Gå til innhold

Mann som identifiserer seg som dame i damegarderoben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som har opplevd dette? Jeg hadde løpt ut om det plutselig stod en med «mannekropp» i garderoben. Håper ikke dette er den nye normalen. Hvordan er reglene for dette på offentlige steder som svømmehaller osv? 

Anonymkode: db0ec...272

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er feil. Jentoft anmeldte en rekke uttalelser fra Ellingsen i forbindelse med korrespondanse på Twitter, og Ellingsen har sagt ting som er drøyt og langt over streken. Og anmeldelsen var levert FØR Debatten. Dette er det postet bilder av i debatten før. Det er ingen vits i å fortsette å spre usannheten om at det eneste Ellingsen har sagt er at menn kan ikke være kvinner.

Anonymkode: 47023...bd4

Enda bedre. Da kan vi si drøye ting, det er ikke kriminelt.

For øvrig ble noe av det sagt av enn annen enn Ellingsen, og noe ble vel sagt til Aleksander Sørlie. Jeg tror det ble tatt hensyn til at debatten fortsatte, og at den var tosidig med fram og tilbake. Det er lett å blokkere noen. Blir man i debatten og svarer tilbake, så velger de det selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bålkaffe said:

Hvilken transperson snakker du om her?

Jeg vet ikke om det er mot KGs regler å navngi personen. Selv om denne sto fram i Stavanger Aftenblad da dette sto på.

Innlegget mitt #135 linker til Stavanger Aftenblad, som oppgir navn. At personen skryter av skytespillet på Twitter, er ingen hemmelighet. Personen legger fram bilder.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke om det er mot KGs regler å navngi personen. Selv om denne sto fram i Stavanger Aftenblad da dette sto på.

Innlegget mitt #135 linker til Stavanger Aftenblad, som oppgir navn. At personen skryter av skytespillet på Twitter, er ingen hemmelighet. Personen legger fram bilder.

Du snakker om saken hvor en transperson la ut et skytespill som egentlig ikke fikk noen oppmerksomhet før det ble tatt tak i av andre på twitter og flere transpersoner skrev at de ikke syntes noe om det spillet?

Hvilke venner av denne transpersonen har syntes at dette er "helt normalt" og sånt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bålkaffe said:

Dette stemmer ikke. Jentoft anmeldte ikke Ellingsen for det utsagnet, hun anmeldte Ellingsen for langvarig hets og trakassering. Jentoft har selv uttalt at hun aldri anmelder feilkjønning, og dermed faller hele greia Ellingsen påstår at hun er anmeldt for.

Ellingsen ble også anmeldt FØR debatten.

Utsagnene fra Debatten ble lagt til anmeldelsen etterpå. Jentoft har selv postet på sin Facebokside at den er henlagt.

Og det var ikke langvarig hets og trakassering. Det var tosidig.

"You give as good as you get".

Jeg er lei av at kvinner skal være ydmyke og holde en snill tone i debattene. Som om det er bare å ta imot cis-og terf preiket deres. Jeg er ikke deres cis. Ser dere motsetningen? Transkvinner er kvinner. Kvinner er cis-kvinner. Vi blir en undergruppe av vårt eget kjønn.

Det er som en religion. Det skal ikke være rom for å være uenig, uansett om de endrer språket til at vi skal godta kvinnepeniser og at menn føder barn. 

Hadde det vært så enkelt, hvorfor kjemper de for å gjøre surrogatmødre lovlig? Kan ikke en mann bare skifte kjønn og bære fram barnet, da?

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (4 timer siden):

Enda bedre. Da kan vi si drøye ting, det er ikke kriminelt.

For øvrig ble noe av det sagt av enn annen enn Ellingsen, og noe ble vel sagt til Aleksander Sørlie. Jeg tror det ble tatt hensyn til at debatten fortsatte, og at den var tosidig med fram og tilbake. Det er lett å blokkere noen. Blir man i debatten og svarer tilbake, så velger de det selv.

Drøye ting som i visse tilfeller lett kunne karakteriseres som hets, hat o.l, med tanke på den vilt store produksjonen både hun og Gjevjon har bedrevet, gjerne og under pseudonym, og gjerne personlig, og sammenligner transer med grooming knyttet til pedofili etc. Nå er Gjevjon anmeldt, av politiet, ikke av Jentoft, og det samme står nå i en rekke sensasjonelle medier: at Gjevjon blir anmeldt for å si at menn ikke kan være lesbiske og at menn ikke kan være kvinner. Det er uvirkelig å se sånne saker bli fremstilt så simpelt når man har fulgt store deler av Twitter-korrespondansen og debatten. Medier ønsker bare å fremstille transer som helt gale. Ingen er blitt anmeldt for feilkjønning.

Anonymkode: 47023...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ops2 skrev (4 timer siden):

Utsagnene fra Debatten ble lagt til anmeldelsen etterpå. Jentoft har selv postet på sin Facebokside at den er henlagt.

Og det var ikke langvarig hets og trakassering. Det var tosidig.

"You give as good as you get".

Jeg er lei av at kvinner skal være ydmyke og holde en snill tone i debattene. Som om det er bare å ta imot cis-og terf preiket deres. Jeg er ikke deres cis. Ser dere motsetningen? Transkvinner er kvinner. Kvinner er cis-kvinner. Vi blir en undergruppe av vårt eget kjønn.

Det er som en religion. Det skal ikke være rom for å være uenig, uansett om de endrer språket til at vi skal godta kvinnepeniser og at menn føder barn. 

Hadde det vært så enkelt, hvorfor kjemper de for å gjøre surrogatmødre lovlig? Kan ikke en mann bare skifte kjønn og bære fram barnet, da?

Jeg har sett hva Jentoft har svart i den debatten. Det er ikke i nærheten av hva de anmeldte har drevet med.

og nei, ingen har tvunget på deg cis. Hvis du føler deg underordnet på grunn av språk noen andre bruker, som du ikke trenger å bruke om deg selv, er det ditt problem. Det må gå an å ha en debatt om det som teller. Gode debatter om idrett, garderober, respekt for hverandre tross ulikhet etc. DET er reelle debatter, all den tid ingen har tvunget deg til å kalle deg selv cis. Jeg er kvinne, kommer ikke til å kalle meg cis. Det er ikke noe verre enn det.

Anonymkode: 47023...bd4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (5 timer siden):

Utsagnene fra Debatten ble lagt til anmeldelsen etterpå. Jentoft har selv postet på sin Facebokside at den er henlagt.

Og det var ikke langvarig hets og trakassering. Det var tosidig.

"You give as good as you get".

Jeg er lei av at kvinner skal være ydmyke og holde en snill tone i debattene. Som om det er bare å ta imot cis-og terf preiket deres. Jeg er ikke deres cis. Ser dere motsetningen? Transkvinner er kvinner. Kvinner er cis-kvinner. Vi blir en undergruppe av vårt eget kjønn.

Det er som en religion. Det skal ikke være rom for å være uenig, uansett om de endrer språket til at vi skal godta kvinnepeniser og at menn føder barn. 

Hadde det vært så enkelt, hvorfor kjemper de for å gjøre surrogatmødre lovlig? Kan ikke en mann bare skifte kjønn og bære fram barnet, da?

Jeg har fulgt med på diskusjonen mellom Jentoft og Ellingsen og flere.

På ingen måter har Jentoft svart på samme måte som Ellingsen og kompani har latt Jentoft gjennomgå. Jentoft har ikke beskyldt de for pedo-tendenser, for å være mentalt sjuke eller dratt inn barn og familie til Ellingsen og kompani, så det er ikke og har aldri vært "tosidig" dette her.

Jeg er lei av at hets og trakassering skal gjemmes bak "uenighet", for det har aldri vært "uenighet" i diskusjonene mellom Jentoft og Ellingsen og kompani, det har vært hets og trakassering over flere, flere år.

Og nå som politiet selv har anmeldt Gjevjon for noe de mener Jentoft har vært et offer for, har dette starta et enda mer og større trykk mot Jentoft, innboksene hennes på sosiale medier, samt innlegg har rent over av transfobiske folk som kaller henne pedofil og alt annet mellom himmel og jord. "Tosidig", my ass.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så de har ikke tvunget på meg "cis"? 

Jeg dør av latter.

Nei, selvsagt tvinger de ikke noen, de holder ikke en pistol mot hodet mitt. Men de spiller på følelser og "vær inkluderende" for å få spesielt unge og barn til å godta cis. Når cis blir vanlig, øker presset om å kalle seg selv cis. Ungdommer kan ikke stå imot slikt press. Det er allerede for mange ungdommer som passer på hva de sier. De er redde. Det blir vanskeligere og vanskeligere å avvise cis begrepet, jo mer transaktivismen vil påvirke språket.

Det er tvang i seg selv, når man er redd for konsekvensene av å ikke gjøre det. Fordømmelse og sosial uthenging. Det er ikke frihet.

Tema 6: Kjønn og kjønnsidentitet | Rosa kompetanses nettressurs om lhbt i barnevernet

Quote

«Cis»-begrepet blir også brukt for å gjøre det tydelig at alle mennesker har en kjønnsidentitet. En ciskvinne ble tildelt kjønn som kvinne ved fødsel og identifiserer seg som kvinne, og en cismann ble tildelt kjønn som mann ved fødsel og identifiserer seg som mann.

Når dere er så opptatt av å forsvare de som tilhører/jobber i Fri, så vet jeg hva dere er.

Cis er bare toppen av isfjellet.

Fri vil at mindreårige skal få pubertetsblokkere uten foreldrenes samtykke, at lavalderen for å ha lovlig sex, skal ned og at sexarbeid er vanlig arbeid.

De er en underavdeling av WPATH, baserer seg på deres anbefalinger, og har ingen problemer med det. FRI mener – FRI – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (foreningenfri.no)

Quote

FRI støtter behandling som åpner opp for kjønnsmangfold og er imot behandlingstilbud som tar sikte på å bekrefte tokjønnsmodellen og rådende normer for kjønn. FRI mener at norske behandlingstilbud bør basere seg på WPATHs Standards of Care. 

Sverige, Finland, Storbritannia og New Zealand har endret behandlingforeskrifter, men i Norge kjører Fri fram uten at noen politikere har motforestillinger. Socialstyrelsens nya riktlinjer för vård vid könsdysfori mer rimliga (lakartidningen.se) WPATH kommer ikke med noen anbefalinger for nedre alder.

I England arbeider NHS med å utstede nye retningslinjer for "Gender-affirning care". Most trans children just going through a phase, advises NHS | News | The Times

Aleksander og Luca satt og sa på Nrk at 14-åringer skal få begynne med pubertetsblokkere mot foreldrenes vilje. For den som har fulgt med hva de og andre i Fri sier om Rikshospitalet, så er det aktivisme av verste slag. Riksen kalles facister og at de hindrer behandling. Selv når det er psykiske sykdommer og autisme, og tenåringen har aldri ytret noe ønske om å skifte kjønn eller vist noen tegn til det tidligere. Espen Esther og de sexologene han har lært opp, har en mye lavere terskel for å begynne behandling. Det er 100% motsatt av hva andre land gjør nå. Espen Esther mener også at "evnukk" er et eget kjønn.

Straks det ble lov å skifte kjønn ved selv-id, gjorde de som ikke fikk bekreftet at de hadde kjønnsdysmorfi, det. Selvsagt var det derfor de ville ha selv-id. Ingen hindringer. 

Det er bare å lese om WPATH og å dykke litt ned i WPATH er. En aktivistorganisasjon.

De som begynner med pubertetsblokkere før Tanner 2, kommer ikke til å få orgasme. Stadiet Tanner 2 inntreffer før puberteten begynner å forandre kroppen. Det er akkurat da tenåringer blir desperate etter å ikke se ut som det kjønnet de er født som. De kan ikke gi informert samtykke til slik behandling, de er ikke utviklet nok til å se konsekvensene frem i tid. FRI mener – FRI – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (foreningenfri.no)

Quote

...men at kjønnsbestemmende behandling ikke skal utføres før barnet er gammelt nok til å foreta et informert samtykke vedrørende eventuell kjønnsbekreftende behandling.

Selv en lege som har skiftet kjønn, og driver med kjønnskifteoperasjoner, sier at de som har blokkert utviklingen før puberteten gjør kroppslige endringer, vil aldri funksjonere seksuelt.

Quote

Dr. Marci Bowers, perhaps the premiere gender surgeon in the United States, has noted that when a boy’s puberty is blocked prior to him experiencing an orgasm, he is unlikely to ever develop the ability to have an orgasm.

Ask Dr. Julia About Puberty Blockers - Genspect

Det står også om hvordan kroppen blir påvirket av pubertetsblokkere som blir gitt senere. De pauser ikke puberteten, som aktivistene ynder å si. De forstyrrer puberteten.

Er det rart at jeg og andre allerede er negative til Fri før vi sier eller skriver 1 eneste ord.

Begynn å tenke over hva dere egentlig støtter. 

 

Endret av ops2
la til det om cis.
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har fri sørget for å få inn i skolen. Kjønnsidentitet er aktivisme.

Barn skjønner ikke forskjellen på kjønnsidentitet og kjønn. Fri sier: 

Quote

Kjønnsidentiteten er hvilket kjønn du har, og bare en selv som kan vite hva kjønnsidentiteten din er.

Tema 6: Kjønn og kjønnsidentitet | Rosa kompetanses nettressurs om lhbt i barnevernet

Og de lyver.

Quote

Det finnes et større biologisk og kroppslig kjønnsmangfold blant mennesker enn hva mange er klar over. Begrepene “personer med variasjon i kroppslig kjønnsutvikling” og “interkjønn” brukes om de av oss som er  født med en kropp som har atypiske kjønnskarakteristika /som bryter med samfunnets forventninger til hvordan en “vanlig kvinnekropp” eller “vanlig mannekropp” skal være.

De som blir født med en kromosomfeil, er fremdeles et av to kjønn. Og de er et bittelite antall- De vil heller ikke omtales som intetkjønn eller et tredje kjønn. Uavklart kjønn ved fødsel - Helsenorge

trans i skolen.jpg

Endret av ops2
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (39 minutter siden):

Å, så de har ikke tvunget på meg "cis"? 

Jeg dør av latter.

Når dere er så opptatt av å forsvare de som tilhører/jobber i Fri, så vet jeg hva dere er.

Cis er bare toppen av isfjellet.

Fri vil at mindreårige skal få pubertetsblokkere uten foreldrenes samtykke, at lavalderen for å ha lovlig sex, skal ned og at sexarbeid er vanlig arbeid.

De er en underavdeling av WPATH, baserer seg på deres anbefalinger, og har ingen problemer med det. FRI mener – FRI – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (foreningenfri.no)

Sverige, Finland, Storbritannia og New Zealand har endret behandlingforeskrifter, men i Norge kjører Fri fram uten at noen politikere har motforestillinger. Socialstyrelsens nya riktlinjer för vård vid könsdysfori mer rimliga (lakartidningen.se) WPATH kommer ikke med noen anbefalinger for nedre alder.

I England arbeider NHS med å utstede nye retningslinjer for "Gender-affirning care". Most trans children just going through a phase, advises NHS | News | The Times

Aleksander og Luca satt og sa på Nrk at 14-åringer skal få begynne med pubertetsblokkere mot foreldrenes vilje. For den som har fulgt med hva de og andre i Fri sier om Rikshospitalet, så er det aktivisme av verste slag. Riksen kalles facister og at de hindrer behandling. Selv når det er psykiske sykdommer og autisme, og tenåringen har aldri ytret noe ønske om å skifte kjønn eller vist noen tegn til det tidligere. Espen Esther og de sexologene han har lært opp, har en mye lavere terskel for å begynne behandling. Det er 100% motsatt av hva andre land gjør nå. Espen Esther mener også at "evnukk" er et eget kjønn.

Straks det ble lov å skifte kjønn ved selv-id, gjorde de som ikke fikk bekreftet at de hadde kjønnsdysmorfi, det. Selvsagt var det derfor de ville ha selv-id. Ingen hindringer. 

Det er bare å lese om WPATH og å dykke litt ned i WPATH er. En aktivistorganisasjon.

De som begynner med pubertetsblokkere før Tanner 2, kommer ikke til å få orgasme. Stadiet Tanner 2 inntreffer før puberteten begynner å forandre kroppen. Det er akkurat da tenåringer blir desperate etter å ikke se ut som det kjønnet de er født som. De kan ikke gi informert samtykke til slik behandling, de er ikke utviklet nok til å se konsekvensene frem i tid. FRI mener – FRI – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (foreningenfri.no)

Selv en lege som har skiftet kjønn, og driver med kjønnskifteoperasjoner, sier at de som har blokkert utviklingen før puberteten gjør kroppslige endringer, vil aldri funksjonere seksuelt.

Ask Dr. Julia About Puberty Blockers - Genspect

Det står også om hvordan kroppen blir påvirket av pubertetsblokkere som blir gitt senere. De pauser ikke puberteten, som aktivistene ynder å si. De forstyrrer puberteten.

Er det rart at jeg og andre allerede er negative til Fri før vi sier eller skriver 1 eneste ord.

Begynn å tenke over hva dere egentlig støtter. 

 

- Senke seksuell lavalder: Nei https://blikk.no/foreningen-fri-inge-alexander-gjestvang/vi-jobber-ikke-for-a-senke-den-seksuelle-lavalderen/222831

Sitat

Fri vil at mindreårige skal få pubertetsblokkere uten foreldrenes samtykke

- Sitatet over vil jeg se kilde på.

- Sexarbeid er vanlig arbeid.

- Det er null stress at Fri forholder seg til Soc8 utarbeida av WPATH, det er et utrolig godt utarbeidet materiale med god dokumentasjon.

- Riksen hindrer faktisk behandling av folk, de henger bakpå i forskninga, og godtar blant annet ikke at ikke-binære skal få behandling hos de. Kjønnsmønsteret man må følge om man skal få behandling hos Riksen er utdatert.

Sitat

Esben Esther mener også at "evnukk" er et eget kjønn.

- Kilde, takk.

- Det er ikke sjokkerende at Wpath er en aktivistisk organisasjon, de fleste NGO'er er det.

- Hovedgrunnen til at transpersoner utfører kjønnsbekreftende behandling handler ikke om sex.

 

Det er helt greit å være uenig, men baser denne uenigheten på fakta, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (19 timer siden):

Du snakker om saken hvor en transperson la ut et skytespill som egentlig ikke fikk noen oppmerksomhet før det ble tatt tak i av andre på twitter og flere transpersoner skrev at de ikke syntes noe om det spillet?

Hvilke venner av denne transpersonen har syntes at dette er "helt normalt" og sånt?

@ops2du har fremdeles ikke svart på denne her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (7 minutter siden):

- Senke seksuell lavalder: Nei https://blikk.no/foreningen-fri-inge-alexander-gjestvang/vi-jobber-ikke-for-a-senke-den-seksuelle-lavalderen/222831

- Sitatet over vil jeg se kilde på.

- Sexarbeid er vanlig arbeid.

- Det er null stress at Fri forholder seg til Soc8 utarbeida av WPATH, det er et utrolig godt utarbeidet materiale med god dokumentasjon.

- Riksen hindrer faktisk behandling av folk, de henger bakpå i forskninga, og godtar blant annet ikke at ikke-binære skal få behandling hos de. Kjønnsmønsteret man må følge om man skal få behandling hos Riksen er utdatert.

- Kilde, takk.

- Det er ikke sjokkerende at Wpath er en aktivistisk organisasjon, de fleste NGO'er er det.

- Hovedgrunnen til at transpersoner utfører kjønnsbekreftende behandling handler ikke om sex.

 

Det er helt greit å være uenig, men baser denne uenigheten på fakta, i det minste.

Angående ikke-binære. Jeg må innrømme at jeg syns det er veldig vanskelig å forstå. At de ønsker kjønnsbekreftende behandling, når de i utgangspunktet ikke identifiserer seg som verken mann eller kvinne🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 20.46):

Det er ikke hva du identifiserer deg med som er et problem, men i all den tid vedkommende fortsatt har en penis så får han bruke herregarderoben. Synest det er noe underlig at en mann som identifiserer seg som kvinne ønsker å bli sett naken i kvinnegarderobe. Det kan fremstå som om han da har en glede av at kvinner skal se han som naken mann.

Anonymkode: b87eb...b43

Samme andre veien også da? Om vedkommende fortsatt har en vagin, så får han bruke kvinnegatderoben? Tror ikke så mange kvinner hadde vært fornøyd med å dusje med en som hadde vagina men på alle andre måter så ut som og tedde seg som en mann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Lol, her sitter dere damer ''å woker'', kansellerer og er politisk korrekte. Med en gang dere skjønte at politisk korrekthet ikke alltid er det beste så fikk nebbet en annen lyd. Det er så ignorant å først forstå når det kunne ramme dere selv. Før det ga dere faen. Falske metoo-anklager og så videre og dere bare hånler av de som sier at masse av det som foregår er ikke riktig. Det ga du en god faen i. Men så fort det angikk deg så var du plutselig ikke så politisk korrekt lengre. Det er selve definisjonen på dobbeltmoral. 

 

Anonymkode: e2e60...247

Hvis du tror at å kjempe for kvinners rettigheter er å være politisk korrekt, så tror jeg du må lese litt historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomste med denne debatten er alle som lager problemer ut av at gutter på 6-7 år er med moren inn i garderoben pga det kan være ubehagelig for andre jenter, men kvinner med kroppen til en voksen mann er tydeligvis ikke et problem?

Mange svømmehaller har regler på at fra 1. klasse har de ikke lov å bli med foreldre av motsatt kjønn i garderoben lenger, noe som gjør at vi blant annet ikke kan reise i svømmehallen da han er nervøs av seg og blir redd alene med fremmede mennesker i tillegg til at han ikke er helt trygg på å dusje selv enda. Han ble akkurat 6 år, født sent på året...

Og ja, jeg vet det hører til sjeldenheten at transkvinner går i kvinnegarderoben, men det skjer jo. Var selv i utdrikkingslag med en som offisielt har byttet kjønn men ikke fått hormoner eller tatt operasjon enda. Sa ingenting da jeg ikke ønsket å være ufin, men til gjengjeld ventet jeg med å dusje til jeg kom hjem i pausen da jeg ikke takler slike situasjoner selv pga tidligere hendelser... at hun får lov men ikke gutten min på 6 år er for meg ganske sykt. 

Forstår begge sider, men er i hovedsak enig I at utovertiss = herregarderoben.

Anonymkode: ee3f5...3a5

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo meget interessant at jeg ber om kilder på ting du har påstått, @ops2og du forsvinner som dugg fra solen.

Men du finner det for godt å dukke opp i andre tråder og starte der. Hvorfor kan du ikke svare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Bålkaffe said:

@ops2du har fremdeles ikke svart på denne her

Taushet er samtykke. Ingen har sagt at "Det er galt" fra den siden. Mens slike som Aleksander laget en sak ut av at en kvinne spøkefult sa at hun skulle ta med saks i garderoben. Det var voldelig, må vite.

Hvis kritikerene har stein i tittelen, så er det for å steine transpersoner. Selvfølgelig. "Promoting the stoning of women"

Ja... Å lykkelig annonsere at man har må lagt til motorsag i spillet, for å gjøre "Maksimal skade, men du må være på nært hold" er jo fint.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Bålkaffe said:

Det er jo meget interessant at jeg ber om kilder på ting du har påstått, @ops2og du forsvinner som dugg fra solen.

Men du finner det for godt å dukke opp i andre tråder og starte der. Hvorfor kan du ikke svare meg?

Jeg skylder ikke deg en eneste ting, hverken når jeg leser eller svarer på andre tråder.

Liker du meg? Liker å følge med på deg? Jeg har aldri giddet å lese et eneste innlegg du har skrevet, hvis ikke vi er tilfeldigvis i samme tråd. Om du svarer i 10 tråder... er det min sak? Jeg er så lei av deg og slike som deg som kommer med mas om "kilde på dette". Kjenner du Fri så godt som det virker, så vet du akkurat hva de sier og hvor de har sagt det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i KVINNEgarderoben? Nei fysj! Kun fitter der inne, basta bom 😡 Tenk om jeg skulle bli overrasket av en p...p... jeg tør nesten ikke si det. Penis. Der inne? Da hadde det blitt månelyst 😎😎😎

Anonymkode: aa127...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...