Gå til innhold

Dristig kjole fra Emilie Enger Mehl - viser alt


Castor Troy

Anbefalte innlegg

Tunique skrev (1 time siden):

...men hva sier Jan Thomas?

Moteekspert Jan Thomas sier han vet folk kan være raskt ute med å kritisere.

– Justisministeren hadde et valg, og hun tok den helt ut. Man kunne se det på kroppsspråket hennes – hun strålte!

Han forteller at det ble mye snakk om å dra på en slik tilstelning mens det pågår mye elendighet ute i verden.

– Gunhild Stordalen ga klar beskjed fra scenen i går: Ingen stikker hodet i sanden. Det hjelper ikke å sitte hjemme og være deprimerte. Det er lov å ta en frikveld, slår han fast.

- sitat Jan Thomas

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PanteneProVVV

Nydelig kjole og nydelig dame! Minner litt om 30-talls kjolene. Det at den er noe dristig på gjennomsiktighetsfronten (måtte zoome inn og sjekke(!): men hun har faktisk hudfarget undertøy på) hentes inn med at den dekker beina og ikke har utringning. Utsøkt og elegant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminken er alt for kjedelig for en sånn kjole. Veldig kul da, hadde jeg bare hatt kropp og en anledning til å bruke den 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en kjole jeg ville valgt men hun er en voksen dame.

Og Ellegallaen er noen annet en middag på Slottet eller  statsmiddag.

Hun har gått for en mer dempet stil til de anledningene.

 

47D79BC9-6159-4B18-AD3F-67A2B6A9FE2E.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampstamped skrev (1 time siden):

Utrolig patetisk med alle kvinnene her som går banans fordi de er drittsjalu på kvinner som Mehl fordi hun ung, svært attraktiv og svært dyktig. Ikke mange norske kvinner som har mye å stille opp mot den 29-åringen, samme om hun hadde vært pen eller ikke. Dette er samme type åndsvake angrep som den finske statsministeren får og av samme grunn: sjalu, smålige møkkakvinner som ikke unner andre kvinner noe bra og ikke tåler at andre kvinner er både flink og attraktive. Kjolen er kjempefin og sitter som støpt på Mehl. Selv om hun er dyktig, må hun hun da ha lov til å pynte seg så mye hun gidder.

Du fatter tydeligvis ikke at mitt poeng omhandler signaleffekten det gir, at justisminister går på galla, idet flere medlemmer av regjeringen deltar i debattprogram flere ganger i uken, for å diskutere raskt økende fattigdom. Bare for å ta et enkelt eksempel, sånn at du også kan ha sjanse til å forstå. Det er ikke kjole, alder eller utseende som er problemet. Men hennes naive og egenrådige holdning  som gjennomsyrer såvel personlige som politiske valg. Hun representerer en regjering som har gått til valg på å redusere forskjeller, men står arm i arm med en av Norges rikeste arvinger. Hun har dårlig forståelse av egen rolle. Og er for dum til å ta til seg signaler ( og har nok også dårlige rådgivere).

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (4 timer siden):

Er det antydning til trimmet busk jeg ser der? Uansett - lekker.

Nei hun har hudfarget truse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glufseguri skrev (43 minutter siden):

Ikke en kjole jeg ville valgt men hun er en voksen dame.

Og Ellegallaen er noen annet en middag på Slottet eller  statsmiddag.

Hun har gått for en mer dempet stil til de anledningene.

 

47D79BC9-6159-4B18-AD3F-67A2B6A9FE2E.jpeg

Denne kjolen har hun sydd selv. Hun hadde en topp fra før av som hun laget et skjørt til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleierinnen skrev (4 timer siden):

Det bygger opp under det dårlige og uprofesjonelle inntrykket jeg allerede har av henne. Rett og slett upassende i hennes posisjon. 

Dette 😂

Er ikke mulig å ta den dama der seriøst. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (4 minutter siden):

Dette 😂

Er ikke mulig å ta den dama der seriøst. 

Og hun tilbringer veldig mye tid med denne  forferdelige ”Osloeliten” som hun er så imot. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var megalekker, og hun kler den jo som hånd i hanske.

Men man ser ikke bare trusekanten, men også konturer av kjønnsleppene gjennom trusa.

Det synes jeg er upassende for enhver person i en offentlig stilling/tillitsverv.

Hadde hun valgt en kort underkjole hadde saken vært en helt annen. Eller dyp utringning, bar rygg osv. Eventuelt kort lengde.

Men denne tror jeg hun prøvde på uten å tenke på at blits kom til å gjøre underlivet og selve trusa såpass synlig. 
 

Elsket kjolen og hun er supersmashing, men det med synlig truse blir bare helbom når man er folkevalgt politiker i ministerstilling. Da må man holde truse, underliv og areola/veldig mye pupp mer dekket. 

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (18 minutter siden):

Men denne tror jeg hun prøvde på uten å tenke på at blits kom til å gjøre underlivet og selve trusa såpass synlig. 

Enig, en hel Skims shorts hadde vært bedre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Rastebenk skrev (4 timer siden):

Ja gøy med noe helt nytt og banebrytende, for kvinner har jo opp igjennom uminnelige tider blitt beundret og respektert for sitt intellekt, sin styrke og kløkt, og aldri blitt seksualisert eller vært ansett for å være et svakt kjønn som må holdes hjemme, passes på og reddes først på lik linje med barn. Eller blitt ansett som en som burde kjenne sin underdanige, feminine plass bak mannen og hans etternavn, og føde barna hans. Dette er jo bare HELT nyskapende av justisministeren, en kvinne som spiller på sex liksom? Ja NÅ får hun nok masse respekt hos verdenslederne 👍 Kan tenke meg at Jonas Gahr Støhre kommer til å stille på kjendisfest i trange bukser og bar overkropp neste gang, sånn setter man seg virkelig i respekt 👍

Lol, perfekt vinkling. Herlig å se en sexy justisminister. Det er på tide at kvinner aksepterer at de er sexy. Det er nok av kvinner som synes det er en byrde de er pålagt. Tenk noe så dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName

Jeg ser ikke alt dere ser? Form på vulkanen, aerola etc... Jeg ser en svart blondekjole med hudfarget stoff under, thats it. Hun har kropp til kjolen men ikke attituden. Men tøft at hun utfordrer seg selv. Hun har gått i så utrokjedeøuge klær til å være i 20-årene, hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Storebror
Nevian skrev (5 timer siden):

Er det antydning til trimmet busk jeg ser der? Uansett - lekker.

Hvis du zoomer inn på bildet så ser du at hun bruker truse som er nær hudfarget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror skrev (2 minutter siden):

Hvis du zoomer inn på bildet så ser du at hun bruker truse som er nær hudfarget. 

Jeg så det, men syntes likevel det var noe der. Antakelig så jeg det jeg ville se :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt. Løsningen med hudfarget truse var ikke helt heldig, det ser virkelig ut som hun går uten truse. Om det var intensjonen lurer jeg på hva hun vil formidle. 
 

Jeg tenker at det å kjøre på i klesveien vitner om høy selvtillit og det er alltid bra. Du kler deg dog ikke i en slik kjole uten å ha en tanke bak. Og det er her det skurrer. For kjolens særpreg handler om kamuflert nakenhet. Og hvorfor må kvinner ty til det når de vil gjøre et statement. Hvorfor må det handle om kropp? Det er det eldste trikset i boka og  da er det ikke verken kreativt eller nyskapende. Dessverre.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NordreSving skrev (5 minutter siden):

Jeg er litt delt. Løsningen med hudfarget truse var ikke helt heldig, det ser virkelig ut som hun går uten truse. Om det var intensjonen lurer jeg på hva hun vil formidle. 
 

Jeg tenker at det å kjøre på i klesveien vitner om høy selvtillit og det er alltid bra. Du kler deg dog ikke i en slik kjole uten å ha en tanke bak. Og det er her det skurrer. For kjolens særpreg handler om kamuflert nakenhet. Og hvorfor må kvinner ty til det når de vil gjøre et statement. Hvorfor må det handle om kropp? Det er det eldste trikset i boka og  da er det ikke verken kreativt eller nyskapende. Dessverre.

Men det er også mer framtredende tekstur og detaljer, når noen deler er gjennomsiktige og andre ikke. Det er iallefall det jeg liker med slike kjoler

Vet de sier ord som statement osv når de poserer, men mange finner sikkert bare en kjole de syns er fin og de føler seg vel i 😅 vet ikke helt hva statement man kan si med klær? Jeg er fin? Tøff? Søt? Sexy? Vågal? 

Statement høres så mye ut, som om klær kunne si: jeg syns at alle barn burde bli godt ivaretatt og vokse opp i trygge omgivelser. 

Lurer på hva som er nyskapende nå etter alle disse klærne som er lagd, blir du noen sinne overasket? 😄 Fordi det er noe nytt, ikke fordi det er fint

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde likt kjolen bedre om den var mer åpen i brystregionen, den føles litt lukket. 

Alt i alt er den mye finere enn hva jeg har i skapet 😂

Hadde den ikke også vært nydelig til henne i hvit? Eller sølv? 

Endret av Rosakatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (10 timer siden):

Helt enig! Det hadde kledd henne. Noe classy. Hun er jo egentlig ei veldig kul dame, tenk å kapre en sånn post i sin alder! Hun kler bedre å være konservativ og ha mer mystikk rundt seg. Synd hun ødela det imaget. Nå blir det vanskeligere å ta henne seriøst 

Å vurdere en politiker ut fra hvordan hun kler seg er så latterlig at jeg er helt sikkert på at hun lever helt supert uten din anerkjennelse. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (9 timer siden):

Kjolen var megalekker, og hun kler den jo som hånd i hanske.

Men man ser ikke bare trusekanten, men også konturer av kjønnsleppene gjennom trusa.

Det synes jeg er upassende for enhver person i en offentlig stilling/tillitsverv.

Hadde hun valgt en kort underkjole hadde saken vært en helt annen. Eller dyp utringning, bar rygg osv. Eventuelt kort lengde.

Men denne tror jeg hun prøvde på uten å tenke på at blits kom til å gjøre underlivet og selve trusa såpass synlig. 
 

Elsket kjolen og hun er supersmashing, men det med synlig truse blir bare helbom når man er folkevalgt politiker i ministerstilling. Da må man holde truse, underliv og areola/veldig mye pupp mer dekket. 

Hvor mye må man zoome for å se det du beskriver her? For noen høns det er her inne. Her ser man virkelig at kvinner er kvinner verst. Patetisk. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...