Klementine Skrevet 15. april #1601 Del Skrevet 15. april Tough cookie skrev (33 minutter siden): Hvem er BH? Benedicte Haugaard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 16. april #1602 Del Skrevet 16. april Snodrine skrev (16 timer siden): Så den lagrede storyen hennes på snap om flyttinga nå… Det smilet var ikke mye ekte. Her har det skjedd mye bak i kulissene som for all del må skjules fra følgerne. Glatte og glosse over! De som velger å investere i den såkalte eco villagen deres bør nok ha vanntette kontrakter eller penger de tåler å tape. Og på hvilken måte er dette en økologisk landsby de skal bygge? Nedbygging av natur til luksusboliger med store, vannkrevende basseng er det det virker som. Men så lenge de planter noen sitrontrær her og der så er det vel greit? 🙄 Men fint ble det lagt frem i intervjuet med Fædrelandsvennen. Screenshot fra artikkelen der. Nei, de har nok ikke nok penger for å «personlig investere» i øko-landsbyen. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 16. april #1603 Del Skrevet 16. april I dag bryr hun seg ikke om hva som blir sagt om henne ! Fordi hun er jo så godt likt i sine kretser . Og konen til gartneren elsker henne 🤦🏼♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 16. april #1604 Del Skrevet 16. april Snodrine skrev (På 15.4.2024 den 20.28): Så den lagrede storyen hennes på snap om flyttinga nå… Det smilet var ikke mye ekte. Her har det skjedd mye bak i kulissene som for all del må skjules fra følgerne. Glatte og glosse over! De som velger å investere i den såkalte eco villagen deres bør nok ha vanntette kontrakter eller penger de tåler å tape. Og på hvilken måte er dette en økologisk landsby de skal bygge? Nedbygging av natur til luksusboliger med store, vannkrevende basseng er det det virker som. Men så lenge de planter noen sitrontrær her og der så er det vel greit? 🙄 Eco Villagen blir naturligvis aldri noe av. Det var klart fra første stund av, bare tidsfordriv og oppmerksomhetsbehov. For å nå fram med et slikt prosjekt i Spania, trenger du tunge investorer i ryggen og lokal ekspertise som kan regelverk og har systemforståelse. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 16. april #1605 Del Skrevet 16. april JojoMoyes skrev (3 timer siden): I dag bryr hun seg ikke om hva som blir sagt om henne ! Fordi hun er jo så godt likt i sine kretser . Og konen til gartneren elsker henne 🤦🏼♀️ Og når hun snakker om at dette med flyttingen gikk veldig veldig veldig veldig fort, så var det fordi "når de fikk beskjed, nei - tok aaavgjørelsen om å flytte så....." 🙄 Ja, det er et direkte sitat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 19. april #1606 Del Skrevet 19. april Motelvibes skrev (På 14.4.2024 den 21.41): (…) Noe er jo helt tydelig suspekt… Skal ikke skrive her hva jeg tror foregår. Jo please ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. april #1607 Del Skrevet 19. april Blir bare slettet som spekulasjoner dessverre. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 19. april #1608 Del Skrevet 19. april Ser ut som manifestering ikke lenger spiller på lag ? Eller som vi andre alltid har sagt !! «Manifestering er oppskrytt/oppdiktet/pissprat/osv osv . 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 20. april #1609 Del Skrevet 20. april Snodrine skrev (På 15.4.2024 den 20.28): Så den lagrede storyen hennes på snap om flyttinga nå… Det smilet var ikke mye ekte. Her har det skjedd mye bak i kulissene som for all del må skjules fra følgerne. Glatte og glosse over Jeg har aldri sett noe på henne, men så denne storyen. Ser tvers igjennom henne at dette er vondt, og ikke frivillig. What goes around, comes around. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 20. april #1610 Del Skrevet 20. april JojoMoyes skrev (På 16.4.2024 den 22.07): I dag bryr hun seg ikke om hva som blir sagt om henne ! Fordi hun er jo så godt likt i sine kretser . Og konen til gartneren elsker henne 🤦🏼♀️ Jeg lo så jeg sprutet ut vannet jeg hadde i munnen 🤣🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 20. april #1611 Del Skrevet 20. april Så veldig anstrengt ut forleden dag da han kom og ga henne kyss på kinnet mens hun lagde noe drikke. Som om hun var i beredskap. Og som om de nettopp hadde kranglet. Flere som la merke til det? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 20. april #1612 Del Skrevet 20. april Motelvibes skrev (25 minutter siden): Så veldig anstrengt ut forleden dag da han kom og ga henne kyss på kinnet mens hun lagde noe drikke. Som om hun var i beredskap. Og som om de nettopp hadde kranglet. Flere som la merke til det? Tanken har slått meg st hun er sint på mannen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 20. april #1613 Del Skrevet 20. april Motelvibes skrev (1 time siden): Så veldig anstrengt ut forleden dag da han kom og ga henne kyss på kinnet mens hun lagde noe drikke. Som om hun var i beredskap. Og som om de nettopp hadde kranglet. Flere som la merke til det? Ja! Jeg stusset også over det, det var ikke smil eller antydning til at hun var "myk". Så nærmest litt brydd ut.. Når jeg tenker meg om har det vært lite snapping rundt mannen de siste dagene. Er nok ikke utenkelig at hun er litt furt ja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. april #1614 Del Skrevet 20. april Baktusen skrev (3 timer siden): Ja! Jeg stusset også over det, det var ikke smil eller antydning til at hun var "myk". Så nærmest litt brydd ut.. Når jeg tenker meg om har det vært lite snapping rundt mannen de siste dagene. Er nok ikke utenkelig at hun er litt furt ja. Og hun har laget lunsj bare til seg selv la jeg merke til . Før laget hun vel til begge . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 20. april #1615 Del Skrevet 20. april Datenight i kveld men kroppsspråket til han i bakgrunnen tolker jeg ikke positivt. Det er noe jeg ikke klarer å sette fingeren på, men noe skurrer veldig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. april #1616 Del Skrevet 21. april Motelvibes skrev (7 timer siden): Datenight i kveld men kroppsspråket til han i bakgrunnen tolker jeg ikke positivt. Det er noe jeg ikke klarer å sette fingeren på, men noe skurrer veldig. Det må være trist å leve et liv hvor alt handler om å overbevise andre om at en er lykkelig. Datenight kommer åpenbart på agendaen fordi det blir kommentert her at det virker som om de krangler og åpenbart at de ikke er overlykkelige over hverandre for tiden. Trist at en føler at en da må overbevise oss andre om at de har det bra i stede for å konsentrere seg om å faktisk ha det bra og bruke tid med hverandre. Her er ikke Belinda unik, men ofte får jeg inntrykk av at hun prøver hardere enn andre. Hun må overbevise om at hun har det bra, er elsket, får ting til, har suksess, er lykkelig, trives ++. Trist. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 21. april #1617 Del Skrevet 21. april Og idag smiler livet på snap🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 21. april #1618 Del Skrevet 21. april Interessant hvordan det ble diskutert her i går at de ikke var så loveydovey, hun ikke smilte, ingen kos mellom de, ikke lunsj til begge. Og i dag: så er det rosa skyer og det som ble skrevet her i går skal motbevises. Ganske spesielt 😅 21 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 21. april #1619 Del Skrevet 21. april Baktusen skrev (2 timer siden): Interessant hvordan det ble diskutert her i går at de ikke var så loveydovey, hun ikke smilte, ingen kos mellom de, ikke lunsj til begge. Og i dag: så er det rosa skyer og det som ble skrevet her i går skal motbevises. Ganske spesielt 😅 Tenkte akkurat det samme - det er SÅ gjennomskuelig 😂😂😂 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. april #1620 Del Skrevet 21. april Vintermåne skrev (5 timer siden): Tenkte akkurat det samme - det er SÅ gjennomskuelig 😂😂😂 Det var så falskt at det lyste i gjennom. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå