Gå til innhold

The Voice 2023


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magrat skrev (1 minutt siden):

Kristoffer 👏👏😄

🤩🤩

Hva er det jeg ikke forstår? Jeg synes han virker så slitsom og synes han synger likt hver gang. 🫣 Liker rock altså, så er ikke det heller… Trodde han skulle gå ut for leeeenge siden.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 minutt siden):

Hva er det jeg ikke forstår? Jeg synes han virker så slitsom og synes han synger likt hver gang. 🫣 Liker rock altså, så er ikke det heller… Trodde han skulle gå ut for leeeenge siden.

Jeg synes det er mektig og mandig. Og han har et så sjarmerende vesen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er mektig og mandig. Og han har et så sjarmerende vesen.  

Kunne ikke vært mer uenig! 😅😂 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (8 minutter siden):

Hva er det jeg ikke forstår? Jeg synes han virker så slitsom og synes han synger likt hver gang. 🫣 Liker rock altså, så er ikke det heller… Trodde han skulle gå ut for leeeenge siden.

Det kommer an på hva man blir rørt av kanskje, og også hva slags type rock man liker, og hva slags stemmer man liker, både i rock og musikk ellers. Hvem foretrekker du i the voice (både av de gjenværende og de som har gått ut?)

Selv er kristoffer favoritten min, han har en av de mektigste stemmene jeg vet om, og klarer å både treffe emosjonelt og kraftmessig hver eneste gang. Selv gjør det meg absolutt ingenting at han synger på liknende måte hver gang, kraften er jo styrken hans, men synes han bare blir bedre og bedre på å I tillegg være sårbar, så helt likt er det jo ikke.

Endret av Snowbrigade
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (6 minutter siden):

Det kommer an på hva man blir rørt av kanskje, og også hva slags type rock man liker, og hva slags stemmer man liker, både i rock og musikk ellers. Hvem foretrekker du i the voice (både av de gjenværende og de som har gått ut?)

Selv er kristoffer favoritten min, han har en av de mektigste stemmene jeg vet om, og klarer å både treffe emosjonelt og kraftmessig hver eneste gang. Selv gjør det meg absolutt ingenting at han synger på liknende måte hver gang, kraften er jo styrken hans, men synes han bare blir bedre og bedre på å I tillegg være sårbar, så helt likt er det jo ikke.

Jeg heier på Isak og Kira. Er nok Isak sine musikkvalg som ligger nærmest hjertet mitt på nåværende tidspunkt. Er veldig glad i indiemusikk, blant annet. Men har hørt VELDIG MYE på både rock, progrock og punk før, så tror ikke det har noe med det å gjøre egentlig. Jeg bare føler ikke noe når Kristoffer synger. Synes bare det blir masete og heseblesende. Litt som når veldig flinke damer bare "gauler" på en måte. Liker jo veldig godt Sound of silence, men likte ikke versjonen i dag i det hele tatt... Jaja, det er nok smak og behag, jeg er bare litt overrasket over at han har kommet så langt. Men tydeligvis mange som liker det da! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Cookiesandcream said:

Jaja, det er nok smak og behag, jeg er bare litt overrasket over at han har kommet så langt. Men tydeligvis mange som liker det da! :)

Deltagerne som får flest stemmer går videre til neste runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (Akkurat nå):

Deltagerne som får flest stemmer går videre til neste runde. 

Ja…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at Kristoffer traff på alle tonene i dag dessverre. I hvert fall ikke de før han «trøkker til « 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (5 minutter siden):

Jeg heier på Isak og Kira. Er nok Isak sine musikkvalg som ligger nærmest hjertet mitt på nåværende tidspunkt. Er veldig glad i indiemusikk, blant annet. Men har hørt VELDIG MYE på både rock, progrock og punk før, så tror ikke det har noe med det å gjøre egentlig. Jeg bare føler ikke noe når Kristoffer synger. Synes bare det blir masete og heseblesende. Litt som når veldig flinke damer bare "gauler" på en måte. Liker jo veldig godt Sound of silence, men likte ikke versjonen i dag i det hele tatt... Jaja, det er nok smak og behag, jeg er bare litt overrasket over at han har kommet så langt. Men tydeligvis mange som liker det da! :)

Så gøy man ser det så forskjellig, når det er sagt er Isak og Kira de to andre favorittene mine, så det treffer det også. Og jeg liker ikke når damer gauler heller, for meg er det kristoffer gjør mye nærmere det isak og kira gjør enn gauledamer hvis du skjønner; ærlig, følsomt, og direkte, og med en kraft som treffer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (1 minutt siden):

Så gøy man ser det så forskjellig, når det er sagt er Isak og Kira de to andre favorittene mine, så det treffer det også. Og jeg liker ikke når damer gauler heller, for meg er det kristoffer gjør mye nærmere det isak og kira gjør enn gauledamer hvis du skjønner; ærlig, følsomt, og direkte, og med en kraft som treffer. 

Ja, det er litt fascinerende! Var ikke meningen å være frekk eller noe, bare ble så nysgjerrig på hva som gjorde at dere heiet på ham. For jeg må være ærlig på at jeg spoler om jeg kan når han kommer på 😂🫣 Gøy at du også har Isak og Kira som favoritter da! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (Akkurat nå):

Ja, det er litt fascinerende! Var ikke meningen å være frekk eller noe, bare ble så nysgjerrig på hva som gjorde at dere heiet på ham. For jeg må være ærlig på at jeg spoler om jeg kan når han kommer på 😂🫣 Gøy at du også har Isak og Kira som favoritter da! ☺️

Jeg tok det ikke som frekt, synes ulike smak er interessant! Når det er sagt anbefaler jeg å høre med god lyd og åpent sinn på alle, selv de man ikke foretrekker, de fleste blir jo bedre og bedre for hver gang, og hører man bare bruddstykker blir det ikke det samme. Sier ikke at det vil gjelde han, men gøy å gi alle nye sjanser hver fredag. Jeg kjenner noen godt voksne som aldri har heid på han, men som plutselig for første gang idag har han (og Dag Erik, av alle kombinasjoner :p) som favoritter. Så alt kan skje 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (22 minutter siden):

Jeg tok det ikke som frekt, synes ulike smak er interessant! Når det er sagt anbefaler jeg å høre med god lyd og åpent sinn på alle, selv de man ikke foretrekker, de fleste blir jo bedre og bedre for hver gang, og hører man bare bruddstykker blir det ikke det samme. Sier ikke at det vil gjelde han, men gøy å gi alle nye sjanser hver fredag. Jeg kjenner noen godt voksne som aldri har heid på han, men som plutselig for første gang idag har han (og Dag Erik, av alle kombinasjoner :p) som favoritter. Så alt kan skje 😛

Ja, enig med deg. Jeg har hørt de aller fleste av låtene hans altså. Ser det som regel direkte, har bare vært en gang eller to jeg ikke har orket. 😉 

Men altså, Jørgen og Maria Petra da! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ingen av deltakerne som treffer meg noe særlig i år.. Ikke spesielt imponert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Kunne ikke vært mer uenig! 😅😂 

Enig med deg, synes han er helt grusom og ser helt malplassert ut når han synger 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (1 minutt siden):

Huff, ingen av deltakerne som treffer meg noe særlig i år.. Ikke spesielt imponert. 

Rettelse: duetten til Celine og Ole Henrik synes jeg var helt fantastisk! Og da hun lille jenta sang "Hurt" av Christina Aguilera. Synes det er utrolig synd at de røk, det var så utrolig fint 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, addict said:

Huff, ingen av deltakerne som treffer meg noe særlig i år.. Ikke spesielt imponert. 

Er du flinkere selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 minutt siden):

Er du flinkere selv??

Åja, var det sånn at man måtte være flinkere selv for å synes noe eller ha en mening? 😂

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...