Gå til innhold

The Voice 2023


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det kommer noen skikkelige rockere i år. 

Endret av Athena Catalina.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (3 minutter siden):

Håper det kommer noen skikkelig rockere i år. 

Håper jeg og. Kjedelig at nesten alle synger pop og rolige låter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (21 minutter siden):

Hvorfor er Bernhoft dommer?

Hvorfor ikke?

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Motelvibes said:

Hvorfor ikke?

Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (3 minutter siden):

Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice.

Du tuller nå? 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (20 timer siden):

Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice.

Hvor har du vært de siste årene? 😂

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2023 at 9:59 AM, Cookiesandcream said:

Hvor har du vært de siste årene? 😂

Under en stein. Opplyst meg gjerne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (9 minutter siden):

Under en stein. Opplyst meg gjerne!

Er ikke ekspert på Bernhoft, men vil jo si at han er en av de mest kjente og anerkjente artistene og låtskriverne vi har. Husker han godt fra Span, men han er vel mest kjent som soloartist. Har spilt på showet til Ellen DeGeneres, har blitt Årets Spellemann (og vunnet for mannlige artist og nominert til en pris til i 2021) og var med på Hver gang vi møtes samme året. Sikkert flere som har mer greie på det enn meg, men føler han er veldig kjent og at han har vært mye i forskjellige medier de siste årene. Hører ikke så mye på han selv, så har fått det med meg på andre måter :)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cookiesandcream skrev (44 minutter siden):

Er ikke ekspert på Bernhoft, men vil jo si at han er en av de mest kjente og anerkjente artistene og låtskriverne vi har. Husker han godt fra Span, men han er vel mest kjent som soloartist. Har spilt på showet til Ellen DeGeneres, har blitt Årets Spellemann (og vunnet for mannlige artist og nominert til en pris til i 2021) og var med på Hver gang vi møtes samme året. Sikkert flere som har mer greie på det enn meg, men føler han er veldig kjent og at han har vært mye i forskjellige medier de siste årene. Hører ikke så mye på han selv, så har fått det med meg på andre måter :)

For ikke å glemme at han i 2015 ble første ikke-amerikaner nominert til en Grammy i R&B:applaus:

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NullHull skrev (2 timer siden):

For ikke å glemme at han i 2015 ble første ikke-amerikaner nominert til en Grammy i R&B:applaus:

Takk, det var jeg ikke klar over. :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig imponert over de som er med på audition. De som går ut er jo ikke dårlig, men de mangler den lille spissen for å nå helt inn til dommerne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 7.1.2023 den 13.24):

Har han hatt særlig suksessfull karriere da? Pleier å være profilerte dommere i The Voice.

Ja han har da det? Personlig liker jeg ikke musikk stilen hans i dag, men var stor fan av Bigbang. 

han har jo hatt en internasjonal karriere, vært på The Ellen show, vært nominert til Grammy og vunnet en del Norske priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...