Margit777 Skrevet 5. juli #2421 Skrevet 5. juli Purpurina skrev (På 22.6.2026 den 15.07): Oi, denne instagram-kontoen var jo interessant. Jeg er flytende i spansk og halvveis i katalansk, og det var interessant å se disse TV-innslagene og andre videoer som viser fortvilelsen, misnøyen og bekymringene rundt dette. Jeg føler med dem, MEV er jo svært inngripende. Nå har jeg fortsatt ikke troen på at dette noen gang vil bli ferdigstilt, men jeg forstår at de kjemper mot det. Det blir snakket om at de ikke har tillatelsene i orden heller, at visningsvillaen er bygget uten de riktige tillatelsene. Samt at det er svært lite "eco", derimot heller ødeleggende for naturen i området. Stadig nevnes det at dette er en plass som opplever tørke og vannrestriksjoner hver sommer, og her har de tenkt å bygge 500 hus med 500 basseng og 500 hager! Hvor skal de få vannet fra? Jeg kjenner jeg blir skikkelig nysgjerrig på hva som foregår på bakrommet i det prosjektet her. Det virker så svindlete! Regner med det blir en bra serie fra Netflix, om svindlerlina 😄 Koser meg med de rike som tror de er så smarte som blir kjørt så innmari oppi ræva 😄 2 2
Misse 5 Skrevet 20. juli #2422 Skrevet 20. juli Jeg er veldig spent på dette prosjektet og har dessverre lite troen på det, sammenlignet med norske byggeprosjekt så foreligger det lite info om hvordan de bygger, når ferdigstilles det, hvem er totalleverandør etc utenom at det kommer til å bli så fantastisk men det bygger da ikke hus 2
Velinda Skrevet 20. juli #2423 Skrevet 20. juli Misse 5 skrev (1 time siden): Jeg er veldig spent på dette prosjektet og har dessverre lite troen på det, sammenlignet med norske byggeprosjekt så foreligger det lite info om hvordan de bygger, når ferdigstilles det, hvem er totalleverandør etc utenom at det kommer til å bli så fantastisk men det bygger da ikke hus For et år siden sa hun at de første husene skulle stå klar på våren i 2026,nå sier hun slutten på 2027,hæ??litt forsinka da eller😂er mye ugler i mosen,er ingen seriøse aktører som holder på slik🙈 1
Morild Skrevet 20. juli #2424 Skrevet 20. juli Velinda skrev (2 timer siden): For et år siden sa hun at de første husene skulle stå klar på våren i 2026,nå sier hun slutten på 2027,hæ??litt forsinka da eller😂er mye ugler i mosen,er ingen seriøse aktører som holder på slik🙈 Og når en ser alle som jobber der og skal ha lønn, er det forskuddsbetalinger som lønner ansatte ? Hva når dei pengene tar slutt?
loffen Skrevet 26. juli #2425 Skrevet 26. juli Armarillo skrev (På 5.7.2026 den 9.19): Vel, et raskt google søk viser at man kan få hvit våtkant ved jernmangel. Så det trenger ikke være løgn. Men hvem vet. Lurer også litt på hvorfor hun skulle lyve om det 😆 Så, dere som tror henne lyver, hva skulle i så fall årsaken til hvit våtkant være? Hvorfor skulle de som tror henne lyve? Skjønner ikke hva du skriver.
skeiv-ostepop Skrevet 29. juli #2427 Skrevet 29. juli spirå12 skrev (38 minutter siden): Har ECO village gått konkurs ? Hvor har du det fra?
spirå12 Skrevet 29. juli #2428 Skrevet 29. juli skeiv-ostepop skrev (49 minutter siden): Hvor har du det fra? Så det med jodel med skjermbilde av et avisutklipp
Morild Skrevet 30. juli #2429 Skrevet 30. juli spirå12 skrev (11 timer siden): Så det med jodel med skjermbilde av et avisutklipp Dei har jo nett hatt en skryte dag for å vise folk hærligheten
Kristina Skrevet 30. juli #2430 Skrevet 30. juli spirå12 skrev (13 timer siden): Så det med jodel med skjermbilde av et avisutklipp Wow! Skulle gjerne sett det, men har aldri helt skjønt Jodel 😆
Purpurina Skrevet 30. juli #2431 Skrevet 30. juli Nå ble jeg nysgjerrig, så jeg søkte litt på spansk om det var noen nyheter (bruker ikke Jodel). Jeg fant ikke noe om en konkurs, men det var noen artikler fra juni og juli, hvis noen har lyst til å lese. Google translate kan nok oversette dette greit nok. Lokalbefolkningen er generelt ganske fortvila over dette prosjektet, og det skjønner jeg godt. https://cadenaser.com/comunitat-valenciana/2026/07/06/la-coordinadora-del-comtat-califica-de-fraude-el-pai-de-la-macro-urbanizacion-de-planes-y-presenta-30-alegaciones-radio-alcoy/ https://www.vanitatis.elconfidencial.com/celebrities/2026-06-14/planes-pueblo-alicante-polemica-influencer-noruega-ecoaldea-vecinos_4372450/ https://www.informacion.es/alcoy/2026/07/06/ecologistas-alegan-ecoaldea-med-planes-urbanizacion-beniarres-132162618.html 2
Moongirl Skrevet 30. juli #2432 Skrevet 30. juli (endret) Pikant Media som er et av deres firma er under tvangsavvikling. Drev med bla.markedsføring og salg av de humbug putene. Krav til boet på ca.650 000 kr. Endret 30. juli av Moongirl 3 3
skeiv-ostepop Skrevet 30. juli #2433 Skrevet 30. juli Tvangsoppløsning pga manglende regnskap fra 2025. Sikkert god business det de driver med… 2
Klump Skrevet 31. juli #2434 Skrevet 31. juli skeiv-ostepop skrev (På 23.6.2026 den 14.11): Usikker på delen med tørrlagt. Men har selv stått frem som alkoholiker ja. Oi, det visste jeg ikke. Har ikke sett henne med noe alkoholholdig så lenge jeg kan huske når jeg tenker meg om…
Klump Skrevet 31. juli #2435 Skrevet 31. juli Armarillo skrev (På 5.7.2026 den 9.19): Vel, et raskt google søk viser at man kan få hvit våtkant ved jernmangel. Så det trenger ikke være løgn. Men hvem vet. Lurer også litt på hvorfor hun skulle lyve om det 😆 Så, dere som tror henne lyver, hva skulle i så fall årsaken til hvit våtkant være? Tja, folk synes jo åpenbart det er pent. Mye mulig hun bruker hvit eyeliner. Når det er sagt kan man jo lure på hvorfor hun går rundt ned kronisk jernmangel, mens andre gjør noe med problemet…
plomman Skrevet 31. juli #2436 Skrevet 31. juli https://www.krs.no/kristiansand-influenser-belinda-jakobsen-ilies-selskap-konkurs/s/5-157-693887
Klump Skrevet 31. juli #2437 Skrevet 31. juli plomman skrev (13 minutter siden): https://www.krs.no/kristiansand-influenser-belinda-jakobsen-ilies-selskap-konkurs/s/5-157-693887 Kommer ikke inn, er pluss. Kan du legge ut teksten her? 1
loffen Skrevet 31. juli #2438 Skrevet 31. juli plomman skrev (4 timer siden): https://www.krs.no/kristiansand-influenser-belinda-jakobsen-ilies-selskap-konkurs/s/5-157-693887 Pluss artikkel-dritt
blvck Skrevet 31. juli #2439 Skrevet 31. juli Kort fortalt står det at selskapet er slått konkurs fordi det ikke leverte årsregnskap for 2024. Styrelederen i Pikant Media AS, Iancu Jakobsen Ilies sier at utfordringene startet under pandemien fordi flere av deres kunder reduserte markedsføringsbudsjettene sine. De forsøkte å omstille seg, til å blant annet markedsføre økologiske produkter, men det var ikke lønnsomt. Selskapet flyttet ut av landet for tre år siden, og har ikke vært aktivt siden da, og derfor valgte de nå avslutte det på denne måten. Han sier han burde ordnet opp på en mer formell måte, og beklager at han ikke har fulgt opp det. Det er ingen ansatte og ikke noe utestående, men det har kommet inn et krav på nærmere 650 000 kroner, som er saktte og avgiftskrav og noe fra bankene. https://www.krs.no/kristiansand-influenser-belinda-jakobsen-ilies-selskap-konkurs/s/5-157-693887 1
skeiv-ostepop Skrevet 31. juli #2440 Skrevet 31. juli blvck skrev (4 minutter siden): Kort fortalt står det at selskapet er slått konkurs fordi det ikke leverte årsregnskap for 2024. Styrelederen i Pikant Media AS, Iancu Jakobsen Ilies sier at utfordringene startet under pandemien fordi flere av deres kunder reduserte markedsføringsbudsjettene sine. De forsøkte å omstille seg, til å blant annet markedsføre økologiske produkter, men det var ikke lønnsomt. Selskapet flyttet ut av landet for tre år siden, og har ikke vært aktivt siden da, og derfor valgte de nå avslutte det på denne måten. Han sier han burde ordnet opp på en mer formell måte, og beklager at han ikke har fulgt opp det. Det er ingen ansatte og ikke noe utestående, men det har kommet inn et krav på nærmere 650 000 kroner, som er saktte og avgiftskrav og noe fra bankene. https://www.krs.no/kristiansand-influenser-belinda-jakobsen-ilies-selskap-konkurs/s/5-157-693887 Artigt det der. Alltid noen andre sin feil. Selv om det går mot å legge ned selskapet pga "fall i inntekter pga covid" så kunne de fint ha sendt inn regnskap. Som er lovpålagt. Og at det ikke er noe utestående er jo åpenbart feil når det er kommet inn krav på over en halv million kroner. Det fine er jo at Iancu får en pen regning på rett under 70k for å ikke ha sendt inn regnskap. Det svir nok litt. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå