Castor Troy Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Denne kjolen er den mest dristige jeg har sett noen politiker stille opp i, hun viser jo omtrent alt hun kan i dette antrekket. Ikke noe du hadde sett Åse kleveland dukke opp i , Erna Solberg eller andre jeg kan komme på i farten 😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tough cookie Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #2 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Hun representerer en annen generasjon politikere enn de du ramset opp, men Åse Kleveland stilte jo opp i noen flotte kjoler hun også når hun var kulturminister/ programleder for Melodi Grand Prix på 80 tallet. Emilie Enger Mehl er ung, slank og vakker og kjolen er lekker. Endret 25. november 2022 av Tough cookie 53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 25. november 2022 #3 Del Skrevet 25. november 2022 Kjempefin kjole. Herlig at noen våger å seksualisere seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. november 2022 #4 Del Skrevet 25. november 2022 Syns hun passet den kjolen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sykepleierinnen Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #5 Del Skrevet 25. november 2022 Det bygger opp under det dårlige og uprofesjonelle inntrykket jeg allerede har av henne. Rett og slett upassende i hennes posisjon. 74 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 25. november 2022 #6 Del Skrevet 25. november 2022 Da så. *file neglene* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Møkkalei Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #7 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg synes den kjolen så skikkelig skikkelig harry ut! Og hun ser jo ut som ei budeie fra setra sånn ellers og føler det blir helt kræsj når hun forsøker seg på glam. Søt dame, men hun ser litt sånn malplassert ut i både kjolen og settingen. Hun er ikke typen føler jeg, men prøver. huff nå høres jeg ut som ei sjalu kjerring kanskje. Jeg synes hun er søt, pen og flink som fy! Bare når jeg ser henne i denne kjolen, det er litt som at Erna skulle gjort det samme. Hun er ikke typen. Vet ikke om folk er enig. Så syns jeg faktisk at kjolen er blodharry. 50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg miamusen Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #8 Del Skrevet 25. november 2022 Pinlig at dagens politikere leker kjendiser på dette nivået. De skal representere landet vårt. Dette er så trist, og speiler vel bare hvorfor landet vårt går i rasende fart nedover..! 46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 25. november 2022 #9 Del Skrevet 25. november 2022 Kjolen er kul, den. Men litt enig med @Møkkalei at hun er egentlig ikke typen til denne kjolen. Det er noe med at hun er søt og fremstår så innmari prektig noen ganger, men denne type kjole krever litt mer sass - litt mer sexy. Men, hun får poeng for at hun prøver. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 25. november 2022 #10 Del Skrevet 25. november 2022 miamusen skrev (1 minutt siden): Pinlig at dagens politikere leker kjendiser på dette nivået. De skal representere landet vårt. Dette er så trist, og speiler vel bare hvorfor landet vårt går i rasende fart nedover..! Trond G(r)iske drev vel også med dette i sin tid. Noen av dem er nok veldig lysten på å menge seg i kjendisverdenen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 25. november 2022 #11 Del Skrevet 25. november 2022 Er det antydning til trimmet busk jeg ser der? Uansett - lekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 25. november 2022 #12 Del Skrevet 25. november 2022 Flaut. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 25. november 2022 #13 Del Skrevet 25. november 2022 miamusen skrev (10 minutter siden): Pinlig at dagens politikere leker kjendiser på dette nivået. De skal representere landet vårt. Dette er så trist, og speiler vel bare hvorfor landet vårt går i rasende fart nedover..! Nå er det vel ikke de unge fremadstormende politikerne som tar landet vårt til helvete... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 25. november 2022 #14 Del Skrevet 25. november 2022 Det er nok stoff under der. Det bare illusjon av nude. Fin kjole. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 25. november 2022 #15 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg føler ikke hun har holdninga til å bære den, ser ut som hun føler litt på det selv, synes hun ser litt usikker ut. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 25. november 2022 #16 Del Skrevet 25. november 2022 Sam Jones skrev (Akkurat nå): Det er nok stoff under der. Det bare illusjon av nude. Fin kjole. Bedre enn hun mørke som sprang rundt i underbuksa der i alle fall. Hvor underbuksa i tillegg gikk litt inn i sprekken. Og en hvit blondegreie over skuldrene. Fikk latterkrampe. Så ut som et karneval for prostituerte, beklager å måtte si det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 25. november 2022 #17 Del Skrevet 25. november 2022 Min første tanke var at dette må være et manipulert bilde. Jeiks 😳😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. november 2022 #18 Del Skrevet 25. november 2022 Hvordan så den ut bak? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firefine Skrevet 25. november 2022 #19 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Utrolig synd at det ikke er nok at en politiker skal være dyktig og flink. Hvorfor må de spille på sex i tillegg og er det virkelig det vi ønsker fra de som skal lede landet vårt (og de som skal rekrutteres til det…) Endret 25. november 2022 av Firefine 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dordi Skrevet 25. november 2022 #20 Del Skrevet 25. november 2022 Ser en nude trusekant der, men likevel. Nei, dette ble tacky fra justisministeren. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå