Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest Tubetopp

Anbefalte innlegg

Hun kjøpte solbriller i går til 130 euro, og fant de på nett i dag til 95(?) Euro. Så da har hun visste blitt lurt. 

Kjære Belinda, det er faktisk ganske vanlig at ting kjøpt på nett er rimeligere enn hva du kjøper i fysisk butikk. Jeg kjøpte hudpleie i går hos hudpleieren min, jeg kunne spart masse penger på å kjøpe på nett, men jeg er jo ikke blitt lurt. 

Rart hun ikke ser dette. Man betaler litt for fysisk butikk å kunne se, ta på, prøve, få hjelp, og umiddelbart produktutlevering. Skal dekke kostnader med fysisk butikk også.

Men joda, for all del Belinda, du er blitt lurt 😂

 

Redigert: Ser hun nå tar delvis selvkritikk for den nå.

Endret av Baktusen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baktusen skrev (5 timer siden):

Fytti katta for noe idiotisk og unødvendig mye snapping helt uten innhold altså. Snapper hun bare for å snappe? Tror hun virkelig det er interessant? 

"Se meg gjøre dette" 🤯

Er det kobla opp mot at høyere antall snapper kan generere mer penger inn? Hun skryter jo til og med av å kunne tjene penger på snapchat nå, hvor dårlig råd har man når det er mål for inntekt? 

Er det mulig, jeg blir litt flau av å se på dette jeg..

Handler sikker ikke bare om dårlig råd (det og - garantert!), men om at hun nå kanskje slipper å bruke så mye energi på å lage kurs her og kurs der om alt mulig, og nå kan late seg enda mer (om mulig!), og bare lage ego-snap om seg selv som om hun er en dronning. Kanskje hun blir mindre utbrent? Må se det positive i det 😅🙄🤪

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJee skrev (39 minutter siden):

Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord?

Nei hun har misforstått begrepet totalt.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJee skrev (På 25.4.2024 den 11.26):

Jeg syns hun er i ferd med å miste fatningen jeg?

Det er noe rart (rarere) med oppførselen hennes for tiden, som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Er hun påvirket?

Får maniske vibber av henne. Er hun bipolar?

  • Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJee skrev (54 minutter siden):

Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord?

Lager ikke hun egne ord og utrykk stadig vekk da ? Og får en smule oppheng i å gjenta disse ordene til man blir gal i hodet av å høre på henne 🤦🏼‍♀️

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissCoverdale skrev (16 minutter siden):

Får maniske vibber av henne. Er hun bipolar?

Hun fremstår jo både manisk til tider og jeg ville tippet bipolar ja , heller det enn adhd som hun gjerne vil ha . 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg tror også hun er bipolar, ingen voksne folk som oppfører seg slik som hun holder på🤯 tror hun har vært for lenge med hode i den tlf… 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millemosa skrev (49 minutter siden):

 Jeg tror også hun er bipolar, ingen voksne folk som oppfører seg slik som hun holder på🤯 tror hun har vært for lenge med hode i den tlf… 

Fremstår ikke helt up to date ! Rart ikke noen i familien har gitt henne noen hint om denne snappingen tenker jeg på …

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har telling på hvor mange ganger hun har brukt ordet introvert i helga??😂😂

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillibeth skrev (1 minutt siden):

Noen som har telling på hvor mange ganger hun har brukt ordet introvert i helga??😂😂

Nei ! Bare at det er  aaaalt for mange ganger 🤦🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere prøve å etterligne snappingen til Isabel Raad. Hyppig snapping, gjerne grimaser, litt lyd og musikk på, litt så sånn «så harry/koko er jeg». Men det funker bare ikke. Ser bare manisk ut hos de fleste. Også hos Belinda. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJee skrev (4 timer siden):

Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord?

Kommer snart ett kurs.

  • Liker 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parentes skrev (2 timer siden):

Hvorfor følger dere med på en dere er så i mot? 

For min del er det litt som en skrekkfilm, grøssere eller et tog du vet skal kræsje. Jeg blir satt ut, det er ubehagelig, men jeg klarer ikke å se bort. 

Samtidig er jeg oppriktig nysgjerrig på mennesker og en del av meg er oppriktig nysgjerrig på hva i allverden som sviver for å kunne stå for dette. Jeg er oppriktig nysgjerrig på om Belinda er bipolar som det kan virke som, om hun bare er en skikkelig falsk skammer, eller om hun faktisk tror på dette balubaet selv. 

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parentes skrev (3 timer siden):

Hvorfor følger dere med på en dere er så i mot? 

Denne rare yrkesgruppen utleverer seg, sitt og sine på det groveste. De interesserer, fascinerer og provoserer. De blottlegger seg fullstendig - overdriver, lyver, skryter, gråter, ler, hisser seg opp, blander inn reklame for egne og andres dritt og det hele er bare et freakshow. Jeg klarer ikke se bort. 

Det er min guilty pleasure. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Jeg har sett flere prøve å etterligne snappingen til Isabel Raad. Hyppig snapping, gjerne grimaser, litt lyd og musikk på, litt så sånn «så harry/koko er jeg». Men det funker bare ikke. Ser bare manisk ut hos de fleste. Også hos Belinda. 

Og nå gjør hun det igjen. Samme skrift, samme farge på skrifta, samme budskap, annen sum: 
 

Isabel: 350 000 kr haul

Belinda: shopping haul: alt dette for 2000kr 

 

hvorfor kopiere sånn? 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJee skrev (8 timer siden):

Jeg er selv introvert, men å introverte, er det et ord?

Nei :hyper: 
det hjelper ikke hvor mange ganger hun sier det. :laugh:  Og det tok ikke mer enn ett døgn før hun var lei og måtte finne på noe.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parentes skrev (5 timer siden):

Hvorfor følger dere med på en dere er så i mot? 

Synes det er utrolig underholdende hvor borte vekk noen er i hodet. Daglig påfyll av godt gammeldags sirkus, rett i mobilen. 

Må si jeg er fasinert hvor enkle de som kjøper sånne kurs er, synes synd på de også. Glad ikke jeg blir hjernenvasket av disse influenserne.

Eller jo da, litt

Jeg kjøpte en ting, som disse bloggene reklamerte for for noen år siden. Var en ladyshaver, ved første bruk trykte jeg inn av og på knappen så den forsvant inni maskinen 😆😆 Første og siste gang.  Og er det noe som stadig dukker opp for meg, som noe en influ. reklamerer for så tar jeg skjermbilde av det og stikker på disse kina sidene og sjekker om hvor mye jeg kunne ha blitt lurt for. Ahh jeg sparer altså 600 kr på å kjøpe dritten fra aliekspress 😊 

Kjøper det aldri, for det er bare god gammeldags ferie diaré alt sammen 😄 Like falskt og dårlig som filtrene alle bruker.

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (10 timer siden):

Får maniske vibber av henne. Er hun bipolar?

Jeg føler må være slitsomt å være henne. Trives hun egentlig der hun bor? Adhd har hun iallefall ikke. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...