Gå til innhold

Dristig kjole fra Emilie Enger Mehl - viser alt


Castor Troy

Anbefalte innlegg

nebbete fugl skrev (8 timer siden):

Senterpartiet-politikere er kjent for å gå vovet kledd. Statsminister Per Borten møtte pressen hjemme på gården i bare trusa i sin tid.

image.jpeg.8712056de11d64336370625e7128a59b.jpeg

🤣 Borten Moe, kona og resten av miniSP lagde kalender.

Borten Moe likte også å flekke av seg klærne på nach, og sendte fittemeldinger til kvinnelige politikere. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offwhite skrev (På 25.11.2022 den 19.14):

Må si meg enig med flere, som justisminister er ikke dette et verdig antrekk. Minner meg om ungene i forsvaret eller politiet som danser på tiktok, er dette de som skal lede og forsvare landet? Skuffet. 

Hun kan nok klare jobben som justisminister selv om hun har på seg en lekker kjole.. Gud så kjedelige mange er

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke det er så pent å vise frem tissen sin, men det verste er blånegl og gnagsår på stortåa som gjør at det ser litt..uflidd ut. 

Godt observert! Tror tærne hennes er det siste som folk flest har lagt merke til her 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Mrs Robinson skrev (På 27.11.2022 den 0.53):

Typisk menn å bare anse kvinner som er seksualisert objekt som er til for mannens øye

Åå du, akkurat som at det ikke er det hun ønsker selv 😅 Hadde hun ikke ønsket det så hadde hun ikke kledd seg i  en slik kjole som er meget avslørende. Tror man noe annet så er man direkte dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWoodville
Sgirl skrev (På 25.11.2022 den 19.34):

Tror ikke hun forutså at kjolen ville bli så transparent under fotografenes blitzlys. Den ble dessverre for avslørende. Sminke og hår+holdning står ikke i stil. Dessuten er det krig og tøffe økonomiske tider, så synes det er totalt umusikalsk å stille opp på en galla for Elle av alle ting. Mehl har grunnet manglende dømmekraft, gått for langt i å utfordre grensene for hva en politiker kan gjøre. Dette er ikke greit. Tror hun har latt seg blende av stordalen-tilknytningen, den landsens jenta

Det er de som kommer fra enkle kår som ofte skal høyt og langt! De mister helt bakkekontakten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (På 27.11.2022 den 0.53):

Typisk menn å bare anse kvinner som er seksualisert objekt som er til for mannens øye

Naturlig at mannen har seksuell interesse i kvinnen, å se en flott kvinne kan skape lyster hos en mann. Helt naturlig.

Så har du disse gale feministene som skal kunne gå nesten naken, å hyle om seksualisering etterpå. At noen ser på de som sexobjekter.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/27/2022 at 12:53 AM, Mrs Robinson said:

Typisk menn å bare anse kvinner som er seksualisert objekt som er til for mannens øye

Ikke så rart det blir sånn med den bekledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (31 minutter siden):

Naturlig at mannen har seksuell interesse i kvinnen, å se en flott kvinne kan skape lyster hos en mann. Helt naturlig.

Så har du disse gale feministene som skal kunne gå nesten naken, å hyle om seksualisering etterpå. At noen ser på de som sexobjekter.

hvilke gale feminister er det du tenker på helt konkret? hvem er de, og når var det de ville gå nesten nakne? Hva var det som skjedde da de gikk nesten nakne? hva hadde de på seg? hva var det de hylte? hvor mange desibel var hylet?

Beklager alle spørsmålene, men jeg forstår ikke hvem du mener, eller hvilken situasjon det er du refererer til.

Endret av Lucille
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (På 25.11.2022 den 21.01):

De selger seg med kroppen sin. Kvinner kan ikke rope om likestilling før de slutter med det. Men så har du disse, til og med justisministeren, som bare må spille på kropp. Det er jo slik de blir lagt merke til, tydeligvis. 

Er ikke likestilling mulighet til å gjøre akkurat som man vil uten at andre skal bestemme om det er rett eller galt? Likestilling betyr ikke at man ikke kan vise seg i en utfordrende kjole.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (På 27.11.2022 den 22.14):

🤣 Borten Moe, kona og resten av miniSP lagde kalender.

Borten Moe likte også å flekke av seg klærne på nach, og sendte fittemeldinger til kvinnelige politikere. 

Hvordan s Borten mld, med brevdue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicco skrev (1 time siden):

Hvordan s Borten mld, med brevdue?

Ola Borten Moe brukte mobilen til partikollegaen[som var på do], når han sendte den famøse tekstmeldingen. 

Endret av Henikka
Ekstra info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat en kjole som egner seg for en justisminister-post. Rett og slettt upassende.

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo forutsigbart at slike innlegg kommer: https://www.ba.no/ikke-glem-at-du-forst-og-fremst-er-kvinne/o/5-8-2088352

Ja kjempesynd i Emilie..og det er menn sin feil!

For det første, vær snill og anerkjenn at grunnen til at man går med en slik kjole, er at man vil ha oppmerksomhet, man vil føle seg sexy, man vil føle seg tiltrekkende.

Som mange har poengtert her, er ikke det noe problem i seg selv. Det er bare flott. Men Mehl er justisminister.

Og med den rollen følger det forventninger.
Møter man ikke folks forventninger, kan det ha konsekvenser.

Jeg skjønner at hun er et menneske, men hun er kjent, først og fremst kjent i kraft av sin rolle som representant for Norge gjennom regjeringen. Hva hun gjør på private fester er ikke min sak.

Hadde sjefen min på jobb kommet i en slik kjole på julebordet, hadde jeg sett henne i et annet lys enn hva jeg gjør. 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doctor Proctor skrev (7 timer siden):

Det er jo forutsigbart at slike innlegg kommer: https://www.ba.no/ikke-glem-at-du-forst-og-fremst-er-kvinne/o/5-8-2088352

Ja kjempesynd i Emilie..og det er menn sin feil!

For det første, vær snill og anerkjenn at grunnen til at man går med en slik kjole, er at man vil ha oppmerksomhet, man vil føle seg sexy, man vil føle seg tiltrekkende.

Som mange har poengtert her, er ikke det noe problem i seg selv. Det er bare flott. Men Mehl er justisminister.

Og med den rollen følger det forventninger.
Møter man ikke folks forventninger, kan det ha konsekvenser.

Jeg skjønner at hun er et menneske, men hun er kjent, først og fremst kjent i kraft av sin rolle som representant for Norge gjennom regjeringen. Hva hun gjør på private fester er ikke min sak.

Hadde sjefen min på jobb kommet i en slik kjole på julebordet, hadde jeg sett henne i et annet lys enn hva jeg gjør. 

 

Jeg syne dette var en veldig svak og forutsigbar kritikk, og at hun bommer ganske kraftig fordi hun uforvarende virker å redusere og objektivisere kvinner selv. Hun ser tilsynelatende ikke selv at ministeren er et selvstendig handlende subjekt som har valgt å kle seg for å fremstå naken, og selv er den som har skapt oppmerksomheten. For det er her hun i likhet med mange andre feminister snubler i egen ideologi, når hun kanskje mest av alle objektiviserer kvinner og fullstendig overser deres handlinger ved å late som om reaksjonene kun kommer fordi hun er kvinne.

Det fremstår dermed litt rart å late som hun får denne oppmerksomheten fordi hun er "Hun er en ung, attraktiv kvinne som går på premierefester i vakre kjoler" heller enn å erkjenne at det handler om at hun er en minister som valgte å gå fremstå som hun gikk naken i et plagg som skjulte svært, svært lite. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltakelse i flere realityprogram og nå dette. Hun har i utgangspunktet ikke mye å gjøre på et ELLE-arrangement, og i tillegg dukker hun opp i en "naken-kjole". Hun er så lite faglig kvalifisert til stillingen hun innehar (kun et par års erfaring som jurist/advokatfullmektig), at hun burde ha passet på hvordan hun utstår litt mer enn som så 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nebbete fugl skrev (På 27.11.2022 den 13.51):

Senterpartiet-politikere er kjent for å gå vovet kledd. Statsminister Per Borten møtte pressen hjemme på gården i bare trusa i sin tid.

image.jpeg.8712056de11d64336370625e7128a59b.jpeg

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...