JojoMoyes Skrevet 22. april #1621 Del Skrevet 22. april Sharp75! skrev (14 timer siden): Det var så falskt at det lyste i gjennom. Om det ikke var oppstilt/kleint , falskt nok på lørdag !! Så hva med i dag ? Ble flau på deres vegne jeg 🙈 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 22. april #1622 Del Skrevet 22. april JojoMoyes skrev (15 minutter siden): Om det ikke var oppstilt/kleint , falskt nok på lørdag !! Så hva med i dag ? Ble flau på deres vegne jeg 🙈 Ja, jeg måtte bare le av dagens forsøk. Så innmari kleint, at hun ikke ser det selv forbauser meg faktisk. 😅 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemosa Skrevet 22. april #1623 Del Skrevet 22. april Herreguuud så kleint 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. april #1624 Del Skrevet 22. april JojoMoyes skrev (5 timer siden): Om det ikke var oppstilt/kleint , falskt nok på lørdag !! Så hva med i dag ? Ble flau på deres vegne jeg 🙈 Fake it to you make it? Lurer på hvor ofte du leser her Belinda? 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. april #1625 Del Skrevet 22. april Sharp75! skrev (Akkurat nå): Fake it to you make it? Lurer på hvor ofte du leser her Belinda? I dag var det no voldsomt til skuespill på alle områder spør du meg ! Tror hun er her hver dag og leser jeg personlig da ! 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 22. april #1626 Del Skrevet 22. april Landsbyen skal visstnok fremdeles bygges. Og de har lagt inn bud på en olivenplantasje(?), for nå ønsker hun å lage egen olivenolje. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. april #1627 Del Skrevet 22. april Og mannen får lunsj igjen 🎉🎉🎉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 22. april #1628 Del Skrevet 22. april (endret) happygilmore skrev (40 minutter siden): Landsbyen skal visstnok fremdeles bygges. Og de har lagt inn bud på en olivenplantasje(?), for nå ønsker hun å lage egen olivenolje. Ja, når Jesus gjenoppstår.. Ville ha gått på butikken og kjøpt olivenolje der B. Blir ikke oljer av fantasier. Endret 22. april av Margit777 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 22. april #1629 Del Skrevet 22. april Elsker det blikket til mannen når B flytter kameraet for å få han også med i bildet. En smule oppgitt? Og litt himling med øynene? Men så et smil 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 23. april #1630 Del Skrevet 23. april Må vere utmattende å ha det sånn, ikke bare for henne, men for alle som driver i det der gamet. Glad jeg kan logge av etter jobb og ikke måtte tenkte på content🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. april #1631 Del Skrevet 23. april Hva er disse laaaaaange filmene med Youghurt m frukt og bær ? Eller eggerøre med ost/skinke/ eggerøre ?? Tjene penger på snap ? Eller inspirere ? Jeg skjønner det ikke , blir noen inspirert av dette ? Kjenner jeg har fått overdose på alt dette pjattet og tullet på denne kjerringen . Affimasjoner og manifestering my ass …. Stakkars alle de menneskene som er /blir lurt av denne damen&co !! Gud bedre for en belerende besservisser som egentlig ikke kan en dritt om noe som helst . Hopper fra det ene til det andre og skal prøve nye ting og tang hele tiden . Skifter jo mening oftere enn klær . Argh så irriterende når folk er sånn . 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 23. april #1632 Del Skrevet 23. april 1 hour ago, JojoMoyes said: Hva er disse laaaaaange filmene med Youghurt m frukt og bær ? Eller eggerøre med ost/skinke/ eggerøre ?? Tjene penger på snap ? Eller inspirere ? Jeg skjønner det ikke , blir noen inspirert av dette ? Kjenner jeg har fått overdose på alt dette pjattet og tullet på denne kjerringen . Affimasjoner og manifestering my ass …. Stakkars alle de menneskene som er /blir lurt av denne damen&co !! Gud bedre for en belerende besservisser som egentlig ikke kan en dritt om noe som helst . Hopper fra det ene til det andre og skal prøve nye ting og tang hele tiden . Skifter jo mening oftere enn klær . Argh så irriterende når folk er sånn . Enig, har bare fulgt med på snap i et par dager, men skjønner virkelig ingenting av disse lange videoene av at hun kutter frukt og lager mat. Uten å si noe, uten å tekste noe, tilsynelatende er disse videoene helt uten budskap overhodet. Et lavmål innen influensing. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhavet Skrevet 24. april #1633 Del Skrevet 24. april Noen som kan gi meg kort versjonen av flyttinga deres? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 24. april #1634 Del Skrevet 24. april Gullhavet skrev (3 timer siden): Noen som kan gi meg kort versjonen av flyttinga deres? Nei ! Ikke hun selv engang , svarer når folk spør om hvorfor de flyttet igjen ! Det ligger lagret på snap men grunnen er jo ikke nevnt med et ord 🤦🏼♀️ 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 24. april #1635 Del Skrevet 24. april Bare at de trakk seg i siste liten, men ikke selve grunnen til hvorfor. Vil tippe at rent-to-buy gikk ut og de ikke hadde de millionene som huset kosta. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 24. april #1636 Del Skrevet 24. april miamiamia skrev (7 minutter siden): Bare at de trakk seg i siste liten, men ikke selve grunnen til hvorfor. Vil tippe at rent-to-buy gikk ut og de ikke hadde de millionene som huset kosta. … fordi snille Belinda betaler andre sine regninger!…og da blir det jo ikke igjen noe til sine egne og mannens regninger 🤢🤮 Mye ugler i mosen her vel Belinda ? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. april #1637 Del Skrevet 24. april tøttaa skrev (På 17.4.2024 den 1.43): Og når hun snakker om at dette med flyttingen gikk veldig veldig veldig veldig fort, så var det fordi "når de fikk beskjed, nei - tok aaavgjørelsen om å flytte så....." 🙄 Ja, det er et direkte sitat. Dette la jeg også merke til da hun snakket om flyttinga, en aldri så liten glipp.... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 24. april #1638 Del Skrevet 24. april Yogaolga skrev (39 minutter siden): … fordi snille Belinda betaler andre sine regninger!…og da blir det jo ikke igjen noe til sine egne og mannens regninger 🤢🤮 Mye ugler i mosen her vel Belinda ? Mye ugler i mosen ja , og jeg hadde seriøst lyst å kaste opp i dag av alt selvskryt om hvor snill hun er og all shopping og hva ting koster . Folk har faen ikke råd til å kjøpe frukt og grønt til ungene sine lenger men hun har manifestert seg til en veskereim til 12.000 eller hva det nå var . 🤮 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 24. april #1639 Del Skrevet 24. april Ikke rart drømmehuset ryker når man kjøper veskereimer til 12.000kr 🫠😂 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 24. april #1640 Del Skrevet 24. april Katten89 skrev (Akkurat nå): Ikke rart drømmehuset ryker når man kjøper veskereimer til 12.000kr 🫠😂 Hun er mye selvgod og selvhevdende. På grensa til å være litt usmakelig. Selv i Spania sliter folk, men her sitter Belinda og manifesterer og har etter eget syn jobbet ræva av seg. Jobbet ræva av seg på å lure folk inn i et program som rett og slett er svada fra ende til annen…. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå