Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg007 skrev (Akkurat nå):

Er hun tørrlagt alkoholiker? 

Usikker på delen med tørrlagt. Men har selv stått frem som alkoholiker ja.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier hun og mannen får like mye i lønn men hvem er det som lønner de?noen som vet,hun går jo bare hjemme å dasser🫣

• Liker 2
Skrevet
Kleppmelk skrev (4 timer siden):

Hun lever som et lite barn. Null ansvar, null husarbeid og soser rundt i egen boble dag ut og dag inn. Det verste er jo at hun opptil flere ganger har sagt hun lever drømmelivet. 

Vel! Vi har ulike definisjoner på hva et drømmeliv er i alle fall. Jeg liker hvertfall fylle dagene med noe mer meningsfylt enn å sitte i eget selskap, skrive dagbok og tusje.

Enig. Hennes løsning på alle livets problemer virker å være å unngå de så godt hun kan. Angst av å åpne regninger? La mannen ta seg av dem! Blir sliten av å jobbe? La mannen ta seg av det!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (3 timer siden):

Hun sier hun og mannen får like mye i lønn men hvem er det som lønner de?noen som vet,hun går jo bare hjemme å dasser🫣

De tar vel ut fra innskuddene som betales til MEV 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (6 timer siden):

Er hun tørrlagt alkoholiker? 

Hun har vel snakket om før at hun var så glad i brunt brennevin, om jeg ikke husker helt feil. Og at hun kunne drikke ofte eog mye, og likte ikke hva det gjorde med henne og kroppen..

• Nyttig 1
Skrevet
nøtta skrev (På 23.6.2026 den 19.59):

Hun har vel snakket om før at hun var så glad i brunt brennevin, om jeg ikke husker helt feil. Og at hun kunne drikke ofte eog mye, og likte ikke hva det gjorde med henne og kroppen

Husker dette, men syns ikke det føltes veldig genuint da hun sto frem med dette. Hun er avhenging av en 'redemption story' tror jeg, typ "før var alt forferdelig, se hvor langt jeg har kommet, nå er jeg lykkeligere enn noen gang". Før hun senere står frem med det samme. Litt sånn som Sophie Elise.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er de yogagreiene hun har startet med? Hun er så tydelig nybegynner/uerfaferen men skal melke annen instruktørs ekspertise?!🤷‍♀️

Skrevet
solsikke90 skrev (3 timer siden):

Husker dette, men syns ikke det føltes veldig genuint da hun sto frem med dette. Hun er avhenging av en 'redemption story' tror jeg, typ "før var alt forferdelig, se hvor langt jeg har kommet, nå er jeg lykkeligere enn noen gang". Før hun senere står frem med det samme. Litt sånn som Sophie Elise.

Ja, hun kom seg vel til og med på God morgen Norge for å snakke om dette? Jeg mener det skurret litt for meg også, selv om jeg ikke husker hvorfor. 

• Liker 2
Skrevet
solsikke90 skrev (11 timer siden):

Absolutt enig! "Aldri hatt det bedre etter jeg begynte med dette hver dag" og nye rutiner hver 3. Mnd. Som er det beste som har skjedd henne.. men om det funker for henne er jo det flott 🥰

Skrevet
nøtta skrev (11 timer siden):

Absolutt enig! "Aldri hatt det bedre etter jeg begynte med dette hver dag" og nye rutiner hver 3. Mnd. Som er det beste som har skjedd henne.. men om det funker for henne er jo det flott 🥰

Ikke sant! Enig, supert om det funker for henne. Men når det blir repeterende, føles det ikke ekte. Og spesielt når det handler om å selge noe, for eksempel kurs....

Skrevet
solsikke90 skrev (12 timer siden):

Ikke sant! Enig, supert om det funker for henne. Men når det blir repeterende, føles det ikke ekte. Og spesielt når det handler om å selge noe, for eksempel kurs....

Ekte nei, langt ifra.. utad virker det som en konstant desperat jakt på noe.. hun har vel sluttet å selge nå? Var jo ikke noe bra det hun holdt på med sist. Annet enn hus da, men det går jo ikke akkurat som varmt hvetebrød 🙈

Skrevet

Har ALDRI sett noen med så hvit "våtkant" nede på øynene naturlig? 

• Nyttig 2
Skrevet
enhjørningfis skrev (19 timer siden):

Har ALDRI sett noen med så hvit "våtkant" nede på øynene naturlig? 

Tror hun har sagt at den hvite kanten er fordi hun har jernmangel…..

Skrevet
ada@ skrev (8 minutter siden):

Jeg har jernmangel anemi men det kan ingen se på øynene mine….

Skrevet
ada@ skrev (40 minutter siden):

Aldri hørt om at man får så hvit våtkant pga jernmangel...

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (37 minutter siden):

Jeg har jernmangel anemi men det kan ingen se på øynene mine….

Samme her…

• Liker 1
Skrevet
enhjørningfis skrev (2 timer siden):

Aldri hørt om at man får så hvit våtkant pga jernmangel...

Tipper hun lyver, som med så mye annet

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Vel, et raskt google søk viser at man kan få hvit våtkant ved jernmangel. Så det trenger ikke være løgn. Men hvem vet. Lurer også litt på hvorfor hun skulle lyve om det 😆 Så, dere som tror henne lyver, hva skulle i så fall årsaken til hvit våtkant være?

Skrevet
Armarillo skrev (2 timer siden):

Vel, et raskt google søk viser at man kan få hvit våtkant ved jernmangel. Så det trenger ikke være løgn. Men hvem vet. Lurer også litt på hvorfor hun skulle lyve om det 😆 Så, dere som tror henne lyver, hva skulle i så fall årsaken til hvit våtkant være?

Nei, si det.. hun lyver om å eie hus, hun lyver om å være utbrent annen hver uke og at hun har hacket livet de andre ukene, hun lyver om at hun ELSKER vitiligoen sin, hun lyver om det aller meste, uten noen direkte grunn.. så hvem vet hvorfor?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Armarillo skrev (2 timer siden):

Sminke. Det blir brukt for å få et mer våkent blikk/ større øyne. Så vil hun vel at det skal fremstå naturlig hos henne. 

Jeg tror ikke på noe av det hun sier. 

Endret av Meg.no
Mer tekst
  • Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...