Gå til innhold

Dristig kjole fra Emilie Enger Mehl - viser alt


Castor Troy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hvor mye må man zoome for å se det du beskriver her? For noen høns det er her inne. Her ser man virkelig at kvinner er kvinner verst. Patetisk. 

Ikke mye, jeg ser den uten å zoome.

Hvordan er mitt innlegg «kvinner er kvinner verst» tenker du?

Jeg gir 100% komplimenter og sier hun er råfin, kjolen inkludert. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen trenger å gå kledd på dette viset. Uansett om noen kommer greit fysisk ut av det, så er ikke det tingen å gjøre når en skal være sammen med andre som ikke går sånn kledd. Når en alikevel gjør det, viser det en stor oppmerksomhetstrang og det er gjort med viten og vilje. Har en i tillegg en jobb som krever ryggrad og en viss stil, så må en kle seg deretter i offentligheten. 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (43 minutter siden):

Hadde hun enda gjort jobben sin som justisminister i stedet for å flotte seg i kjoler.....sukk.

Ja, så synd de to tingene ikke lar seg kombinere🙄

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (1 time siden):

Hadde hun enda gjort jobben sin som justisminister i stedet for å flotte seg i kjoler.....sukk.

Ja fordi man kan jo ikke gjøre noe utenom jobben

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevian skrev (På 25.11.2022 den 23.29):

Jeg så det, men syntes likevel det var noe der. Antakelig så jeg det jeg ville se :skratte:

Typisk menn å bare anse kvinner som er seksualisert objekt som er til for mannens øye

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (På 25.11.2022 den 19.08):

Ja gøy med noe helt nytt og banebrytende, for kvinner har jo opp igjennom uminnelige tider blitt beundret og respektert for sitt intellekt, sin styrke og kløkt, og aldri blitt seksualisert eller vært ansett for å være et svakt kjønn som må holdes hjemme, passes på og reddes først på lik linje med barn. Eller blitt ansett som en som burde kjenne sin underdanige, feminine plass bak mannen og hans etternavn, og føde barna hans. Dette er jo bare HELT nyskapende av justisministeren, en kvinne som spiller på sex liksom? Ja NÅ får hun nok masse respekt hos verdenslederne 👍 Kan tenke meg at Jonas Gahr Støhre kommer til å stille på kjendisfest i trange bukser og bar overkropp neste gang, sånn setter man seg virkelig i respekt 👍

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Sykepleierinnen skrev (På 25.11.2022 den 18.13):

Det bygger opp under det dårlige og uprofesjonelle inntrykket jeg allerede har av henne. Rett og slett upassende i hennes posisjon. 

Dette er nok slik de aller fleste tenker, på refleks. Jeg synes det er modig dersom hun ønsker å være pen, seksuell og attraktiv, også som justisminister. For kvinner er det mange roller som er i konflikt med å være seg selv. Å være leder, ha ansvar for andre, være akademiker, å være mor, tante, søster osv osv. For mange kommer slike roller i konflikt med det å være seg selv som attraktiv og kvinnelig mot det seksuelle. (For de som ønsker det da, jeg ser bort fra de som kun ønsker å være helt kjønnsnøytrale).  Jeg synes hun overrasker og imponerer. Hun er ikke typen, men kanskje ønsker hun å være det. Hun er sjarmerende og intelligent synes jeg, og veldig feminin og fin i den kjolen. Og hun er ikke på jobb. Det er tross alt mye verre med politikere som bløffer og manipulerer når de er på jobb, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å sitere, men har samme oppfatning som @Møkkalei

Emilie er vakker og flink, men det eneste som gjør at «hun puller det off» er den flotte kroppen. Sånn ellers er hun ikke typen til en så dramatisk kjole. Tenker at den hadde passet bedre på Cher eller Joan Collins i sine glansdager. 
Flott kjole, men nå er det kjolen vi ser, før Emilie. 
Om hun hadde hatt en kjole som fremhevet bedre hennes særegne og mer naturlige type, så hadde vi sett Emilie først og så kjolen. 
Kjolen i og for seg er flott.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (På 25.11.2022 den 21.09):

Men jeg må jo få lov til å synes at den ikke er elegant? Er ikke det lov? Jeg synes hun så helt ræva ut i den. Ikke så ofte jeg ler høyt spontant når jeg ser antrekk, men det gjorde jeg når jeg så Mehl i denne. Og hun andre som hoppet rundt der i en underbukse og en hvit blondejakke. Det blir så absurd for meg, at kvinner i disse tider kler seg sånn . Det blir så selvmotsigende 

Nei, du må si deg enig i at dette antrekket var ekstremt flatterende på en beyond attraktiv politikerdame, ellers så er livet ditt miserabelt. Sånn er det med den saken!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senterpartiet-politikere er kjent for å gå vovet kledd. Statsminister Per Borten møtte pressen hjemme på gården i bare trusa i sin tid.

image.jpeg.8712056de11d64336370625e7128a59b.jpeg

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møkkalei skrev (På 25.11.2022 den 18.19):

Jeg synes den kjolen så skikkelig skikkelig harry ut! Og hun ser jo ut som ei budeie fra setra sånn ellers og føler det blir helt kræsj når hun forsøker seg på glam. Søt dame, men hun ser litt sånn malplassert ut i både kjolen og settingen. Hun er ikke typen føler jeg, men prøver. 
 

huff nå høres jeg ut som ei sjalu kjerring kanskje. Jeg synes hun er søt, pen og flink som fy! Bare når jeg ser henne i denne kjolen, det er litt som at Erna skulle gjort det samme. Hun er ikke typen. Vet ikke om folk er enig. Så syns jeg faktisk at kjolen er blodharry. 

ikke enig, kan ikke sammenligne Erna og Emilie, Emilie er pen, hva kan man si om Erna?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nebbete fugl skrev (3 timer siden):

Senterpartiet-politikere er kjent for å gå vovet kledd. Statsminister Per Borten møtte pressen hjemme på gården i bare trusa i sin tid.

image.jpeg.8712056de11d64336370625e7128a59b.jpeg

🤤🤤🤤

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som synes kjolen er lekker og elegant(!), jeg kunne ikke vært mer uenig. 

Dama er dyktig og smart, men her ble det terningkast 1 fra meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så pent å vise frem tissen sin, men det verste er blånegl og gnagsår på stortåa som gjør at det ser litt..uflidd ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...