Gå til innhold

The Voice 2023


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Puuuih, der slapp du å spise hatten din til kveldsmat 👍😂

Ja, takk og lov 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera skrev (4 minutter siden):

Hva med Jørgen i fjor? Jeg syns han er den beste vinneren The Voice har hatt noensinne.

Joda, flink han. Men jeg heiet på Tara👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Joda, flink han. Men jeg heiet på Tara👍

Helt enig med deg, Tara ifjor var amazing! Skulle gjerne hørt en duett med henne og Kristoffer 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingveis skrev (2 minutter siden):

Helt enig med deg, Tara ifjor var amazing! Skulle gjerne hørt en duett med henne og Kristoffer 😉

Åååh, det hadde vært gøy😁 Må ha blitt en låt med skikkelig fres i, og ikke en kjedelig ballade👍 Kristoffer var favoritten min i år. Men heiet på Kira da han gikk ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (4 timer siden):

Det slår meg at jeg ønsker meg mer musikk fra Espen Lind! Mannen har en fantastisk nydelig stemme 😍

No shit… Han er singer-songwriter og gitt ut flere album 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (4 timer siden):

Den beste av de 2 vant 👍🥰

Ja, beste av de 2, men mange ‘stjerner’  som forsvant underveis., dessverre. Jeg vet hvem jeg kommer til å huske, og det er ingen av de som var i finalen ikveld!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (4 timer siden):

Så ufortjent.. Stakkars Thomas

«Stakkars’? Hvorfor dét?  Fordi han er blind??

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 20.5.2023 den 11.21):

Også var han misfornøyd over å bli valgt av Ina og ikke Jarle på blind audition. Ga uttrykk for det og foran Ina🙄

 

Veldig glad for at favorittene mine gikk videre🥳

Det var så ille. Jeg kom ikke over det og har vært negativ til ham resten av sesongen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira vant, jaja.. Synes det er kjedelig, kjedelig låtvalg og veldig tamt. Forstår noen ganger ikke hva hun synger, vanskelig å forstå. 
 

Men, Gratulerer anyway.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Det var så ille. Jeg kom ikke over det og har vært negativ til ham resten av sesongen..

Enig. Husker han mest for det. 
 

Syns også det var merkelig at han kom så langt som han gjorde. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med at Kira vant, med de fire som stod igjen var det veldig fortjent. Litt herlig også siden hun var den eneste kvinnen om stod igjen de siste rundene.

Jeg skulle fortsatt ønske Ole Henrik stod i finalen, for han hadde min favorittstemme, men når han røk ut så var Kira det nest beste etter mitt syn.

Synest det var ganske fortjent at Thomas stod i superfinalen også, han treffer en nerve når han synger så jeg synest absolutt han fortjente å komme så langt, men litt enig i at han ikke har vist så stor variasjon, så at Kira ble vinneren og ikke en han synest jeg er mer en greit. 

Det same gjelder egentlig litt Isak og Fredrik, fantastiske personligheter og stemmer begge to, men føler de har vist litt lite variasjon selv om de har sunget både på norsk og engelsk. Men de fortjente likevel å være der i finalen, så summert sett så synest jeg det var fire verdige finalister.

Jeg er litt spent på hva som skjer med Kira nå, synest ofte at de som ikke vinner lykkes mer med karrieren enn vinneren. Så det er det eneste ulempen ved at hun vant synest jeg. Jeg kunne tenkt meg og sett Kira representere Norge i MGP neste år - hun er tydeligvis veldig fan av Eurovision og spesielt de svenske sangene, og det passer jo perfekt med at Sverige arrangerer neste år. Hun har stor stemme og jeg tror hun hadde passet perfekt i Eurovision-konseptet.

Men, jeg tror ikke en eneste av vinnerene har vært med i MGP så langt? Så lurer på om det er tilfeldig eller om det er hindring. Kanskje det ikke har passet personlighetene av de som har vunnet enda. Håper at det ikke er en eller annen rar klausul ved å signere kontrakt med Universal Music? De jeg kommer på som har vært med er Alessandra, Maria Celin osv., sikkert noen jeg har glemt. De kom vel seg knapt til liverundene. 

Så var det en ting jeg ville si om dommerene. Jeg synest Jarle har vært et skikkelig frisk pust i årets sesong, og jeg elsker at han er så avslappet og positiv. Håper han blir med videre. Jeg synest forøvrig at alle er gode på å gi tilbakemeldinger, men Yosef sine kommentarer synest jeg alltid er så utrolige hjertevarme og flotte, og det treffer alltid en nerve hos meg og jeg blir nesten alltid litt rørt over tilbakemeldingene hans. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (På 27.5.2023 den 13.35):

Kira vant, jaja.. Synes det er kjedelig, kjedelig låtvalg og veldig tamt. Forstår noen ganger ikke hva hun synger, vanskelig å forstå. 
 

Men, Gratulerer anyway.

Kira vant fortjent! Kjedelig låtvalg? Synes egentlig alle finalistene valgte kjedelige og nesten ukjennelige låter.

Tror at Kira som valgte Rihanna, kan ha gjort lurt i det. Det er i hvert fall en artist og låt folk vet om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...