Gå til innhold

Nina Sprell Levende


garfunkel

Anbefalte innlegg

Man kan mene mye om Ninas shopping og eksponering av barnebarnet,

MEN når det kommer til hunden Pippi er det ingen tvil om at hun elsket henne. Hun la sorgen til side for å gi datteren en magisk feiring av 18-års-dagen, og knakk helt sammen på vei hjem. Ingen tvil om at det er ekte sorg hun viser!

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte så med henne når tapet av hunden slo til for fullt i natt. 💔

Jeg syns også de kjøper mye ræl, men altså: deres penger, deres valg. Det er tydelig at de er flinke på både omsorg og å skape gode opplevelser og minner sammen. ❤️

Skulle gjerne hatt en som BE. En som legger merke til min smak, hva jeg ønsker meg og som smiler og ler og tøyser mye. Han fremstår som sympatisk og snill, og en som bare elsker sin kone og sine barn/barnebarn. Og akkurat slik fremstod han da han var med på Robinson for over 20 år siden også. En skikkelig bra mann. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at de er så.glad i å kjøpe ræl som stammer fra barnearbeid i Asia...jobber ikke han i fagforeningen og har politiske verv?  Nina er jo litt moralens vokter og stemmen for de svake i samfunnet....bare ikke for de vi ikke ser på andre siden av kloden?

Aldri sett voksne folk som kjøper så mye gaver og styrer så mye som dem...har vi ikke kommet lenger?

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøyemeg skrev (8 minutter siden):

På instaen hennes står det at de skal bli besteforeldre igjen. Hvilket av barna skal ha barn tro?

Pelle skal bli pappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (8 minutter siden):

På instaen hennes står det at de skal bli besteforeldre igjen. Hvilket av barna skal ha barn tro?

Det er Pelle som skal ha 😊 I Mars tror jeg hun sa fortalt. Men han er vel mer privat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart at D ikke er med til Stavanger å feirer litt med F... siden han ikke skal ha han i jula? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Carabilla said:

Er det ikke litt rart at D ikke er med til Stavanger å feirer litt med F... siden han ikke skal ha han i jula? 

 

Nei. Synes ikke det er rart i det hele tatt. 

Synes det er flott at F har så god farmor og farfar at han er invitert dit i jula når barnefar ikke tar det ansvaret han skal. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (6 timer siden):

Er det ikke litt rart at D ikke er med til Stavanger å feirer litt med F... siden han ikke skal ha han i jula? 

 

Hva vet vi om jula egentlig? Har ikke Kristin invitert folk på julelunsj 24.des? Så for det vi vet så har de delt opp selve julaften? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (58 minutter siden):

Hva vet vi om jula egentlig? Har ikke Kristin invitert folk på julelunsj 24.des? Så for det vi vet så har de delt opp selve julaften? 

Sant det, vi vet ingenting. 

Men Kristin har sagt at julelunsjen også er for barn og at F... skal være hjemme med henne.

Supert at han har så fine besteforeldre, så var absolutt ikke det jeg mente.

Syntes det fortsatt er rart at D ikke er med å koser seg med litt julefeiring med resten av gjengen når F er der i Stavanger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (2 timer siden):

Julerfeiring? Nå? Hva mener du, er det ikke to uker til jul? :klo: 

 

F... skal være hos moren sin denne julen så sikkert derfor han er i Stavanger nå, med en far som glimmrer med sitt fravær som vanlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Full boikott av Dubai pga de sitt kvinnesyn og ikke aksept av homofile, men å støtte barnearbeid via handel på Aliexpress, Shein, Wish osv det er tydeligvis helt greit😳 
Den dama er så dobbeltmoralsk på så mange punkter at jeg fatter ikke at så mange ser så opp til henne!!

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blubbalubba skrev (På 18.12.2023 den 21.46):

Full boikott av Dubai pga de sitt kvinnesyn og ikke aksept av homofile, men å støtte barnearbeid via handel på Aliexpress, Shein, Wish osv det er tydeligvis helt greit😳 
Den dama er så dobbeltmoralsk på så mange punkter at jeg fatter ikke at så mange ser så opp til henne!!

Ja, for har man prinsipper på noe, så må det gjelde alt?

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg liker egentlig Nina , men den der måten å prate om følgerne som har gitt henne råd synes jeg ikke var så veldig 🙈 krisemaksimering er selvfølgelig ikke positivt hvis man skal tenke sånn på det, men at noen har fått allergiske reaksjoner på den kalenderen og velger å dele det med Nina som har vært veldig åpen om sine hudproblemer, det synes jeg kun er en hyggelig ting å gjøre. Hvis du vil ha en åpen kommunikasjon med følgerne dine og vil at de skal respektere deg, synes jeg det er ufint å parkere folk sånn som hun valgte å gjøre i dag. Jeg har selv ikke gitt henne råd , men er en sånn type ting jeg ville sagt ifra om hvis jeg selv hadde reagert på den. At Coop selger den betyr jo bare at den er godkjent for salg i Norge, er ikke akkurat anglemark merket .  Når det er sagt er sikkert kalenderen topp den, likte bare ikke måten ho la det fram på. Er jo snart ikke en ting følgerne hennes kan skrive til ho uten at det blir galt . 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet best - alltid. Gjelder alle tema som diskuteres. Sånn er det bare.  🤷‍♀️

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en samler hun er, viste et skap proppfullt av ting fra badet som ikke brukes. Det er jo holdbarhetsdato på mye av dette. 

Og all shoppingen av ting til julelandsby og annet stæsj. Det er jo allerede proppfullt i hele huset. 

Virker som om mannen gjør det meste, inkludert matlaging, mens hun bruker tiden sin på nett, shopping, spiser store mengder sukkerfri kosemat og sitter halve natten og glor på tv. Synes det er et merkelig liv. Men hun er en god farmor, det skal hun ha. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (12 timer siden):

For en samler hun er, viste et skap proppfullt av ting fra badet som ikke brukes. Det er jo holdbarhetsdato på mye av dette. 

Og all shoppingen av ting til julelandsby og annet stæsj. Det er jo allerede proppfullt i hele huset. 

Virker som om mannen gjør det meste, inkludert matlaging, mens hun bruker tiden sin på nett, shopping, spiser store mengder sukkerfri kosemat og sitter halve natten og glor på tv. Synes det er et merkelig liv. Men hun er en god farmor, det skal hun ha. 

Hun er ufør av en grunn og sliter med utmattelse. Jeg har ME og jeg gjør i perioder ingenting, ligger bare i senga hele dagen og glor på telefonen/serier. Mannen min gjør også i perioder alt her, så jeg forsvarer Nina fullt her. Helse er ikke en av/på knapp man bestemmer selv. 

Ellers er jeg helt enig med deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...