Elselle Skrevet 5. januar #421 Del Skrevet 5. januar (endret) For et latterlig kvinnfolk den der Nina er; alltid så krenka og så enormt narsissistisk! Endret 5. januar av Elselle 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 5. januar #422 Del Skrevet 5. januar Elselle skrev (1 time siden): For et latterlig kvinnfolk den der Nina er; alltid så krenka og så enormt narsissistisk! Ja hun er verdensmester i …. ALT! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 5. januar #423 Del Skrevet 5. januar Hadde jeg vært Dennis hadde jeg blitt rasende etter innlegget på snap i dag😠Sitte der og gråte og snakke om hvor mye hun savner Kristin. Og stakkars hun nye dama til Dennis😳Så ekkelt for hun! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 5. januar #424 Del Skrevet 5. januar Cornett skrev (1 time siden): Hadde jeg vært Dennis hadde jeg blitt rasende etter innlegget på snap i dag😠Sitte der og gråte og snakke om hvor mye hun savner Kristin. Og stakkars hun nye dama til Dennis😳Så ekkelt for hun! Skjønner ikke hva som var så galt med det? Hun nevnte jo nye dama og at hun var helt fantastisk. Men at hun savner Kristin er jo naturlig det også. 9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elselle Skrevet 6. januar #425 Del Skrevet 6. januar Cornett skrev (2 timer siden): Hadde jeg vært Dennis hadde jeg blitt rasende etter innlegget på snap i dag😠Sitte der og gråte og snakke om hvor mye hun savner Kristin. Og stakkars hun nye dama til Dennis😳Så ekkelt for hun! Enig, et evt. savn kan hun ta direkte med Kristin, men den godeste Nina er jo så teatralsk at hun bruker alt for hva det er verdt... 😉 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. januar #426 Del Skrevet 6. januar Cornett skrev (10 timer siden): Hadde jeg vært Dennis hadde jeg blitt rasende etter innlegget på snap i dag😠Sitte der og gråte og snakke om hvor mye hun savner Kristin. Og stakkars hun nye dama til Dennis😳Så ekkelt for hun! Kristin har jo også en snap der hun gråter over sorgen hun har ved å miste sine eks-svigerforeldre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 6. januar #427 Del Skrevet 6. januar Herregud for en verden vi lever i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 7. januar #428 Del Skrevet 7. januar (endret) Ugresset skrev (På 5.1.2024 den 11.42): Hun er ufør av en grunn og sliter med utmattelse. Jeg har ME og jeg gjør i perioder ingenting, ligger bare i senga hele dagen og glor på telefonen/serier. Mannen min gjør også i perioder alt her, så jeg forsvarer Nina fullt her. Helse er ikke en av/på knapp man bestemmer selv. Ellers er jeg helt enig med deg. Skal selvfølgelig ikke betvile helseutfordringene til folk, men hun har jammen meg helt vanvittig mye energi til å ha ME, drar på ville fester og rockekonserter, lange reiser og full fart når hun vil....at hun sover hele dagen handler jo om at hun er våken å.ser på.søppeltv hele natta. All den kunstige maten/ søtningsstoffene hun trøkker nedpå hver dag er heller ikke bra for utmattelse og fibromyalgien. All den shoppingen også minner mye om mani eller samlemani, er iallefall ikke normalt å ha 70 par tresko og 2 skap fulle med kosmetikk man ikke bruker, 16 kasser julepynt osv... Har en søster som har diagnosen samlemani, det bunner i uforløste traumer fra oppveksten som gjør at hun har kasser på kasser med ting som for vanlige folk har null verdi, det gir en form for trygghet for henne. Endret 7. januar av Carabilla 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 7. januar #429 Del Skrevet 7. januar Carabilla skrev (8 timer siden): Skal selvfølgelig ikke betvile helseutfordringene til folk, men hun har jammen meg helt vanvittig mye energi til å ha ME, drar på ville fester og rockekonserter, lange reiser og full fart når hun vil....at hun sover hele dagen handler jo om at hun er våken å.ser på.søppeltv hele natta. All den kunstige maten/ søtningsstoffene hun trøkker nedpå hver dag er heller ikke bra for utmattelse og fibromyalgien. All den shoppingen også minner mye om mani eller samlemani, er iallefall ikke normalt å ha 70 par tresko og 2 skap fulle med kosmetikk man ikke bruker, 16 kasser julepynt osv... Har en søster som har diagnosen samlemani, det bunner i uforløste traumer fra oppveksten som gjør at hun har kasser på kasser med ting som for vanlige folk har null verdi, det gir en form for trygghet for henne. Jeg skrev ikke at hun har ME. Jeg tror aldri hun har nevnt at hun har det, men at hun har fibromomyalgi og/eller utmattelse. Hun har også sagt hun tar sterke smertestillende noe hun ikke ville fått hvis hun ikke hadde et reelt problem. Synd du er så dømmende. Det er sånne som deg jeg hele tiden får stygge kommentarer av bak ryggen min når jeg drar på rockekonserter og annet "gøy". Det andre ikke ser, for det viser jeg aldri, er alle dagene, og ukene, og månedene både før og etter jeg må hvile meg opp eller ut til/etter slikt. Folk tenker jeg er frisk, fordi jeg ser tilsynelatende frisk ut, men jeg bruker MYE energi på å se frisk ut og det er bakdelen med å ha en usynlig sykdom. Jeg er likevel takknemlig for at jeg fortsatt klarer å gå og stå på egenhånd. Samboeren min, familie og nære venner VET. De VET hvor dårlig jeg er og blir av slikt, men at mentalt er det det som holder meg i livet! Og det er det viktigste, ikke meningene til dømmende mennesker som deg, for husk: hun viser ikke alle timene hun ligger på lading og trykker i seg smertestillende for å komme opp av sengen om morgenen. 3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. januar #430 Del Skrevet 7. januar Ugresset skrev (1 time siden): Jeg skrev ikke at hun har ME. Jeg tror aldri hun har nevnt at hun har det, men at hun har fibromomyalgi og/eller utmattelse. Hun har også sagt hun tar sterke smertestillende noe hun ikke ville fått hvis hun ikke hadde et reelt problem. Synd du er så dømmende. Det er sånne som deg jeg hele tiden får stygge kommentarer av bak ryggen min når jeg drar på rockekonserter og annet "gøy". Det andre ikke ser, for det viser jeg aldri, er alle dagene, og ukene, og månedene både før og etter jeg må hvile meg opp eller ut til/etter slikt. Folk tenker jeg er frisk, fordi jeg ser tilsynelatende frisk ut, men jeg bruker MYE energi på å se frisk ut og det er bakdelen med å ha en usynlig sykdom. Jeg er likevel takknemlig for at jeg fortsatt klarer å gå og stå på egenhånd. Samboeren min, familie og nære venner VET. De VET hvor dårlig jeg er og blir av slikt, men at mentalt er det det som holder meg i livet! Og det er det viktigste, ikke meningene til dømmende mennesker som deg, for husk: hun viser ikke alle timene hun ligger på lading og trykker i seg smertestillende for å komme opp av sengen om morgenen. 🙏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 7. januar #431 Del Skrevet 7. januar Ugresset skrev (4 timer siden): Jeg skrev ikke at hun har ME. Jeg tror aldri hun har nevnt at hun har det, men at hun har fibromomyalgi og/eller utmattelse. Hun har også sagt hun tar sterke smertestillende noe hun ikke ville fått hvis hun ikke hadde et reelt problem. Synd du er så dømmende. Det er sånne som deg jeg hele tiden får stygge kommentarer av bak ryggen min når jeg drar på rockekonserter og annet "gøy". Det andre ikke ser, for det viser jeg aldri, er alle dagene, og ukene, og månedene både før og etter jeg må hvile meg opp eller ut til/etter slikt. Folk tenker jeg er frisk, fordi jeg ser tilsynelatende frisk ut, men jeg bruker MYE energi på å se frisk ut og det er bakdelen med å ha en usynlig sykdom. Jeg er likevel takknemlig for at jeg fortsatt klarer å gå og stå på egenhånd. Samboeren min, familie og nære venner VET. De VET hvor dårlig jeg er og blir av slikt, men at mentalt er det det som holder meg i livet! Og det er det viktigste, ikke meningene til dømmende mennesker som deg, for husk: hun viser ikke alle timene hun ligger på lading og trykker i seg smertestillende for å komme opp av sengen om morgenen. Har ikke sagt at jeg tviler på at hun er syk, bare sa at hun har jammen mye energi til å være syk...hun filmer jo livet sitt og seg selv hver dag, så derfor jeg sier det...hun har vært en av de heldige da ut av alle som sliter med utmattelse. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 8. januar #432 Del Skrevet 8. januar Det er ikke veldig rart hun sliter med utmattelse og kroppsvondt når hun tilsynelatende utelukkende lever på kunstig mat. Liker ikke salat, lever på godteri, lar mannen fikse alt av praktiske voksenting (baking og matlaging også virker det som?), sitter oppe hele natta og ser på trash tv. Fascinerende livsførsel av ei som nærmer seg 60. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. januar #433 Del Skrevet 9. januar Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elselle Skrevet 9. januar #434 Del Skrevet 9. januar hippyskippy skrev (23 timer siden): Det er ikke veldig rart hun sliter med utmattelse og kroppsvondt når hun tilsynelatende utelukkende lever på kunstig mat. Liker ikke salat, lever på godteri, lar mannen fikse alt av praktiske voksenting (baking og matlaging også virker det som?), sitter oppe hele natta og ser på trash tv. Fascinerende livsførsel av ei som nærmer seg 60. Ooops nå var det visst noen som ble krenka av kommentaren min om Ninas mentale helse.... ;-D Uansett, helt frisk er hun nok ikke, det tror jeg trygt vi kan slå fast! :-D 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. januar #435 Del Skrevet 9. januar Har hun noengang snakket om hun har noen utdanning- eller yrkesbakgrunn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. januar #436 Del Skrevet 9. januar Xmasclovn skrev (33 minutter siden): Har hun noengang snakket om hun har noen utdanning- eller yrkesbakgrunn? Ja..har hørt/lest at hun har lang arbeidserfaring..men, husker ikke fra hva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elselle Skrevet 9. januar #437 Del Skrevet 9. januar Moongirl skrev (36 minutter siden): Ja..har hørt/lest at hun har lang arbeidserfaring..men, husker ikke fra hva. Jeg har aldri hørt henne nevne noe, så det er sikkert ikke rare greiene. Hadde det vært noe å skryte av, hadde vi nok hørt om det - i endeløse monologer... ;-D 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 9. januar #438 Del Skrevet 9. januar 45 minutter siden, Moongirl said: Ja..har hørt/lest at hun har lang arbeidserfaring..men, husker ikke fra hva. Mener å huske at det var noe IT-relatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. januar #439 Del Skrevet 9. januar Andrea59 skrev (11 minutter siden): Mener å huske at det var noe IT-relatert. Ja..noe IT/servicesenter/logistikk i "oljå" etter et kjapt søk...i 2013 på bloggen så skrev hun at hun hadde jobbet der i 15 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. januar #440 Del Skrevet 9. januar Elselle skrev (1 time siden): Jeg har aldri hørt henne nevne noe, så det er sikkert ikke rare greiene. Hadde det vært noe å skryte av, hadde vi nok hørt om det - i endeløse monologer... ;-D Det var litt det som var baktanken med spørsmålet mitt, for en besserwissende ekspert som det der bør ha en lang og god CV😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå