Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest Tubetopp

Anbefalte innlegg

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Utbrent er kanskje den nye greia hun tenker tjene penger på? Litt vanskelig å lære andre å manifestere om man ikke kan vise til noe man har manifestert selv (huset for eksempel). Så utbrent kan kanskje gi cash i kassa? 

Kan manifestere å bli utbrent da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (34 minutter siden):

Utbrent er kanskje den nye greia hun tenker tjene penger på? Litt vanskelig å lære andre å manifestere om man ikke kan vise til noe man har manifestert selv (huset for eksempel). Så utbrent kan kanskje gi cash i kassa? 

Det er i hvertfall  hennes nye oppheng ! Men når du sier det så var det godt med en pause fra det manifesteringsgnålet 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Gå inn og klikk på annonsekronene til Belinda. Det gir pengekarma

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Folkens! Gå inn og klikk på annonsekronene til Belinda. Det gir pengekarma

Hun e faen ikkje helt i lodd ! Trykker ikkje på en link som kan gangne henne . Og ellers er  hun god på selvskryt men dessverre tom på selvinnsikt . Så galskapen fortsetter ….

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fins i hodene til desse som trykker på lenker for å «støtte henne»? Ærlig talt. Idag har hun bygget opp spørsmål og svar, som ender i «anbefaler Haugaard». 

Hvis man ikke lykkes, må man endre retning og finne inntekt en annen plass. Kanskje man til og med må finne en jobb der man gjør noe? Irriterer meg at folk faktisk tenker at det nesten er veldedighet å støtte stakkars Belinda. 
 

Det går nok veldig veldig dårlig, og hun er desperat. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Hva fins i hodene til desse som trykker på lenker for å «støtte henne»? Ærlig talt. Idag har hun bygget opp spørsmål og svar, som ender i «anbefaler Haugaard». 

Hvis man ikke lykkes, må man endre retning og finne inntekt en annen plass. Kanskje man til og med må finne en jobb der man gjør noe? Irriterer meg at folk faktisk tenker at det nesten er veldedighet å støtte stakkars Belinda. 
 

Det går nok veldig veldig dårlig, og hun er desperat. 

Det er så stakkarslig at jeg har ikke ord

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt Belinda en stund, og hun fascinerer meg veldig! Har aldri opplevd en person som er SÅ mye opp og ned som hun. Så jeg er enig i mye som nevnes her, men også uenig i en del. F.eks... Hun blir kalt for sektleder osv. ER det virkelig Belinda som kommer opp med alt egentlig? Jeg syns det virker mer og mer som at det er mannen som står bak, forteller om det og det til Belinda, hvorpå hun sluker alt rått og blir manisk opptatt av det. Jeg tenkte motsatt før, men nå syns jeg det virker som mannen er "sektlederen" og Belinda er hjernevaska. Men who knows! En annen ting er at det diskuteres om disse linkene hennes, som hun så gjerne vil at følgerene skal trykke på. Jeg for min del syns det er helt greit. Hvorfor? Fordi hun sier det som det er! I motsetning til "alle andre" influensere som bare legger ut link I vildens sky, uten å nevne at det faktisk er annonselinker og at de tjener på det. Her er hvertfall Belinda helt åpen om hvordan det fungerer. Også får det være opp til hver enkelt om man vil trykke på de eller ikke tenker jeg. Her er vel en av tingene man vet hun er ærlig om, så tenker man ikke trenger å slakte hun for det.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armarillo skrev (8 timer siden):

Jeg har fulgt Belinda en stund, og hun fascinerer meg veldig! Har aldri opplevd en person som er SÅ mye opp og ned som hun. Så jeg er enig i mye som nevnes her, men også uenig i en del. F.eks... Hun blir kalt for sektleder osv. ER det virkelig Belinda som kommer opp med alt egentlig? Jeg syns det virker mer og mer som at det er mannen som står bak, forteller om det og det til Belinda, hvorpå hun sluker alt rått og blir manisk opptatt av det. Jeg tenkte motsatt før, men nå syns jeg det virker som mannen er "sektlederen" og Belinda er hjernevaska. Men who knows! En annen ting er at det diskuteres om disse linkene hennes, som hun så gjerne vil at følgerene skal trykke på. Jeg for min del syns det er helt greit. Hvorfor? Fordi hun sier det som det er! I motsetning til "alle andre" influensere som bare legger ut link I vildens sky, uten å nevne at det faktisk er annonselinker og at de tjener på det. Her er hvertfall Belinda helt åpen om hvordan det fungerer. Også får det være opp til hver enkelt om man vil trykke på de eller ikke tenker jeg. Her er vel en av tingene man vet hun er ærlig om, så tenker man ikke trenger å slakte hun for det.

Jeg er enig i at det er flott med ærlighet. Jeg  tenker mer at denne verden kanskje ikkje har rom for så mange influencere, og at da må kanskje Belinda innse at hun må finne seg noe annet å gjøre. Føler desse lenkene kanskje er et desperat forsøk på å tjene penger. 
 

Mulig du har rett ang.mannen. Jeg har sagt det før, og jeg sier der igjen, man får nesten vondt av henne. Hun virker ikke til å ha det godt. Virker som at det snart topper seg og at hun føler der rakner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvor mange som biter på når hun påstår at det er noe feil med linken hun deler, og om folk kan gå inn å sjekke om den virker😅 

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Jeg er enig i at det er flott med ærlighet. Jeg  tenker mer at denne verden kanskje ikkje har rom for så mange influencere, og at da må kanskje Belinda innse at hun må finne seg noe annet å gjøre. Føler desse lenkene kanskje er et desperat forsøk på å tjene penger. 
 

Mulig du har rett ang.mannen. Jeg har sagt det før, og jeg sier der igjen, man får nesten vondt av henne. Hun virker ikke til å ha det godt. Virker som at det snart topper seg og at hun føler der rakner. 

Men jeg skjønner ikke helt greia egentlig, for noe penger må de jo ha ettersom de kan investere i eiendom for å bygge økolandsby og alt annet. Men mulig hun så gjerne vil tjene på denne snappingen 😅

Ja, enig. Det må være noe som ikke henger på greip.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Armarillo said:

Jeg har fulgt Belinda en stund, og hun fascinerer meg veldig! Har aldri opplevd en person som er SÅ mye opp og ned som hun. Så jeg er enig i mye som nevnes her, men også uenig i en del. F.eks... Hun blir kalt for sektleder osv. ER det virkelig Belinda som kommer opp med alt egentlig? Jeg syns det virker mer og mer som at det er mannen som står bak, forteller om det og det til Belinda, hvorpå hun sluker alt rått og blir manisk opptatt av det. Jeg tenkte motsatt før, men nå syns jeg det virker som mannen er "sektlederen" og Belinda er hjernevaska. Men who knows! En annen ting er at det diskuteres om disse linkene hennes, som hun så gjerne vil at følgerene skal trykke på. Jeg for min del syns det er helt greit. Hvorfor? Fordi hun sier det som det er! I motsetning til "alle andre" influensere som bare legger ut link I vildens sky, uten å nevne at det faktisk er annonselinker og at de tjener på det. Her er hvertfall Belinda helt åpen om hvordan det fungerer. Også får det være opp til hver enkelt om man vil trykke på de eller ikke tenker jeg. Her er vel en av tingene man vet hun er ærlig om, så tenker man ikke trenger å slakte hun for det.

Hun virker veldig lett å påvirke, ja. Og stabilt ustabil, kan man vel si

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armarillo skrev (På 11.5.2024 den 11.25):

Men jeg skjønner ikke helt greia egentlig, for noe penger må de jo ha ettersom de kan investere i eiendom for å bygge økolandsby og alt annet. Men mulig hun så gjerne vil tjene på denne snappingen 😅

Ja, enig. Det må være noe som ikke henger på greip.

Her må det vel inn tunge investorer og folk som er villige til å betale 3-12..?mill og være av samme slage som dronninga selv. Tenk bare på infrastuktur som skal på plass inn til og i denne  « landsbyen»,   og olivenlunden som hun selv romantiserer så voldsomt. Virker til at mannen og svogeren jobber i kulissene og dronninga selv ser seg selv gå rundt med flagrende hår og kjole, høster oliven og får anerkjennelse og tilbedende folk rundt seg. For hun kan glemme og utsette møter.. for hun er jo forsatt sliten.. eh.. utbrent

Men de inviterer folk og investorer til å investere ulike summer inne på  linken om økolandsbyen de har på Belinda bluezone 

Endret av Yogaolga
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armarillo skrev (På 11.5.2024 den 11.25):

Men jeg skjønner ikke helt greia egentlig, for noe penger må de jo ha ettersom de kan investere i eiendom for å bygge økolandsby og alt annet. Men mulig hun så gjerne vil tjene på denne snappingen 😅

Ja, enig. Det må være noe som ikke henger på greip.

Men hun har ikke investert i noe eiendom enda. Det ene huset hun snakket om var drømmehuset måtte de jo flykte fra på veldig kort tid (rent to buy). Altså de har ikke penger nok til eget hus enda - hvordan skal en tro de har penger til en landsby?

Åpenbart er dette et fantasislott fra Belinda sin side. For å få til dette må de dekke kostnader med eiendom, grunnarbeid, infrastruktur (strøm, vann, vei etc). Normalt sett vil ikke en enkeltperson eller investor støtte et slikt prosjekt men flere. Men hvem i alle dager har tillit til luftslottet til Belinda? Hun veksler jo mellom utbrent, ADHD, depresiv, manisk, lykkelig, engasjert, sliten +++. Hva om de må ta noen viktige beslutninger i millionklassen og hun har meldt seg ut i noen dager fordi hun er sliten? Eller de tar avgjørelser og så ombestemmer hun seg fordi hun er i en ubeslutsom fase? Eller hun har masse energi og raser rundt og gjør masse endringer for å få fortgang på ting?

Ingenting med hennes eksponering på sosiale medier gir meg noen som helst tillit til å inngå noen form for samarbeid med henne. Og nå over lengre tid har hun og vist at de få personene som prøver å gi henne tillit også brenner seg. Gang på gang.

Og nå sitter hun der. Hasteflyttet fra "for-ever-home" som hun bodde i mens hun startet ideen om økolandsby, og har måttet flyttet inn i et hus hun "endelig er hjemme i".

Stabilt...

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir sliten av å hele tiden pønske ut nye måter på å lure folk på..og ikke minst manifestering tydeligvis...🙄

Den tiggingen om at folk skal klikke på linker..guri, så flaut og desperat!!

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (10 timer siden):

Man blir sliten av å hele tiden pønske ut nye måter på å lure folk på..og ikke minst manifestering tydeligvis...🙄

Den tiggingen om at folk skal klikke på linker..guri, så flaut og desperat!!

En lang tirade om hvor utbrent osv og kan ikke jobbe på en stund . Alt er en eneste lang og kjedsommelig unnskyldning for hennes dårlige oppførsel , man brenner ikke broer og gjør så mye dumt bare for man er utbrent . Og jeg fatter ikke at hun orker alt hagearbeid /shopping se så mye serier /bruke så mye tid på nett om du er så forb…. Utbrent …. Beklager Belinda men ikke her heller er du troverdig …

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får litt vondt av henne nå… dette er jo det som har ligget i kortene lenge. En skikkelig krasj. Og så vanskelig det må være å høre fra den personen hun er mest glad i og beundrer at hun og familien føler seg glemt og tilsidesatt i Belindas prioritering av jobb. Har tenkt at hun er kjempe nære sin familie. 
 

Når hun så har en «opp av senga dag», så leser hun en bok hvor forfatteren selv sier at det er hos henne selve årsaken til problemet ligger, hun må bare tenke rett. Det er på grunn av hennes egne tanker at hun er syk. Og hun er grunnen til at hun ikke blir frisk. Dette er en veldig usunn spiral. Og jeg kan tenke at om en ikke blir frisk er det mye selvfordømmelse og skam. «Hvorfor klarer jeg det ikke» «hvorfor er jeg så dårlig når jeg har det så bra». Hun trodde jo et øyeblikk at hun hadde tenkt hudsykdommen hennes nesten bort, men det var nok bare selvbruningskrem. 
 

Og når vi andre strever med depresjon, angst, meningen med livet og sykdom deler vi våre rotete tanker og med våre nære. Og det er vondt å se på hennes opp- og nedturer og jakt etter… ett eller annet. Og til tider famling i blinde. Skulle ønske hun trakk seg helt tilbake og sluttet å gi andre råd. 

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

V i skrev (9 timer siden):

Jeg får litt vondt av henne nå… dette er jo det som har ligget i kortene lenge. En skikkelig krasj. Og så vanskelig det må være å høre fra den personen hun er mest glad i og beundrer at hun og familien føler seg glemt og tilsidesatt i Belindas prioritering av jobb. Har tenkt at hun er kjempe nære sin familie. 
 

Når hun så har en «opp av senga dag», så leser hun en bok hvor forfatteren selv sier at det er hos henne selve årsaken til problemet ligger, hun må bare tenke rett. Det er på grunn av hennes egne tanker at hun er syk. Og hun er grunnen til at hun ikke blir frisk. Dette er en veldig usunn spiral. Og jeg kan tenke at om en ikke blir frisk er det mye selvfordømmelse og skam. «Hvorfor klarer jeg det ikke» «hvorfor er jeg så dårlig når jeg har det så bra». Hun trodde jo et øyeblikk at hun hadde tenkt hudsykdommen hennes nesten bort, men det var nok bare selvbruningskrem. 
 

Og når vi andre strever med depresjon, angst, meningen med livet og sykdom deler vi våre rotete tanker og med våre nære. Og det er vondt å se på hennes opp- og nedturer og jakt etter… ett eller annet. Og til tider famling i blinde. Skulle ønske hun trakk seg helt tilbake og sluttet å gi andre råd. 

Men om man tar imot råd fra fru kaos som ikke har orden på noe som helst i livet sitt må man vel takke seg selv eller i det minste tenke seg om …

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utbrent fordi hun har jobbet så hardt?? Eneste jeg har sett henne gjøre er å snappe at hun soler seg og øser opp yoghurt liksom. Nå har ikke jeg fulgt henne så lenge, men fremstår ikke akkurat som typen som gir og gir og ikke tar vare på seg selv 😆

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 time siden):

Hun er utbrent fordi hun har jobbet så hardt?? Eneste jeg har sett henne gjøre er å snappe at hun soler seg og øser opp yoghurt liksom. Nå har ikke jeg fulgt henne så lenge, men fremstår ikke akkurat som typen som gir og gir og ikke tar vare på seg selv 😆

Hun er utbrent fordi ting ikke har gått slik hun ville! Hun har manifestert og hatt som mål å få lettjente penger fra følgerne sine. Det går tydeligvis ikke så bra! Det går tydeligvis ikke så bra med mannens inntjening heller, derav hasteflytting fra deres «foreverhome»…. 🙄 Er spent på dette eco-prosjektet. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men håper ikke at det baseres på at lettlurte folk betaler seg inn i noe som sannsynligvis ikke blir noe av, for deretter å miste pengene, mens Belinda og co lever livets glade dager… Det som i dessverre er sikkert, er at det fort kan bli nettopp slik 😕 Lurer så sinnsykt på hva mannen bedriver for å få inntekter… 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...