Gå til innhold

The Voice 2023


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Lolleren said:

Ja han har da det? Personlig liker jeg ikke musikk stilen hans i dag, men var stor fan av Bigbang. 

han har jo hatt en internasjonal karriere, vært på The Ellen show, vært nominert til Grammy og vunnet en del Norske priser. 

Bigbang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del barnslige kommentarer fra dommerne  😒 

f.eks. en flink 16 åring som synger kjempebra og går videre, men de dommerne som ikke hadde trykt på knappen bare drar all oppmerksomhet til seg selv og sier at nå skal de forlate studioet for de va flaue for å ikke ha trykt på knappen i tide. Og de håper gutten forlater scenen fort  

sikkert forsøk på å lage litt humor og tv underholdning, men blir litt for tilgjort. Hvorfor ikke bare la den unge deltakeren få nyte de få minuttene på tv uten at dommerne skal få alt fokuset. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbi skrev (1 minutt siden):

En del barnslige kommentarer fra dommerne  😒 

f.eks. en flink 16 åring som synger kjempebra og går videre, men de dommerne som ikke hadde trykt på knappen bare drar all oppmerksomhet til seg selv og sier at nå skal de forlate studioet for de va flaue for å ikke ha trykt på knappen i tide. Og de håper gutten forlater scenen fort  

sikkert forsøk på å lage litt humor og tv underholdning, men blir litt for tilgjort. Hvorfor ikke bare la den unge deltakeren få nyte de få minuttene på tv uten at dommerne skal få alt fokuset. 😃

Enig! Tror det er en av dommerne som kommenterer litt for raskt noen ganger... Kanskje litt for å være morsom, men blir litt feil noen ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernekamp er langt mer saklige og proffe. Disse stolene som snur seg på The Voice er patetisk. Det er å pisse på deltagerne at dommerne evt. forblir med ryggen til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (29 minutter siden):

Hun siste var skikkelig god, beste til nå. 

Nydelig!

bartenderen derimot…sjarmerende kar..😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (2 timer siden):

Hun siste var skikkelig god, beste til nå. 

Veldig enig! 

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Nydelig!

bartenderen derimot…sjarmerende kar..😳

Haha, ja, jeg så det på han at han var såå skuffa når Jarle ikke snudde seg😂 Måten han prøvde å overbevise seg selv på på slutten der også. Blir spennende med han😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (13 timer siden):

Veldig enig! 

Haha, ja, jeg så det på han at han var såå skuffa når Jarle ikke snudde seg😂 Måten han prøvde å overbevise seg selv på på slutten der også. Blir spennende med han😅

Han så nesten litt skummel ut😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (15 timer siden):

Hun siste var skikkelig god, beste til nå. 

Enig. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina har for mye konkurranseinstinkt, for sitt eget beste :knegg:. Neste sesong, må de gjerne finne ei ny. Selv om hun er råflink, så ville jeg sett en Lise Karlsnes eller Bertine Zetlitz i stolen 🥰

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Josef snur seg med det falske påklistrede "nå er jeg på tv og må være jovial" smilet klarer ikke jeg se på mer. Han er flink til å finne sanger som passer deltagerne og har absolutt en plass i programmet, men han må lære seg å slappe av og bare være seg selv. Klovneriet han og Tshawe måtte drive med i Madcon har ødelagt han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (4 timer siden):

Ina har for mye konkurranseinstinkt, for sitt eget beste :knegg:. Neste sesong, må de gjerne finne ei ny. Selv om hun er råflink, så ville jeg sett en Lise Karlsnes eller Bertine Zetlitz i stolen 🥰

Åh, Bertine hadde vært så gøy🤩

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 20.1.2023 den 22.44):

Nydelig!

bartenderen derimot…sjarmerende kar..😳

Han der er en løs kanon på dekk, sann mine ord…🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Celine Rensel er den beste hittil! For en fin og behagelig stemme. 🥰

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradegy skrev (På 21.1.2023 den 14.18):

Ina har for mye konkurranseinstinkt, for sitt eget beste :knegg:. Neste sesong, må de gjerne finne ei ny. Selv om hun er råflink, så ville jeg sett en Lise Karlsnes eller Bertine Zetlitz i stolen 🥰

Haha, ja, men hun er morsom også da. Jeg ler godt av det hun sier 😂 Åååh, Lise Karlsnes eller Bertine Zetlitz hadde vært gøy! Skulle gjerne hatt med en skikkelig rocker i dommerpanelet også.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Haha, ja, men hun er morsom også da. Jeg ler godt av det hun sier 😂 Åååh, Lise Karlsnes eller Bertine Zetlitz hadde vært gøy! Skulle gjerne hatt med en skikkelig rocker i dommerpanelet også.  

Hadde vært gøy med Sigurd Wongraven

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun siste før nyhetene WOW, ikke min musikksmak men hun var skikkelig god, for en stemme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synger de fleste ukjente sanger som man aldri har hørt før, ganske så kjedelig å se på da 😐 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...