Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Hei!

Innom og hilser på i dagbøkene til juli-mammaene! På tide å stå frem som snikleser....

Håper det gitt greit på jobb idag med nyheten din. ikke så lett å svare hvorfor man har vært sykemeldt, gitt... Man har jo ikke plikt til å si noe til kollegene om hvorfor, men jeg roter meg iallefall inn i endel rare bortforklaringer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Stor :klem: Skytte, Pi@, Fjellrypa, Litle Lady, @nea, Murf og linck :kose:

Koselig at dere tittet innom boka mi Skytte og Murf. Dere er hjertlig velkommen tilbake :hjerte: (er selvfølgelig koselig at dere andre stikker innom også)

Det gikk greit på jobben i natt, og det kom ingen spørsmål fra verken kveldsvaktene eller den jeg gikk natta med. Men jeg fikk da fortalt nyheten til sjefen i dag tidlig. Hun syntes det var kjempekoselig. Så ville hu at jeg skulle vurdere hvor lenge jeg skulle gå natt, for det fikk hu beskjed om av sin lege da hu gikk gravid og jobba natta før. Så måtte jeg ikke tenke så mye på jobben, for det viktigste var at jeg holdt meg i form gjennom svangerskapet :) Så det var jo hyggelig å høre. Snille sjefen min :hjerte: Godt å få sagt det! Det er så kjedelig å måtte skjule det for alle..

Ellers skal jeg til jordmor på torsdag :hoppe: Og hvis jeg ikke får høre :hjerte: -lyden, da blir jeg bekymra. Er litt bekymra om dagen nå også, for jeg har jo mista ALLE symptomene mine! Trodde man hadde ømme bryst hele tida jeg.. :klø: Men bare jeg får høre hjertelyden, kommer jeg nok til å roe meg betraktelig. Ellers går jeg fortsatt og venter på time til UL.. Nå er det snart en mnd siden legen skulle ha sendt henvisnig. UTÅLMODIG!

Skal på jobb i natt og, tenkte jeg skulle ta med meg en skrekkfilm (Stephen King). Tiden gikk så sakte natta som var, lite å gjøre.. Helt greit det altså, men da er det greit å ha noe annet å se på enn dårlig TV (les: Mess-TV) :ler:

God kveld til alle som stikker snuta si innom :klem:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Har en del vondt i korsryggen jeg, med stråling nedover lårene innimellom... Hmm... Hva kan det være da? Er nesten daglig... Blir litt skremt jeg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

De smertene dine høres ut som bekkenløsning! Du burde snakke med legen din om det, og ta det med ro...

Snakkes på msn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..det hørtes ut som bekkenløsning ja...

Stephen King på nattevakt????? Du er barsk altså!! Grøsser bare av å tenke på han på høylys dag!!

Guri malla så herlig med en sånn sjef da!!! Send henne til min mannedustesjef!

Har også lest at det ikke er bra å jobbe natta når man er gravid...Snakk med JM på torsdag!

Jeg skal til JM imorgen og håper også å få høre noe...!! Krysser fingrene for oss!!

Kos deg ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også vil ha en slik sjef når jeg blir gravid!

Håper du får snakket med legen om smertene dine, og at du får tatt det litt med ro fremover. Kos deg med film på nattvakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skytte: Stephen King er bra altså :) Lenge siden jeg har sett film av han.. Så det blir spennende! Det blir sikkert ikke så vanskelig å holde seg våken heller :ler: Bekkenløsning så tidlig?? hmm... :klø: Jaja.. Får nevne det for JM på torsdag. Tror ikke jeg vil gi bort sjefen min jeg... Men kan jo alltids sende hu oppover for å kurse din sjef :ler: Krysser fingrene for deg i morra! LYKKE TIL :klem:

Bertine: Huff... Bekkenløsning ja.. :( Får se hva JM sier på torsdag. Håper virkelig hu en ållright :):klem:

@nea: :klem: Takk for at du er innom boka mi :kose:

Nå må jeg gjøre meg klar.. Skal dra om 20 min. Tenkte jeg skulle hive innpå 2 knekkebrød før jeg dro.. Så må jeg skifte... Kan jo ikke gå i daffebukser på jobb :ler:

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Kan nok være det så tidlig desverre...Er visst begynnende bekkenløsning jeg har,pluss ryggvondt,så det kan komme hur tidlig som helst.Desverre!!

Men håper at du "bare" er sliten,så du slipper å få mer vondt!

Min JM virker veldig koselig så jeg håper din også er det!Føltes bra ut å ha ei som lo med meg og forklarte masse!

Have a nice day! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri! Tusen takk for hyggelige meldinger i dagboken min. Beklager at jeg ikke er like flink til å besøke deg :rodme:

Tidlig bekkenløsning høres ikke bra ut. Får håpe at det ikke er det, og hvis det er det, at det er i en mild form.

For håpe at nattevaktjobbing går greit, syns du er tøff som klarer det som gravid. Håper du får en fin dag :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skytte, IdaC og Cathie: :klem:

15 uker i dag!!!

Gikk greit på nattevakt i natt også.. Det var fortsatt lite å gjøre, så vi fikk sett filmen jeg tok med :) Den varte i 4 timer, og var faktisk spennende fra start til slutt. Stephen King er bare bra altså :sjarmor: Måtte opp litt "tidlig" i dag, skulle spise middag med min mor da hun var ferdig på jobb. Men like greit å stå opp litt tidligere, for da får jeg sove til natten igjen :)

Ellers har jeg ikke hatt vondt i korsryggen i dag :) Og i morgen skal jeg til JM, sambo skal være med. Han vil være med på alle kontroller han. (og han nusser og prater med magen min hver dag :hjerte: ) Håper virkelig vi får høre hjertelyd eller aktivitet der inne i morra. Skuldrene mine kommer nok til å senke seg noen hakk da ja :ler:

Nei, nå må jeg finne meg litt mat... er jo hele 3 timer siden jeg har spist! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe lenge siden du fortalte at du var gravid jeg... Og nå er du 15 uker på vei!! :overrasket:

Du begynner vel kanskje å kjenne liv etter hvert nå da. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Synes tiden går sakte jeg, @nea :ler: Men forhåpentligvis litt fortere nå når jeg har begynt å jobbe igjen... :)

:vinke: tilbake til Cr@sh :)

Kjeder meg........ Og MSN virker ikke heller! :sur: Skulle egentlig ha gått meg en tur, men er litt sliten i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

Nå var jeg sååå spent her!!! Håper du kommer med en finfin JMrapport snart for sånne nysgjerrige som meg....................... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...