Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest Tubetopp

Anbefalte innlegg

Bare at de trakk seg i siste liten, men ikke selve grunnen til hvorfor. Vil tippe at rent-to-buy gikk ut og de ikke hadde de millionene som huset kosta.

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miamiamia skrev (7 minutter siden):

Bare at de trakk seg i siste liten, men ikke selve grunnen til hvorfor. Vil tippe at rent-to-buy gikk ut og de ikke hadde de millionene som huset kosta.

… fordi snille Belinda betaler andre sine regninger!…og da blir det jo ikke igjen noe til sine egne og mannens regninger 🤢🤮 


Mye ugler i mosen her vel Belinda ?

 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (På 17.4.2024 den 1.43):

Og når hun snakker om at dette med flyttingen gikk veldig veldig veldig veldig fort, så var det fordi "når de fikk beskjed, nei - tok aaavgjørelsen om å flytte så....."  🙄

Ja, det er et direkte sitat.

 

 

Dette la jeg også merke til da hun snakket om flyttinga, en aldri så liten glipp.... 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (39 minutter siden):

… fordi snille Belinda betaler andre sine regninger!…og da blir det jo ikke igjen noe til sine egne og mannens regninger 🤢🤮 


Mye ugler i mosen her vel Belinda ?

 

Mye ugler i mosen ja , og jeg hadde seriøst lyst å kaste opp i dag av alt selvskryt om hvor snill hun er og all shopping og hva ting koster . Folk har faen ikke råd til å kjøpe frukt og grønt til ungene sine lenger men hun har manifestert seg til en veskereim til 12.000 eller hva det nå var . 🤮

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart drømmehuset ryker når man kjøper veskereimer til 12.000kr 🫠😂

  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (Akkurat nå):

Ikke rart drømmehuset ryker når man kjøper veskereimer til 12.000kr 🫠😂

Hun er mye selvgod og selvhevdende. På grensa til å være litt usmakelig. Selv i Spania sliter folk, men her sitter Belinda og manifesterer og har etter eget syn jobbet ræva av seg. Jobbet ræva av seg på å lure folk inn i et program som rett og slett er svada fra ende til annen….

  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (59 minutter siden):

Hun er mye selvgod og selvhevdende. På grensa til å være litt usmakelig. Selv i Spania sliter folk, men her sitter Belinda og manifesterer og har etter eget syn jobbet ræva av seg. Jobbet ræva av seg på å lure folk inn i et program som rett og slett er svada fra ende til annen….

Jeg synes ikke det er på grensen til uspiselig , jeg synes det er uspiselig . Noen burde seriøst gripe tak i øret hennes eller i nakken og fortelle hvordan «normale» folk opplever henne . Ikke rart hun hele tiden må finne nye folk og omgås . For en narsissistisk energityv for de som er rundt henne . 

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (18 minutter siden):

Jeg synes ikke det er på grensen til uspiselig , jeg synes det er uspiselig . Noen burde seriøst gripe tak i øret hennes eller i nakken og fortelle hvordan «normale» folk opplever henne . Ikke rart hun hele tiden må finne nye folk og omgås . For en narsissistisk energityv for de som er rundt henne . 

Jeg er enig. Noen burde fortelle henne hvordan vanlige folk opplever henne. Både de med dårlig økonomi og de med mye. Så mye hun deler av millionene sine, finner jeg det litt rart at hun delte spleisen til broren med følgerne sine. Og det er noe med Belinda jeg ikke klarer helt sette fingeren på. På meg virker det som om de samme relasjonene hun jobber for, er de samme relasjonene hun enten mister eller kaster fra seg. Og det er så veldig store ord om den ene og den andre, samtidig som det fort blir stille….

Endret av Harnoejegvilsi
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (57 minutter siden):

Jeg er enig. Noen burde fortelle henne hvordan vanlige folk opplever henne. Både de med dårlig økonomi og de med mye. Så mye hun deler av millionene sine, finner jeg det litt rart at hun delte spleisen til broren med følgerne sine. Og det er noe med Belinda jeg ikke klarer helt sette fingeren på. På meg virker det som om de samme relasjonene hun jobber for, er de samme relasjonene hun enten mister eller kaster fra seg. Og det er så veldig store ord om den ene og den andre, samtidig som det fort blir stille….

Det var akkurat dit jeg ville ! Det må jo være vanskelig i voksen alder og kaste bort relasjoner/vennskap og hele tiden starte på nytt og lete etter nye . Det er sånn som ungdommer som ikke vet bedre gjør i min verden .. Men jeg ser jo at hun gjør hva som helst for penger ! Mere penger ! Trekker seg ut av relasjoner /avtaler osv . Da blir man vel til slutt en ensom sjel med bare nærmeste familie og mann igjen som faktisk orker å være sammen med deg …

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullhavet skrev (3 timer siden):

Trodde de hadde kjøpt det huset? Mystisk 😆

Ja 😅 Og hva med det andre huset de hadde kjøpt - som de skulle leie ut?
Altså firmaet til mannen hadde kjøpt husene, men så er de ikke kjøpt likevel?
 

Mener hun gikk ut og sa at de først skulle leie-for-å-kjøpe, men så var hun plutselig så glad for de hadde jammen meg bestemt seg for å kjøpe i stedet og leie av seg selv (firmaet)! Husker noen om det stemmer, eller om jeg husker feil? 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det var akkurat dit jeg ville ! Det må jo være vanskelig i voksen alder og kaste bort relasjoner/vennskap og hele tiden starte på nytt og lete etter nye . Det er sånn som ungdommer som ikke vet bedre gjør i min verden .. Men jeg ser jo at hun gjør hva som helst for penger ! Mere penger ! Trekker seg ut av relasjoner /avtaler osv . Da blir man vel til slutt en ensom sjel med bare nærmeste familie og mann igjen som faktisk orker å være sammen med deg …

Synd hun ikke selv , eller andre i nære  relasjoner , ser/ eller sier ifra… 

… Belinda, du kommer aldri til og få noen Oscar  for ditt krampaktige forsøk på å få deg et liv, de fleste av oss synes du er en «happy flopp».. skadelige for deg selv og ubrukelige…

.. reklamere om « vaske-ark og idiotiske flops» samtidig som dere er ute og lufter « luftpengene» i dyre forretninger… nei nei nei..   ikke mye troverdig, spør du meg 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (47 minutter siden):

Ja 😅 Og hva med det andre huset de hadde kjøpt - som de skulle leie ut?
Altså firmaet til mannen hadde kjøpt husene, men så er de ikke kjøpt likevel?
 

Mener hun gikk ut og sa at de først skulle leie-for-å-kjøpe, men så var hun plutselig så glad for de hadde jammen meg bestemt seg for å kjøpe i stedet og leie av seg selv (firmaet)! Husker noen om det stemmer, eller om jeg husker feil? 

Det mente jeg og at hun sa ! Er jo bare skryt og tullprat fra henne . 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (6 minutter siden):

Det mente jeg og at hun sa ! Er jo bare skryt og tullprat fra henne . 

Tullprat, ja det,  og fylleprat  blir det nå som mannen skal bort… da danser hun og hundene både oppå og under bordet 🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig i at man ikke har lov å ha av god råd når andre sliter, men det er måten det blir gjort på (og opptjent på) som er usmakelig. 
Jeg unner alle god økonomi og det gjorde jeg når jeg selv gikk på sosialen for hundre år siden. Heldige deg, tenkte jeg da.

Med Belinda tenker jeg ikke «heldige deg». Jeg synes faktisk synd i henne og den oppførselen i dag er fysjom fordi jeg vet hvor og hvordan pengene kommer fra. 
 

Jeg tror jeg aldri har sett et menneske så rotløs, forvirret, manisk og påtatt. Legg på nyrik russer i tillegg så er vi der.

Det er mange influencere som burde ta seg en vanlig jobb utenfor hjemmet, men hun er vel en av de som trenger det mest. Hun takler jo åpenbart ikke livet der og det skinner igjennom så det synger etter. 
 

Men jeg tror luftslottet slår større sprekker etterhvert. Man kan ikke leve på løgn i årevis og det er begrenset hvor interressant folk synes det er at hun står stum på kjøkkenet og lager bowls. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (24 minutter siden):

Tullprat, ja det,  og fylleprat  blir det nå som mannen skal bort… da danser hun og hundene både oppå og under bordet 🙈

Trodde ikke hun drakk lenger ! Men var vel bare for oppmerksomhet hun dro den drikker for mye storyen ..Så hun prøvde å tulle med og ta feil av vin og vann i går , den var og bare usmakelig etter den historien med drikking ..

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hard å være SÅ godhjertet at du ikke har råd til en chanell. Hva med å bruke pengene på husleie så du ikke blir kastet ut? 🙃

  • Liker 12
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (5 minutter siden):

hard å være SÅ godhjertet at du ikke har råd til en chanell. Hva med å bruke pengene på husleie så du ikke blir kastet ut? 🙃

Ha ha den var så steikande god at jeg lo høyt ! Takk til deg for kongekommentar 🥳

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der at de plutselig ikke hadde kjøpt likevel 😅

IMG_3070.jpeg

  • Liker 10
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...