d

• Nyttig 2
Skrevet

Kvinner slutter vel med stringtruser når de føler for det 😄

Jeg er 38, bruker fortsatt string av noen få grunner. Jeg synes det er det mest behagelige, det ser pent ut og mannen min synes jeg ser digg ut i string 🥰

Anonymkode: 823ec...378

• Liker 1
Skrevet
On 1/14/2023 at 11:01 PM, AnonymBruker said:

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Normalt slutter dem med det når de fyller 37 år

Skrevet

Jeg har nylig fylt 55 og bruker string truser når jeg har trange treningstights eller skjørt.

Er slank og har ikke noe flesk som henger utenfor strikken på trusen, men det er ikke hygienisk med en stoffremse inn mellom rumpeballene

Anonymkode: 4b480...6ea

Skrevet

Vet ikke. Har aldri begynt. De er ekle, ukomfortable og upraktiske. 

Anonymkode: 701d0...01e

• Liker 1
Skrevet

Sluttet vel da jeg var rundt 22-23. Er 28 nå.

Anonymkode: e4163...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...