Gå til innhold

The Voice 2023


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var herlig å endelig få se og høre en rocker. Kult var det også! Håper på flere rockere, syns nesten alle synger så kjedelige låter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga
Greno skrev (6 timer siden):

Hvorfor synger de fleste ukjente sanger som man aldri har hørt før, ganske så kjedelig å se på da 😐 

Helt uenig. Er forfriskende når folk synger sanger man ikke har hørt en million ganger før. I tillegg på slike auditions, så synger mange de samme sangene. Så det er utrolig bra hvis det kommer litt variasjon og nye tolkninger, slik at ikke alt går i det samme på repeat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga
Nutz skrev (På 21.1.2023 den 17.40):

Når Josef snur seg med det falske påklistrede "nå er jeg på tv og må være jovial" smilet klarer ikke jeg se på mer. Han er flink til å finne sanger som passer deltagerne og har absolutt en plass i programmet, men han må lære seg å slappe av og bare være seg selv. Klovneriet han og Tshawe måtte drive med i Madcon har ødelagt han.

Hvorfor sier du at han er falsk og påklistret? Han virker jo som en kjempe god og fin fyr som lever seg inn i musikken og blir glad av den. Ingenting galt i det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 21.1.2023 den 17.40):

Når Josef snur seg med det falske påklistrede "nå er jeg på tv og må være jovial" smilet klarer ikke jeg se på mer. Han er flink til å finne sanger som passer deltagerne og har absolutt en plass i programmet, men han må lære seg å slappe av og bare være seg selv. Klovneriet han og Tshawe måtte drive med i Madcon har ødelagt han.

Hadde vært litt rart om han ikke smilte når han snudde seg… Yosef er nok bare seg selv, og ikke falsk. Forstår ikke hva du mener med at Madcon har ødelagt han. Han er en flott fyr.

Endret av lemoncake
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lemoncake skrev (2 timer siden):

Hadde vært litt rart om han ikke smilte når han snudde seg… Yosef er nok bare seg seg selv, og ikke falsk. Forstår ikke hva du mener med at Madcon har ødelagt han. Han er en flott fyr.

Helt enig! Yosef er en herlig fyr og jeg blir glad bare av å se ham. Skjønner ikke at noen kan mene at han har et falskt påklistret smil og «må være jovial» fordi han er på tv. Han er jo bare seg selv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, lemoncake said:

Hadde vært litt rart om han ikke smilte når han snudde seg… Yosef er nok bare seg selv, og ikke falsk. Forstår ikke hva du mener med at Madcon har ødelagt han. Han er en flott fyr.

Han er helt annerledes i virkeligheten. Selvfølgelig kan man smile, men det er forskjell på ekte og påtatt.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (47 minutter siden):

Han er helt annerledes i virkeligheten. Selvfølgelig kan man smile, men det er forskjell på ekte og påtatt.

Forstår fortsatt ikke hva du mener. Annerledes i virkelighet? Vil tro at de fleste er litt annerledes på fritiden enn når de er på tv.
Sitter og ser på reprisen fra the Voice nå på tv. Han er jo bare smilende og blid hele tiden. Så jeg klarer virkelig ikke se noe falsk over han. Kun en som er seg selv. En ekte snill og hyggelig fyr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Bare lurer på noe. Er det ikke litt dumt eller lite strategisk å velge Ina eller Espen? Tenker at alle de beste ser ut til å velge de to og at konkurransen blir større. Mange ryker jo ut i runde nr 2 og det er så tidlig at man ikke har fått vist noe særlig enda. Dermed vil man komme lenger ved å velge Yousef? 
 

 

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Nutz skrev (På 21.1.2023 den 17.40):

Når Josef snur seg med det falske påklistrede "nå er jeg på tv og må være jovial" smilet klarer ikke jeg se på mer. Han er flink til å finne sanger som passer deltagerne og har absolutt en plass i programmet, men han må lære seg å slappe av og bare være seg selv. Klovneriet han og Tshawe måtte drive med i Madcon har ødelagt han.

Han har alltid vært en gladlaks. Han er mye mer seriøs enn Tshawe, men har alltid ett bredt glis og aldri blitt høy på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (16 minutter siden):

Bare lurer på noe. Er det ikke litt dumt eller lite strategisk å velge Ina eller Espen? Tenker at alle de beste ser ut til å velge de to og at konkurransen blir større. Mange ryker jo ut i runde nr 2 og det er så tidlig at man ikke har fått vist noe særlig enda. Dermed vil man komme lenger ved å velge Yousef? 
 

 

Synes alle de beste velger Jarle i år🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (1 minutt siden):

Synes alle de beste velger Jarle i år🤔

Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Men det er jo opp til hver og en 😊 Alle de fire er flinke på hver sin måte. Selv om Espen har vært lengst i gamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Yosef jeg, han virker så varm og god ut, et medmenneske 😍 

Jarle kjenner jeg ikke noe særlig til, har sikkert hørt musikken hans men jeg har ikke registrert at det har vært hans. Han virker også veldig grei ut, sær men på en sjarmerende laidback måte. 

Ina er jo bare skummel, det blikket når hun prøver å selge seg. Sperrer opp øynene, trekker øra bakover, lesper litt på en måte og ser ut som hun skal lure deltakeren inn i et hjørne og bare glefse i seg. ( Mohahaha).. men hun er jo flink da.

Espen er også flink men han er faktisk rett og slett såpass seriøs at han fremstiller seg selv som litt kjedelig.

Jeg har tenkt på det der med antall artister per dommer, det virker jo ut som om det er ganske ujevnt nå.. skal de ikke ha like mange hver når de går videre fra auditionene?

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere så langt i kveld? Han første unge gutten var nydelig å høre på samt hun med salmen. Rørende 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Freyja skrev (16 minutter siden):

Jarle er bare helt fantastisk 🥰

 

Han var også vokalist i Span

 

Enig. Elsker også Balcony coveret hans ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (2 minutter siden):

Enig. Elsker også Balcony coveret hans ❤️

Ja, jeg også, den versjonen er helt magisk :hjerte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...