Gå til innhold

Dristig kjole fra Emilie Enger Mehl - viser alt

Castor Troy

Anbefalte innlegg

kraftwerk skrev (1 time siden):

Hun er ung og på fest, hun ser ekstremt flott ut i den kjolen. La nå kvinner gå i hva dem vil. Bare kult at politikere viser at de engasjerer seg i mote og heller bruker penger på gjenbruk, lager selv - eller låner. 

Blir så sinnsykt mange useriøse debatter, når folk skal reagere og «ta» folk på absolutt alt dem gjør. Fokuser litt mer på eget liv, så ordner det seg nok 😂👍🏼

Er ikke ute etter å ta henne, hun er en pen og flott jente. Men ble likevel overrasket over at en politiker stiller opp i dette antrekket, og delte et bilde her på Kvinneguiden. Det er vel ikke uten grunn at artikkelen om kjolen hennes dukket opp på forsiden til VG. Dette er sexy, spennende, kult, overraskende og kanskje upassende? 

Mine første tanker var vel at hun var sexy og flott, og hvem ville vel ikke hatt det utseendet hun har, men tenkte også det var litt upassende for en i hennes posisjon, særlig med tanke på underdelen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trampstamped skrev (22 minutter siden):

Utrolig patetisk med alle kvinnene her som går banans fordi de er drittsjalu på kvinner som Mehl fordi hun ung, svært attraktiv og svært dyktig. Ikke mange norske kvinner som har mye å stille opp mot den 29-åringen, samme om hun hadde vært pen eller ikke. Dette er samme type åndsvake angrep som den finske statsministeren får og av samme grunn: sjalu, smålige møkkakvinner som ikke unner andre kvinner noe bra og ikke tåler at andre kvinner er både flink og attraktive. Kjolen er kjempefin og sitter som støpt på Mehl. Selv om hun er dyktig, må hun hun da ha lov til å pynte seg så mye hun gidder.

Går bananas faktisk 😆

Så du hadde nikket anerkjennende og respektfullt til politiker Jonas Gahr Støhre dersom han stilte opp på galla i bar overkropp og trange bukser? (Husk å si ja, for hvis du ikke applauderer et slikt antrekk hos en anerkjent politiker så er du dritsjalu, fordi han da i motsetning til deg er svært attraktiv og svært dyktig).

Endret av Rastebenk
  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (42 minutter siden):

jeg ser ingenting. Tror det er sånn beige stoff under det svarte mønsteret

Hun har på seg hudfarget blondebh og vanlig truse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at hun følte seg vel i den kjolen! Det er en god følelse å ha når man først er ute på festligheter og man har pyntet seg😊 

Personlig så liker jeg ikke slike type kjoler. Jeg er nok for gammeldags.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (Akkurat nå):

Hun har på seg hudfarget blondebh og vanlig truse under.

uansett viser den ikke noe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen jente som kledde kjolen som hånd i hanske.

Selv om jeg synes kjolen var under gjennomsnittet pen.

Men uansett så var kjolen upassende. Både med tanke på arrangementet hun var på, og ikke minst den rollen i samfunnet hun bærer med seg overalt. Man kan ikke betegne seg som "privat" når man innehar et offentlig verv som minister, og da bør man kle seg bedre enn dette.

Så tommel ned fra meg. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Så du hadde nikket anerkjennende og respektfullt til Jonas Gahr Støhre dersom han kom på kjendisfest i bar overkropp og trange bukser? (Husk å si ja, eller så er du dritsjalu fordi han da i motsetning til deg er svært attraktiv og svært dyktig).

Både Støre og Mehl er mer en oppegående nok til avgjøre selv hva de har alder og kropp til, så ser ikke at din kommentar har noen som helst relevans. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

uansett viser den ikke noe

Nei, litt usikker på hva du tenker på? Undertøyet vises, men så klart ser man ikke pupper eller tiss pga undertøyet. 

Bombasi skrev (4 minutter siden):

Utrolig pen jente som kledde kjolen som hånd i hanske.

Selv om jeg synes kjolen var under gjennomsnittet pen.

Men uansett så var kjolen upassende. Både med tanke på arrangementet hun var på, og ikke minst den rollen i samfunnet hun bærer med seg overalt. Man kan ikke betegne seg som "privat" når man innehar et offentlig verv som minister, og da bør man kle seg bedre enn dette.

Så tommel ned fra meg. 

Helt enig i alt du skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampstamped skrev (11 minutter siden):

Utrolig patetisk med alle kvinnene her som går banans fordi de er drittsjalu på kvinner som Mehl fordi hun ung, svært attraktiv og svært dyktig. Ikke mange norske kvinner som har mye å stille opp mot den 29-åringen, samme om hun hadde vært pen eller ikke. Dette er samme type åndsvake angrep som den finske statsministeren får og av samme grunn: sjalu, smålige møkkakvinner som ikke unner andre kvinner noe bra og ikke tåler at andre kvinner er både flink og attraktive. Kjolen er kjempefin og sitter som støpt på Mehl. Selv om hun er dyktig, må hun hun da ha lov til å pynte seg så mye hun gidder.

Alltid er det sjalusi hvis kvinner ytrer seg kritisk om noe i forhold til andre kvinner. Det er en kjole vi først og fremst diskuterer, og kjolen er jo mildt sagt utradisjonell. Ikke rart folk mener mye forskjellig da. Og jeg er egentlig ikke fan av å diskutere utseende til folk, men å påstå at Mehl er en svært attraktiv kvinne er humbug. Hun ser helt ordinær ut, vanlig søt pen dame. Men hun kledde ikke denne kjolen. For hun er ikke noe sexbombe som f.eks ei dame som J.Lo, som får sånne tacky kjoler til å se litt kule ut. Mehl er mer blå buksedress og blyantskjørt, og hadde aldri fått to blikk hvis ikke hun var justisminister. Å påstå at og innbille folk at hun er en stor skjønnhet er latterlig. 

Svært attraktive kvinner er damer som er modeller og skuespillere, som lever i stor grad av utseende sitt. Mehl kunne aldri levd av utseende sitt og har nok gode sminkører som hjelper henne i tråd med de sponsede kjolene. Et raskt Google søk på dama og du ser henne i sitt mer naturlige jeg, helt ordinær. Ikke en kjeft som hadde snudd seg etter henne 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampstamped skrev (3 minutter siden):

Både Støre og Mehl er mer en oppegående nok til avgjøre selv hva de har alder og kropp til, så ser ikke at din kommentar har noen som helst relevans. 

Alder og kropp? Er eget utseende det eneste parametret stats- og justisministre burde vurdere før de kler på seg og går ut i offentligheten? Det er virkelig ikke verken kroppen eller alderen til Mehl mange reagerer på i denne sammenhengen.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken Jørgensen kunne jo like greit bare gått i truse. Hvorfor skal alle kvinnene vise seg mest mulig nakne på sånne eventer? Og liksom få frem noe..?🥲

Screenshot_20221125-205421_Instagram.jpg

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampstamped skrev (13 minutter siden):

Så du hadde applaudert med stor respekt og vært like anerkjennende dersom det var en fremtredende mannlig justisminister på 29 år som stilte opp på galla i et veldig gjennomsiktig og dampende sexy antrekk for å vise frem sin mandige, sterke kropp? (Husk å si ja, eller så er du i følge din egen argumentasjon utrolig patetisk og dritsjalu). 

Endret av Rastebenk
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuddlegirl skrev (1 minutt siden):

Anniken Jørgensen kunne jo like greit bare gått i truse. Hvorfor skal alle kvinnene vise seg mest mulig nakne på sånne eventer? Og liksom få frem noe..?🥲

Screenshot_20221125-205421_Instagram.jpg

De selger seg med kroppen sin. Kvinner kan ikke rope om likestilling før de slutter med det. Men så har du disse, til og med justisministeren, som bare må spille på kropp. Det er jo slik de blir lagt merke til, tydeligvis. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihønepøne skrev (8 minutter siden):

Alder og kropp? Er eget utseende det eneste parametret stats- og justisministre burde vurdere før de kler på seg og går ut i offentligheten? Det er virkelig ikke verken kroppen eller alderen til Mehl mange reagerer på i denne sammenhengen.

Jeg kunne forstått at folk tok av om justisministeren troppet opp i miniskjørt, hullete nettingstrøper, latexstøvletter og magekort topp, men ærligtalt: dette er en svært elegant kjole designeren burde være stolt av. Folk smålighet er rett og slett bare kvalmende. Selv om noen er en offentlig person er de mennesker og burde slippe at voksne folk sitter å slenger dritt på nett om dem bare fordi de selv er jmisfornøyd med eget lite drittliv eller hva enn som motivere folk til å holde på sånn. 

