Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Purpurina skrev (På 22.6.2026 den 15.07):

Oi, denne instagram-kontoen var jo interessant. Jeg er flytende i spansk og halvveis i katalansk, og det var interessant å se disse TV-innslagene og andre videoer som viser fortvilelsen, misnøyen og bekymringene rundt dette. Jeg føler med dem, MEV er jo svært inngripende.
Nå har jeg fortsatt ikke troen på at dette noen gang vil bli ferdigstilt, men jeg forstår at de kjemper mot det.
Det blir snakket om at de ikke har tillatelsene i orden heller, at visningsvillaen er bygget uten de riktige tillatelsene. Samt at det er svært lite "eco", derimot heller ødeleggende for naturen i området.
Stadig nevnes det at dette er en plass som opplever tørke og vannrestriksjoner hver sommer, og her har de tenkt å bygge 500 hus med 500 basseng og 500 hager! Hvor skal de få vannet fra?

Jeg kjenner jeg blir skikkelig nysgjerrig på hva som foregår på bakrommet i det prosjektet her. Det virker så svindlete! 

Regner med det blir en bra serie fra Netflix, om svindlerlina 😄 Koser meg med de rike som tror de er så smarte som blir kjørt så innmari oppi ræva 😄

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...