Gå til innhold

The Voice 2023


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Var på jobb og fikk ikke sett. Hvem gikk videre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Var på jobb og fikk ikke sett. Hvem gikk videre? 

Kira, Isak, Thomas og Fredrik😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (11 timer siden):

Jeg synes det er mektig og mandig. Og han har et så sjarmerende vesen.  

Totalt uenig jeg også. 😅

Men ikke alle kan like de samme tingene. For meg virker Kristoffer helt malplassert blant gode sangere. Og jeg liker heller ikke typen, han digger seg selv så hardt.

Jeg har sett han IRL, virket heldigvis mer normal da. Tror kanskje TVkameraene og publikum får han litt vel hypet på seg selv. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (21 minutter siden):

Totalt uenig jeg også. 😅

Men ikke alle kan like de samme tingene. For meg virker Kristoffer helt malplassert blant gode sangere. Og jeg liker heller ikke typen, han digger seg selv så hardt.

Jeg har sett han IRL, virket heldigvis mer normal da. Tror kanskje TVkameraene og publikum får han litt vel hypet på seg selv. 😅

Veldig enig. Jeg synes han brøler mer enn han synger. Håpet i går at han skulle vise en annen side, men nei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (9 timer siden):

Kira, Isak, Thomas og Fredrik😎

Takk, veldig glad for at Kira er videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (2 timer siden):

Totalt uenig jeg også. 😅

Men ikke alle kan like de samme tingene. For meg virker Kristoffer helt malplassert blant gode sangere. Og jeg liker heller ikke typen, han digger seg selv så hardt.

Jeg har sett han IRL, virket heldigvis mer normal da. Tror kanskje TVkameraene og publikum får han litt vel hypet på seg selv. 😅

Også var han misfornøyd over å bli valgt av Ina og ikke Jarle på blind audition. Ga uttrykk for det og foran Ina🙄

 

Veldig glad for at favorittene mine gikk videre🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristoffer eller Dag Erik hadde fortjent plassen mer enn Fredrik, i mine øyne da. Jeg syns Kristoffer er helt rå. Håper å få høre han synge Hinder - Lips of an angel en gang, det hadde fader meg vært helt amazing! 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (6 timer siden):

Totalt uenig jeg også. 😅

Men ikke alle kan like de samme tingene. For meg virker Kristoffer helt malplassert blant gode sangere. Og jeg liker heller ikke typen, han digger seg selv så hardt.

Jeg har sett han IRL, virket heldigvis mer normal da. Tror kanskje TVkameraene og publikum får han litt vel hypet på seg selv. 😅

Så morsomt at man oppfatter han så forskjellig sånn personlighetsmessig, jeg oppfatter han som litt usikker og egentlig litt ydmyk type, som en av de som blir oppriktig overrasket hver gang han går videre, men som er vant til å holde konserter (han spiller jo i metalband) og lage litt show der. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (På 20.5.2023 den 15.26):

Så morsomt at man oppfatter han så forskjellig sånn personlighetsmessig, jeg oppfatter han som litt usikker og egentlig litt ydmyk type, som en av de som blir oppriktig overrasket hver gang han går videre, men som er vant til å holde konserter (han spiller jo i metalband) og lage litt show der. 

Enig med deg. Oppfatter han som litt keitete. Jeg syns han er vanvittig søt:)  Og han er et skikkelig friskt pust i konkurransen. Blir så lei av alle disse kjedelige balladene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Isak eller Kira i finalen. Alle finalistene er flinke, men håper mest på de to :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de beste/ mest interessante deltagerne er ute, så det blir ikke noen særlig spennende finale, synes jeg.  Isak er vel det eneste ‘håpet’, men tipper at Thomas vinner. Tror han får mange sympatipoeng…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingveis skrev (På 20.5.2023 den 14.49):

Kristoffer eller Dag Erik hadde fortjent plassen mer enn Fredrik, i mine øyne da. Jeg syns Kristoffer er helt rå. Håper å få høre han synge Hinder - Lips of an angel en gang, det hadde fader meg vært helt amazing! 

Fredrik er den kjedeligste av alle. Skjønner ikke at han kom så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at jeg ønsker meg mer musikk fra Espen Lind! Mannen har en fantastisk nydelig stemme 😍

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 22.5.2023 den 11.40):

Håper på Isak eller Kira i finalen. Alle finalistene er flinke, men håper mest på de to :) 

Enig. Og håper Kira får første plassen.

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke hvorfor Thomas har kommet så langt. Hørt flere sier det er fordi han er blind, sympati stemmer, om det stemmer er det for dumt rett og slett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (6 minutter siden):

Forstår ikke hvorfor Thomas har kommet så langt. Hørt flere sier det er fordi han er blind, sympati stemmer, om det stemmer er det for dumt rett og slett. 

Stort sett alle tilbakemeldingene han fikk gikk på at han var et flott menneske, inspirerende, kjente seg selv osv. Ikke mye om de faktiske sangprestasjonene. Det blir litt feil for meg i finalen av «The voice». Tviler ikke på at Thomas er en flott fyr, og han har en helt ok stemme, men er det nok til å vinne? Eller er det sympati?

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas er flink, men så kjeeeedelig. Skulle ønske Kristoffer sto i finalen. Vi hadde trengt en rocker der! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...