Gjest Snurring Skrevet 28. februar #501 Del Skrevet 28. februar Hun ivervåker kanskje yngste fordi hun har den diagnosen hun har. Jenta er kanskje ekstra sårbar, og trenger noe beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 28. februar #502 Del Skrevet 28. februar Snurring skrev (6 minutter siden): Hun ivervåker kanskje yngste fordi hun har den diagnosen hun har. Jenta er kanskje ekstra sårbar, og trenger noe beskyttelse. Hun er med venner og har kjæreste, da bør det holde med å sende melding og evt ringe...ikke overvåke alle beveger hun tar....Folk som har diagnoser har også rett på et privatliv, er en god grunn til at GPS på folk med demens ikke er lov, selv om det i utgangspunktet er praktisk. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 28. februar #503 Del Skrevet 28. februar Carabilla skrev (13 minutter siden): Hun er med venner og har kjæreste, da bør det holde med å sende melding og evt ringe...ikke overvåke alle beveger hun tar....Folk som har diagnoser har også rett på et privatliv, er en god grunn til at GPS på folk med demens ikke er lov, selv om det i utgangspunktet er praktisk. Nettopp. Hva er poenget med å sjekke at kortet har blitt brukt, i tillegg til gps. Det blir smør på flesk, diagnose eller ei. Og som du sier det går an å ta en tlf, istedet for å facetime jenta mens hun sitter på (natt)bussen. Det er godt mulig at alle disse tiltakene gir jenta en trygget og er hennes behov. I så fall stiller det seg litt annerledes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snurring Skrevet 28. februar #504 Del Skrevet 28. februar Jeg har ikke barn med spesielle behov, og aner ikke hvordan jeg hadde oppført meg om jeg hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 28. februar #505 Del Skrevet 28. februar Snurring skrev (3 timer siden): Hun ivervåker kanskje yngste fordi hun har den diagnosen hun har. Jenta er kanskje ekstra sårbar, og trenger noe beskyttelse. Jeg reagerte på at hun sa: «for vi må jo følge med. M… er jo så naiv», mens jenta sat i sofaen og hørte på. synes også at overvåkningen, spesielt med bevegelser på bankkortet, er ganske drøy. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 28. februar #506 Del Skrevet 28. februar Snurring skrev (5 timer siden): Jeg har ikke barn med spesielle behov, og aner ikke hvordan jeg hadde oppført meg om jeg hadde det. Håper du ikke hadde gjort som henne iallefall. Autonomi er viktig uansett hvilken tilstand man er i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 1. mars #507 Del Skrevet 1. mars Nina vet best 😅 Styrer mann og alt som er i det huset. Hennes regler,og stakkars dem som er uenig. Hun vet best enten det gjelder dyrevelferd, barn,mann,hobbyer, meninger ja alt🙈 Hun er den moren du ikke ønsker i klassen til barna dine. Den moren på foreldremøte som har meninger om alt, den irriterende bedreviteren. Litt usikker på om hun har lykkes helt med Dennis i oppdragelse,men det mener hun nok og😉 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 1. mars #508 Del Skrevet 1. mars Hun oppfører seg som en bortskjemt prinsesse!! Stakkars BE hvis han en dag glemmer å kjøpe noe til hun, sier noe fint til hun, hun sier jo hun trenger bekreftelser🥴🥴🥴eller ikke lager mat! Og måten han snakker til hun på... Som om hun er et lite barn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 3. mars #509 Del Skrevet 3. mars Hører stemmen hennes i hode. «Saaaant, saaaaant». Grøss! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. mars #510 Del Skrevet 3. mars J_1990 skrev (3 timer siden): Hører stemmen hennes i hode. «Saaaant, saaaaant». Grøss! Prøver å overbevise både seg selv og de som ser på om at hun har rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 4. mars #511 Del Skrevet 4. mars Hun er altså så dominerende, "du puster for mye", " ikke gjør sånn", " jeg er stillesittende og jeg vet best".... Er det girlmath hun bruker når hun sier at de ikke bruker egne penger på flybilletter? De må bruke 150.000 kr på kredittkort for å få bonuspoeng? Er ikke det penger de må bruke for å betale tilbake på kredittkortet? Og ikke minst de enorme mengder med plastikkræl de kjøper hele tiden. Samme som hun klager over vekta, men lever av ultraprossiserte "kalorifattige" produkter uten noen form for næring. Ikke rart hun sliter med smerter og lite energi....men hun vet da alltid best, selvfølgelig. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 4. mars #512 Del Skrevet 4. mars Carabilla skrev (47 minutter siden): Hun er altså så dominerende, "du puster for mye", " ikke gjør sånn", " jeg er stillesittende og jeg vet best".... Er det girlmath hun bruker når hun sier at de ikke bruker egne penger på flybilletter? De må bruke 150.000 kr på kredittkort for å få bonuspoeng? Er ikke det penger de må bruke for å betale tilbake på kredittkortet? Og ikke minst de enorme mengder med plastikkræl de kjøper hele tiden. Samme som hun klager over vekta, men lever av ultraprossiserte "kalorifattige" produkter uten noen form for næring. Ikke rart hun sliter med smerter og lite energi....men hun vet da alltid best, selvfølgelig. 👏👏 Så enig i alt du skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. mars #513 Del Skrevet 4. mars (endret) Cornett skrev (På 1.3.2024 den 23.32): Hun oppfører seg som en bortskjemt prinsesse!! Stakkars BE hvis han en dag glemmer å kjøpe noe til hun, sier noe fint til hun, hun sier jo hun trenger bekreftelser🥴🥴🥴eller ikke lager mat! Og måten han snakker til hun på... Som om hun er et lite barn. Enig. Mannen hennes ser nærmest "redd" ut av og til når hun spør han om ting. Han tenker nok "nå må jeg gi henne et svar hun er fornøyd med" Han er sååååå sinnssykt tøffelhelt. Kontrollerende og styrende dame. 🤢 Endret 4. mars av M.H85 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. mars #514 Del Skrevet 4. mars Carabilla skrev (6 timer siden): Hun er altså så dominerende, "du puster for mye", " ikke gjør sånn", " jeg er stillesittende og jeg vet best".... Er det girlmath hun bruker når hun sier at de ikke bruker egne penger på flybilletter? De må bruke 150.000 kr på kredittkort for å få bonuspoeng? Er ikke det penger de må bruke for å betale tilbake på kredittkortet? Og ikke minst de enorme mengder med plastikkræl de kjøper hele tiden. Samme som hun klager over vekta, men lever av ultraprossiserte "kalorifattige" produkter uten noen form for næring. Ikke rart hun sliter med smerter og lite energi....men hun vet da alltid best, selvfølgelig. Helt sykt å leve på den kunstige maten der. Kjenner leddene verker bare av tanken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. mars #515 Del Skrevet 4. mars (endret) Aldri i livet om jeg hadde gått med på å selge alle bøkene mine bare får å sponse mannen min med noe han sparer til! Jeg har vært lesehest siden jeg var barn og har mange innbundne bøker her hjemme (har ett eget bibliotek-rom med bokhyller med glassdører mtp støv og at ikke bøkene overtar hele huset), og de bøkene mine som jeg har beholdt er alle bøker jeg har lest flere ganger, og jeg er glad i de Mannen til Nina ser også ut til å være glad i å lese, og han hadde samlet opp mange bøker fra sine favorittforfattere. Det virket ikke akkurat som han (eller Nina da) solgte de med lett hjerte, og Nina køddet med at «vil du kysse de først» Gnu det inn liksom… Hadde jeg vurdert å selge bøkene mine så skulle jeg ha vært i ei økonomisk krise og solgt for å ha mat på bordet til barna mine Hun har hundrevis av ulike tresko; hva med å selge unna de? Ingen behøver flere hundre tresko, behold feks 2-3 par og selg resten. Flere har spurt henne om hun kommer til å selge treskoene snart, men den sitter langt inne Hun kan også spare ved å ikke kjøpe nye klær; hun behøver ikke kjøpe 1-2 nye Onepice (de originale er dyre), hvert år som hun svarte på en kommentar, skapet hennes bugner av klær Mtp barnebarnet og ett nytt barnebarn på vei så er det også trist at hun selger barnebøker fra da barne var små, bøker som barnebarn ville hatt glede av. Moren min tok vare på bøker jeg hadde som barn og som jeg har lest til mine barn Hva blir det neste? Datteren sine klær og ting for å kjøpe seg bunad?n Dropp heller eBay, Wish og Tumi (eller hvordan det nå skrives) , så ville hun hatt bunad for lenge siden. Selv om det er billig så utgjør mange kjøp en stor sum ila ett år Og la mannen din sine bøker være i fred. Ta tresko neste! Jeg har ikke vært innom snappen hennes på ei stund; hvordan ble hun skadet? Mtp det såret hun måtte sy? Endret 5. mars av skruf 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 4. mars #516 Del Skrevet 4. mars Ganske kvalmt også når hun ber mannen om å vaske på porten. Det kunne hun lett gjort selv. Hun virker som om hun bare gjør det hun har lyst til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. mars #517 Del Skrevet 4. mars skruf skrev (1 time siden): Hva blir det neste? Datteren sine klær og ting for å kjøpe seg bunad? Det har hun vel allerede gjort. Nylig solgte hun ihvertfall en hettegenser som var P sin og en onepiece som var datterens. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. mars #518 Del Skrevet 4. mars Jeg tror jeg hadde mistet livsgnisten rimelig greit om jeg hadde vært i femtiårene og tilbragt dagene hjemme på sofaen med snop, trash tv og shopping. Hun virker så barnslig. Så mye hun ikke kan/vil? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 4. mars #519 Del Skrevet 4. mars hippyskippy skrev (2 timer siden): Helt sykt å leve på den kunstige maten der. Kjenner leddene verker bare av tanken. Hun skal belære alle om maten og som du sier full av kalorier, bare det står uten sukker hjelper ikke det med masse karbo og usunt. Og slik hun gikk i dag"BE fiks og fiks rust"er hun lam i armene selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. mars #520 Del Skrevet 4. mars hippyskippy skrev (23 minutter siden): Jeg tror jeg hadde mistet livsgnisten rimelig greit om jeg hadde vært i femtiårene og tilbragt dagene hjemme på sofaen med snop, trash tv og shopping. Hun virker så barnslig. Så mye hun ikke kan/vil? Hun har sikkert helsemessige utfordringer, men jaggu har hun vondt i vilja og. Samtidig virker det som at hun bruker sykdom til å kun gjøre lystbetonte ting og resten av familien (mannen) til å ta ansvar for hus og hjem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå