Helene90 Skrevet 26. november 2023 #1781 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk, det var en tung telefon å få, og siden 3 av 4 falt fra i løpet av et døgn er jeg litt pessimistisk til at det siste skal klare seg helt til dag 5. Men får bare vente og håpe. Dette er dessverre privat forsøk, så jeg har brukt 1 forsøk selv om det ikke blir innsett (var faktisk ikke klar over det før vi var i gang). Men jeg står på trappene til å få mitt første offentlige forsøk, så da har jeg i alle fall en erfaring å ta med meg med at denne medisineringen kanskje ikke var helt optimal. Og da gir det jo mening at jeg har kjent veldig lite til hormonene og bivirkninger, hvis jeg har vært undermedisinert. Anonymkode: d0d1b...75f Aaah 🙈 Ja nei da håper vi på det siste egget klarer seg! 🤞🏻 Trenger ikke være det at du ble understimulert selv om du kjente lite på bivirkninger og hormoner. Noen tåler stimulering og hormoner litt bedre enn andre av forskjellige årsaker etc.. Men kan være de vil prøve andre medikamenter eller så klart øke dosen på noe. Mange variabler de kan endre på. Men vi fortsetter å håpe 🤞🏻 Og uansett så er det som du sier - du går videre med mer erfaring mot et eventuelt nytt uttak 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1782 Del Skrevet 26. november 2023 1 hour ago, Helene90 said: Aaah 🙈 Ja nei da håper vi på det siste egget klarer seg! 🤞🏻 Trenger ikke være det at du ble understimulert selv om du kjente lite på bivirkninger og hormoner. Noen tåler stimulering og hormoner litt bedre enn andre av forskjellige årsaker etc.. Men kan være de vil prøve andre medikamenter eller så klart øke dosen på noe. Mange variabler de kan endre på. Men vi fortsetter å håpe 🤞🏻 Og uansett så er det som du sier - du går videre med mer erfaring mot et eventuelt nytt uttak 🌹 Egget/embryoet lever enda, fikk en oppdatering i dag og det så visst perfekt ut! Hvis jeg har forstått det riktig vil de vente til det er blastocyst før evt. innsett, så jeg må bare vente til onsdag for å se om det blir et innsett. Ja, det er godt mulig jeg ikke ble understimulert, eggstokkene ble i alle fall godt hovne etter uttak. Medisineringen og hvordan kroppen responderer er litt av en gåte. Det hjelper så veldig å dele her, deler ikke med venner akkurat nå i prosessen, så det føles ganske ensomt. Takk for alle kryssede fingre! Hvor er du i prosessen nå? Anonymkode: d0d1b...75f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 27. november 2023 #1783 Del Skrevet 27. november 2023 Hadde testdag i dag og resultatet var negativt😢 Kjempe trist og frustrerende, tankene begynner å spinne og man blir redd man har gjort noe feil. Håper vi rekker nytt innsett før jul, men det kommer jo an på når mensen dukker opp og hvilken dag jeg får eggløsning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 28. november 2023 #1784 Del Skrevet 28. november 2023 Laizz skrev (8 timer siden): Hadde testdag i dag og resultatet var negativt😢 Kjempe trist og frustrerende, tankene begynner å spinne og man blir redd man har gjort noe feil. Håper vi rekker nytt innsett før jul, men det kommer jo an på når mensen dukker opp og hvilken dag jeg får eggløsning. Samme her, er 13dpo i dag og testet negativ i går. Sluttet med progesteron med engang og håper sånn mensen kommer i løpet av 1-3 dager. Da er det en sjanse for at det kan bli innsett før jul. Hvor mange forsøk har du hatt? Hvor går du til behandling? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 28. november 2023 #1785 Del Skrevet 28. november 2023 Månestråla skrev (5 timer siden): Samme her, er 13dpo i dag og testet negativ i går. Sluttet med progesteron med engang og håper sånn mensen kommer i løpet av 1-3 dager. Da er det en sjanse for at det kan bli innsett før jul. Hvor mange forsøk har du hatt? Hvor går du til behandling? Trist å høre🥺❤️ Dette er vårt første innsett. Vi har 3 til på frys. Hvor mange forsøk har du hatt?❤️ Går til behandling på klinikk hausken, du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 28. november 2023 #1786 Del Skrevet 28. november 2023 Laizz skrev (14 timer siden): Hadde testdag i dag og resultatet var negativt😢 Kjempe trist og frustrerende, tankene begynner å spinne og man blir redd man har gjort noe feil. Håper vi rekker nytt innsett før jul, men det kommer jo an på når mensen dukker opp og hvilken dag jeg får eggløsning. Så leit 💔 Får håpe at mensen kommer snart da 🤞 Jeg har pleid å få mensen 2-3 dager etter jeg stoppet progesteron ved negative forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 28. november 2023 #1787 Del Skrevet 28. november 2023 Helene90 skrev (44 minutter siden): Så leit 💔 Får håpe at mensen kommer snart da 🤞 Jeg har pleid å få mensen 2-3 dager etter jeg stoppet progesteron ved negative forsøk. Da håper jeg den kommer snart❤️ De ringte fra klinikken ista og jeg må si jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Ny plan er allerede lagt og som sykepleieren sa, vi blir også veldig skuffet når det ikke går, alt vi ønsker er at det skal gå bra❤️ Planen for neste forsøk er naturlig syklus med ekstra støtte. Skal gå på noen tabletter jeg ikke husker navnet på (starter på L) fra dag 4, så skal jeg ha dobbel progesteron støtte etter EL, både sprøyte og vagitorie, så prednisolon og klexane. Håper dette får embryoet til å feste seg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 28. november 2023 #1788 Del Skrevet 28. november 2023 Laizz skrev (7 minutter siden): Da håper jeg den kommer snart❤️ De ringte fra klinikken ista og jeg må si jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Ny plan er allerede lagt og som sykepleieren sa, vi blir også veldig skuffet når det ikke går, alt vi ønsker er at det skal gå bra❤️ Planen for neste forsøk er naturlig syklus med ekstra støtte. Skal gå på noen tabletter jeg ikke husker navnet på (starter på L) fra dag 4, så skal jeg ha dobbel progesteron støtte etter EL, både sprøyte og vagitorie, så prednisolon og klexane. Håper dette får embryoet til å feste seg❤️ Så bra du føler deg så godt ivaretatt ❤️ Sånn føler jeg det også med min klinikk. De vil virkelig se at det går bra, ringer for å sjekke inn og er veldig omsorgsfulle. Høres ut som de har en god plan for neste innsett 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 29. november 2023 #1789 Del Skrevet 29. november 2023 Laizz skrev (21 timer siden): Trist å høre🥺❤️ Dette er vårt første innsett. Vi har 3 til på frys. Hvor mange forsøk har du hatt?❤️ Går til behandling på klinikk hausken, du? Vi har hatt 3 innsett hvorav to ble kjemisk og det siste ikke noe i det hele tatt. Har heldigvis også 3 stykk igjen på frys. Vi går til St Olavs. Skikkelig lei av at det ikke blir noe av disse eggene 😢 håper sånn vi får en ny sjanse før jul! Har du sett noe tegn til mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 29. november 2023 #1790 Del Skrevet 29. november 2023 Månestråla skrev (2 timer siden): Vi har hatt 3 innsett hvorav to ble kjemisk og det siste ikke noe i det hele tatt. Har heldigvis også 3 stykk igjen på frys. Vi går til St Olavs. Skikkelig lei av at det ikke blir noe av disse eggene 😢 håper sånn vi får en ny sjanse før jul! Har du sett noe tegn til mensen? Uff😢 Det var mange hjerteknus 🥺 Håper virkelig det vil gå med noen av de du har på frys❤️ Ingen tegn annet enn kviser😅 Den må komme senest fredag om jeg skal rekke før jul da jeg pleier å ha eggløsning dag 15 - 16 og da blir innsett 22 desember🙈 Hva med deg? Har du fått enda? Blir mye nytt neste forsøk. Skal gå på noen tabletter fra dag 4, så skal jeg ta dobbel progesteron etter EL (både sprøyter og vagitorier), så skal jeg ta prednisolon og klexane. Det mislykkede forsøket brukte jeg klexane og progesteron vagitorie på kvelden, så det blir spennende å se om de nye medisinene vil hjelpe.🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 29. november 2023 #1791 Del Skrevet 29. november 2023 Laizz skrev (34 minutter siden): Uff😢 Det var mange hjerteknus 🥺 Håper virkelig det vil gå med noen av de du har på frys❤️ Ingen tegn annet enn kviser😅 Den må komme senest fredag om jeg skal rekke før jul da jeg pleier å ha eggløsning dag 15 - 16 og da blir innsett 22 desember🙈 Hva med deg? Har du fått enda? Blir mye nytt neste forsøk. Skal gå på noen tabletter fra dag 4, så skal jeg ta dobbel progesteron etter EL (både sprøyter og vagitorier), så skal jeg ta prednisolon og klexane. Det mislykkede forsøket brukte jeg klexane og progesteron vagitorie på kvelden, så det blir spennende å se om de nye medisinene vil hjelpe.🤞🏻 Ja.. det er så mange skuffelser! Men sånn er det dessverre. Ser du har samme tidspress når det gjelder mensen som meg:p haha her kan det evt strekke seg til søndag men sist jeg slutta med progesteron så kom eggløsningen også på dag 16 (vanligvis dag 14) så det kan vel skje igjen denne gangen også. Ingen tegn foreløpig at noe er på vei dessverre😅 Så bra at planen er klar for neste innsett allerede! Håper det vil føre til positiv test og baby❤️ jeg vet ingenting enda om neste innsett. Skal ringe st Olavs den 4.:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 29. november 2023 #1792 Del Skrevet 29. november 2023 Laizz skrev (1 time siden): Uff😢 Det var mange hjerteknus 🥺 Håper virkelig det vil gå med noen av de du har på frys❤️ Ingen tegn annet enn kviser😅 Den må komme senest fredag om jeg skal rekke før jul da jeg pleier å ha eggløsning dag 15 - 16 og da blir innsett 22 desember🙈 Hva med deg? Har du fått enda? Blir mye nytt neste forsøk. Skal gå på noen tabletter fra dag 4, så skal jeg ta dobbel progesteron etter EL (både sprøyter og vagitorier), så skal jeg ta prednisolon og klexane. Det mislykkede forsøket brukte jeg klexane og progesteron vagitorie på kvelden, så det blir spennende å se om de nye medisinene vil hjelpe.🤞🏻 Jeg har nettopp blitt gravid etter forsøk med prednisolon, klexane og dobbel progesteron (prolutex og cyclogest), så det ser ut som det gjorde susen her i hvert fall. Nå gjelder det bare å se om det holder videre 🤞Skal gradvis trappe ned på prednisolon nå etter positiv test, mens progesteron og klexane skal jeg foreløpig gå på til første UL i uke 7. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1793 Del Skrevet 29. november 2023 On 11/26/2023 at 3:26 PM, AnonymBruker said: Egget/embryoet lever enda, fikk en oppdatering i dag og det så visst perfekt ut! Hvis jeg har forstått det riktig vil de vente til det er blastocyst før evt. innsett, så jeg må bare vente til onsdag for å se om det blir et innsett. Ja, det er godt mulig jeg ikke ble understimulert, eggstokkene ble i alle fall godt hovne etter uttak. Medisineringen og hvordan kroppen responderer er litt av en gåte. Anonymkode: d0d1b...75f Dette gikk heldigvis veien, satt inn et perfekt bloastocyst i dag på dag 5. Det var kun 1 av 4 egg som utviklet seg etter dag 1, så jeg turte ikke håpe på innsett en gang for 4 dager siden. Så glad det ble innsett, selv om jeg selvsagt håper på graviditet så tror jeg skuffelsen hadde vært enda verre om det stoppet etter uttak. Anonymkode: d0d1b...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 29. november 2023 #1794 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette gikk heldigvis veien, satt inn et perfekt bloastocyst i dag på dag 5. Det var kun 1 av 4 egg som utviklet seg etter dag 1, så jeg turte ikke håpe på innsett en gang for 4 dager siden. Så glad det ble innsett, selv om jeg selvsagt håper på graviditet så tror jeg skuffelsen hadde vært enda verre om det stoppet etter uttak. Anonymkode: d0d1b...75f Så kjekt å høre 🎉 Nå er det bare de grufulle ventetidene 🙈 Masse masse lykke til 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 29. november 2023 #1795 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette gikk heldigvis veien, satt inn et perfekt bloastocyst i dag på dag 5. Det var kun 1 av 4 egg som utviklet seg etter dag 1, så jeg turte ikke håpe på innsett en gang for 4 dager siden. Så glad det ble innsett, selv om jeg selvsagt håper på graviditet så tror jeg skuffelsen hadde vært enda verre om det stoppet etter uttak. Anonymkode: d0d1b...75f Masse lykke til🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 29. november 2023 #1796 Del Skrevet 29. november 2023 Venterpåregnbuen skrev (7 timer siden): Jeg har nettopp blitt gravid etter forsøk med prednisolon, klexane og dobbel progesteron (prolutex og cyclogest), så det ser ut som det gjorde susen her i hvert fall. Nå gjelder det bare å se om det holder videre 🤞Skal gradvis trappe ned på prednisolon nå etter positiv test, mens progesteron og klexane skal jeg foreløpig gå på til første UL i uke 7. Lykke til! Tusen takk😊❤️ Dette var hyggelig lesning❤️ Masse lykke til videre❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 30. november 2023 #1797 Del Skrevet 30. november 2023 Venterpåregnbuen skrev (22 timer siden): Jeg har nettopp blitt gravid etter forsøk med prednisolon, klexane og dobbel progesteron (prolutex og cyclogest), så det ser ut som det gjorde susen her i hvert fall. Nå gjelder det bare å se om det holder videre 🤞Skal gradvis trappe ned på prednisolon nå etter positiv test, mens progesteron og klexane skal jeg foreløpig gå på til første UL i uke 7. Lykke til! Kan jeg spørre hvor mange mg prednisolon du ble satt på? 😊 Ser på resepten min at det står 10mg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 30. november 2023 #1798 Del Skrevet 30. november 2023 Laizz skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre hvor mange mg prednisolon du ble satt på? 😊 Ser på resepten min at det står 10mg. Tusen takk ❤️ Jeg har stått på 10 mg jeg og. Har trappet ned til 5 mg nå etter positiv test 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 30. november 2023 #1799 Del Skrevet 30. november 2023 Laizz skrev (3 timer siden): Kan jeg spørre hvor mange mg prednisolon du ble satt på? 😊 Ser på resepten min at det står 10mg. Har du begynt å få tegn til mensen? Jeg fikk mensen i dag og kan nesten ikke huske sist jeg ble så glad 😂 nå er det i hvert fall en liten sjanse for at det kan gå med et innsett til før jul. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 1. desember 2023 #1800 Del Skrevet 1. desember 2023 Månestråla skrev (18 timer siden): Har du begynt å få tegn til mensen? Jeg fikk mensen i dag og kan nesten ikke huske sist jeg ble så glad 😂 nå er det i hvert fall en liten sjanse for at det kan gå med et innsett til før jul. Så bra😁❤️ Våknet opp med mensen i går + god gammeldags forkjølelse😅❤️ Er heldigvis håp før jul🥹❤️ Starter på letrozol på søndag, time til UL 11. desember så vente på positiv EL test, håper den kommer så vi rekker innsett i uke 51🤞🏻❤️ Håper du også får innsett før jul🤞🏻❤️ Tidligere var det slik at vi helst ikke ønsket termin i september da utrolig mange i familien har bursdag da, men nå vil vi ta de sjansene vi får❤️ Har selv bursdag i september og hadde vært litt av en bursdagsgave å få🥹❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå