Gå til innhold

AMM´s prøvedagbok


2307

Anbefalte innlegg

Da har jeg landet litt etter forrige uke. Det går bra med oss, og vi skal fortsette å prøve♥️ Vi ønsker å fortsette prøvingen med en gang, så jeg har bestilt eggløsningstester som er kommet i posten allerede. Blødde i ca 6 dager, godt å være ferdig🫠 Vet ikke om Jeg skal regne dagen jeg begynte å blø som CD1, har liksom ingenting å gå ut i fra nå. Blir å teste etter eggløsning i dagene/ukene fremmover hvertfall. Kanskje prøve temping itillegg? 
 

Håper at eggløsningen kommer i grei tid, selv etter SA. Hva er deres erfaringer? Leser at mange blir gravide fort etter SA, håper det stemmer for oss!🥹 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit å lese at det ble en SA ❤️ Men godt å høre det går greit med deg. 

Jeg er jo en tempenerd og kan ikke annet enn å anbefale det på det sterkeste, men er jo så forskjellig hva man trives med. Håper el kommer snart, og at det straks er en liten terminspire på vei🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi godt i gang med mars måned og jeg kjenner at sola gir meg styre disse dager ❤️ Jeg har nå testet med eggløsningstester i en ukes tid og ser at LHnivået mitt er litt opp og ned. Det skjer tydeligvis noe i kroppen og det er jeg glad for ❤️ Jeg håper at eggløsning skjer snart, er nå 2 uker siden vi mistet. Det føles mye lenger siden. Er redd jeg bare har lagt det bak meg litt for fort, det er liksom alltid en selvfølge for meg selv at det går jo bra med meg? Redd jeg ikke har gitt meg selv nok tid til å reflektere over hva vi egentlig har stått i. Uansett så føler jeg meg ganske bra og fokuserer kun på hva vi har i vente - forhåpentligvis en vellykket graviditet ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

2 DPO

Vet ikke hvorfor, men jeg har trua denne prøveperioden. Håper det stemmer for oss at man er ekstra fruktbar etter en spontanabort ❤️ Tenkt til å vente til 10dpo med å teste, men det spørs om jeg klarer det. Forrige gang fikk jeg positiv 8dpo.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 DPO

Dagene snegler seg fremover, eneste jeg kjenner på er at puppene er ømme🫶🏼 ser også at tempen min er relativt høy i forhold til det den pleier å ligge på. Er jevnt over på 36,5-36,7. Slik var det forrige gang den satt også, håper det er et tegn❤️

3B4E2BA5-CBD1-44F9-93E5-9862925CC1A1.jpeg

Endret av 2307
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO

Mistet troa denne runden😥
Har fortsatt veldig høy temp.

1147A34F-D2AE-4164-9ADA-0D3F44F92284.jpeg

Endret av 2307
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 2

Klar for ny prøveperiode. Tok negativt svar greit denne runden, håper eggløsningen kommer i grei tid og ikke om så alt for lenge❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 6

Mensen er på hell og bra er det! Denne runden har jeg hatt mye mindre mensensmerter enn det jeg har hatt før, har egentlig ikke hatt noen smerter!!! Før har jeg måttet ta smertestillende i flere dager🥰 hurra for det. Regner med at eggløsning kommer rundt 25-30 april. Skal begynne å teste etterhvert, men ikke helt enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

CD 1

Da kom mensen. Jeg gikk glipp av EL denne gangen, tenk det🙈😂 Men hvertfall så var ikke denne syklusen så alt for lang, 32 dager syklus sier jeg meg fornøyd med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8

 

Mensen er over og jeg venter nå på ny EL. Håper på rundt CD 19❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Fortsatt positiv eggløsningstest, men i og med at jeg fikk pos test i går regner jeg at eggløsning er i dag🌸 1dpo i morgen

1B8A5B19-31A9-4B81-A35B-59598353A5DE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 19

Selv om testen er sterk regner jeg den som negativ og at eggløsning var i går❤️ 

 

3470C04D-FEEA-4B22-926E-A76DF3621E79.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DPO

Jeg tror jeg bare må innrømme ovenfor meg selv at det å stå i det her er vanskelig. Jeg tar ofte lett på ting, da det "alltid" går bra med meg. Men nå føler jeg at ting er tungt. Mange rundt meg deler at de er gravide og det stikker mer og mer i magen for hver gang noen annonserer det. Jeg ønsker så gjerne at det har gått veien denne syklusen.. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 DPO

Tror jeg virkelig har slitt med pms denne uka, i tillegg til pollenallergi - for en herlig kombo🫠 Har vært nedstemt, hatt kort lunte, utrolig trøtt/sliten (vært redd for å sovne på vei til jobb om morgenen) og vondt i brystene. Dette har vært verdens lengste uke, selv om det var fri på mandag - er det mulig🤪 Dagene snegler seg fremover. Det kom graviditetstester i posten på onsdagen, så jeg er klar for å teste etterhvert ❤️ krysser fingrene! 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...