Gå til innhold

The Voice 2023

Phoenix Heart

Anbefalte innlegg

Synes det er så veldig kjedelige låtvalg på de fleste deltakerne i år…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solstrålen. skrev (På 29.4.2023 den 16.34):

Jeg synes det er veldig rart at de har det slik at stemmegivningen åpner helt fra første sanger, også skal nummer 8 få 3 minutter på seg til å få stemmer, mens nr 1 har over en time. Helt usaklig å ha en sanger igjen også nyheter, sporten og været! 

Det har jo vist seg gang på gang at å være først er en stor ulempe. De første går nesten aldri videre, mens den siste veldig ofte går videre. Syns jeg ser det igjen og igjen, og mener å ha lest noe om at det faktisk er en fordel å komme seint. 

Krise at Viktoria ikke gikk videre i dag, hun var fantastisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, min favoritt gikk videre. Kristoffer! For en nydelig stemme, og en herlig fyr ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste opptredenene blir stort sett plassert sist i konkurransen.

Viktoria er teknisk god på å synge, men valgte en typisk «syngedame»-sang i dag. Dessverre ikke en sang som vekker følelser eller gir frysninger, i motsetning til låtvalget til flere av guttene i kveld. Synes «countrydama» til Espen var den beste av kvinnene i kveld.

Endret av amantha holden
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

amantha holden skrev (21 timer siden):

De beste opptredenene blir stort sett plassert sist i konkurransen.

Viktoria er teknisk god på å synge, men valgte en typisk «syngedame»-sang i dag. Dessverre ikke en sang som vekker følelser eller gir frysninger, i motsetning til låtvalget til flere av guttene i kveld. Synes «countrydama» til Espen var den beste av kvinnene i kveld.

Jeg fikk masse følelser og frysninger av Viktoria, og tårer i øynene til og med. Men det er jo subjektivt såklart. Føler det er sånn: syng en rørende sang på norsk og du er videre uansett 😛 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ingen av jentene gikk videre. Håpet på Jenny, syns hun er veldig dyktig. Men bra Kristoffer kom videre, vi trenger en rocker også i The Voice.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magrat skrev (5 minutter siden):

Heia Kristoffer!😁

Jeg får så viking-vibber av ham! 💪

Han har vært best så langt hvertfall, syns jeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda klarte ikke å formidle «Halv» på en tilfredsstillende måte 😔 Fin stemme, men hun klarte ikke å få fram følelsen Jokke får fram. Skal kanskje godt gjøres å framføre en av mine favorittsanger virkelig godt..

Likte Kristoffer da! 😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig lei meg for at Ole Henrik røk ut. Fyfader for en stemme. Han var favoritten min. Det så ut som han ble skikkelig lei seg også, så da ble jeg enda mer lei meg. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (2 minutter siden):

Jeg ble skikkelig lei meg for at Ole Henrik røk ut. Fyfader for en stemme. Han var favoritten min. Det så ut som han ble skikkelig lei seg også, så da ble jeg enda mer lei meg. 

Jeg og, han fortjente så å gå videre. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (39 minutter siden):

Syns han er såååå flink, favoritten min, men var ikke helt med på sangvalget i dag…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 av 8 deltakere er menn. Jeg er så pisslei av at menn får penispoeng. Det var mange flinke kvinnelige deltakere, men de ble skrelle vekk 1 etter en. 
menn rekrutterer menn…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som blir helt tullete av applausen i salen? Hører jo ikke hva programlederen sier store deler av tiden. Lyden er også høyere ved applaus enn ved sang (har testet ut ved å skru ned applaus til tålelig nivå, og måtte skru opp når sangerne kommer på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sjeleglad skrev (2 timer siden):

Syns han er såååå flink, favoritten min, men var ikke helt med på sangvalget i dag…

Synes sangvalget var fantastisk jeg! Metteson ❤ gåsehud fikk jeg også. Så det var trist at han ikke gikk videre. Kunne byttet med han første country-mannen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy om Kira klarte å slå ut alle gutta. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Athena Freyja said:

Hadde vært gøy om Kira klarte å slå ut alle gutta. 

Klarer hun aldri. Menn får ekstrapoeng uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 13.5.2023 den 1.07):

Synes sangvalget var fantastisk jeg! Metteson ❤ gåsehud fikk jeg også. Så det var trist at han ikke gikk videre. Kunne byttet med han første country-mannen. 

Nei, country-mannen fortjente å gå videre 🥰

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...