JojoMoyes Skrevet 1. mai #1741 Del Skrevet 1. mai Motelvibes skrev (24 minutter siden): IR viser frem sine favorittprodukter, da viser Belinda frem sine favorittprodukter en time etter. Pinlig copycat… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. mai #1742 Del Skrevet 1. mai Hu e såå stolt over at hun ikke trenger å betaler egne regninger...for det har mannen gjort for henne i 5 år..hun synes det er såå lux og deilig at hun slipper det! Føler seg kjempe heldig! Tragisk, synes eg 🙄 Så lite selvstendighet og innblikk i økonomien, det er imot alle anbefalninger! Med så mange div.firma og variabel inntekt, så burde hun absolutt sette seg inn i det!!! 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 1. mai #1743 Del Skrevet 1. mai Moongirl skrev (26 minutter siden): Hu e såå stolt over at hun ikke trenger å betaler egne regninger...for det har mannen gjort for henne i 5 år..hun synes det er såå lux og deilig at hun slipper det! Føler seg kjempe heldig! Tragisk, synes eg 🙄 Så lite selvstendighet og innblikk i økonomien, det er imot alle anbefalninger! Med så mange div.firma og variabel inntekt, så burde hun absolutt sette seg inn i det!!! For ikke å snakke om en holdning som gjør at du til syvende og sist sitter igjen med skjegget i postkassa og drømmehuset bare er som en fjern drøm 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. mai #1744 Del Skrevet 1. mai tøttaa skrev (6 minutter siden): For ikke å snakke om en holdning som gjør at du til syvende og sist sitter igjen med skjegget i postkassa og drømmehuset bare er som en fjern drøm 👀 Ja!! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. mai #1745 Del Skrevet 1. mai Moongirl skrev (2 timer siden): Hu e såå stolt over at hun ikke trenger å betaler egne regninger...for det har mannen gjort for henne i 5 år..hun synes det er såå lux og deilig at hun slipper det! Føler seg kjempe heldig! Tragisk, synes eg 🙄 Så lite selvstendighet og innblikk i økonomien, det er imot alle anbefalninger! Med så mange div.firma og variabel inntekt, så burde hun absolutt sette seg inn i det!!! Da var det ikke rart det kom som et sjokk på henne at de måtte på huet ut av drømmehuset på superkort varsel. 3 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1. mai #1746 Del Skrevet 1. mai Moongirl skrev (2 timer siden): Hu e såå stolt over at hun ikke trenger å betaler egne regninger...for det har mannen gjort for henne i 5 år..hun synes det er såå lux og deilig at hun slipper det! Føler seg kjempe heldig! Tragisk, synes eg 🙄 Så lite selvstendighet og innblikk i økonomien, det er imot alle anbefalninger! Med så mange div.firma og variabel inntekt, så burde hun absolutt sette seg inn i det!!! Rett og slett flau, hadde jeg vært! Hun har jo null kontroll på hva han betaler eller ikke. Eller andre ting han styrer, på vegne av henne, bak hennes rygg… Ser bare den akutte flyttesituasjonen som kom som et sjokk for henne - selv om hun i snap forleden skrøt over hvor bra flyttesituasjonen hadde vært siden hun «slapp» å dele det med omverden og kunne ha et «hemmelig» prosjekt.. Jada, hun lurer ikke meg! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. mai #1747 Del Skrevet 1. mai (endret) Tiara07 skrev (14 minutter siden): Rett og slett flau, hadde jeg vært! Hun har jo null kontroll på hva han betaler eller ikke. Eller andre ting han styrer, på vegne av henne, bak hennes rygg… Ser bare den akutte flyttesituasjonen som kom som et sjokk for henne - selv om hun i snap forleden skrøt over hvor bra flyttesituasjonen hadde vært siden hun «slapp» å dele det med omverden og kunne ha et «hemmelig» prosjekt.. Jada, hun lurer ikke meg! Det virker jo heller ikke sånn på meg at det hadde vært lurt at hunstyrte noe økonomi .. Ser ikke ut som hun har noen som helst økonomisk sans og bare elsker å sløse og bruke penger .. Ikke sikkert det er mannens feil at de måtte flytte ? Kan jo være pga alle prosjekt hun går inn i men trekker seg fra osv . At det plutselig kommer mindre penger inn fra hennes kant pga alt dette surret hennes ?? Ikke vet jeg . Men uskyldig i flytting tror jeg neppe hun er . Og at hun ikke delte er for å skjule ting ikke for å ha noe privat . Hvor dum tror hun egentlig vi er ??? Endret 1. mai av JojoMoyes 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1. mai #1748 Del Skrevet 1. mai JojoMoyes skrev (14 minutter siden): Det virker jo heller ikke sånn på meg at det hadde vært lurt at hunstyrte noe økonomi .. Ser ikke ut som hun har noen som helst økonomisk sans og bare elsker å sløse og bruke penger .. Ikke sikkert det er mannens feil at de måtte flytte ? Kan jo være pga alle prosjekt hun går inn i men trekker seg fra osv . At det plutselig kommer mindre penger inn fra hennes kant pga alt dette surret hennes ?? Ikke vet jeg . Men uskyldig i flytting tror jeg neppe hun er . Og at hun ikke delte er for å skjule ting ikke for å ha noe privat . Hvor dum tror hun egentlig vi er ??? Ja, er enig med deg her! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meredith Skrevet 2. mai #1749 Del Skrevet 2. mai .Skremmende å følge med på..Hva skjedde med Belinda og Victoria? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2. mai #1750 Del Skrevet 2. mai (endret) Hva gjør hun i dag ? Bekrefter at hun er bipolar ? Sånn oppfattet jeg det . Hun er jo enten høyt oppe eller langt nede . Endret 2. mai av JojoMoyes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerven Skrevet 2. mai #1751 Del Skrevet 2. mai Komisk måte hun legger ut annonselinker på, og nærmest tigger om nåde «takk for at du trykker så jeg kan tjene cash på dette talentløse opplegget mitt og fortsette å bo i Spania og tjene mest mulig for minst mulig innsats» 🤫 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 2. mai #1752 Del Skrevet 2. mai Djerven skrev (2 timer siden): Komisk måte hun legger ut annonselinker på, og nærmest tigger om nåde «takk for at du trykker så jeg kan tjene cash på dette talentløse opplegget mitt og fortsette å bo i Spania og tjene mest mulig for minst mulig innsats» 🤫 Trykker aldri på en link fra influensere… søker heller opp produkter selv og bruker rabattkoder jeg selv får fra de forskjellige nettbutikkene. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 2. mai #1753 Del Skrevet 2. mai (endret) JojoMoyes skrev (3 timer siden): Hva gjør hun i dag ? Bekrefter at hun er bipolar ? Sånn oppfattet jeg det . Hun er jo enten høyt oppe eller langt nede . Ja du sier noe.. det er jo derfra «vi» kommer nå Ved siden av depressive episoder kjennetegnes bipolar lidelse type 1 av perioder med mani, med betydelig oppstemthet og overdreven tro på egne evner. Man blir ofte svært aktiv og har redusert behov for søvn. Andre vil gjerne oppleve personens atferd og tenkning som svært ukritisk. Bipolar lidelse hos voksne - St. Olavs hospital HF Endret 2. mai av Parentes 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 2. mai #1754 Del Skrevet 2. mai JojoMoyes skrev (20 timer siden): Det virker jo heller ikke sånn på meg at det hadde vært lurt at hunstyrte noe økonomi .. Ser ikke ut som hun har noen som helst økonomisk sans og bare elsker å sløse og bruke penger .. Ikke sikkert det er mannens feil at de måtte flytte ? Kan jo være pga alle prosjekt hun går inn i men trekker seg fra osv . At det plutselig kommer mindre penger inn fra hennes kant pga alt dette surret hennes ?? Ikke vet jeg . Men uskyldig i flytting tror jeg neppe hun er . Og at hun ikke delte er for å skjule ting ikke for å ha noe privat . Hvor dum tror hun egentlig vi er ??? Ja, og når hun i tillegg kaller seg selv New money vet jeg ikke helt om jeg skal le eller grine. Hun har et enormt behov for å være rik evt bli oppfattet som rik. Selv om hun sier at hun ikke unner seg selv det så virker det som om penger er en enorm drivkraft og verdi for henne. Og at lykken hennes er bundet tett opp til dette. Jeg blir veldig skeptisk når det hun selger som produkter er «hvordan få det du drømmer om». Hun snakker som om hun har alt hun skulle ønske seg og alt er perfekt. Samtidig så, som hun fortalte selv, skiller hun ikke på hva hun har og hva hun ønsker at hun har. Det er en del av manifestering, lev som om du har det så vil du få det. Lev som om du har penger så vil du få der. Lev som om du har venner så får du de. Lev som om du er… så hun forteller at hun har kjøpt drømmehuset, men det var bare deres i ett år. Hun forteller at hun er på den beste plassen mentalt, varer bare ei uke. Det er såå stille å fredelig i gata, men en hundepark bråker noe veldig hele tiden. Hun er superrik, men må vaske seg i hageslangen ute. Hun er super åpen om alt, men har problemer å si til sine nære at det er tung om dagen. hvordan hun kom dit hun er i dag 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 2. mai #1755 Del Skrevet 2. mai JojoMoyes skrev (22 timer siden): Det virker jo heller ikke sånn på meg at det hadde vært lurt at hunstyrte noe økonomi .. Ser ikke ut som hun har noen som helst økonomisk sans og bare elsker å sløse og bruke penger .. Ikke sikkert det er mannens feil at de måtte flytte ? Kan jo være pga alle prosjekt hun går inn i men trekker seg fra osv . At det plutselig kommer mindre penger inn fra hennes kant pga alt dette surret hennes ?? Ikke vet jeg . Men uskyldig i flytting tror jeg neppe hun er . Og at hun ikke delte er for å skjule ting ikke for å ha noe privat . Hvor dum tror hun egentlig vi er ??? Jeg tenker at hun kanskje ikke har så veldig god økonomisk sans, men for meg handler det om å ha en viss kontroll på hva som skjer med økonomien..? Det kan godt hende de har alt på stell, men jeg har en rar magefølelse som sier at det er motsatt. Hun virker til å prøve å være spirituell og harmonisk, men fy flate så materialistisk hun er. Det nærmest lyser dollartegn i øynene hennes. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 2. mai #1756 Del Skrevet 2. mai Pikant media sammen med svogeren til Belinda og mannen Dreamdesign hvor de selger puter og glass med mer Mikrosteg Og nå er d annonselenker som er tingen… Jeg såg på mikrosteg igår. Eneste jeg tenker der er at hun kanskje tjener endel på de som abonnerer. Jeg lurer på hva som får folk til å betale for dette i stedetfor å betale mennesker som er utdannet innen feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 2. mai #1757 Del Skrevet 2. mai Dette sa hun i desember i fjor, og hvor mange opp og nedturer har hun hatt siden da?? For oss dødelige kalles dette LIVET, Belinda!!! Flytt blikket ditt vekk fra din egen navle 🤮 Kjære Belinda; et lite råd …vi dødelige går til psykolog eller annen psykisk helsehjelp når livet går i vranglås,…vi starter iallefall ikke opp med og kurse andre og samtidig gå på en smell og en ny og en ny…. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2. mai #1758 Del Skrevet 2. mai Yogaolga skrev (13 minutter siden): Dette sa hun i desember i fjor, og hvor mange opp og nedturer har hun hatt siden da?? For oss dødelige kalles dette LIVET, Belinda!!! Flytt blikket ditt vekk fra din egen navle 🤮 Kjære Belinda; et lite råd …vi dødelige går til psykolog eller annen psykisk helsehjelp når livet går i vranglås,…vi starter iallefall ikke opp med og kurse andre og samtidig gå på en smell og en ny og en ny…. Jeg skulle ønske det fantes lover og regler som ble overholdt på at hvem som helst kan selge hva som helst og gi ut bøker holde kurs /coache osv uten at de har peiling eller utdanning … Hun skulle vært stoppet for lenge siden . Tenker med skrekk på alle som lar seg lure … Damen er jo en vandrende fare for seg selv og alle andre … Hun kan jaggu heller ikke være lett og leve sammen med …Alt sees det penger i , disse relasjonene som her står hun har gitt slipp på ? Ehh ja men alle de vennskapene slapp hun vel ikke helt frivillig ? Og at hun har det bedre med nye matvaner osv . Så da virkelig ut som hun hadde det bedre når hun fikk hjelp av Victoria .. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 3. mai #1759 Del Skrevet 3. mai At hun er her inne og leser blir jo tydeligere for hver dag som går- og hennes stillhet på some om dagen beviser jo bare at løgnene slår sprekker. Folk her inne treffer tydelig spikeren på hodet. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 3. mai #1760 Del Skrevet 3. mai Vær varsom plakaten burde gjelde her også......for influensere mener jeg. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå