AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #81 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 19.37): Har ei godt voksen kusine som på tross av forferdelige ting han har gjort mot henne i oppveksten har gjenopptatt kontakten. Jeg fatter ikke at hun klarer det. Kjekt med penger men var det ikke så ille allikevel tenker jeg. Eller så at hun går på noen forferdelige sterke medisiner og blir manipulert slik det passer dem. Anonymkode: ddb29...d46 Nå er det jo opp til din kusine hva hun vil og det kan jo også være at hun føler at hun trenger han Anonymkode: 4fdbd...86a
Anonym20044 Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #82 Skrevet 21. mai 2023 Nailpolish4life skrev (På 18.5.2023 den 10.08): Jeg tror at det er mye incest i dette landet altså far og datter og mange jenter velger og ikke fortelle det, til noen som helst pga de er flau og at de ikke vil at andre utenfor familien skal få vite om det, så har du jo dem er så glade i faren sin at de ikke vil fortelle det pga da havner faren i fengsel. ja, tror nok det skjer mye mer enn det man egentlig vet og at mange sitter der ute med vonde hemmeligheter💔
Anonym20044 Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #83 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 19.37): Har ei godt voksen kusine som på tross av forferdelige ting han har gjort mot henne i oppveksten har gjenopptatt kontakten. Jeg fatter ikke at hun klarer det. Kjekt med penger men var det ikke så ille allikevel tenker jeg. Eller så at hun går på noen forferdelige sterke medisiner og blir manipulert slik det passer dem. Anonymkode: ddb29...d46 ja, det er fortsatt ille
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #84 Skrevet 22. mai 2023 Han er enda en overgriper. Han respekterer ikke dine grenser. Du har sagt hva grensene dine er, han overkjører dem ved å bruke "grooming" kunsten. Det er bare til å kutte kontakten. Slike mennesker blir det dessverre ikke bedre med. Beklager den dystre meldingen. Anonymkode: 69875...eed 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #85 Skrevet 22. mai 2023 Anonym20044 skrev (10 timer siden): ja, tror nok det skjer mye mer enn det man egentlig vet og at mange sitter der ute med vonde hemmeligheter💔 Jeg tenker at faren din kunne spurt deg på en pen måte om dere kunne "oppgradert" forholdet deres istedenfor at han skal leke offeret ja kan godt hende at din far har slitt mye pga det han gjorde imot deg Anonymkode: 4fdbd...86a
Lorieen Skrevet 22. mai 2023 #86 Skrevet 22. mai 2023 KUTT HAM UT. Blokkér ham overalt. Han er ingen far, han er en voldtektsmann og en sjuk, sjuk jævel.
Nailpolish4life Skrevet 23. mai 2023 #87 Skrevet 23. mai 2023 Anonym20044 skrev (På 14.12.2022 den 18.43): Jeg ble som barn seksuelt misbrukt av min far og turte ikke si ifra før jeg var rundt 14 år. Han tilsto overgrepene og det ble rettssak året etter, der han fikk tre år i fengsel. Nå er jeg 18 år og han har sonet straffen ferdig, men han prøver å skape en relasjon til meg igjen. Jeg har ingenting imot at vi sender melding en gang iblant, bare for å høre hvordan det går. Han er fremdeles faren min og jeg er fortsatt glad i han på tross av alt han har gjort. Men noe mer enn meldinger ønsker jeg ikke. Jeg har forsøkt å sette grenser og har sakt ifra at jeg ikke vil ringe eller møte. Han har sakt det er ok, men han sender meldinger nesten hver dag å spør om jeg kan ringe han eller om vi kan møtes snart. I tillegg sender han meg penger og pakker, uten at jeg spør. Han forsøker å kjøpe seg inn i livet mitt igjen, selvom jeg har sagt at jeg ikke har lyst. Jeg har sendt tilbake pengene og pakkene og prøvd å gi klar beskjed. Men han hører ikke. Han spiller også mye på samvittigheten min, prater om at han alltid sitter alene og ikke har noen andre. Jeg prøver å ikke bite på, fordi jeg vet at han har satt seg i den situasjonen helt på egen hånd. Men det er fortsatt vanskelig. Burde jeg bare kutte han helt ut? Siden han ikke egentlig bryr seg om hva jeg trenger og vil. Han kunne ihvertfall hatt "baller" nok til og beklage for det han gjorde og innrømmet at han gjorde noe veldig galt det har du sikkert innerst inne ønsket og høre ifra han.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #88 Skrevet 23. mai 2023 Han er ingen far for deg. Kutt han ut. Du får barn i fremtiden vil du ha det kreket i nærheten av dere. Kutt han ut. Anonymkode: e0257...308 2
volvo1991 Skrevet 28. mai 2023 #89 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Jeg så min far`s penis med et uhell da jeg gikk på ungdomsskolen, skulle inn på badet og han sto i dusjen og tørket seg husker jeg skvatt og tenkte hvordan klarer han og gå rundt med den Endret 30. mai 2023 av volvo1991
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #90 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 16.30): Er nok lettere sagt enn gjort, men jeg ville aldri hatt noe med faren min å gjøre om han hadde misbrukt meg seksuelt❤️ Anonymkode: e773e...126 Ja det er lettere sagt enn gjort, hadde det skjedd med deg så er det ikke sikkert, at du hadde klart og kutte han helt ut, selv om du sier det her, jeg syns det er latterlig at en far, kan gjøre sånt mot sin datter liksom hvorfor?, hva er det og tjene på det? man lar datteren tro, at det er normalt og når datteren finner ut, at det ikke er det så får hun psykiske plager. Anonymkode: f13f9...ac9 1
volvo1991 Skrevet 2. juni 2023 #91 Skrevet 2. juni 2023 Er det noen andre her inne, som syns at det er ok, at en jente tilgir faren sin hvis hun vil det?.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #92 Skrevet 24. juni 2023 Bare fordi at din søster har tilgitt han, så betyr ikke det at du skal det, hun valgte og tilgi han, fordi hun følte at det var det rette, så hun har tatt et valg og står for det, hun må gjerne kritisere ditt valg, men hun har ingenting med det og gjøre. Anonymkode: f13f9...ac9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå