Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40år og bruker kun string eller blondetruser. Bruker aldri vanlige truser, føler meg som en gammel kjerring om jeg bruker det. Må ha på noe sexy under😊

Anonymkode: 3fe5c...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod. 

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Trener daglig og bruker dermed mye tights, så stor fan av string. K35

Anonymkode: a135f...3dc

• Liker 1
Skrevet

Har aldri begynt med det engang. Kommer ikke til å gjøre det heller.

Ei venninne av meg brukte det og hadde ofte UVI. Ene kuren etter den andre. Jeg foreslo å slutte med de trusene, men nei. Dette holdt på i flere år faktisk. Etterhvert sluttet hun med stringtruser og etter det har hun ikke hatt UVI igjen.

• Liker 2
Skrevet

Det ga gnagsår i ræva, og tarmbakterier som krøp framover førte til urinveisinfeksjon. Heldigvis er det ikke moderne lenger! Jeg kjenner en kvinne som brukte sånn truse til hun var oppi 60-årene. Når hun byttet til blondetruser fortalte hun «alle» hvor behagelig de var. Liksom vi ikke visste det fra før.

Anonymkode: 06917...a47

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.19):

Hvem er det som har truser som beveger seg så mye?

De er jo brede foran?

Anonymkode: 0ef2e...b8d

De behøver ikke bevege seg for å gi urinveisinfeksjon eller sopp. Ta å google, så skjønner du det.

Anonymkode: 06917...a47

Skrevet (endret)

Så noen plages med at truser sklir inn i rumpa, derfor foretrekker de string som er «tau» i rumpa. Jeg har aldri hatt problem med at truser sklir inn i rumpa, og noen trusekant er ikke synlig på meg om trusen passer. Og jeg synes blondetruser er mye penere enn en bar rumpe.

Årsaken til at unge har begynt å bruke det igjen er sikkert fordi influensere bruker dem for å fremheve rævimplantatene eller fettet de har fått sprøytet inn der pga dårlig selvbilde.

Endret av MyMichelle
La til siste kapittel.
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Bruker som regel ikke undertøy, men når jeg bruker er det utelukkende string. Prøvde vel string første gang når jeg var 10 og er nå 28

Skrevet

Aldri begynt. Avskyelige greier

• Liker 1
Skrevet
MyMichelle skrev (På 21.1.2023 den 9.16):

Så noen plages med at truser sklir inn i rumpa, derfor foretrekker de string som er «tau» i rumpa. Jeg har aldri hatt problem med at truser sklir inn i rumpa, og noen trusekant er ikke synlig på meg om trusen passer. Og jeg synes blondetruser er mye penere enn en bar rumpe.

Årsaken til at unge har begynt å bruke det igjen er sikkert fordi influensere bruker dem for å fremheve rævimplantatene eller fettet de har fått sprøytet inn der pga dårlig selvbilde.

Hva heter egentlig sånne truser? Har aldri sett de til salgs, men ser så mange har sånne som går inn i rumpa og liksom lager en rynke nedover.

Anonymkode: 95537...840

Skrevet

Jeg er i starten av 30-årene, men tror ikke alder har så mye å si for trusepreferanser hos kvinner. 
Jeg har ulike truser til ulike anledninger. Trang dongeribukse eller til trening: string. 
Løsere bukse eller kjole: hipster, sømløs truse eller blondetruse. 
Hjemme: kommando eller en god bomullstruse. Kanskje en liten søt blondetruse som bare dekker litt av rumpa hvis jeg skal pirre mannen. 

Slik har jeg praktisert det siden tenårene. 
Nå er jeg godt gift, men skal jeg kle meg sexy (som til en liggedate) velger jeg vel en søt liten blondetruse fremfor string. Men hender stringen kommer frem til slike anledninger også 😊

Skrevet

Bruker string enda og er 43 år. Aldri hatt uvi. 

Andre truser syns i treningstights, kjoler, skjørt og bukser som er ettersittende og «ødelegger» fasongen på rumpa på et vis eller syns gjennom.

Så er det sikkert noen som mener at det finnes truser som ikke syns gjennom, men det er bare tull. Det syns. 

Anonymkode: 237f3...dbc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.01):

Noe av det mest sexy jeg ser damer i, er små stringtruser. Er i midten av 30-årene, og alle damer jeg har møtt tidligere går i string. Tenkt
at dette var normalen. I det siste har jeg møtt et par som er noe eldre enn meg, som til min overraskelse har møtt opp i typisk vanlig-truse til en ligge-date. Er string-truser noe man slutter med etter en viss alder?

Anonymkode: 2f126...5c9

Går ikke alle damer i det?! Til og med min mor på 65 bruker string😂

Anonymkode: eca5f...784

• Liker 1
Skrevet

Sluttet å bruke string på jobb og når jeg er hjemme alene. Bruker alltid string under penklær, stramme bukser osv og når jeg skal møte noen generelt. Er 29. 

Anonymkode: 06bb1...bda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 12.29):

Samme her.

Jeg har prøvd alle mulig andre typer truser og ender opp med string fordi det er den eneste behagelige.

Vanlig truser kryper inn i sprekken og jeg må drive å dra den ut igjen hele tiden. 

Prøver jeg truser med mindre hull til beina strammer de helt jæ... i lysken når jeg sitter.

Boxer ruller seg opp og blir liggende i en klump når jeg tar på buksa og jeg må drive å rulle dem ut igjen.

Anonymkode: 11a78...e7a

Nettopp!

Thyra skrev (På 16.1.2023 den 17.08):

Du slutter nok den dagen du er så gammel at du må bruke bleier. Om ikke før.

Om jeg er så uheldig så trenger man neppe truse i det hele tatt, kan bare ta på en up-and-go 😆

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 17.15):

Jeg sluttet etter svangerskap som ga meg hemoroider - string er nå vondt og gå med. 

I tillegg synes jeg godt voksne damer i string er blodharry! (Synlig string selvsagt, ellers hadde jeg ikke visst at de brukte string)

Anonymkode: 7160e...43a

synlig truse er da blodharry samme hvilken truse det er.

Marvels skrev (På 16.1.2023 den 19.35):

Jeg bruker string kun for å unngå "trusekant" når jeg går med bukser eller enkelte kjoler/skjørt - ikke pga. mote, men for at det ser penere ut under klær. Personlig syns jeg stringtruse er svært lite sexy, og jeg har fortsatt til gode å se en bakdel som ser bra ut i string (av de som ikke åpenlyst poserer for bakendens skyld). Syns det ser tacky ut egentlig 😅 Hipstere og enkelte truser med pene blonder er nok det jeg syns ser absolutt med sexy ut, og som jeg føler meg best i om jeg skal "være fin for gubben" 😉 er 30 forresten 

Men mange av oss velger altså ikke undertøy ut i fra hva som anses som sexy, men kun ut i fra komfort. Og da blir det lav elastisk bomullstringtruse. 

Eva-Lena skrev (På 21.1.2023 den 8.40):

Har aldri begynt med det engang. Kommer ikke til å gjøre det heller.

Ei venninne av meg brukte det og hadde ofte UVI. Ene kuren etter den andre. Jeg foreslo å slutte med de trusene, men nei. Dette holdt på i flere år faktisk. Etterhvert sluttet hun med stringtruser og etter det har hun ikke hatt UVI igjen.

Mens mange av oss har aldri hatt UVI eller problemer med underlivet tross daglig bruk av string. 

MyMichelle skrev (På 21.1.2023 den 9.16):

Eller… fordi de har en annen anatomi enn deg og synes komfort er viktigere enn hva som er sexy,,,

Anonymkode: ab4c2...945

Skrevet

Aldri begynt med string. Prøvd noen ganger, men utrolig ukomfertabelt. I tillegg syntes jeg ikke det er noe fint. 

Anonymkode: f6a00...85a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt string siden 90-tallet, synes det er mest behagelig og penest under de fleste plagg. Store truser fungerer ikke på meg og samler seg som klumper mellom rumpeballene. Korte sommerkjoler bruker jeg større plagg under i tilfelle vinden tar tak i skjørtet. 

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 23.05):

De fleste slutter når de får barn. Jeg driver med hest så litt mer problematisk. Gnagsår i ræva er ikke behagelig akuratt. 

Anonymkode: 76623...2ab

Hei min kone er 53 og bruker fortsatt string truse😉🙈. Synes de er helt okay 

Skrevet

Her ser man faktisk et generasjonsskifte. I svømmehallen ser man nå unge jenter gå rundt i string-bikini, string-badedrakt, og ikke bare string-truse ellers. Jeg kunne aldri ha gått på stranden eller i en svømmehall med string. 

Skrevet

Jeg sluttet med string når jeg bestemte meg for at jeg ikke lenger gadd å ha på meg ukomfortable klær. Livet er fort kort til å ha gnagsår i ræva fordi trusa er en føkkings tanntråd. 

Nå kjøper jeg store bomullstruser med høyt liv. Det er som å pakke inn underkroppen i luksus og komfort. Sloggi for life. Som kakao på hytta midtvinters. Bare Digg, rett og slett. 

Anonymkode: 6dd93...0ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...