Endret av Trampstamped
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er søt, kjolen er nydelig. Men ikke helt heldig med kombinasjonen. Hadde hun hatt svart, elegant buksedress, med høye hæler, og latt håret være ned i nydelige bølger, sminke ala Angelina Jolie, hadde jeg nok vært helt med. Hun virker malplassert, og virker litt... gammel?

Endret av Turtellure12
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Møkkalei skrev (2 timer siden):

Jeg synes den kjolen så skikkelig skikkelig harry ut! Og hun ser jo ut som ei budeie fra setra sånn ellers og føler det blir helt kræsj når hun forsøker seg på glam. Søt dame, men hun ser litt sånn malplassert ut i både kjolen og settingen. Hun er ikke typen føler jeg, men prøver. 

huff nå høres jeg ut som ei sjalu kjerring kanskje. Jeg synes hun er søt, pen og flink som fy! Bare når jeg ser henne i denne kjolen, det er litt som at Erna skulle gjort det samme. Hun er ikke typen. Vet ikke om folk er enig. Så syns jeg faktisk at kjolen er blodharry. 

ja, jeg er enig i at hun bærer ikke kjolen - den bærer henne. Men - jeg synes det er kult at hun kler seg litt spenstigere enn vanlig for politikere, og så tror jeg kanskje det er blitzlysets skyld at vi ser "alt". Tipper den så bedre ut i prøverommet eller speilet hjemme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampstamped skrev (8 minutter siden):

Jeg kunne forstått at folk tok av om justisministeren troppet opp i miniskjørt, hullete nettingstrøper, latexstøvletter og magekort topp, men ærligtalt: dette er en svært elegant kjole designeren burde være stolt av. Folk smålighet er rett og slett bare kvalmende. Selv om noen er en offentlig person er de mennesker og burde slippe at voksne folk sitter å slenger dritt på nett om den bare fordi an selv er misfornøyd med eget lite drittliv eller hva enn som motivere folk til sånt. 

Så du forstår ikke at det kan oppleves svært frustrerende for kvinner å se at til og med respekterte, kvinnelige politikere velge å spille på nakenhet og sex? Hun er en vakker kvinne men hun får ekstremt mye mer respekt om hun ikke viser frem pupper og vulva. Det er gode grunner til at en mannlig politiker aldri ville ha kledt seg slik. Det har ingen verdens ting å gjøre med at hun er ung, slank og vakker. Jeg hadde da syntes at det var akkurat like upassende dersom det var Erna Solberg som kom i en slik kjole.

Endret av Rastebenk
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampstamped skrev (Akkurat nå):

Jeg kunne forstått at folk tok av om justisministeren troppet opp i miniskjørt, hullete nettingstrøper, latexstøvletter og magekort topp, men ærligtalt: dette er en svært elegant kjole designeren burde være stolt av. Folk smålighet er rett og slett bare kvalmende. Selv om noen er en offentlig person er de mennesker og burde slippe at voksne folk sitter å slenger dritt på nett om den bare fordi an selv er misfornøyd med eget lite drittliv eller hva enn som motivere folk til sånt. 

Men jeg må jo få lov til å synes at den ikke er elegant? Er ikke det lov? Jeg synes hun så helt ræva ut i den. Ikke så ofte jeg ler høyt spontant når jeg ser antrekk, men det gjorde jeg når jeg så Mehl i denne. Og hun andre som hoppet rundt der i en underbukse og en hvit blondejakke. Det blir så absurd for meg, at kvinner i disse tider kler seg sånn . Det blir så selvmotsigende 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turtellure12 skrev (5 minutter siden):

Jenta er søt, kjolen er nydelig. Men ikke helt heldig med kombinasjonen. Hadde hun hatt svart, elegant buksedress, med høye hæler, og latt håret være ned i nydelige bølger, sminke ala Angelina Jolie, hadde jeg nok vært helt med. Hun virker malplassert, og virker litt... gammel?

Helt enig! Det hadde kledd henne. Noe classy. Hun er jo egentlig ei veldig kul dame, tenk å kapre en sånn post i sin alder! Hun kler bedre å være konservativ og ha mer mystikk rundt seg. Synd hun ødela det imaget. Nå blir det vanskeligere å ta henne seriøst 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...