Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest Tubetopp

Anbefalte innlegg

Synes hun var fin når hun sa hun hadde spurt Benedicte Hauggaard om hun var narsissist. For sånne folk orka hun ikke omgås 🤣 De to er vel de største narsissistene i to sko. Så at det blir krasj snart kommer ikke til å komme som noen overraskelse. 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Den er grei 🙃

8DC5A04B-A9C5-47B5-8E3E-87536EB31355.jpeg

Oh cry me a f***ing river.

Det hun kaller å ikke unne seg noe kaller vi andre å bare ikke ha råd. Enkelt og greit.

  • Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (9 timer siden):

Rart det der at de plutselig ikke hadde kjøpt likevel 😅

IMG_3070.jpeg

Skjønner ikke at hun ikke blir flau ! Det må være en diagnose eller flere som gjør at hun bare fortsetter og fortsetter med løgn og luftslott osv . 

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (25 minutter siden):

Skjønner ikke at hun ikke blir flau ! Det må være en diagnose eller flere som gjør at hun bare fortsetter og fortsetter med løgn og luftslott osv . 

Jeg tror det er mye av det samme som når blir lurt av MLM eller andre svindler. Man føler seg så dum som trodde på det at man prøver å spille med og late som om det var ekte og at noe skjedde som ødela planen - ikle innrømme at en ble lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (39 minutter siden):

Jeg tror det er mye av det samme som når blir lurt av MLM eller andre svindler. Man føler seg så dum som trodde på det at man prøver å spille med og late som om det var ekte og at noe skjedde som ødela planen - ikle innrømme at en ble lurt.

Men hun lurer jo bare seg selv 🤦🏼‍♀️Tviler på at noen andre her tror på noe av det hun sier …

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Men hun lurer jo bare seg selv 🤦🏼‍♀️Tviler på at noen andre her tror på noe av det hun sier …

Dessverre blir noen lurt. Det ser en inne på mikrosteg siden. Men det er heldigvis ikke mange ut fra det inntrykket jeg sitter med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Dessverre blir noen lurt. Det ser en inne på mikrosteg siden. Men det er heldigvis ikke mange ut fra det inntrykket jeg sitter med.

Ja og det er veldig dumt ! Men jeg tenkte mer på at hun er en lystløgner ! Hun lyger jo så bare hun selv tror på det om alt i livet hennes . Vi andre tar vel ikke noe av det hun sier høytidelig ? Og skulle jeg kjøpt meg et kurs på nettet av et menneske så hadde jeg jo valgt en som kunne noe om et emne ! Hun kan jo ikke en dritt om noe , men synser og mener i hytt og pine om alt mulig . Skulle jo ønske det var strengere regler for sånt snusk og lurendreierier som hun driver med for dessverre er jo enkelte for lettlurt og går på disse greiene hennes 😫

Endret av JojoMoyes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er i ferd med å miste fatningen jeg?

Det er noe rart (rarere) med oppførselen hennes for tiden, som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Er hun påvirket?

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi ser nå er sannsynligvis togkræsjet hun har hatt full fart mot lenge. Det er godt mulig hun har trodd på løgnene sine selv og den virkeligheten hun har solgt andre. Og at det først nå begynner å gå opp for henne at også hun har blitt løyet til. Men for å ikke tape ansikt så fortsetter hun løngnen i håp om at "manifestering" faktisk virker.

Og det kan åpenbart være veldig følelsesladet.

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig med introverthelg å bare gjøre det HUN vil! 
 

Gjør hun egentlig noe annet? 🫠

Isåfall kommer det veldig dårlig fram på snap for hun gjør jo ikke annet enn å lage mat til seg selv, sole seg, fikse negler, hår og handle mat? 

No wait. Glemte date night 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (2 minutter siden):

Nydelig med introverthelg å bare gjøre det HUN vil! 
 

Gjør hun egentlig noe annet? 🫠

Isåfall kommer det veldig dårlig fram på snap for hun gjør jo ikke annet enn å lage mat til seg selv, sole seg, fikse negler, hår og handle mat? 

No wait. Glemte date night 

Er ikke dette forholdsvis ganske likt alle såkalte influencere? Klager over hvor travelt de har det? Får eeeeeendlig tid til hud, hår, negler osv. De har rimelig grandiose tanker om seg selv, filmer seg selv 24/7 og deler det…..

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (43 minutter siden):

Nydelig med introverthelg å bare gjøre det HUN vil! 
 

Gjør hun egentlig noe annet? 🫠

Isåfall kommer det veldig dårlig fram på snap for hun gjør jo ikke annet enn å lage mat til seg selv, sole seg, fikse negler, hår og handle mat? 

No wait. Glemte date night 

Jeg er allerede lei ordet INTROVERT og helgen har ikke begynt en gang 🤦🏼‍♀️ Så godt for henne da og endelig ha tid til seg selv 🤦🏼‍♀️må jo være pyton når hun er så redd for å være aleine da . Og huset som mi elsker bla bla . Kjempetopp da med den bilen som durer og fløyter i gaten der hver dag 🙈

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJee skrev (5 timer siden):

Jeg syns hun er i ferd med å miste fatningen jeg?

Det er noe rart (rarere) med oppførselen hennes for tiden, som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Er hun påvirket?

Ser ut som hun prøver å kopiere Isabel Raad med utrykkene sine... Raad er jo Belindas nye oppheng.... 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt trill rundt av sin egen ektemann. Er ikke mange mnd siden hun snakket om at hun ikke trengte å tenke på noe med tanke på økonomi, bosted mm. Mannen tar seg jo av alt det "kjedelige". Enige med dere som observerer at det er noe rart som foregår. Virkeligheten har vel begynt å gå opp for henne. 

  • Liker 12
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (40 minutter siden):

Lurt trill rundt av sin egen ektemann. Er ikke mange mnd siden hun snakket om at hun ikke trengte å tenke på noe med tanke på økonomi, bosted mm. Mannen tar seg jo av alt det "kjedelige". Enige med dere som observerer at det er noe rart som foregår. Virkeligheten har vel begynt å gå opp for henne. 

Hva er leien i huset her da mon tro ? Og hvor lang tid tar det før man må flytte igjen .. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (28 minutter siden):

Hva er leien i huset her da mon tro ? Og hvor lang tid tar det før man må flytte igjen .. 

minst 40-50k per mnd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kikket inn på Mikrosteg på Instagram nå, det koker jo ikke med liker-klikk eller kommentarer?! 
 

For noe innholdsløst ræl, manifistere seg my a.. De fleste oppegående kvinner oppnår vel mål ved å utdanne seg, engasjere seg i frivilligheten, ta vare på familien, gå på jobb og oppleve mestring og utvikle seg uten å betale for kurs og månedlige avgifter for medlemsskap i en app. Av ei som i 2018 ikke hadde utdannelse, jobb eller livsmål? 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaLovise skrev (1 time siden):

Ser ut som hun prøver å kopiere Isabel Raad med utrykkene sine... Raad er jo Belindas nye oppheng.... 

dette. Samme ansiktsutrykk og vinkel, blir bare for dumt.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (2 timer siden):

 Av ei som i 2018 ikke hadde utdannelse, jobb eller livsmål? 

Har hun strengt tatt så mye utdannelse, jobb eller livsmål nå i 2024 🙃?

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (36 minutter siden):

Har hun strengt tatt så mye utdannelse, jobb eller livsmål nå i 2024 🙃?

Det konkluderte ikke videoen med annet enn at hun er filmet fra en drone i det hun går fra en flott villa i varmere strøk og stuper uti et nydelig badebasseng. Er manifiseringa si det… 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...